Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2007, 09:52 uur
0
geplaatst: 30 september 2007, 12:11 uur
Gisteren bij de geweldige show van NUHR geweest "Natuurlijke Selectie".

0
EVANSHEWSON
geplaatst: 30 september 2007, 13:17 uur
Mijn all-time favoriete stand up comedians lijstje ;
1. Toon Hermans
2. Herman Finkers
3. Urbanus
4. Najib Ahmali
5. Wim Sonneveld
1. Toon Hermans
2. Herman Finkers
3. Urbanus
4. Najib Ahmali
5. Wim Sonneveld
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 20:46 uur
miak schreef:
Javier Guzman, Theo Maassen.
Javier Guzman, Theo Maassen.
De laatste show van Javier Guzman (waar hij nu mee rond tourt) is wel een stuk minder. De meest recente show van Theo Maassen is goed, maar minder dan zijn eerdere shows.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:32 uur
Theo Maassen,Hans Teeuwen,Marc Marie Huijbrechts,Rooyackers Kamps en Kamps,Arie en Sylvester,Bert Vischer,Herman Finkers,Urbanus,Waardenberg en de Jong,Eric van Sauers,Van Muiswinkel en Van Vleuten en Plien en Bianca soms Brigitte Kaandorp en dan heb ik het leukste wel gehad.Lama's zijn ook lachen natuurlijk
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:37 uur
Tekh schreef:
Lama's zijn ook lachen natuurlijk
Lama's zijn ook lachen natuurlijk
Wat heb ik daar toch een tifus hekel aan. Een paar awards gewonnen, wat lovende kritieken en meteen heel Nederland die het stand-up komedie ontdekt. Wat een verschrikkelijk saaie bedoeling is dat programma toch. Stand-up komedie is sowieso al afgrijzelijk, maar ik moet ze nog enigzins crediet geven omdat ze in tegenstelling tot hun Amerikaanse collega's niet alles van te voren plannen en inspelen. Waardeloos slappe, slechte, kut humor vind ik het, van mensen die bovendien alleen maar heel hard om hun eigen grapjes kunnen lachen.
Vervolgens als de succesformule (?) een beetje uit gewerkt lijkt te zijn gaan ze opzoek naar een nieuwe Lama. Die ik tot op heden nog noooooit heb terug gezien, wat een draak van een programma, weg gegooid belastingsgeld als het aan mij lag.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:42 uur
waxs schreef:
Wat heb ik daar toch een tifus hekel aan. Een paar awards gewonnen, wat lovende kritieken en meteen heel Nederland die het stand-up komedie ontdekt. Wat een verschrikkelijk saaie bedoeling is dat programma toch. Stand-up komedie is sowieso al afgrijzelijk, maar ik moet ze nog enigzins crediet geven omdat ze in tegenstelling tot hun Amerikaanse collega's niet alles van te voren plannen en inspelen. Waardeloos slappe, slechte, kut humor vind ik het, van mensen die bovendien alleen maar heel hard om hun eigen grapjes kunnen lachen.
Vervolgens als de succesformule (?) een beetje uit gewerkt lijkt te zijn gaan ze opzoek naar een nieuwe Lama. Die ik tot op heden nog noooooit heb terug gezien, wat een draak van een programma, weg gegooid belastingsgeld als het aan mij lag.
(quote)
Ik denk dat die winnaar van "Lama gezocht" niet goed genoeg bevonden is. Dat kan. Het programma moet wel kijkers blijven trekken. De winnaar (die met die kin van een meter) was ook totaal niet grappig, dus ik kan er niet om janken.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:44 uur
Tekh schreef:
Theo Maassen heeft het leukste wel gehad.
Theo Maassen heeft het leukste wel gehad.
Nog zoiets, wat is dat voor een reactie. Heb je ze laatste show gemist. Een van de hoogtepunten uit z'n carriere, wellicht "het" hoogtepunt.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 22:48 uur
waxs schreef:
Nog zoiets, wat is dat voor een reactie. Heb je ze laatste show gemist. Een van de hoogtepunten uit z'n carriere, wellicht "het" hoogtepunt.
(quote)
als je mijn bericht goed leest dan snap ik deze reactie totaal niet.
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 23:00 uur
Net naar de Lama's geweest in Theaterhotel van Almelo, was heel grappig, soms wat te gemakkelijke grappen, soms iets te hard. Maar al met al een goede ervaring erbij. Vooral hoe ze op elkaar inspelen is fantastisch, het overnemen van een grap. Toch wel een beetje overgewardeerd. Kon je ook wel een beetje aan het publiek zien, het waren grotendeels jongeren.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 4 oktober 2007, 14:00 uur
gemaster schreef:
De Lama's is echt verschrikkelijk niet grappig. Het gaat zelfs zo ver dat ik echt agressief wordt van dat programma. Ik snap best dat improviseren moeilijker is dan ingestudeerde grappen, maar zend het dan niet uit!
De Lama's is echt verschrikkelijk niet grappig. Het gaat zelfs zo ver dat ik echt agressief wordt van dat programma. Ik snap best dat improviseren moeilijker is dan ingestudeerde grappen, maar zend het dan niet uit!
Ik heb hier zelfs nog nooit van gehood. Lama's ?????
Echt niet, ik mis misschien niet veel dan ?
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 14:08 uur
Tekh schreef:
Ik ging ervan uit dat jij reageerde op Nicolage Rico.
0
geplaatst: 4 oktober 2007, 17:41 uur
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 13 oktober 2007, 12:48 uur
Aanvullend bij mijn reeds geplaatste favoriete LOLMAKERS moet ik melden dat ik PAS Hans Teeuwen heb ontdekt.
Er zat een soort compilatie-deeveedeetje bij de Humo van enkele weken terug; Ik heb me met momenten zo'n beetje zitten bescheuren van het lachen, echt.
Wie zei dat dit een humorloze Brabander was ???
Ik zeker niet. Teeuwen, I love ya!
Er zat een soort compilatie-deeveedeetje bij de Humo van enkele weken terug; Ik heb me met momenten zo'n beetje zitten bescheuren van het lachen, echt.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:12 uur
EVANSHEWSON schreef:
Aanvullend bij mijn reeds geplaatste favoriete LOLMAKERS moet ik melden dat ik PAS Hans Teeuwen heb ontdekt.
Ik heb die dvd ook liggen. Hans Teeuwen blijft natuurlijk geweldig. Ik heb helemaal platgelegen bij de scène over Rupert, Rupeeerrrrrt

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:25 uur
Ik vind Hans Teeuwen eigenlijk ook nog steeds de beste, ondanks dat zijn laatste show tegenviel.. hij is gewoon écht absurdistisch! Die andere cabaretiers van tegenwoordig doen te duidelijk alsof.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 14:40 uur
Guido weijers, Arie en Silvester, Wilko Terwijn, Plien en Bianca, Bert Visser, dat soort namen. Ik zeg niet dat sommigen niet leuk zijn, maar vaak te geforceerd en onovertuigende absurdisten.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 16:30 uur
orbit schreef:
Guido weijers, Arie en Silvester, Wilko Terwijn, Plien en Bianca, Bert Visser, dat soort namen. Ik zeg niet dat sommigen niet leuk zijn, maar vaak te geforceerd en onovertuigende absurdisten.
Dat zijn allemaal geen absurdisten en lijken ook in niets op Hansje Teeuwen.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 16:51 uur
BoordAppel schreef:
(quote)
Ze plachten het wel te zijn, of je hebt er nog nooit iets van gezien lijkt me..

Op Teeuwen lijkt het niet, maar dat komt ook omdat die dus oneindig veel beter is!
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 17:04 uur
Alleen van Wilko Terwijn heb ik niets gezien, sterker nog ik heb nog nooit van die kerel gehoord.
De rest heeft af en toe wat absurdistische trekjes, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Teeuwen is inderdaad beter, dan dan weer wel. Wat mij betreft staat Theo Maassen op gelijke hoogte, de rest volgt op gepaste afstand.
De rest heeft af en toe wat absurdistische trekjes, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Teeuwen is inderdaad beter, dan dan weer wel. Wat mij betreft staat Theo Maassen op gelijke hoogte, de rest volgt op gepaste afstand.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 17:59 uur
Theo Maassen is zeker ook erg goed! Maar geen absurdist. Wat dat betreft staat Teeuwen op eenzame hoogte. Vliegende Panters vind ik alleen op televisie leuk, live vallen ze vaak tegen.
0
Social_Mask
geplaatst: 13 oktober 2007, 18:02 uur
Ik vind Hans Teeuwen dus echt NIET grappig... Niks met die gast. Hij is zo... niet grappig. Heb al wat optredens van hem gezien, maar heb niet zo vaak gelachen. Wel bij zo'n stukje waar hij ruzie heeft met een kabouter 

* denotes required fields.