Overig / Algemeen / Het Grote Games-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2011, 15:24 uur
Ik wil een bulbasaur op Yellow, maar dat gaat natuurlijk niet werken als Pikachu telkens sterft.. Echt, waarom krijg je de meest nutteloze Pokémon ooit... Geef dan een Magikarp, dat heeft nog stijl! (Ik heb Thundershock ook per ongeluk verleerd...
0
geplaatst: 28 juni 2011, 15:29 uur
Pikachu de meest nutteloze pokémon ooit? Dat valt toch best mee? 

0
geplaatst: 28 juni 2011, 15:31 uur
Mijne wel, met Quick Attack als enige damaging aanval
En hij moet blijer worden, wat gedaan moet worden door hem te trainen, wat voor geen meter werkt.
En hij moet blijer worden, wat gedaan moet worden door hem te trainen, wat voor geen meter werkt.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 15:39 uur
@ stijn: dat van die eieren uitbroeden vind ik echt afschuwelijk, net als veel van alle andere dingen die ze extra hebben zitten verzinnen: contests, eigen base inrichten of wat te denken van pokemon modeshows?
0
geplaatst: 28 juni 2011, 15:41 uur
Ik haat het ook om al die berry's te verzamelen om Feebas te laten evolueren, echt hinderlijk.
Eveneens EV trainen, alsof ik daar op ga letten.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 15:49 uur
@Joren999 je kan pikachu ook blij maken door hem de hele tijd Potion te geven zonder dat hij het nodig heeft
.
.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 15:57 uur
Potion? Echt? Ik weet wel dat HP Ups werken, maar is dit ook weer een glitch in de eerste series? 
Edit: Ik heb het gevonden, het werkt idd en nu heb ik mijn Bulbasaur. Kan ik Pikachu ook weer dumpen

Edit: Ik heb het gevonden, het werkt idd en nu heb ik mijn Bulbasaur. Kan ik Pikachu ook weer dumpen

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 28 juni 2011, 16:04 uur
musician schreef:
@ stijn: dat van die eieren uitbroeden vind ik echt afschuwelijk, net als veel van alle andere dingen die ze extra hebben zitten verzinnen: contests, eigen base inrichten of wat te denken van pokemon modeshows?
Die modeshows zijn wel dom, maar verder vind ik die extra mogelijkheden af en toe wel leuk om te doen. In Blue heb je alleen die gokautomaat en de safari zone.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 16:29 uur
Pikachu is natuurlijk ook niet echt een hele sterke pokemon vooral als je al verder bent met het spel
0
geplaatst: 28 juni 2011, 16:30 uur
maxinator schreef:
Bij de gamecorner gewonnen?
(quote)
Bij de gamecorner gewonnen?
Volgens mij had ik hem uit de Safari Zone. Hij heet in elk geval Blixa, naar Blixa Bargeld.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 28 juni 2011, 16:31 uur
Jolteon is veruit de beste elektrische pokemon. 
Daarom moet je ook Emerald spelen, want Battle Frontier.

Stijn_Slayer schreef:
Die modeshows zijn wel dom, maar verder vind ik die extra mogelijkheden af en toe wel leuk om te doen. In Blue heb je alleen die gokautomaat en de safari zone.
(quote)
Daarom moet je ook Emerald spelen, want Battle Frontier.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 16:34 uur
Ik heb vandaag die Mew-truc opnieuw uitgeprobeerd, terwijl ik Mew al had. Er is een hiker die naar boven loopt als je richting Bills huis gaat. Zelfde trucje doen: bij die jongen in het gras teleport doen, maar dan lopen tot je bij die hiker komt, die verslaan (en dan kun je start weer gebruiken), teleport naar Pokémon-centre, Nugget Bridge oplopen, b drukken en... deze keer een Gengar van level 7. Ik moet me er eens wat meer over inlezen, want dit vertrouw ik niet helemaal en ik heb geen zin om m'n spel naar de klote te helpen.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 28 juni 2011, 16:36 uur
Ataloona schreef:
Ik haat het ook om al die berry's te verzamelen om Feebas te laten evolueren, echt hinderlijk.
JIj hebt Feebas?

Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar het wil me niet lukken. Misschien toch gaan cheaten..
0
geplaatst: 28 juni 2011, 16:38 uur
Na 3 dagen elke dag minstens een uur te hebben gevist, net op het punt dat ik volledig gek werd heb ik 'm gevangen met Sparky en een 2 tal ultraballen, ging uiteindelijk makkelijker dan verwacht 

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 28 juni 2011, 16:41 uur
Je bent iig een man van je woord. 
Nee, maar zoveel moeite ga ik er niet voor doen. Dan neem ik toch gewoon Starmie. Daar heb ik ook nooit mee "gespeeld".

Nee, maar zoveel moeite ga ik er niet voor doen. Dan neem ik toch gewoon Starmie. Daar heb ik ook nooit mee "gespeeld".
0
geplaatst: 28 juni 2011, 16:42 uur
Nu alle berry's verzamelen die ik nog nodig heb, dan flink aan de slag met de berry blenders en maar eens gaan werken aan de schoonheid van Feebas want Milotic is de moeite waard.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 17:57 uur
Ataloona schreef:
Nu alle berry's verzamelen die ik nog nodig heb, dan flink aan de slag met de berry blenders en maar eens gaan werken aan de schoonheid van Feebas want Milotic is de moeite waard.
Succes met je Feebas

0
Mb.
geplaatst: 28 juni 2011, 18:57 uur
Ik heb Milotic even opgezocht, want ik (her)kende hem niet: wat een lelijke pokemon zeg! En dat moet een schoonheidswedstrijd hebben gewonnen? Daar wil je toch niet mee spelen. 
Overigens heb ik mijn save per ongeluk verwijderd, dus nu kan ik mooi overnieuw beginnen. Ik denk dat ik maar eventjes een andere versie ga opzoeken dan.

Overigens heb ik mijn save per ongeluk verwijderd, dus nu kan ik mooi overnieuw beginnen. Ik denk dat ik maar eventjes een andere versie ga opzoeken dan.

0
geplaatst: 28 juni 2011, 19:11 uur
Mb. schreef:
Ik heb Milotic even opgezocht, want ik (her)kende hem niet: wat een lelijke pokemon zeg! En dat moet een schoonheidswedstrijd hebben gewonnen? Daar wil je toch niet mee spelen.

Milotic is wel een zeer sterke pokemon hoor
0
Harco
geplaatst: 28 juni 2011, 19:26 uur
Ik ken niet één van de Pokémon die jullie hier noemen. 
We zijn trouwens inmiddels tien jaar verder. Er is vast al wel een manier om te linken met een emulator. Iemand?

We zijn trouwens inmiddels tien jaar verder. Er is vast al wel een manier om te linken met een emulator. Iemand?
0
geplaatst: 28 juni 2011, 19:27 uur
0
Gallow
geplaatst: 28 juni 2011, 19:28 uur
Harco schreef:
VBALink Emulator - Link GBA VBA ROMs VisualBoy Advance
Gewoon je savegame van je VBA openen in VBAlink en 2 schermen opstarten.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 19:31 uur
Hoezo? Milotic en Feebas enzo ken ik ook allemaal niet. Doe mij maar de eerste twee generaties, daarna is het bergafwaarts gegaan.
0
Harco
geplaatst: 28 juni 2011, 19:32 uur
laxus11 schreef:
Shame On You
(quote)
Shame On You
Ik ben afgehaakt na Gold/Silver op de GBC. Daarna nog wel eens wat op een emulator gespeeld, maar nooit serieus mee bezig geweest verder. Ja, en voor het verschijnen van Gold en Silver in Nederland heb ik die games natuurlijk ook wel op de emulator gespeeld in een fantastische bullshit-taal.
0
Harco
geplaatst: 28 juni 2011, 19:33 uur
Gallow schreef:
(quote)
Vet. Hoe lang is dit er al? En wat is trouwens de vetste en/of compleetste Pokémon voor de GBA?
0
geplaatst: 28 juni 2011, 19:37 uur
Harco schreef:
Vet. Hoe lang is dit er al? En wat is trouwens de vetste en/of compleetste Pokémon voor de GBA?
(quote)
Pokemon Leafgreen en Firered denk ik.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 19:37 uur
Arrie schreef:
Hoezo? Milotic en Feebas enzo ken ik ook allemaal niet. Doe mij maar de eerste twee generaties, daarna is het bergafwaarts gegaan.
Dan moet je daar maar eens achter aan gaan Arrie

0
Gallow
geplaatst: 28 juni 2011, 19:40 uur
Ik vind persoonlijk goud/silver het gaafst maar leafgreen/firered is nieuwer, ziet er mooier uit enz.
Ik ben overigens begonnen met goud, hier mijn party
Magnemite lvl 24
Slowpoke lvl 28
Unown lvl 13
Croconaw lvl 21
Kadabra lvl 20
Flaafy lvl 26
Ik ben overigens begonnen met goud, hier mijn party
Magnemite lvl 24
Slowpoke lvl 28
Unown lvl 13
Croconaw lvl 21