Overig / Algemeen / Favoriete Cabaretiers
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2011, 12:17 uur
Juist op dat moment waarop je verwacht dat het een beetje de diepte in gaat(gesprek met de ouders van Fons), maakt ie weer een grap maakt met het publiek. Ik vind het geen goed voorbeeld van een boodschap.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 12:22 uur
Natuurlijk is Teeuwen niet echt kwaad op het publiek maar ik sluit niet uit dat er wel een enige kern van eerlijkheid in die act schuilt. Dat over God is gewoon christenbashen; dat noem ik niet echt een boodschap.
Maar goed, we zijn het er allen wel over eens dat Teeuwen geen pure brenger van een boodschap is, maar dat zijn shows geen enkele boodschap bevatten is toch niet waar. Dit beweerde volgens mij ook niemand, maar het heeft wel gezorgd voor een Hans-talk
.
Maar goed, we zijn het er allen wel over eens dat Teeuwen geen pure brenger van een boodschap is, maar dat zijn shows geen enkele boodschap bevatten is toch niet waar. Dit beweerde volgens mij ook niemand, maar het heeft wel gezorgd voor een Hans-talk
.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 12:23 uur
Quadraphonic schreef:
Juist op dat moment waarop je verwacht dat het een beetje de diepte in gaat(gesprek met de ouders van Fons), maakt ie weer een grap maakt met het publiek. Ik vind het geen goed voorbeeld van een boodschap.
Gesprek met de ouders van Fons staat er los van.Juist op dat moment waarop je verwacht dat het een beetje de diepte in gaat(gesprek met de ouders van Fons), maakt ie weer een grap maakt met het publiek. Ik vind het geen goed voorbeeld van een boodschap.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 12:55 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Gesprek met de ouders van Fons staat er los van. Dan moet je misschien nog een keer kijken.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 13:47 uur
Het gesprek (de inhoud ervan) met de ouders van Fons heeft toch niks te maken met de reactie op het publiek van Teeuwen na zijn gedicht?
0
geplaatst: 20 juni 2011, 13:56 uur
Nee, maar dat verwacht je wel, aangezien hij zegt dat gedicht voor fons geschreven te hebben.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 03:01 uur
Net de laatste van Mike en Thomas gezien, toch wel zwaar onderschatte cabaretiers hoor. Ook hier.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 11:06 uur
Vrijdag naar de nieuwe van Hans Teeuwen
Mike & Thomas vind ik wel oké, het is meestal vooral knap, maar niet echt hilarisch.
Mike & Thomas vind ik wel oké, het is meestal vooral knap, maar niet echt hilarisch.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 11:14 uur
Ik wou dat ik nog een keer naar Hans ging... Echt een topshow, hoewel hij wel even in moest komen. Na een kwartier is het één en al klasse.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 11:17 uur
Ik gaf Mike en Thomas nog een laatste kans toen ik keek naar hun sketchshow, laatst op tv. Jezus, wat was dat goed!!! Echt geweldig, alles precies raak.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 11:52 uur
Mike & Thomas zijn ook mijn favorieten. 
Op de voet gevolgd door Hans Teeuwen en Lebbis.

Op de voet gevolgd door Hans Teeuwen en Lebbis.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 11:58 uur
Mike & Thomas zijn erg creatief - er zitten een paar voltreffers tussen - maar toch ook vaak nogal kinderachtig en niet grappig.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 12:07 uur
Ze hebben wel hun mindere momenten, maar ze zijn inderdaad erg creatief en vooral veelzijdig. Ze kunnen ook zonder instrumentatie erg sterk zijn; stemmetjes, typetjes, dialogen, taalgrappen.
Bij hun nieuwste show vond ik het begin ook wat vervelend maar uiteindelijk viel daar genoeg moois te vinden;
Meet & Greet
Kotsen in Zeeland
Sick 'n Tired of Jazz
Wat een eeuw
Bij hun nieuwste show vond ik het begin ook wat vervelend maar uiteindelijk viel daar genoeg moois te vinden;
Meet & Greet

Kotsen in Zeeland

Sick 'n Tired of Jazz

Wat een eeuw

0
geplaatst: 10 juli 2011, 15:24 uur
Ze doen niet echt typetjes vind ik, dat wordt eerder in één grote absurdistische keten aan elkaar geknoopt (de accentjes, dialectjes etc.). Die gasten zijn echt multi getalenteerd en staan behoorlijk buiten de gewone orde, alles is een commentaar op een commentaar. Ik vind het soms behoorlijk geniaal, alhoewel ze ook mindere stukken kennen binnen hun optreden, toegegeven.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 23:25 uur
De middelmaat of het klootjesvolk.. en zo ook de gemiddelde cabaretiers 

0
geplaatst: 11 juli 2011, 00:02 uur
Ik heb nog nooit een hele show van ze gezien, maar moet zeggen dat ik ook wel een fan ben van Mike Boddé. Die zit af en toe aardig op de grens van genialiteit en krankzinnigheid.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 19:37 uur
Zij is inderdaad ook een grootheid! 
Ik had pas weer 'Zo!' gezien en daar is ze toch wel top. Fenomenaal hoe ze perfect timet en speelt met verwachtingen van de kijker. Die leeftijds-analyse is echt om krom van te liggen!

Ik had pas weer 'Zo!' gezien en daar is ze toch wel top. Fenomenaal hoe ze perfect timet en speelt met verwachtingen van de kijker. Die leeftijds-analyse is echt om krom van te liggen!
0
geplaatst: 11 juli 2011, 20:06 uur
Brigitte Kaandorp zit voor mij ook wel een beetje in deze categorie:
Nicolage Rico schreef:
Tineke Schouten is de vrouwelijke versie van Andre van Duin; humor gemaakt voor kinderen en oude mensen. Als kind vond ik hem dus geweldig, nu wachten tot ik oud word.
Tineke Schouten is de vrouwelijke versie van Andre van Duin; humor gemaakt voor kinderen en oude mensen. Als kind vond ik hem dus geweldig, nu wachten tot ik oud word.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 20:18 uur
Brigitte Kaandorp in dezelfde categorie Tineke Schouten. 
Los van hun afkomst hebben ze weinig gemeen.

Los van hun afkomst hebben ze weinig gemeen.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 20:23 uur
Luister 'zwaar leven' op een moment dat alles misgaat, en je vindt haar leuk.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 22:07 uur
Nah, ik vind vrouwen zelden grappig. Die kunnen andere dingen weer goed.
0
geplaatst: 11 juli 2011, 23:39 uur
Niensel schreef:
Dat liedje hoorde ik laatst en die is wel erg leuk ja. Brigitte Kaandorp vind ik wel erg leuk op momenten, maar soms ook niet.
* denotes required fields.