MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers

zoeken in:
Herman Finkers, Youp van 't Hek, Najib Amhali en Javier Guzman zijn wel mijn Nederlandse favorieten, Maar "Always look on the bright ... van Monty Python en Little Britain zijn echt meesterlijk.

Gisteravond naar Guido Weijers geweest. Was echt weer vet. Het was echt stand-up, er was geen touw aan vast te knopen en je wist nooit waar hij heen ging.

Ik vind Tineke Schouten helemaal te gek! Hoe zij de mensen aan het lachen krijgt is onvoorstelbaar. Zij mag dan van mij ook tot een der groten gerekend worden!

Niet waar, hoor!

Nee, ik zie nooit zoveel cabaret, maar Hans Teeuwen mag ik graag zien.

Dus ik denk dat nu even zelf in de zaal op zoek naar twee geschikte vrijwilligsters, maar moet ik er wel even duidelijk bij zeggen, want mocht het dan zo zijn dat ik bij je kom, en ik vraag je, en je durft niet, en je bent bang, verlegen, weet ik niet, dan moet je gewoon zeggen “nee”, en dan zoek ik wel anders, want ik had laatst ook zo’n meisje, en die kwam ook naar voren, en die durfde eigenlijk helemaal niet, en die kwam dus toch, enne hehhehhehehehehehahahahahahahaha, die is dood… Dus ik ga even….Mag ik er even langs?...

Alex Agnew
Najib Amhali
Wim Helsen
Hans Teeuwen
Urbanus
Theo Maassen
Wouter Deprez

hansje teeuwen, hansje teeuwen, hansje teeuwen, de koning van de lach!!!!!!!

fastpulseboy
kaztor schreef:
Ik vind Tineke Schouten helemaal te gek! Hoe zij de mensen aan het lachen krijgt is onvoorstelbaar. Zij mag dan van mij ook tot een der groten gerekend worden!

Niet waar, hoor!

Nee, ik zie nooit zoveel cabaret, maar Hans Teeuwen mag ik graag zien.

Dus ik denk dat nu even zelf in de zaal op zoek naar twee geschikte vrijwilligsters, maar moet ik er wel even duidelijk bij zeggen, want mocht het dan zo zijn dat ik bij je kom, en ik vraag je, en je durft niet, en je bent bang, verlegen, weet ik niet, dan moet je gewoon zeggen “nee”, en dan zoek ik wel anders, want ik had laatst ook zo’n meisje, en die kwam ook naar voren, en die durfde eigenlijk helemaal niet, en die kwam dus toch, enne hehhehhehehehehehahahahahahahaha, die is dood… Dus ik ga even….Mag ik er even langs?...

Hans Teeuwen was altijd mijn favoriet, totdat hij met Industry of love kwam, dat was een mindere voorstelling.
Zonder twijfel is 'Dat dan weer wel' zijn beste show XD
Andere cabatiers heb ik niet, ik let er niet zo op, maar Jochem Meyer's ADHD was wel hilarisch.
Ook ben ik bij de livevoorstelling van Arie en Sylvester's '200%' geweest, en dat was ook lachen.

Hans' beste stukje cabaret van DDWW is zonder twijfel 'Literair cafe/positief denken', omg:

'En soms ben ik te zat om te pompen, maakt nie uit, laat ik me Pijpen! Heerlijk man, in zo'n mooi literair cafe, je door een dik vatsig wijf laten pijpen! Dan hoor ik geroesemoes op de achtergrond: Mulisch, Reve, Hermans...Denk ik: Maaahaaahaha! XD

Tineke Schouten, 7 april naar Luxor

Akonner
Favoriete Cabaratiers:

1. Theo Maassen (ongeevenaard)
2. Najib Amhali
3. Herman Finkers
4. Javier Guzman
5. Hans Teeuwen
6. Jan-Jaap van der Wal
7. Dave Chapelle

De laatste keer dat ik keek, stond 'ie er nog niet op, maar dit vind ik twee van de beste minuten cabaret: Kussentjes van Herman Finkers. Niets minder dan briljant.

Zag gisteren bij De Wereld Draait Door weer een vervelend stukje van Jan Jaap van der Wal. Die gast denkt tegenwoordig dat hij de God op aarde is. Ik word echt een beetje onpasselijk van hem.

"Brabanders hebben geen humor"

Ja, niet zo slim van Jan Jaap.

gemaster schreef:
Zag gisteren bij De Wereld Draait Door weer een vervelend stukje van Jan Jaap van der Wal. Die gast denkt tegenwoordig dat hij de God op aarde is. Ik word echt een beetje onpasselijk van hem.

Ik wilde hem nog gaan bellen om voor ons bedrijf een leuke afsluiter te maken, maar dat laat ik maar zitten denk ik..

herman schreef:

Heb opeens onverklaarbaar veel zin om als Limburger met Brabanders te gaan bekvechten (kijk hier voor wat ik bedoel, 19e post van onder), maar ik weet niet waarom

herman schreef:

Ach dat viel nog wel mee. Waarom ie ineens tegen die cameraploeg moest uitvallen begreep ik alleen niet. En dan begint ie ineens over geld verdienen enzo.

Beetje raar als je zelf Caroline Tensen loopt af te zeiken omdat zij geld verdiend aan die goede doelen reisjes.

Maar Van der Wal is al een tijdje heel erg irritant bezig. De vorige keer was ie ook bij De Wereld Draait Door en toen zat ie ook weer van alles af te zeiken. Maar ondertussen wel hoog opgeven van dat Comedytrain programma, terwijl dat echt het niveau van De Lama's niet ontstijgt.

Ik vind de Lama's wel leuk.

En Hans Teeuwen is leuker als ie tafelgast is bij DWDD!

Lama's zijn zeker de beste,
alleen was Hans te flauw bezig, op een bepaald moment was het gedaan met de lol, of de grappen die hij had.

fredpit
HiLL schreef:

Hans Teeuwen..pfff Dat vind ik nu echt zo'n humorloze Brabander.

De Lama's is echt verschrikkelijk niet grappig. Het gaat zelfs zo ver dat ik echt agressief wordt van dat programma. Ik snap best dat improviseren moeilijker is dan ingestudeerde grappen, maar zend het dan niet uit!

fredpit
gemaster schreef:
De Lama's is echt verschrikkelijk niet grappig. Het gaat zelfs zo ver dat ik echt agressief wordt van dat programma. Ik snap best dat improviseren moeilijker is dan ingestudeerde grappen, maar zend het dan niet uit!

tip: zet de tv niet aan.

gemaster schreef:
De Lama's is echt verschrikkelijk niet grappig.

Dat heb ik dus met Teeuwen

fredpit schreef:

tip: zet de tv niet aan.

Wees maar gerust, ik kijk niet bewust naar De Lama's. Soms zie je echter stukjes langskomen. In een promo ofzo, daar zouden ze dan de leukste stukjes in moeten zetten. En zelfs dan is het niet leuk.

Catherine Tate! Am I bovvered?

Ooit uitgezonden op een publieke zender, maar check YouTube voor heel veel materiaal. Ze is super grappig!

HiLL schreef:

ennn heb je ook hobby's?

gemaster schreef:

compleet mee eens, mijn ex was er stapel gek op, ze misten geen enkele aflevering, ik heb 3x meegekeken, ik kon absoluut niet begrijpen wat zij er zo geniaal aan vond, uiterst irritant om naar zulke lui te kijken *KOTS*

Ik zou vanavond naar 'De Vliegende Panters' gaan, maar één panter vliegt momenteel niet. Hij is ziek. Balen, gaat dus niet door.

HiLL schreef:
(quote)

Dat heb ik dus met Teeuwen

Ook al geen humor..

orbit schreef:
(quote)

Ook al geen humor..

Ach hij is wel weer leuk als ie niet optreed als cabaretier.

Mannen van de radio bijvoorbeeld is übersubliem!

Maar zijn eerste shows waren ook geniaal hoor, onvergelijkbaar en bizar! De laatste waren wel wat van hetzelfde ja.

orbit schreef:

De laatste waren wel wat van hetzelfde ja.

Daarom is Hans ook gestopt.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:28 uur

geplaatst: vandaag om 15:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.