MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers

zoeken in:
dynamo d schreef:
Buiten-categorie: Van Kooten & De Bie

Mijn top 5 cabaretiers:
1. Hans Teeuwen
2. Freek de Jonge
3. Erik van Muiswinkel & Diederik van Vleuten
4. Youp van 't Hek
5. Bert Visscher

Top 5 comedy:
1. Jiskefet
2. Seinfeld
3. The Office
4. Dad's Army
5. Fawlty Towers

Goede keuzes.. Op Freek de Jonge na.

theeooooooo

maassen natuurlijk

1. Hans Teeuwen (Pijnboompit, pijnboompit )
2. Herman Finkers (uit Almelooooo )
3. Youp van 't Hek
4. Theo Maassen
5. Hans Lieberg

Ik ben ook eens naar Hans Liberg geweest. Hij maakt er een leuke avond van, maar kan niet tippen aan de echte toppers.

Gisteren Ernst vd Pasch op dvd gezien... redelijk grappig...!

1. Theo Maassen
2. Hans Teeuwen
3. Pablo Fransisco
4. Ricky Gervais
5. Bill Hicks

(en eervolle vermeldingen voor Samba Schutte en alle andere cabaretiers die ik dit jaar gezien heb in Breda!)

En alles van de Mannen van de Radio!

theo maassen is vet, verder zijn najib amhali herman finkers en hans teeuwen ook best geniaal

Najib Amhali maakt mij meestal wel aan het lachen.
Maar wat Hans Teeuwen betreft zal ik wel iets missen ofzo, want ik kan niet lachen om die vent:|
Verder ben ik niet zo into het cabaret-gebeuren meer.

hans teeuwen schreeuwt soms wel wat te veel (net als amhali trouwens) maar hij maakt soms ook wel sterke grappen.

Ja, maar ik herinner me nu dat ik Hansje alleen maar heb gezien op tv, toen ik alleen was.
Misschien dat je in gezelschap sneller in de lach schiet?

Ik denk dat weinig vrouwen Hans Teeuwen leuk vinden, aangezien Hans Teeuwen vrouwen allemaal kuthoeren vindt...

Het zijn Hans z'n woorden....

Nicolage Rico schreef:
Ik denk dat weinig vrouwen Hans Teeuwen leuk vinden, aangezien Hans Teeuwen vrouwen allemaal kuthoeren vindt...

Het zijn Hans z'n woorden....

Dus jij gelooft ook dat Hans en Koningin Beatrix...

Kent iemand hier Dane Cook?

andré schreef:
(quote)

Dus jij gelooft ook dat Hans en Koningin Beatrix...

Ik zal het eens aan Bea vragen..

Lenny Bruce

Bill Hicks

Andy Kaufman

Hans Teeuwen is muzikaal gezien kwalitatief het best, naar mijn mening. En daar gaat het om bij deze site..

Teeuwen laat door zijn onzinnige verhalen schitterende liedjes horen.

Vliegende Panters:

"STELLETJE HUILEBALKEN, HOMO'S!

*huilend* "IK BEN GEEN HOMO'S"

Moest ik ineens aan denken ...

Hans Teeuwen is gewoon de onbetwiste nummer 1. Theo Maassen volgt daarna, hij is trouwens een goede kennis van ons (geen grap).

Maar helaas is Hans gestopt, had ie eigenlijk al moeten doen na zijn laatste CD want dan had ie een bijna perfecte carriëre gehad. Zijn top 5 van solo-shows:
1. Dat Dan Weer Wel (bijna 5* waard)
2. Hard En Zielig (4,5*)
3. Trui (4,25*)
4. Met Een Breierdeck (4*)
Eigenlijk dan heel lang niks
5. Industry Of Love (2*)

MJ_DA_MAN schreef:
Hans Teeuwen is gewoon de onbetwiste nummer 1. Theo Maassen volgt daarna, hij is trouwens een goede kennis van ons (geen grap).

Maar helaas is Hans gestopt, had ie eigenlijk al moeten doen na zijn laatste CD want dan had ie een bijna perfecte carriëre gehad. Zijn top 5 van solo-shows:
1. Dat Dan Weer Wel (bijna 5* waard)
2. Hard En Zielig (4,5*)
3. Trui (4,25*)
4. Met Een Breierdeck (4*)
Eigenlijk dan heel lang niks
5. Industry Of Love (2*)

Mijn top 5 van Teeuwen:

1) Hard en Zielig (5* +) Beste show die ik ooit heb gezien.
2) Dat Dan Weer Wel (5*) Hele show is goed.
3) Met Een Breierdeck (4*) De 1e x vond ik er weinig aan, dit is ook mijn kennismaking geweest met Hans Teeuwen. Deze show heeft bovenal goede scenes, maar deze worden afgewisseld met mindere stukjes.
4) Trui (4*) In deze fase stond hij stijf onder de drugs zijn verhalen te vertellen, en dit kun je zien aan zijn mondtrekkingen tijdens deze show. Briljante stukjes worden afgewisseld met slechte stukjes. Maar de briljante stukjes verdienen zeker 4 *. Het schijnt ook dat hij deze show maar een stuk of 10 x heeft uitgevoerd. Klopt dat?
5) Industry Of Love (3,5*) Beetje teveel van hetzelfde (daarom is hij ook gestopt), maar er zitten toch wel zeer leuke stukjes in, alleen kan deze show niet tippen aan zijn andere voorstellingen.

Ik baal er enorm van dat hij gestopt is, omdat ik hem nooit live heb mogen aanschouwen. Bij "Industry Of Love" zat ik er zeer dichtbij, maar alles was uitverkocht. Als ik geweten had dat hij zou stoppen, had ik voor mijn apart EUR 100,- voor een kaartje betaald.

Hans Teeuwen. Ik heb hem een keer in Leiden gezien, vooraan zaten twee bakvissen continu erg irritant te lachen, vooral als het niet de bedoeling was. Waarop Hans de zaal inliep, helemaal naar achteren, en daar aan een bejaard echtpaar vroeg of ze vooraan wilden zitten. Die zeiden "ja", Hans pakte de bakvisjes in hun kraag, nam ze mee naar achter en het bejaard paar naar voren en ging toen door alsof er niks aan de hand was.

-Najib Amhali (met name Veni Vidi Vici)
-Lebbis & Jansen

itchy schreef:
Hans Teeuwen. Ik heb hem een keer in Leiden gezien, vooraan zaten twee bakvissen continu erg irritant te lachen, vooral als het niet de bedoeling was. Waarop Hans de zaal inliep, helemaal naar achteren, en daar aan een bejaard echtpaar vroeg of ze vooraan wilden zitten. Die zeiden "ja", Hans pakte de bakvisjes in hun kraag, nam ze mee naar achter en het bejaard paar naar voren en ging toen door alsof er niks aan de hand was.

Best een stoere actie. Tenminste, als die bakvissen express irritant lachten.

Bij welke show was dat?

Kommil Foo - briljant!

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Best een stoere actie. Tenminste, als die bakvissen express irritant lachten.

Bij welke show was dat?

Bij Trui!

Ik vind die Hard & Zielig helemaal niet zo bijzonder. Ik zie bijvoorbeeld een stuk liever Industry of Love.

Verder vind ik dat Hans veel maniertjes van Jiskefet heeft gejat, tenminste dat ik idee krijg ik altijd. Verder vind ik Theo Maassen echt wel een paar klassen beter, en ook Koot en Bie vind ik helemaal fantastisch

Vind juist dat Maassen wel het een en ander van Teeuwen heeft afgekeken inmiddels.. vind ze beiden goed, snap ook niet waarom je zou moeten kiezen

Gast
geplaatst: vandaag om 21:05 uur

geplaatst: vandaag om 21:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.