Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2013, 11:12 uur
Moet ik vanavond nou een telraam klaarzetten of zal het wel meevallen? 

0
geplaatst: 18 september 2013, 11:18 uur
Gezien de eeuwige rivaliteit tussen Barca en Real lijkt me een telraam geen overbodige luxe.
0
geplaatst: 18 september 2013, 11:37 uur
Lijkt me onhandig: chips links, bier rechts - waarmee wil je dat telraam dan bedienen; je wilt me toch niet vertellen dat je zo opgewonden raakt van zo'n wedstrijd dat je je ...

0
geplaatst: 18 september 2013, 11:42 uur
Ik neem niet aan dat hij tegelijkertijd eet en drinkt, dus een hand voor bier en chips lijkt me persoonlijk voldoende.
0
geplaatst: 18 september 2013, 11:49 uur
GrafGantz schreef:
Ik neem niet aan dat hij tegelijkertijd eet en drinkt, dus een hand voor bier en chips lijkt me persoonlijk voldoende.
Da's een volstrekt onjuiste aanname gezien a. de substantie van chips (hard en krokant) en b. het beslagenzijn van het glas. Ik kan daar nog op doorgaan, maar ik ben zo vrij aan te nemen dat het beeld helder is.
Overigens denk ik wel dat - als het nodig is - je met een klamme hand gerust de balletjes (van het telraam) kunt verschuiven.
0
geplaatst: 18 september 2013, 11:52 uur
Gewoon elke keer even je klamme handje afvegen aan broek of vest vooraleer je een greep in de chips doet. Problemen zijn er natuurlijk om opgelost te worden.
0
geplaatst: 18 september 2013, 12:53 uur
Gelukkig is Ajax wel van plan om zijn eigen spel te spelen vanavond. 
Ik denk trouwens dat Napoli - Borussia een veel leukere wedstrijd wordt om te kijken.

Ik denk trouwens dat Napoli - Borussia een veel leukere wedstrijd wordt om te kijken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 september 2013, 13:21 uur
Ik wilde eigenlijk zeggen dat het een beetje zorgelijk wordt dat Ronaldo nog niet echt in vorm is dit voetbaljaar. Die hattrick is een beetje vertekend, want op het eind na speelde hij niet zo bijzonder.
Real Madrid vond ik sowieso niet echt bijzonder. Zonder Alonso is er wel een hoop rust weg op het middenveld, vooral in de eerste helft. Galatasaray heeft eigenlijk meer van zichzelf verloren.
Real Madrid vond ik sowieso niet echt bijzonder. Zonder Alonso is er wel een hoop rust weg op het middenveld, vooral in de eerste helft. Galatasaray heeft eigenlijk meer van zichzelf verloren.
0
geplaatst: 18 september 2013, 13:30 uur
Ronaldo. 
Die laatste actie.
Dat hangt er vanaf of je tot 2 kan tellen.

Die laatste actie.

Dat hangt er vanaf of je tot 2 kan tellen.

0
geplaatst: 18 september 2013, 14:35 uur
Ja hoor, ik heb in het verleden (6 November 2011) zelfs moeiteloos tot 6-4 kunnen tellen

YouTube - Samenvatting FC Utrecht-Ajax
0
geplaatst: 18 september 2013, 14:41 uur
Die laatste actie was heel mooi, maar voor de rest vond ik hem niet goed hoor.
Dat doelpunt van Touré was ook echt schitterend btw.
0
Martial
geplaatst: 18 september 2013, 15:31 uur
Tsja ik denk dat dit aan Barcelona zelf ligt, geloven ze het wel na 3 of 4-0 of halen ze trekker flink over
voordeel is dat gisteravond Real Madrid met 1-6 won van Sneijder en co en daar wil Barcelona toch vaak niet voor onder doen.Maar alles onder de 5-0 vind ik al tegenvallen van Barcelona

0
geplaatst: 18 september 2013, 16:46 uur
He$$el_01 schreef:
Die laatste actie was heel mooi, maar voor de rest vond ik hem niet goed hoor.
Heb alleen de laatste 5 minuten gezien, dus dat scheelt. Die laatste actie was heel mooi, maar voor de rest vond ik hem niet goed hoor.
En ja, of hij goed was of niet, die drie doelpunten is waar het om gaat.
0
geplaatst: 18 september 2013, 17:06 uur
chevy93 schreef:
En ja, of hij goed was of niet, die drie doelpunten is waar het om gaat.
(quote)
Heb alleen de laatste 5 minuten gezien, dus dat scheelt. En ja, of hij goed was of niet, die drie doelpunten is waar het om gaat.
Sinds hij voor Real speelt heeft hij 206 keer gescoord in 204 officiële wedstrijden, wat je ook van hem vind maar dat is toch wel indrukwekkend hoor.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 september 2013, 17:13 uur
Wie nu nog steeds de kwaliteiten van Ronaldo in twijfel trekt of hem nog als huilebalk betitelt, tja... gewoon om glimlachen. Het is vooral grappig om oude beelden van Cruijff e.d. te bekijken en die te vergelijken met Ronaldo. Dan valt het op dat de ruimtes nu wel een stuk kleiner zijn en dat het spel sneller gaat.
En voor de bal teruggekaatst wordt: ik vind Messi een vervelende blaag, maar dat hij niet kan voetballen heb ik nooit gezegd.
Alleen tot nu toe speelt Ronaldo niet zoals hij de afgelopen jaren heeft gespeeld. Hij lijkt ook wat minder dominant betrokken te worden in het spel. Gister ging hij op een gegeven moment heel geforceerd centraal voorin spelen, want hij wil dan koste wat het kost zijn goal. Zolang hij die maakt, is er niets aan de hand, maar het valt wel op.
En voor de bal teruggekaatst wordt: ik vind Messi een vervelende blaag, maar dat hij niet kan voetballen heb ik nooit gezegd.
Alleen tot nu toe speelt Ronaldo niet zoals hij de afgelopen jaren heeft gespeeld. Hij lijkt ook wat minder dominant betrokken te worden in het spel. Gister ging hij op een gegeven moment heel geforceerd centraal voorin spelen, want hij wil dan koste wat het kost zijn goal. Zolang hij die maakt, is er niets aan de hand, maar het valt wel op.
0
TheArtfulDodger
geplaatst: 18 september 2013, 17:23 uur
Football is a fertility festival. Eleven sperm trying to get into the egg. I feel sorry for the goalkeeper.
-Björk-

-Björk-

0
geplaatst: 18 september 2013, 18:00 uur
nelis schreef:
Sinds hij voor Real speelt heeft hij 206 keer gescoord in 204 officiële wedstrijden, wat je ook van hem vind maar dat is toch wel indrukwekkend hoor.
(quote)
Vorig seizoen werd hij ook topscorer van de Champions League.
0
geplaatst: 18 september 2013, 18:40 uur
Oh ?
Ik vind het vandaag wel een goede dag voor een onverwachte verrassing. Het Ajax van 1995 was vooraf ook niet als winnaar in Bernabeu getipt, en Barcelona is over the hill. Laten we maar eens afwachten.
0
geplaatst: 18 september 2013, 19:43 uur
Volgens mij had Gareth Bale een assist gister. Maar dat weer ik niet zeker. Hopelijk gaat hij het maken in Madrid.
0
geplaatst: 18 september 2013, 20:02 uur
dix schreef:
Oh ?
Ik vind het vandaag wel een goede dag voor een onverwachte verrassing. Het Ajax van 1995 was vooraf ook niet als winnaar in Bernabeu getipt, en Barcelona is over the hill. Laten we maar eens afwachten.
(quote)
Oh ?
Zo cynisch heb ik ze zelden gezien.

0
geplaatst: 18 september 2013, 21:12 uur
Getsie. Ajax dan toch met 1 - 0 achter, erg jammer.

Gek is dat. Maar het verveelt nooit........
Niet dat Barcelona nou zou heel geweldig speelt, overigens.

Gek is dat. Maar het verveelt nooit........

Niet dat Barcelona nou zou heel geweldig speelt, overigens.
0
geplaatst: 18 september 2013, 21:52 uur
Geweldige wedstrijd in Napels!
Ik heb Klopp nog nooit zo agressief gezien.
Ik heb Klopp nog nooit zo agressief gezien.
0
geplaatst: 18 september 2013, 22:40 uur
Ronaldo zal niet zo blij zijn met die verdediging van Ajax...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 september 2013, 22:42 uur
Denswil slaapt vanavond niet. Eerst ziet hij de zijlijn niet en dan heeft hij ook nog geen flauw idee wat er achter hem gebeurd. Ja, dan staat Messi daar ineens (bij de 2-0).
Staat Boilesen al op Marktplaats?
Staat Boilesen al op Marktplaats?
0
geplaatst: 18 september 2013, 22:47 uur
Napoli terecht gewonnen met een hele goede Higuain en Insigne, geweldige wedstrijd verder met alles erop en er aan, Klopp die over de rooie gaat en Weidenfeller die hands maakt.
Nog wel even gekeken naar Ajax maar dat was saai vergeleken bij deze wedstrijd.
Nog wel even gekeken naar Ajax maar dat was saai vergeleken bij deze wedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.