menu

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Telamon
GrafGantz schreef:
Thomas is de mol!
Sanne wint!


Dat is wat de tv ons wil doen geloven. En waarom Jochem op Sanne is gaan stemmen. Nu stemt iedereen op een ander. Jochem is de mol.

avatar van aERodynamIC
Telamon schreef:
Jochem is de mol.

Het zou me niet verbazen, maar dan vin dik het toch wat jammer. Het lag er zo dik op dan (maar ook dat is tactiek).


avatar van aERodynamIC
Of het zijn dit jaar voor het eerst 2 mollen (vandaar elke keer die 2)

Jochem en Thomas zijn de mol

Telamon
aERodynamIC schreef:
Of het zijn dit jaar voor het eerst 2 mollen (vandaar elke keer die 2)

Jochem en Thomas zijn de mol


Dan is het raar dat Thomas die verdubbelaar niet heeft gewonnen.

avatar van aERodynamIC
Ik vind het dit jaar erg lastig. Ik blijf zoals al weken gewoon vol op Thomas

avatar van GrafGantz
Misschien is Sanne wel gewoon de mol. Komt altijd erg warrig over (net als Jochem overigens), en opeens doet ze alles goed en pakt de verdubbelaar. Uiteraard met voorkennis, en omdat zij de mol is is die verdubbelaar ook nog eens waardeloos

avatar van 123poetertjes
Maar dan De Mol België
(afbeelding)
Briljante deelnemers, geniale en vaak behoorlijk zware opdrachten en niet van die waardeloze schijtbondjes de hele tijd. Heel verfrissend tegenover de toch wat vastgeroeste NL versie (die ook nog altijd errug goed is hoor, daar niet van).

avatar van Teunnis
Is het woord "bondje" uberhaupt ooit eens gevallen dit seizoen bij De Mol? Vorige aflevering (van de Vlaamse variant dus) was misschien wel de beste ooit. Hans, in een kooi tussen de krokodillen, die op dat moment ineens zijn vrouw over de telefoon hoort


Oh ja, en Jochem is natuurlijk de mol. Dat is al weken duidelijk. Thomas kan alleen de mol zijn als er twee mollen in het spel zitten. Wat me niet eens zou verbazen, want Thomas zou ik in bijna elk ander seizoen als mol verdenken. Sanne kan het niet zijn, dan zou ik echt van mijn stoel vallen van verbazing.

Overigens wel heel gek dat Sanne ineens 180 graden draait naar Thomas. Ze speelt al het hele seizoen slim, is op cruciale momenten scherp en weet een hoop verdenking (van mede-kandidaten) op haar te krijgen.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Bericht verwijderd. Geen politiek op MuMe.

Telamon
Jochem dus niet de mol maar een 'domme' speler met ontzettend veel geluk.

Thomas de slimme mol die pas door de mand viel bij het kwijtraken van een foto. En dus bij Sanne al eerder nadat hij vanwege oordoppen aangaf niets te hebben gehoord bij het ballonschieten.

Thomas heeft steeds goed meegevaren in het kielzog van een ander. Slechts twee van de 55 molstemmen waren op hem. Goed gedaan dus.

Het was weer een aantal weken leuk vermaak met het gezin op de zaterdagavond.

Edit: en wat een belachelijke hints hebben we moeten zien: een papiertje met 'mol' en 'halverwege' als hint dat Thomas halverwege de uitzending te zien was; iets met Fur Elise en een geboortedag??

avatar van GrafGantz
Ik herhaal

GrafGantz schreef:
Thomas is de mol!
Sanne wint!

avatar van deric raven
GrafGantz schreef:
Misschien is Sanne wel gewoon de mol.


Zo kan ik het ook Micha

avatar van GrafGantz
Ik kan alles.

Telamon
Iemand s3 van Twin Peaks al gekeken? Imdb cijfer staat nu op een 9.5 dus ben benieuwd.

avatar van kobe bryant fan
Ik heb de eerste 2 uren gezien en ben énorm onder de indruk, gaat zoals verwacht eerder richting Fire Walk With Me maar daar heb ik allesbehalve een probleem mee!

avatar van GrafGantz
Heb de eerste 4 afleveringen binnen maar nog niet aan toe gekomen. Zal waarschijnlijk pas na het weekend worden, maar heb er al veel goeds over gehoord.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik moet nog steeds de originele series zien. Ik ben nu aan het einde van Louie (wat ook een werkelijk briljante, hoewel erg pijnlijk om te kijken, serie is), en moet daar misschien maar eens aan beginnen.

Eén van mijn favoriete YouTubers, YourMovieSucks, raadde laatst Nirvanna the Band the Show aan. Ziet er ook uitermate interessant uit, een beetje in de stijl van Nathan For You (wat ik nog steeds aan eenieder aan zou raden):


avatar van ArthurDZ
Dit schreef ik over Twin Peaks seizoen 3 op tvmeter:

titan schreef:
Net aflevering 1 en 2 uitgekeken. Ik heb de twee uur dan wel vlotjes uitgezeten, maar toch moet ik toch nog heel erg wennen aan wat ik voor de kiezen kreeg, merk ik. Tot de laatste scene had ik niet echt een 'Peaks'-gevoel, waarschijnlijk omdat bijna alle actie zich op andere plaatsen afspeelt. Ook miste ik het campy soap opera-ondertoontje van weleer wel een beetje. Zo onderscheidde Twin Peaks zich juist van bijna al zijn navolgers, en dat de serie zich nu tussen al die navolgers ophoudt zonder dat stukje eigenheid, vind ik best jammer.

Maar verder heb ik niet veel te klagen eigenlijk. Het Peaks-gevoel ontbrak dan wel vooralsnog, het Lynch-gevoel had ik wel heel erg. Zo waren dus vooral de Black Lodge-scenes genieten geblazen, en de laatste scene zorgde zelfs nu al voor wat kippenvel. Veel gouwe ouwe personages moeten nog langskomen, maar daar is nog genoeg tijd voor natuurlijk. Benieuwd wat David en Mark nog voor ons in petto hebben deze komende weken!


Ondertussen aflevering 3 en 4 ook gezien, en ik zit er weer helemaal in. Alleen vrees ik ervoor dat een boel oude personages niet al te veel te doen zullen krijgen deze keer, wat me toch wel een beetje zal teleurstellen. Langs de andere kant, het seizoen is deze keer gestructureerd als één lange film, dus eigenlijk zitten we nog maar in de eerste 'act' van het verhaal. Er kan dus nog van alles gebeuren, Lynch kennende.

avatar van Poek
Zo op de Belg een docu over Jeff Buckley.

TVGids.nl

avatar van Kramer
Dat was toch wel erg mooi.

avatar van gigage
Een "bad boy of ballet" docu kickt off met Iron Man van Black Sabbath terwijl de danser van alles (meerendeel illegaal) inneemt. Nice (nu op NL2)

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Bericht verwijderd. Hier graag geen tv-fragmenten met politieke inhoud bespreken.

avatar van Kramer
Ik besprak de muziek in genoemd fragment, niet eens in relatie tot de gedeeltelijk politieke inhoud. Volgens mij lag het gevaar van een politieke discussie op generlei wijze op de loer.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Je benoemde een paar seconden muziek aan het einde van een filmpje dat praktisch in zijn geheel over politiek gaat.

avatar van GrafGantz
Voor de kenners / liefhebbers: The League of Gentlemen is terug!!! ?

avatar van gigage
Ziggo On demand HBO serie Vinyl. Platenbaas van Century staat centraal in dit melodrama wat zich afspeelt in 1973. Geproduceerd door Mick Jagger vol Sex drank sigaretten drugs n Rock n Roll. In de pilot een op handen zijnde deal met Polygram, contracteren van Led Zeppelin en een radioboycot van alle albums van het kleine American Century label.

avatar van Edgar18
Carpool karaoke met Paul McCartney

Een aanrader!

avatar van Edgar18
Een mooi einde van een aflevering Zomergasten waar meer in zat dan eruit kwam. Janine Abbring was duidelijk een maatje te klein voor Louis van Gaal.

Voor Haar

avatar van Bill Evans
Bij Muziek > Nieuws > R.I.P.:

Gemiste kans weer voor DWDD. Hadden ze toch mooi een zelfbevlekkende aflevering kunnen vullen met BN'ers die "allemaal wat met Aretha hadden". Een hijgende Mathijs van Nieuwkerk die de één na de andere superlatief over tafel uitbraakt. Waylon, Trijntje en Shirma die hun favoriete Aretha-liedje verkrachten. Jammer hoor..

Gast
geplaatst: vandaag om 13:29 uur

geplaatst: vandaag om 13:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.