MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
panjoe schreef:
Het aankoopbeleid van Ajax is niet opzienbarend geweest sinds de aanstelling van Overmars (i.i.g. niet in positieve zin), maar als ik ze de laatste tijd (jaren zelfs) zie spelen kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat de misère breder is dan de aankoop van individuele spelers. Het puntverlies is iets van de laatste tijd, maar het frisse en aanvallende voetbal dat Ajacieden prediken heb ik al lange tijd weinig van ze gezien.

Nee, dat was weer eens pijnlijk duidelijk vanavond.. Kompleet de weg kwijt, god wat was Boilesen weer slecht zeg. PSV mag de schaal alvast oppoetsen.

Dat kan wel eens een historisch vroeg kampioenschap gaan worden

1 maart is het PSV - Ajax

Nee, wij kijken nu vooruit, 10 april PSV- PEC is de wedstrijd.

Heb het niet gezien, maar Schöne in de spits?? Dat is wel heel erg armoedig als je Milik, Zivkovic en Sightorsson hebt.

Bonk schreef:
(quote)

Eerlijk gezegd vind ik het aantrekken van Bilal Basacikoglu juist ook een voorbeeld van slechte scouting van Feyenoord. Die speelde vorig seizoen echt niet alleen maar goed. Hij was echt nog heel wisselvallig en liet af en toe wel leuke dingen zien, maar ze hebben hem gewoon te vroeg gehaald. Dat heb ik in de zomer ook al gezegd en blijkt helaas ook bewaarheid te worden.

Dat klopt, maar dat zie je bij alle clubs tegenwoordig. Een speler als Basacikoglu zou 10 jaar geleden nog 2, 3 jaar bij Heerenveen hebben gespeeld, nu wordt je na een redelijk seizoen al weggekocht. Hij was zeker niet constant, maar wel een van de opvallendere spelers bij Heerenveen.

Martial
Bonk schreef:

Eerlijk gezegd vind ik het aantrekken van Bilal Basacikoglu juist ook een voorbeeld van slechte scouting van Feyenoord. Die speelde vorig seizoen echt niet alleen maar goed. Hij was echt nog heel wisselvallig en liet af en toe wel leuke dingen zien, maar ze hebben hem gewoon te vroeg gehaald. Dat heb ik in de zomer ook al gezegd en blijkt helaas ook bewaarheid te worden.

Klopt wat je zegt + dat Basacikoglu dacht ik pas 16 (?) wedstrijden in de eredivisie had afgeleverd

Het verhaal gaat dan ook dat ze eigenlijk voor Ziyech kwamen, maar die zat toen op de bank bij Heerenveen onder van Basten en de scouting van Feyenoord zag toen "toevallig" Basacikoglu een dijk van een wedstrijd spelen en zo geschiedde......

En dat is nu onze scouting en zoals het er nu naar uit ziet lijkt de 3,5 miljoen weer weggegooid geld en als een club interesse heeft in een speler bekijk je hem diverse malen en niet 1 of 2 keer.

Artikel van Menno Pot (ook popjournalist in de Volkskrant) over Ajax, de strekking komt wel overeen met wat hier ook al een paar jaar te lezen is.
Arena-blues | NUsport - Altijd Sport

vigil schreef:
1 maart is het PSV - Ajax

...en FC Utrecht-Feyenoord

oei, het zal lastig worden gezien de vorm van beide clubs om daar een winnaar uit te krijgen

Gelukkig is dat niet verplicht zoals in de Amerikaanse competitie

Kali 'slaat' slag met nieuwe koers in zijn carriere en gaat naar club in Quatar.

Veel kinderen in de Kuip volgend seizoen met K3 op het veld. Kuijt, Kalou en Kaziempie!

panjoe (moderator)
Rudi S schreef:
Artikel van Menno Pot (ook popjournalist in de Volkskrant) over Ajax, de strekking komt wel overeen met wat hier ook al een paar jaar te lezen is.
Arena-blues | NUsport - Altijd Sport

Knap stuk.

Nicolage Rico schreef:
Veel kinderen in de Kuip volgend seizoen met K3 op het veld. Kuijt, Kalou en Kaziempie!
Kenneth?

Martial
Nicolage Rico schreef:

3X Kut dus

Running On Empty schreef:
Kali 'slaat' slag met nieuwe koers in zijn carriere en gaat naar club in Quatar.

Niet over blijven zeuren dat incident, zand er over.

Martial schreef:
3X Kut dus

Gelukkig gaat het nog over Salomon, in plaats van Bonaventure

Hij heeft na zijn Feyenoord tijd misschien meer geld verdiend, maar of hij er speltechnisch nou zo op vooruit is gegaan....
Hij had nooit weg moeten gaan.

Nicolage Rico schreef:

Flauw hoor
http://www.voetbalflitsen.nl/upload/c55680a71a77942ccfd1336815ac5f01.jpg

musician schreef:
(quote)

Hij heeft na zijn Feyenoord tijd misschien meer geld verdiend, maar of hij er speltechnisch nou zo op vooruit is gegaan....

Haha, hij heeft de CL finale gewonnen met Chelsea. Nee hij had lekker bij Feyenoord moeten blijven, tuurlijk.

Rudi S schreef:
(quote)

Flauw hoor
(afbeelding)

Tja. Zo origineel was-ie niet nee.

Kalou en Kuijt zou trouwens wel top zijn.

Nicolage Rico schreef:

Dat zou voor nederlandse competitie een top aanval zijn.
Vroeger werden die 2 wel K2 gemoemd.

musician schreef:
(quote)

Afgelopen 2 seizoen in de Ligue 1 in totaal 30x gescoord. Ik heb hem zelden zien spelen bij Lille, maar als je in veel zwaardere competitie bijna net zoveel doelpunten maakt als in de Eredivisie doe je het meer dan prima toch?

Ik snap die move van Feyenoord wel, met het aantrekken van Kalou en Kuijt.

Het ministerie van O C en W wil mogelijk wel wat subsidie schuiven voor het oprichten van een Museum van Oudheden in de Kuip.

Mooi doelpunt weer van Robben, en ook Dost scoort weer.

Nog even en Robben is topscorer in Duitsland.

Martial
Nicolage Rico schreef:

Ga jij nu ook al mee met die hosannaverhalen over die 2?

De kans dat Kuijt komt is groter dan dat Kalou komt, want die heeft nog een contract bij Hertha BSC, maar we zijn weer hard bezig om in oude fouten te vervallen met het aantrekken van oudere spelers en vast een perfecte timing van Martin Van Geel omdat binnenkort de brieven voor de verlenging van de seizoenkaarten weer de deur uit gaan

Maar als we toch aan het dagdromen zijn een aanval met op rechts Kuijt, in de spits Guidetti, op links Kalou en op 10 Van Persie, het middenveld is oké met Clasie, het verdedigingscentrum ook natuurlijk, alleen nog een nieuwe links en rechtsback en we doen serieus mee voor de landstitel

Martial
Mjuman schreef:
Ik snap die move van Feyenoord wel, met het aantrekken van Kalou en Kuijt.

Het ministerie van O C en W wil mogelijk wel wat subsidie schuiven voor het oprichten van een Museum van Oudheden in de Kuip.

Jij snapt sowieso veel.... en van subsidie daar weten ze bij PSV weer alles van

Martial
Eindelijk weer eens een overwinning voor Borussia Dortmund want zo'n mooie club met aanhang hoort niet op de laatste plaats te staan.

Martial schreef:
(quote)

Jij snapt sowieso veel.... en van subsidie daar weten ze bij PSV weer alles van

Lekker he, parkeerterrein verpatsen en meteen uit de schulden zijn

Zonder gekheid zoiets is heel gewoon in het bedrijfsleven: dat heet sale and lease back; kan je ook met een wagenpark doen. In de leaseprijs (huur) zit dan wel een winstopslag verwerkt voor de koper/lessor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:05 uur

geplaatst: vandaag om 00:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.