MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic

zoeken in:
Ik heb ze beide, op seksueel gebied zijn ze absoluut niet gefrustreerd. Mijn wartortle daarintegen...

Ben net Begonnen op pokemon Firered en heb een beestachtige Charmander en Mankey

Dat wordt lastig tegen Brock.

Mankey/vecht is goed tegen steen. OMG LOL PKMN FAIL

Plus charmander leert nog Metal Claw en ik Heb Mankey met Low Kick

Dus brock gaat eraan

Wow net brock verslagen met mijn Mankey

Geodude en Onix waren in een keer af

Dat wordt lastig tegen Brock.
Dan heb ik dit verkeerd ingeschat.

ja zeg dat wel

Hoe krijg ik een Houndoom op Sapphire of LeafGreen?

Slowgaze schreef:
Hoe krijg ik een Houndoom op Sapphire of LeafGreen?

Die moet je Ruilen Of je moet emerald spelen om een Houndour te vangen

Ik zou er niet mee spelen, echt sterk heb ik Houndoom of Houndour nooit gevonden. Gaat team Rocket of team Aqua ook niet vaak vechten met één van deze Pokemon? Altijd een makkie.

Even mijn stand van zaken op pokemon blue. Ik zit nu net in de stad van de 4de gym

- ivysaur level 29 (body slam/poisonpowder/leech seed/vine whip)
- pidgeotto level 27 (gust/sand attack/quick attack/fly)
- sandslah level 27 (dig/poison sting/slash/seismessic toss)
- hypno level 27 (headbutt/hypnosis/confusion/mega punch)
- jolteon level 25 (tackle/sand attack/thunder wave/thunder bolt)

Wat een team. Het zal moeilijk worden om enkelen van hen te laten vallen. Ik wil zeker een krabby en articuno, maar ook magmar en hitmonlee lijken me leuke toevoegingen. Keuzes, keuzes...

Hypno

Ik wil een Dragonite, dus heb ik een Dratini gekocht met de coins die ik gewonnen heb in de Game Corner. Inmiddels is die Dratini een Dragonair van Lvl. 32, dus ik heb nog heel wat werk voor de boeg!

AOVV schreef:
Ik wil een Dragonite, dus heb ik een Dratini gekocht met de coins die ik gewonnen heb in de Game Corner. Inmiddels is die Dratini een Dragonair van Lvl. 32, dus ik heb nog heel wat werk voor de boeg!

dat wordt hard trainen ja tot level 55

Welk pokemon spel speel jij?

Ik heb een Dragonite op LeafGreen. Hij is sterk als fuck.

Stijn_Slayer
Ik moet eigenlijk trainen voor de pokémon league. Articuno, Zapdos en Moltres kan ik ook nog vangen.

Alle gyms en trainers verder gehad, dan is Blue toch ineens wel een beetje saai.

Met Max Revives, Full Restores en Max Ethers haal je sowieso de League wel. Dan kun je bij iedere tegenstander weer je Party volledig opladen. Geld heb je in de regel in overvloed.

laxus11 schreef:
(quote)

dat wordt hard trainen ja tot level 55

Welk pokemon spel speel jij?

Ik speel LeafGreen, net als Slowgaze.

AOVV schreef:
(quote)

Ik speel LeafGreen, net als Slowgaze.

Ik speel Firered

Net kansloos van Misty verloren

Ik lees net dat je Mankey en Charmander hebt. Dat zijn niet meteen de beste Pokémon om Misty te bestrijden. Heb je er inmiddels al andere gevangen?

AOVV schreef:
Ik lees net dat je Mankey en Charmander hebt. Dat zijn niet meteen de beste Pokémon om Misty te bestrijden. Heb je er inmiddels al andere gevangen?

Ik heb inmiddels een Charmeleon level 23 en Mankey Level 21
Ik heb ook nog een Oddish level 15 en Clefairy Level 10

Slowgaze schreef:
Ik heb een Dragonite op LeafGreen. Hij is sterk als fuck.

Bij de gamecorner gewonnen?

laxus11 schreef:
(quote)

Ik heb inmiddels een Charmeleon level 23 en Mankey Level 21
Ik heb ook nog een Oddish level 15 en Clefairy Level 10

Oddish doet de truc.

Clefairy mag je dumpen, nutteloze pokemon.

bennerd schreef:
(quote)

Oddish doet de truc.

Clefairy mag je dumpen, nutteloze pokemon.

Clefairy ga ik ook niet trainen Oddish misschien wel of niet

Zou ik wel doen, Vileplume is nice.

maxinator schreef:
Zou ik wel doen, Vileplume is nice.

Vileplume is zeker nice

Nou dan! En Firered behoort tot de weinige pokemongames waar je een leafstone kan kopen, dus ik zeg: doen

Stijn_Slayer schreef:
Ik moet eigenlijk trainen voor de pokémon league. Articuno, Zapdos en Moltres kan ik ook nog vangen.

Alle gyms en trainers verder gehad, dan is Blue toch ineens wel een beetje saai.

Ja, dat klopt. Vangen, Elite 4 verslaan, spel uitzetten en aan een andere beginnen. Misschien dat je na een paar jaar Blue weer eens oppikt.

Leaf Green heeft gelukkig enkele locatie uitbreidingen gehad, is daarom langer leuk.

Stijn_Slayer
Ja, ik ga die wel een keer spelen. Ik heb nog nooit Leaf Green en Fire Red gespeeld.

In latere versies kun je nog veel doen met eieren uitbroeden e.d.. Vroeger ging ik altijd met linkkabel tegen vrienden vechten, dan hield je de motivatie om die pokémons te trainen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:22 uur

geplaatst: vandaag om 02:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.