Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers
zoeken in:
0
geplaatst: 13 november 2008, 22:13 uur
mijn favoriete cabaretiers zijn hans teeuwen, Jochem Myjer, en Theo Maasen. ik ga volgend jaar naar de nieuwe show van Theo Maassen, heb er erg veel zin in!!
0
Antonio
geplaatst: 18 december 2008, 23:18 uur
BILL HICKS, Jerry Seinfeld, Woody Allen en Youp Van 't Hek.
0
Hypnotick
geplaatst: 5 januari 2009, 16:17 uur
Ik ben een grote stand-up komedie fan, maar ik vind het onbegrijpelijk dat Sara Kroos hier niet wordt genoemd. Haar show: Zoegevooisd was afgelopen zaterdag op TV en die was werkelijk verbluffend, wat een performence wat een emotie en wat een beestachtigheid. Mijn top 5 nederlandse komieken:
1. Hans Teeuwen
2. Sara Kroos
3. Theo Maasen
4. Youp Van T Heck
5. Daniel Arends
1. Hans Teeuwen
2. Sara Kroos
3. Theo Maasen
4. Youp Van T Heck
5. Daniel Arends
0
Gallow
geplaatst: 5 januari 2009, 16:31 uur
Kan zelf Sara Kroos echt niet uitstaan, maarja Youp mag er van mij ook wel mee stoppen.
Zelf vind ik C.K. Louis 1 van de beste, en Hans Lieberg is ook altijd leuk.
George Carlin en Theo Maassen mogen er ook zijn.

Zelf vind ik C.K. Louis 1 van de beste, en Hans Lieberg is ook altijd leuk.
George Carlin en Theo Maassen mogen er ook zijn.

0
geplaatst: 17 januari 2009, 15:30 uur
Ja ik heb die show laatst gezien op Comedy Central.. Echt kapot gelachen 
- How's your baby?
- Ahh.. She got fired from Target..
xD

- How's your baby?
- Ahh.. She got fired from Target..
xD
0
geplaatst: 17 januari 2009, 16:02 uur
ricky gervais
kende hem al van the office maar wist niet dat ie ook stan-up comedy deed. dit stukje is echt geweldig.
sorry voor alle dikke mensen
kende hem al van the office maar wist niet dat ie ook stan-up comedy deed. dit stukje is echt geweldig.
sorry voor alle dikke mensen

0
geplaatst: 17 januari 2009, 16:58 uur
Hypnotick schreef:
maar ik vind het onbegrijpelijk dat Sara Kroos hier niet wordt genoemd. Haar show: Zoegevooisd was afgelopen zaterdag op TV en die was werkelijk verbluffend, wat een performence wat een emotie en wat een beestachtigheid. Mijn top 5 nederlandse komieken:
2. Sara Kroos
maar ik vind het onbegrijpelijk dat Sara Kroos hier niet wordt genoemd. Haar show: Zoegevooisd was afgelopen zaterdag op TV en die was werkelijk verbluffend, wat een performence wat een emotie en wat een beestachtigheid. Mijn top 5 nederlandse komieken:
2. Sara Kroos

Ik en mijn vriendin kregen plaatsvervangende schaamte bij haar show. Tenenkrommend. Oei, wat is ze slecht. Ze heeft totaal geen humor. Het was banaal, makkelijk, slecht, etc.
Grappig dat smaken zó kunnen verschillen.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 8 februari 2009, 15:21 uur
1. Hans Teeuwen (lekker onzinnig maar altijd grappig)
en Dave Chappelle vind ik vaak hilarisch
en Dave Chappelle vind ik vaak hilarisch

0
geplaatst: 24 februari 2009, 11:26 uur
Alex Agnew! Al drie keer live gezien, en ik ga binnenkort terug naar een show van hem. Verder ook Gunther Lamoot, ook al eens live gezien, en nu heb ik weer kaartjes voor hem.
0
geplaatst: 22 maart 2009, 02:32 uur
Vanavond naar Herman van Veen geweest. Wat een held.
Eén van de beste shows die ik gezien heb. De beste man kwam 5x terug voor een toegift, terwijl de zaal bijna leeg was.
Jammer dat hij in Nederland lichtelijk ondergewaardeerd wordt. In België kan hij bijvoorbeeld niet normaal over straat. Verder heeft hij veel succes in Frankrijk en Duitsland. Misschien een beetje zijn eigen schuld dat hij minder bekend in NL is dan Youp van 't Hek & Co, omdat hij geen zin heeft in al die televisiedingen.
Direct maar eens wat cd's van 'm kopen.
Eén van de beste shows die ik gezien heb. De beste man kwam 5x terug voor een toegift, terwijl de zaal bijna leeg was.

Jammer dat hij in Nederland lichtelijk ondergewaardeerd wordt. In België kan hij bijvoorbeeld niet normaal over straat. Verder heeft hij veel succes in Frankrijk en Duitsland. Misschien een beetje zijn eigen schuld dat hij minder bekend in NL is dan Youp van 't Hek & Co, omdat hij geen zin heeft in al die televisiedingen.
Direct maar eens wat cd's van 'm kopen.
0
geplaatst: 25 maart 2009, 10:39 uur
Hypnotick schreef:
Ik ben een grote stand-up komedie fan, maar ik vind het onbegrijpelijk dat Sara Kroos hier niet wordt genoemd. Haar show: Zoegevooisd was afgelopen zaterdag op TV en die was werkelijk verbluffend, wat een performence wat een emotie en wat een beestachtigheid.
(embed)
Oei, dit (Biologische winkel) is echt slecht. Emotie? Overdreven geschreeuw.Ik ben een grote stand-up komedie fan, maar ik vind het onbegrijpelijk dat Sara Kroos hier niet wordt genoemd. Haar show: Zoegevooisd was afgelopen zaterdag op TV en die was werkelijk verbluffend, wat een performence wat een emotie en wat een beestachtigheid.
(embed)
0
Gallow
geplaatst: 25 maart 2009, 11:12 uur
Hij is inderdaad geniaal

Hoewel ik z'n sketches beter vind als z'n stand ups
0
Dj2Jelle
geplaatst: 25 maart 2009, 22:48 uur
Gallow schreef:
(quote)

0
Father McKenzie
geplaatst: 2 april 2009, 18:52 uur
Toen hij nog leefde; Toon Hermans!
Nu; Hans Teeuwen maar nog méér : Herman Finkers.
Van Finkers zou ik eens wat dvd's willen van zijn shows!
Nu; Hans Teeuwen maar nog méér : Herman Finkers.
Van Finkers zou ik eens wat dvd's willen van zijn shows!
0
geplaatst: 3 april 2009, 02:50 uur
Ik weet niet hoe in Vlaanderen zit, maar hier zijn de meeste dvd's van Finkers voor een tientje te krijgen.
0
Father McKenzie
geplaatst: 3 april 2009, 15:55 uur
Dexter schreef:
Ik weet niet hoe in Vlaanderen zit, maar hier zijn de meeste dvd's van Finkers voor een tientje te krijgen.
Ik durf geen dvd's in Nederland te kopen, want dan krijg je die onzin weer met "regio" of zoiets, die zijn dan op Belgische dvd spelers niet af te spelen, omdat alles wat technisch is in Nederland blijkbaar een andere standaard heeft...
0
geplaatst: 3 april 2009, 16:06 uur
België heeft net als Nederland gewoon regio 2. Dus je kan hier veilig DVD's kopen.
0
Father McKenzie
geplaatst: 3 april 2009, 18:19 uur
BoordAppel schreef:
België heeft net als Nederland gewoon regio 2. Dus je kan hier veilig DVD's kopen.
Is dat zo? Kocht eens een dvd van Robbie Williams (een live show), wel ik heb die nooit in België kunnen afspelen, wel op de pc, niet op de dvd speler van mijn home cinema. Had met regio-verschil te maken, ik had daar nog nooit van gehoord, en ergerde me blauw aan die "andere standaards" die Nederland wel vaker op technisch vlak schijnt te gebruiken, dat loop internationaal blijkbaar niet altijd gelijk.... of weet jij daar dan meer van???

0
geplaatst: 6 april 2009, 22:21 uur
Eric Sauers 
Ik raad iedereen aan om eens wat stukken van hem te bekijken. Deze kerel is werkelijk geniaal in het maken van stereotype gerelateerde grappen.

Ik raad iedereen aan om eens wat stukken van hem te bekijken. Deze kerel is werkelijk geniaal in het maken van stereotype gerelateerde grappen.
0
geplaatst: 7 april 2009, 14:38 uur
Ik vind Eric Sauers behoorlijk vervelend. Kan er niet om lachen. Eén van de weinigen die ik niet live hoef te zien.
0
geplaatst: 7 april 2009, 21:16 uur
joyce19791 schreef:
Arie en Silvester
Werkelijk? Ik heb ooit een show van ze proberen te kijken, maar na een half uur kon ik het niet meer aanzien.Arie en Silvester
Dat stukje van Louis C.K. hierboven is trouwens hilarisch

0
geplaatst: 7 april 2009, 21:30 uur
BlueVelvet schreef:
(quote)
Werkelijk? Ja werkelijk. Ik vind het geweldig hoe die twee op elkaar ingespeeld zijn en het publiek, ook helemaal achterin, overal bij betrekken.
0
Father McKenzie
geplaatst: 8 april 2009, 12:48 uur
@ Smoes; héél leuk dat fragmentje Freddy De Vadder! Hilarisch en machtig in dat Westvloms!
0
geplaatst: 8 april 2009, 12:54 uur
joyce19791 schreef:
Ja werkelijk. Ik vind het geweldig hoe die twee op elkaar ingespeeld zijn en het publiek, ook helemaal achterin, overal bij betrekken.
(quote)
Ja werkelijk. Ik vind het geweldig hoe die twee op elkaar ingespeeld zijn en het publiek, ook helemaal achterin, overal bij betrekken.
Ze zijn al wel een tijdje geleden gestopt. Dat wist je wel, neem ik aan?
* denotes required fields.