MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Ik weet niet wie de mol is, maar ik hoop dat boer Olke succes krijgt in het vinden van zijn ware liefde...

Ik zat Wie Is De Mol te kijken op de tv met tegelijk het schaatsen op m'n telefoon. Die ene tv gaat dus de deur niet uit

Telamon
aERodynamIC schreef:
(quote)

Doet ie al heel sneaky vanaf aflevering 1.

Een tegenvaller als hij de mol echt is. Diederik daarentegen zou de beste mol ooit zijn.

Telamon schreef:
Een tegenvaller als hij de mol echt is. Diederik daarentegen zou de beste mol ooit zijn.

Diederik met zijn opvallende shirtjes? Mwoah, vind ik dan ook niet verrassend. Jochem zou ik pas een tegenvaller vinden.

Het gaat ook een tegenvaller worden. Sowieso bloedt dit seizoen Wie Is De Mol? een beetje dood. De eerste paar afleveringen waren erg leuk.

Discussie over Wie Is De Mol?, leuk!

Het is niet netjes om te zeggen, maar ik doe het toch: Jochem lijkt me niet snugger genoeg om een goede mol te zijn. Verder tast ik nog steeds in het duister.

Is het jullie opgevallen dat ze Exit Music onder de laatste opdracht hadden gemonteerd? Niet de originele versie, maar toch. Paste er mooi bij.

stoepkrijt schreef:
Discussie over Wie Is De Mol?, leuk!

Het is niet netjes om te zeggen, maar ik doe het toch: Jochem lijkt me niet snugger genoeg om een goede mol te zijn. Verder tast ik nog steeds in het duister.

Jochem is of een hele domme kandidaat of een hele domme mol. Ik vermoed zeer sterk het laatste, al vertrouw ik Thomas ook voor geen meter.

Zo'n 'domme kandidaat' hebben we al eens eerder gehad in de vorm van Milouska Meulens. Toen was dat verrassend. Nog een keer zo'n mol?

Milouska was briljant, Jochem is te makkelijk te lezen. Tenzij hij kandidaat is, maar dan is hij gewoon echt niet snugger.

Legion (TV Series 2017– ) ook zeer genietbaar: Actie, Drama, Sci-Fi - mutanten / based on the Marvel Comics / lijkt dus een beetje op X-men

Een cover versie van Low's Monkey van The Great Destroyer (2005) was in aflevering 3 te horen bij het begin. Geen idee door wie, maar niet slecht.

Zondag met Lubach is er deze week niet vanwege het Wereldkampioen Sprint bij het langebaanschaatsen.

Best wel bizar dat het schaatsen in een niet-Olympisch jaar nog zo belangrijk is dat reguliere programma's die net zoveel kijkers halen er voor moeten wijken. Zou toch prima op de stream kunnen of een ander NPO kanaal.

panjoe (moderator)

Nathan Fielder, die blijkbaar ook een stem doet, is van het geniale programma Nathan For You. Na Rick & Morty en Arrested Development denk ik wel de beste comedyserie die ik ken.

Gister toevallig nog een vriend van me geïntroduceerd aan de serie en gelijk maar bijna het hele eerste seizoen gekeken. Nathan For You binnenkort maar eens kijken dan, als het ook maar in de buurt komt van R&M en AD is het al het kijken waard!

panjoe (moderator)
crosskip schreef:
Gister toevallig nog een vriend van me geïntroduceerd aan de serie en gelijk maar bijna het hele eerste seizoen gekeken. Nathan For You binnenkort maar eens kijken dan, als het ook maar in de buurt komt van R&M en AD is het al het kijken waard!

Het is wel iets heel anders, een soort Maxim Hartman semi-reality programma maar dan met een goed bedacht concept, een consistent in zijn rol blijvende presentator, en een nog veel sterkere en interessantere manier waarop de morele (en wettelijke) grenzen worden opgezocht en de macht van de camera wordt gebruikt. Een dikke vette aanrader dus.

De humor is wel heel apart trouwens, dus het is wel even inkomen.

panjoe schreef:
(quote)

Het is wel iets heel anders, een soort Maxim Hartman semi-reality programma maar dan met een goed bedacht concept, een consistent in zijn rol blijvende presentator, en een nog veel sterkere en interessantere manier waarop de morele (en wettelijke) grenzen worden opgezocht en de macht van de camera wordt gebruikt. Een dikke vette aanrader dus.

De humor is wel heel apart trouwens, dus het is wel even inkomen.

Ah kijk, ben benieuwd. Om Maxim Hartman's programma's kon ik ook altijd wel lachen. Zal er waarschijnlijk wel niet zoveel op lijken, maar alsnog ga ik geen kans missen om het legendarische De Tijd Tikt te delen!

Gretz schreef:
Zondag met Lubach is er deze week niet vanwege het Wereldkampioen Sprint bij het langebaanschaatsen.

Best wel bizar dat het schaatsen in een niet-Olympisch jaar nog zo belangrijk is dat reguliere programma's die net zoveel kijkers halen er voor moeten wijken. Zou toch prima op de stream kunnen of een ander NPO kanaal.

Mja, schaatsen wordt tegenwoordig al veel te vaak naar de stream verbannen. Dit was 1 van de 2 belangrijkste toernooien vh jaar.

crosskip schreef:
(quote)

Ah kijk, ben benieuwd. Om Maxim Hartman's programma's kon ik ook altijd wel lachen. Zal er waarschijnlijk wel niet zoveel op lijken, maar alsnog ga ik geen kans missen om het legendarische De Tijd Tikt te delen!

(embed)

Briljante TV van Maxim

Nathan For You ga ik dan binnenkort ook maar eens bekijken. Thanks voor de tip panjoe

Gretz schreef:

Ik las dat er meer mensen naar het schaatsen hebben gekeken dan naar het lijsttrekkersdebat op RTL dat op dezelfde tijd uitgezonden werd. Dus er is overduidelijk voldoende animo voor. Verder wat Herman zegt, als het nu een van de vele wereldbekerwedstrijden was had je een goed punt gehad, maar dit is toch echt wel een van de belangrijkste toernooien van de schaatskalender. Ik heb me er in elk geval prima mee geamuseerd, en ik kijk slechts zeer zelden naar sport op tv.

Daar sluit ik mij bij aan. Sowieso; schaatsen

Goed, komende zondag geen probleem. Dan wordt het schaatsen gewoon weer op een laaglandbaan in Noorwegen gehouden en dus gewoon overdag uitgezonden. Je kunt de winnaars al bijna invullen gezien het hele seizoen, maar ik heb toch weer zin in het WK Allround.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik las dat er meer mensen naar het schaatsen hebben gekeken dan naar het lijsttrekkersdebat op RTL dat op dezelfde tijd uitgezonden werd. Dus er is overduidelijk voldoende animo voor. Verder wat Herman zegt, als het nu een van de vele wereldbekerwedstrijden was had je een goed punt gehad, maar dit is toch echt wel een van de belangrijkste toernooien van de schaatskalender. Ik heb me er in elk geval prima mee geamuseerd, en ik kijk slechts zeer zelden naar sport op tv.

Ah oke, ik wist niet dat schaatsen nog zoveel kijkers trok. Mijn mening is ook wel wat gekleurd door het feit dat ik nauwelijks meer naar schaatsen op tv kijk (in tegenstelling tot een aantal jaar terug), terwijl ik wel meer interesse heb gekregen voor satire en actualiteitenprogramma's. Beetje schaatsmoe wellicht, maar volgend jaar februari ga ik wel weer zoveel mogelijk kijken.

De NPO had dan beter ZML even kunnen verplaatsen naar NPO2, want voor de regulier programma's op die zender was die avond was nauwelijks belangstelling.

Iedere keer dat ik de post bezorg, en er is schaatsen op tv, zie ik in enorm veel huizen waar ik de tv kan zien, schaatsen opstaan. Heeft mij ook wel verbaasd, maar er wordt echt massaal naar gekeken.

Tja, voor schaatsen blijf ik echt niet meer zitten.

Er was ooit een tijd dat mensen keken met een bloknootje op de knie, de tijden noteren van de schaatsers. Niet alleen de eindtijden maar ook de tussentijden.
Je moet de mensen de kost geven die daar graag naar terug willen, naar die tijd.

Ik weet niet hoe ik er opeens op kom, maar gisteravond Jinek in Pauw en Jinek een hele mooie linkse zien uitdelen aan Jan Roos. Daar moest hij de rest van de avond van bijkomen.

Dat is ook prachtige tv: mensen die er uitsluitend met een grote bek op verschijnen, zoals die Roos, met eigen wapens de nek omdraaien. "Verschijnen" zal inmiddels wel in "verscheen" zijn veranderd.

Arrie schreef:
Iedere keer dat ik de post bezorg, en er is schaatsen op tv, zie ik in enorm veel huizen waar ik de tv kan zien, schaatsen opstaan. Heeft mij ook wel verbaasd, maar er wordt echt massaal naar gekeken.

Kan mij menig winterse zaterdagen herinneren waarop ik als een engerd extra lang voor een raam bleef staan om een schaatsrace te bekijken. Altijd een tikkeltje gênant als dat dan een 5km was. Ben wat dat betreft toch blij geen postbezorger meer te zijn. De mensen in mijn wijk waarschijnlijk ook

stoepkrijt schreef:
Is het jullie opgevallen dat ze Exit Music onder de laatste opdracht hadden gemonteerd? Niet de originele versie, maar toch. Paste er mooi bij.
De geluidsmontagemensen hebben sowieso een goede smaak. Vooral veel filmmuziek merk ik, o.a. Interstellar, H8teful Eight en meer Morricone gehoord. Ook al Nils Frahm en Ólafur Arnalds gehoord.

Gretz schreef:
De NPO had dan beter ZML even kunnen verplaatsen naar NPO2, want voor de regulier programma's op die zender was die avond was nauwelijks belangstelling.
Volgens mij waren ze bij ZML ook wel slim genoeg om te bedenken dat een groot deel van de ZML-kijkers het RTL4-debat aan het kijken waren.

Ik geef meteen toe dat ik een gewoontedier ben en mij viel het afgelopen zaterdag tegen dat het schaatsen de Scandinavische thriller Beck van het uitzendschema verdrong. Een woensdagavond zonder een detectiveserie voelt ook altijd ongemakkelijk. Helemaal als er een of ander gala voor in de plaats wordt gezet. Uit weerspannigheid kijk ik dan alsnog opgenomen afleveringen van de decoder.

E-Clect-Eddy schreef:
Legion (TV Series 2017– ) ook zeer genietbaar: Actie, Drama, Sci-Fi - mutanten / based on the Marvel Comics / lijkt dus een beetje op X-men

Een cover versie van Low's Monkey van The Great Destroyer (2005) was in aflevering 3 te horen bij het begin. Geen idee door wie, maar niet slecht.

Gisteren weer een heel trippy aflevering van Legio, lijkt steeds meer op Twin Peaks. Hoop dat er hier meer seizoenen van gemaakt gaan worden.

Telamon
Telamon schreef:
Jochem is de mol toch?

Jochem is de mol!
Thomas wint!

Thomas is de mol!
Sanne wint!

Wat GrafGantz zegt.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:44 uur

geplaatst: vandaag om 11:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.