MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers

zoeken in:
Carow schreef:
Jochem Myjer vindt ik goed . Hoewel zijn tweede show tegenvalt.

Ben het helemaal met je eens. Daarnaast ben ik ook een liefhebber van Najib.

Haveaniceday schreef:

Inderdaad! Rita werd nogal de grond in geboord..
Maar verder was er ook niet echt veel aan, af en toe wat leuke momenten. Die banjo bijvoorbeeld: leuk idee, maar om dat nou zo vaak en lang te mis/gebruiken.. Is wel erg makkelijk: je houdt hetzelfde verhaal gewoon twee keer..

Neem nou Guido Weijers! Die was goed
Een grote ''inderdaad'' van mij

Natuurlijk werd Verdonk de grond ingeboord, daar heeft ze het dan ook naar gemaakt. Vond Lebbis en Jansen weer erg leuk.

BoordAppel schreef:
Natuurlijk werd Verdonk de grond ingeboord, daar heeft ze het dan ook naar gemaakt. Vond Lebbis en Jansen weer erg leuk.

Tis wel een erg makkelijk slachtoffer.

Tsja, een oudejaarsconference die het niet over Verdonk heeft is geen oudejaarsconference.

Dat Verdonk gedoe vond ik ook wel terecht, maar toch was het een slechte show voor mij. Guido was stukken beter.

Guido vond ik echt totáál niet grappig.

Ik heb Guido niet gezien, maar wat ik van hem heb gezien in het verleden kon mij niet echt bekoren.

BoordAppel schreef:

Ze heeft het er inderdaad wel naar gemaakt

Ik moet zeggen dat ik het grappenaantal een beetje tegen vind vallen als je het afzet tegen het tempo wat beide caberatiers erin houden.

En ik heb em net nog een keertje bekeken (jah opgenomen hè ) en ik vind dat de politiek een beetje te grote rol speelde. Natuurlijk heeft de politiek veel opschudding veroorzaakt, maar in een overzicht kunnen wat mij betreft wat meer verschillende onderwerpen gestopt worden. Actuele onderwerpen, niet een rondreis door Nieuw-Zeeland. Leuk, maar voor een oudejaarsconference

Deze scene van Bert Visscher vind ik dus hilarisch. Het gaat echt nergens over, geweldig!

Bloemschikken

musicfriek schreef:
Deze scene van Bert Visscher vind ik dus hilarisch. Het gaat echt nergens over, geweldig!

Bloemschikken

Goedemorgen!
Schikt het?
Nee

Mijn favorieten zijn Bert Visser, Brigitte Kaandorp en Freek de Jonge

fastpulseboy
theo maassen en Hans Teeuwen aan de top.....
helemaal onderaan echter..........(net weer aan herinnerd door de tv) Bert Vischer........christeneziele wat en ramp is dat, na 5 minuten kijken ben je bekaf en heeft zich nog geen spiertje in mijn gezicht zich enigzins kunnen verroeren. Ik heb het wel eens langer bekeken maar het is dus echt NIET grappig, allemaal suffe inkoppertjes. Andre van Duin is ook mijn smaak niet, maar daar kan ik me nog bij voorstellen dat er achtergestelde bevolkingsgroepen zijn die dat leuk vinden. Bij Bert Vischer kan ik me dus helemaal niks voorstellen

Dim
ZEKER WEL: Harrie Jekkers (onvervalste Haagse humor en prachtige liedjes), Najib, Herman Finkers (de koning van de taalgrap en tegelijkertijd een verademing omdat hij niet zonodig een boodschap hoeft over te dragen) , Hans Teeuwen, De Vliegende Panters (hun eerste twee shows, daarna werd het stukken minder), Acda en de Munnik (bekijk of luister hun voorstellingen en je snapt ineens waar de liedjes over gaan), Toon Hermans, Paul van Vliet, Guzman, Jorgen Raymann, Brigitte Kaandorp

KAN ERMEE DOOR: Freek de Jonge, Theo Maassen, Youp van 't Hek (mooie liedjes, maar waarom moet hij vaak zo grof zijn?)

ZEKER NIET: Bert Visscher (schreeuwlelijk, ontspannen kijken kan bij hem niet), Bert Chabot, Lebbis en Jansen (veel te opgefokt)

Ik lig altijd helemaal stuk om Bert Visscher
"Het belangrijktste bij bloemschikken is....de helm!, stel je voor: je brooddoos valt op de grond en stuitert terug!"

Zaterdag Bert Visscher gezien. Bij deze scene lag ik dubbel:

http://www.youtube.com/watch?v=As9yp6YAyv0

alex agnew:)

Airbag schreef:
Zaterdag Bert Visscher gezien. Bij deze scene lag ik dubbel:

http://www.youtube.com/watch?v=As9yp6YAyv0

Ik zat op rij 2 of 3 toendertijd. Hard lachen uiteraard...

fastpulseboy
levenvergeten schreef:
Ik lig altijd helemaal stuk om Bert Visscher
"Het belangrijktste bij bloemschikken is....de helm!, stel je voor: je brooddoos valt op de grond en stuitert terug!"

ik snap er nog steeds geen reet van hoor.....wat is hier in hemelsnaam grappig aan.....

Zaterdag weer eens een stukje Bill Hicks gezien. Wat een fenomenaal cabaretier was hij zeg.

Lin
herman schreef:
Zaterdag weer eens een stukje Bill Hicks gezien. Wat een fenomenaal cabaretier was hij zeg.

inderdaad!!!

fastpulseboy schreef:
(quote)

ik snap er nog steeds geen reet van hoor.....wat is hier in hemelsnaam grappig aan.....

De droogheid ervan.

Vorig jaar ben ik naar Eric van Sauers geweest. Was echt ontzettend lachen!
Absoluut de moeite waard. Als hij weer in de buurt is (en ik kan weer kaarten bemachtigen) dan ben ik zeker weer van de partij.

Ook vindt ik Harrie Jekkers heel erg goed. Prachtige liedjes, vooral "Mijn ikken" vindt ik heel erg mooi.

Voor de rest:
Youp van 't Hek, Herman Finkers, Bert Visscher, Jochem Mayjer, Arie&Sylvester......

(En nog steeds ben ik weg van Eddy Murphy's RAW & Delirious en Robin Williams live on Broadway is ook geweldig)

najib amhali
jorgen rayman

Zit nu weer naar Theo Maassen te luisteren met Neuk Het Systeem, wat zitten daar toch van die mooie zinnen in.

''Dan ben ik zeker ook de enige die regelmatig vrouwenkleren aantrekt en zich aftrekts op de foto's van z'n vader''

''Wat moet je doen als je op de plek bent waar je altijd al had willen zijn''
''Wat is het verschil tussen een illegale turk en een fles zonnebrandolie, een illegale turk is iemand met turkse kom af zonder geldig verblijfsvergunning en een fles zonnebrandolie is een fles met olie die de huid beschermt tegen de schadelijke gevolgen van de zon''

''Eigenlijk wilde ik gewoon een coole superheld worden, overdag een anonieme sukkel en 's avonds een superheld. Nou, het is me tenmiste voor de helft gelukt''

''Ik vind het geweldig mensen die zich inzetten voor een betere wereld. Greenpeace die vind ik zo , ik bedoel wat die walvissen flikken dat kan natuurlijk niet. Het is mooi zo'n organisatie maar het is te weinig, iedereen zou mee moeten doen maar dat krijg je niet voor elkaar. Je kan mensen niet net zo lang martellen totdat ze lid worden van amnisty international''

Ik zou zo nu wel de heletijd door kunnen gaan. Ik vind het geweldig hoe hij het inelkaar zet. Alleen dat stukje over Henk van der Tillaard, vind ik wat minder. Ik heb hem in 3 delen, waaronder 1 over Henk, die sla ik vaak over.

WeSSeL.. schreef:
Zit nu weer naar Theo Maassen te luisteren met Neuk Het Systeem, wat zitten daar toch van die mooie zinnen in.

''Dan ben ik zeker ook de enige die regelmatig vrouwenkleren aantrekt en zich aftrekts op de foto's van z'n vader''

''Wat moet je doen als je op de plek bent waar je altijd al had willen zijn''
''Wat is het verschil tussen een illegale turk en een fles zonnebrandolie, een illegale turk is iemand met turkse kom af zonder geldig verblijfsvergunning en een fles zonnebrandolie is een fles met olie die de huid beschermt tegen de schadelijke gevolgen van de zon''

''Eigenlijk wilde ik gewoon een coole superheld worden, overdag een anonieme sukkel en 's avonds een superheld. Nou, het is me tenmiste voor de helft gelukt''

''Ik vind het geweldig mensen die zich inzetten voor een betere wereld. Greenpeace die vind ik zo , ik bedoel wat die walvissen flikken dat kan natuurlijk niet. Het is mooi zo'n organisatie maar het is te weinig, iedereen zou mee moeten doen maar dat krijg je niet voor elkaar. Je kan mensen niet net zo lang martellen totdat ze lid worden van amnisty international''

Ik zou zo nu wel de heletijd door kunnen gaan. Ik vind het geweldig hoe hij het inelkaar zet. Alleen dat stukje over Henk van der Tillaard, vind ik wat minder. Ik heb hem in 3 delen, waaronder 1 over Henk, die sla ik vaak over.

Inderdaad, geniale quotes
Zo heeft hij er nog wel een setje, ook Functioneel Naakt en Ruwe Pit zijn zo briljant.

En niet te vergeten Tegen Beter Weten In.

WeSSeL.. schreef:
Alleen dat stukje over Henk van der Tillaard, vind ik wat minder. Ik heb hem in 3 delen, waaronder 1 over Henk, die sla ik vaak over.

Maar dat is natuurlijk wel een klassiek stukje geworden!! Als je hem 1 x hebt gezien, is het wel genoeg. De rest kan ik blijven luisteren. Ik ben het dus deels met je eens, maar Henk van der Tilaard is wel hilarisch!!

André Manuel

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.