Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2009, 13:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Ze zijn al wel een tijdje geleden gestopt. Dat wist je wel, neem ik aan?
Ze zijn al wel een tijdje geleden gestopt. Dat wist je wel, neem ik aan?
Ja, natuurlijk.
'T net als muziek he, the Beatles kunnen ook nog steeds je favoriete band zijn....
0
geplaatst: 10 april 2009, 02:53 uur
Af en toe zie ik weer Daar Vliegende Panters.. eigenlijk ná Jiskefet toch wel de meest geslaagde cabaretiers op tv. Backpackers en Vaders zijn geniale sketches 

0
geplaatst: 10 april 2009, 09:09 uur
orbit schreef:
Af en toe zie ik weer Daar Vliegende Panters.. eigenlijk ná Jiskefet toch wel de meest geslaagde cabaretiers op tv. Backpackers en Vaders zijn geniale sketches
De Vliegende Panters hebben heel veel talent. Ze kunnen enorm goed zingen. Helaas zijn vlagen van hun shows nogal vervelend. Maar dat wisselen ze dan weer af met briljante stukjes.
0
geplaatst: 17 mei 2009, 22:28 uur
Na het zien van de moeiteloze vertaling van Teeuwens oeuvre in het Engels deze week, moet ik Teeuwen toch weer met stip bovenaan zetten! Die Britten waren volgens mij ook stomverbaasd, maar vonden het geweldig. Het is dan ook echt absurdisme op zijn best, iets wat de Britse komieken een beetje vergeten lijken te zijn sinds Monty Python en Young Ones..
0
geplaatst: 18 mei 2009, 10:28 uur
Ik heb maar een een klein stuk gezien, maar wat ik heb gezien was goed. De recensies waren erg goed in Londen destijds.
0
geplaatst: 10 juni 2009, 19:59 uur
De Daniƫl schreef:
Marc-marie huijbregts vind ik ook best wel grappig.
Marc-marie huijbregts vind ik ook best wel grappig.
Ik vond zijn show die ik pas op tv zag niet zo goed. Verder is hij wel grappig, inderdaad.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 18:09 uur
kan er maar een zijn: hans teeuwen.
hij is hier en daar wel wat te grof maar wanneer hij zijn subtiele kant laat zien laat hij de rest van het land ver achter zich.
is er trouwens nog een goede belgische wil ik het graag horen want die alex agnew en wim helsen vallen me een beetje tegen
hij is hier en daar wel wat te grof maar wanneer hij zijn subtiele kant laat zien laat hij de rest van het land ver achter zich.
is er trouwens nog een goede belgische wil ik het graag horen want die alex agnew en wim helsen vallen me een beetje tegen
0
geplaatst: 27 juli 2009, 18:19 uur
Hangt af van welk soort moppen je houdt. Als ik Hans Teeuwen zie staan, zou ik denken dat Agnew toch een beetje in je straatje past.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 11:38 uur
Ploppesteksel schreef:
Hangt af van welk soort moppen je houdt. Als ik Hans Teeuwen zie staan, zou ik denken dat Agnew toch een beetje in je straatje past.
agnew heeft een lijn in zijn show en zegt nooit uit het niets iets heel raars waardoor je wakker wordt geschudt, ook speelt hij geen instrumenten.Hangt af van welk soort moppen je houdt. Als ik Hans Teeuwen zie staan, zou ik denken dat Agnew toch een beetje in je straatje past.
maar ik vind bijvoorbeeld herman brusselmans ook een heel grappige vent, niet dat hij cabaretier is maar als hij gewoon zijn boek komt promoten bij DWDD ofzo blijf ik gekluisterd aan de buis zitten wachtend op zijn droge grappen en matthijs in de zeik nemen, geweldig! al veel amusanter dan zooóóóóveel cabaretiers
0
Antonio
geplaatst: 31 juli 2009, 23:25 uur
Conan O'Brien's Twitter Tracker
Conan Preserving The Masturbating Bear:
Masturbating Bear
Conan's Celebrity Transformer (met Larry King):
Klik hier
Conan's Bon Voyage Max Weinberg:
Klikje
Conan's Max Weinberg Heads To The Airport (vervolg Bon Voyage Max):
Muisklik
''Clap if you think that's plausible...''
Niet echt een cabaretier, maar desalniettemin kan ik avondenlang naar de filmpjes op de officiele website van deze beste man kijken.
Zo compleet onzinnig, pretentieloos en lachwekkend...wat een genot
Conan Preserving The Masturbating Bear:
Masturbating Bear
Conan's Celebrity Transformer (met Larry King):
Klik hier
Conan's Bon Voyage Max Weinberg:
Klikje
Conan's Max Weinberg Heads To The Airport (vervolg Bon Voyage Max):
Muisklik
''Clap if you think that's plausible...''

Niet echt een cabaretier, maar desalniettemin kan ik avondenlang naar de filmpjes op de officiele website van deze beste man kijken.
Zo compleet onzinnig, pretentieloos en lachwekkend...wat een genot

0
Social_Mask
geplaatst: 20 augustus 2009, 14:09 uur
Heb sinds kort kennis gemaakt met het werk van Herman Finkers. God, wat is dat toch een droogkloot - precies mijn humor. Dat stukje met die gebarentaal bijvoorbeeld: Je hoeft niet zo hard te schreeuwen...ik ben niet blind
. Wat een ontdekking !
. Wat een ontdekking !
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 15:26 uur
Staan nog wel wat grappen van hem in het just a joke topic. Finkers is een held.
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 15:48 uur
Ik vind Javier Guzman wel erg goed! 
En Herman Finkers is inderdaad ook geweldig!

En Herman Finkers is inderdaad ook geweldig!
0
geplaatst: 20 augustus 2009, 19:13 uur
jasper1991 schreef:
maar ik vind bijvoorbeeld herman brusselmans ook een heel grappige vent, niet dat hij cabaretier is maar als hij gewoon zijn boek komt promoten bij DWDD ofzo blijf ik gekluisterd aan de buis zitten wachtend op zijn droge grappen en matthijs in de zeik nemen, geweldig! al veel amusanter dan zooóóóóveel cabaretiers
(quote)
agnew heeft een lijn in zijn show en zegt nooit uit het niets iets heel raars waardoor je wakker wordt geschudt, ook speelt hij geen instrumenten.maar ik vind bijvoorbeeld herman brusselmans ook een heel grappige vent, niet dat hij cabaretier is maar als hij gewoon zijn boek komt promoten bij DWDD ofzo blijf ik gekluisterd aan de buis zitten wachtend op zijn droge grappen en matthijs in de zeik nemen, geweldig! al veel amusanter dan zooóóóóveel cabaretiers
Herman Brusselmans is inderdaad hilarisch en blaast menig cabaretier met een zuchtje omver. Najib Amhali, bijvoorbeeld, waar hij zijn fans van haalt is me een raadsel.
Van de 'echte' cabaretiers is Herman Finkers inderdaad toch echt de beste, naar mijn mening. Was laatst nog een stukje van op televisie:
"Wat ik vooral heb geleerd is dat je van elke dag moet genieten. Een jaar geleden is mijn man overleden..." "En daar geniet u nog elke dag van."

Youp van 't Hek is een mooie tweede.
0
Social_Mask
geplaatst: 21 augustus 2009, 15:11 uur
Hahah, dat stukje ook gezien. Bij Knevel en van den Brink, toch? - klote programma verder.. Echt leuk om die clipjes van Finkers te bekijken, moet daar nodig een DVD'tje van kopen.
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 15:22 uur
Inderdaad, Knevel en van den Brink, en inderdaad, kloteprogramma 
Herman Finkers ziet er trouwens hartstikke tof uit zonder snor, moet ik zeggen; ik herkende 'm pas toen ik zijn stem hoorde. Met snor is 'ie ook tof hoor, daar niet van.

Herman Finkers ziet er trouwens hartstikke tof uit zonder snor, moet ik zeggen; ik herkende 'm pas toen ik zijn stem hoorde. Met snor is 'ie ook tof hoor, daar niet van.
0
geplaatst: 22 augustus 2009, 11:54 uur
Finkers is grappig met zijn woordspelingen ed. Toch kan ik er geen anderhalf uur achter elkaar naar kijken. Soms eens een stukje is top.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 16:12 uur
Fans van Ricky Gervais moeten eens achter zijn podcasts aangaan, vooral seizoen 1 is briljant
Carl Pilkington
Carl Pilkington

0
geplaatst: 30 augustus 2009, 17:37 uur
Carl Pilkington: he's got a head like a fuckin' orange!
Inderdaad legendarische podcasts, waarin de co-schrijver van The Office en Extras, Steve Merchant, vaak nog als allergrappigst uit de hoek komt. Briljante Engelse humor.
Inderdaad legendarische podcasts, waarin de co-schrijver van The Office en Extras, Steve Merchant, vaak nog als allergrappigst uit de hoek komt. Briljante Engelse humor.
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 18:53 uur
Ah ja, in de aflevering van Zomergasten met Carice van Houten kwam ook een hilarisch fragment uit Extras voorbij, met Ian McKellen die uitlegt hoe acteren werkt. Als de rest van de serie van hetzelfde niveau is, dan is 'ie zeker de moeite waard.
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 20:08 uur
Extras is erg de moeite waard. Heerlijk hoe alle beroemdheden met zichzelf kunnen lachen in die serie. Jammer dat er maar zo weinig afleveringen van zijn.
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 21:48 uur
Lees het stukje nog eens over, het is niet Nederland, maar de organisatie van dat festival of wat het ook is.
Beetje raar om hem te boeken en vervolgens te censureren.
Beetje raar om hem te boeken en vervolgens te censureren.
0
geplaatst: 7 september 2009, 17:19 uur
Wat echte pure Nederlandse cabaret betreft kom ik niet zo ver. Ik zie graag Hans Teeuwen en Youp van 't Hek, maar daar houdt het wel op.
Wel kijk ik graag naar Amerikaanse stand-up comedy. Amerikanen weten hun grappen op een veel natuurlijkere manier te presenteren. Ik hou trouwens ook helemaal niet van die lollige liedjes etc. tussen de grappen door. Ik lach er zelden om. Dus doe mij maar gewoon simpel geklets.
Echt goede comedians vind ik:
- Dave Chappelle
- Jerry Seinfeld
- Louis CK
- Chris Rock
- Pablo Francisco
Wel kijk ik graag naar Amerikaanse stand-up comedy. Amerikanen weten hun grappen op een veel natuurlijkere manier te presenteren. Ik hou trouwens ook helemaal niet van die lollige liedjes etc. tussen de grappen door. Ik lach er zelden om. Dus doe mij maar gewoon simpel geklets.
Echt goede comedians vind ik:
- Dave Chappelle
- Jerry Seinfeld
- Louis CK
- Chris Rock
- Pablo Francisco
* denotes required fields.