Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers
zoeken in:
0
geplaatst: 8 februari 2007, 15:01 uur
Herman Finkers, Youp van 't Hek, Najib Amhali en Javier Guzman zijn wel mijn Nederlandse favorieten, Maar "Always look on the bright ... van Monty Python en Little Britain zijn echt meesterlijk.
0
geplaatst: 8 februari 2007, 18:37 uur
Gisteravond naar Guido Weijers geweest. Was echt weer vet. Het was echt stand-up, er was geen touw aan vast te knopen en je wist nooit waar hij heen ging.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 22:16 uur
Ik vind Tineke Schouten helemaal te gek! Hoe zij de mensen aan het lachen krijgt is onvoorstelbaar. Zij mag dan van mij ook tot een der groten gerekend worden!
Niet waar, hoor!
Nee, ik zie nooit zoveel cabaret, maar Hans Teeuwen mag ik graag zien.
Dus ik denk dat nu even zelf in de zaal op zoek naar twee geschikte vrijwilligsters, maar moet ik er wel even duidelijk bij zeggen, want mocht het dan zo zijn dat ik bij je kom, en ik vraag je, en je durft niet, en je bent bang, verlegen, weet ik niet, dan moet je gewoon zeggen “nee”, en dan zoek ik wel anders, want ik had laatst ook zo’n meisje, en die kwam ook naar voren, en die durfde eigenlijk helemaal niet, en die kwam dus toch, enne hehhehhehehehehehahahahahahahaha, die is dood… Dus ik ga even….Mag ik er even langs?...

Niet waar, hoor!

Dus ik denk dat nu even zelf in de zaal op zoek naar twee geschikte vrijwilligsters, maar moet ik er wel even duidelijk bij zeggen, want mocht het dan zo zijn dat ik bij je kom, en ik vraag je, en je durft niet, en je bent bang, verlegen, weet ik niet, dan moet je gewoon zeggen “nee”, en dan zoek ik wel anders, want ik had laatst ook zo’n meisje, en die kwam ook naar voren, en die durfde eigenlijk helemaal niet, en die kwam dus toch, enne hehhehhehehehehehahahahahahahaha, die is dood… Dus ik ga even….Mag ik er even langs?...

0
geplaatst: 22 februari 2007, 10:19 uur
Alex Agnew
Najib Amhali
Wim Helsen
Hans Teeuwen
Urbanus
Theo Maassen
Wouter Deprez
Najib Amhali
Wim Helsen
Hans Teeuwen
Urbanus
Theo Maassen
Wouter Deprez
0
geplaatst: 22 februari 2007, 20:13 uur
hansje teeuwen, hansje teeuwen, hansje teeuwen, de koning van de lach!!!!!!!
0
fastpulseboy
geplaatst: 22 februari 2007, 20:21 uur
kaztor schreef:
Ik vind Tineke Schouten helemaal te gek! Hoe zij de mensen aan het lachen krijgt is onvoorstelbaar. Zij mag dan van mij ook tot een der groten gerekend worden!
Niet waar, hoor!

Niet waar, hoor!

0
geplaatst: 14 maart 2007, 14:59 uur
Hans Teeuwen was altijd mijn favoriet, totdat hij met Industry of love kwam, dat was een mindere voorstelling.
Zonder twijfel is 'Dat dan weer wel' zijn beste show XD
Andere cabatiers heb ik niet, ik let er niet zo op, maar Jochem Meyer's ADHD was wel hilarisch.
Ook ben ik bij de livevoorstelling van Arie en Sylvester's '200%' geweest, en dat was ook lachen.
Hans' beste stukje cabaret van DDWW is zonder twijfel 'Literair cafe/positief denken', omg:
'En soms ben ik te zat om te pompen, maakt nie uit, laat ik me Pijpen! Heerlijk man, in zo'n mooi literair cafe, je door een dik vatsig wijf laten pijpen! Dan hoor ik geroesemoes op de achtergrond: Mulisch, Reve, Hermans...Denk ik: Maaahaaahaha! XD
Zonder twijfel is 'Dat dan weer wel' zijn beste show XD
Andere cabatiers heb ik niet, ik let er niet zo op, maar Jochem Meyer's ADHD was wel hilarisch.
Ook ben ik bij de livevoorstelling van Arie en Sylvester's '200%' geweest, en dat was ook lachen.
Hans' beste stukje cabaret van DDWW is zonder twijfel 'Literair cafe/positief denken', omg:
'En soms ben ik te zat om te pompen, maakt nie uit, laat ik me Pijpen! Heerlijk man, in zo'n mooi literair cafe, je door een dik vatsig wijf laten pijpen! Dan hoor ik geroesemoes op de achtergrond: Mulisch, Reve, Hermans...Denk ik: Maaahaaahaha! XD
0
Akonner
geplaatst: 10 april 2007, 19:54 uur
Favoriete Cabaratiers:
1. Theo Maassen (ongeevenaard)
2. Najib Amhali
3. Herman Finkers
4. Javier Guzman
5. Hans Teeuwen
6. Jan-Jaap van der Wal
7. Dave Chapelle
1. Theo Maassen (ongeevenaard)
2. Najib Amhali
3. Herman Finkers
4. Javier Guzman
5. Hans Teeuwen
6. Jan-Jaap van der Wal
7. Dave Chapelle
0
geplaatst: 11 april 2007, 02:02 uur
De laatste keer dat ik keek, stond 'ie er nog niet op, maar dit vind ik twee van de beste minuten cabaret: Kussentjes van Herman Finkers. Niets minder dan briljant.
0
geplaatst: 11 april 2007, 09:45 uur
Zag gisteren bij De Wereld Draait Door weer een vervelend stukje van Jan Jaap van der Wal. Die gast denkt tegenwoordig dat hij de God op aarde is. Ik word echt een beetje onpasselijk van hem.
0
geplaatst: 11 april 2007, 15:31 uur
gemaster schreef:
Zag gisteren bij De Wereld Draait Door weer een vervelend stukje van Jan Jaap van der Wal. Die gast denkt tegenwoordig dat hij de God op aarde is. Ik word echt een beetje onpasselijk van hem.
Ik wilde hem nog gaan bellen om voor ons bedrijf een leuke afsluiter te maken, maar dat laat ik maar zitten denk ik..

0
geplaatst: 11 april 2007, 15:36 uur
Heb opeens onverklaarbaar veel zin om als Limburger met Brabanders te gaan bekvechten (kijk hier voor wat ik bedoel, 19e post van onder), maar ik weet niet waarom

0
geplaatst: 11 april 2007, 16:13 uur
Ach dat viel nog wel mee. Waarom ie ineens tegen die cameraploeg moest uitvallen begreep ik alleen niet. En dan begint ie ineens over geld verdienen enzo.
Beetje raar als je zelf Caroline Tensen loopt af te zeiken omdat zij geld verdiend aan die goede doelen reisjes.
Maar Van der Wal is al een tijdje heel erg irritant bezig. De vorige keer was ie ook bij De Wereld Draait Door en toen zat ie ook weer van alles af te zeiken. Maar ondertussen wel hoog opgeven van dat Comedytrain programma, terwijl dat echt het niveau van De Lama's niet ontstijgt.
0
geplaatst: 11 april 2007, 16:14 uur
Ik vind de Lama's wel leuk. 
En Hans Teeuwen is leuker als ie tafelgast is bij DWDD!

En Hans Teeuwen is leuker als ie tafelgast is bij DWDD!

0
geplaatst: 11 april 2007, 16:18 uur
Lama's zijn zeker de beste,

alleen was Hans te flauw bezig, op een bepaald moment was het gedaan met de lol, of de grappen die hij had.

alleen was Hans te flauw bezig, op een bepaald moment was het gedaan met de lol, of de grappen die hij had.

0
fredpit
geplaatst: 11 april 2007, 16:20 uur
Hans Teeuwen..pfff Dat vind ik nu echt zo'n humorloze Brabander.

0
geplaatst: 11 april 2007, 16:21 uur
De Lama's is echt verschrikkelijk niet grappig. Het gaat zelfs zo ver dat ik echt agressief wordt van dat programma. Ik snap best dat improviseren moeilijker is dan ingestudeerde grappen, maar zend het dan niet uit!
0
fredpit
geplaatst: 11 april 2007, 16:24 uur
gemaster schreef:
De Lama's is echt verschrikkelijk niet grappig. Het gaat zelfs zo ver dat ik echt agressief wordt van dat programma. Ik snap best dat improviseren moeilijker is dan ingestudeerde grappen, maar zend het dan niet uit!
tip: zet de tv niet aan.
0
geplaatst: 11 april 2007, 16:32 uur
gemaster schreef:
De Lama's is echt verschrikkelijk niet grappig.
De Lama's is echt verschrikkelijk niet grappig.
Dat heb ik dus met Teeuwen
0
geplaatst: 11 april 2007, 20:12 uur
Wees maar gerust, ik kijk niet bewust naar De Lama's. Soms zie je echter stukjes langskomen. In een promo ofzo, daar zouden ze dan de leukste stukjes in moeten zetten. En zelfs dan is het niet leuk.
0
geplaatst: 11 april 2007, 20:57 uur
Catherine Tate! Am I bovvered?
Ooit uitgezonden op een publieke zender, maar check YouTube voor heel veel materiaal. Ze is super grappig!
Ooit uitgezonden op een publieke zender, maar check YouTube voor heel veel materiaal. Ze is super grappig!
0
geplaatst: 13 april 2007, 21:40 uur
gemaster schreef:
compleet mee eens, mijn ex was er stapel gek op, ze misten geen enkele aflevering, ik heb 3x meegekeken, ik kon absoluut niet begrijpen wat zij er zo geniaal aan vond, uiterst irritant om naar zulke lui te kijken *KOTS*

0
geplaatst: 8 mei 2007, 20:51 uur
Ik zou vanavond naar 'De Vliegende Panters' gaan, maar één panter vliegt momenteel niet. Hij is ziek. Balen, gaat dus niet door.
0
geplaatst: 8 mei 2007, 21:41 uur
HiLL schreef:
(quote)
Ook al geen humor..

0
geplaatst: 8 mei 2007, 21:42 uur
orbit schreef:
Ook al geen humor..
(quote)
Ook al geen humor..

Ach hij is wel weer leuk als ie niet optreed als cabaretier.
0
geplaatst: 8 mei 2007, 21:45 uur
Mannen van de radio bijvoorbeeld is übersubliem! 
Maar zijn eerste shows waren ook geniaal hoor, onvergelijkbaar en bizar! De laatste waren wel wat van hetzelfde ja.

Maar zijn eerste shows waren ook geniaal hoor, onvergelijkbaar en bizar! De laatste waren wel wat van hetzelfde ja.
0
geplaatst: 9 mei 2007, 09:35 uur
* denotes required fields.