MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Zo, wat voetbalt mijn ploegje toch heerlijk de afgelopen periode. PEC had niets in te brengen. Sam Larsson is op de een of andere manier veel sterker uit de winterstop gekomen en Thern maakt dat Sinkgraven nog geen moment gemist wordt en de ploeg voetbalt gewoon heel vrij en mooi. Van Den Berg blijkt ineens technisch begaafde voetballer . Hoop toch echt dat ze het volgende week ook laten zien, want dat blijft toch een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar tegen Cambuur . Maar nu al meer goede wedstrijden onder Lodeweges gezien dan onder twee jaar Van Basten. Voor dit soort wedstrijden kom jaar het stadion.

PEC speelt volgens mij nooit goed tegen Heerenveen, of wel? Hebben ze ooit in Heerenveen gewonnen?

Gretz schreef:
Afgelopen 2 seizoen in de Ligue 1 in totaal 30x gescoord. Ik heb hem zelden zien spelen bij Lille, maar als je in veel zwaardere competitie bijna net zoveel doelpunten maakt als in de Eredivisie doe je het meer dan prima toch?

Kalou had het in zich bij de top van Europese clubs te kunnen voetballen en niet uiteindelijk bij Hertha BSC op 27-jarige leeftijd. Met slechts 8 wedstrijden dit seizoen in de benen. Lille is ook geen hoogvliegerij maar Europees gezien dan nog iets beter. Maar het is een glijdende schaal, als je vanaf Chelsea aan komt zetten.

Dus dat hij bij Lille z'n doelpuntjes heeft meegepikt is aardig maar niet erg schokkend.

We kunnen hem melden dat Rita Verdonk inmiddels in de WW zat en vanuit die positie een karig eigen bedrijfje is gestart waarmee ze niet in de Quote 500 terecht zal komen. Hij kan dus met een gerust hart terug komen. Wat ik niet weet, is of Van Geel bereid is om 2 jaar contract bij Hertha af te kopen. Dat denk ik eerlijk gezegd niet, Van Geel kennende.

trebremmit schreef:
PEC speelt volgens mij nooit goed tegen Heerenveen, of wel? Hebben ze ooit in Heerenveen gewonnen?

Nee, PEC (of FC Zwolle) heeft in ieder geval nooit in het Abe Lenstra Stadion gewonnen in de Eredivisie. Nu gaat het daarin ook maar om vier wedstrijden. Ik neem aan dat ze in de tijd dat beide ploegen in de eerste divisie speelden wel eens gewonnen hebben in Heerenveen, maar dat zal dus meer dan 20 jaar geleden zijn.

musician schreef:
(quote)

Kalou had het in zich bij de top van Europese clubs te kunnen voetballen en niet uiteindelijk bij Hertha BSC op 27-jarige leeftijd. Met slechts 8 wedstrijden dit seizoen in de benen. Lille is ook geen hoogvliegerij maar Europees gezien dan nog iets beter. Maar het is een glijdende schaal, als je vanaf Chelsea aan komt zetten.

Dus dat hij bij Lille z'n doelpuntjes heeft meegepikt is aardig maar niet erg schokkend.

We kunnen hem melden dat Rita Verdonk inmiddels in de WW zat en vanuit die positie een karig eigen bedrijfje is gestart waarmee ze niet in de Quote 500 terecht zal komen. Hij kan dus met een gerust hart terug komen. Wat ik niet weet, is of Van Geel bereid is om 2 jaar contract bij Hertha af te kopen. Dat denk ik eerlijk gezegd niet, Van Geel kennende.

Kalou is 29, en heeft de Pl, de FA Cup en de CL gewonnen. Dat het nu niet meer zo goed met hem gaat klopt, maar om dan maar te zeggen dat hij bij Feyenoord had moeten blijven is onzin. Bij Chelsea heeft hij grote successen meegemaakt.
Denk eerlijk gezegd niet dat hij naar Feyenoord gaat, lijkt me veel te duur te worden voor die club.

Running On Empty schreef:
Kali 'slaat' slag met nieuwe koers in zijn carriere en gaat naar club in Quatar.

Heel veel geld scheppen in de woestijn denk ik.

Met de plaatselijke FC gaat het ook niet best, elke week zakken ze een plekje. Nu kruipen ze toch wel erg dicht richting de streep.

vigil schreef:
Met de plaatselijke FC gaat het ook niet best, elke week zakken ze een plekje. Nu kruipen ze toch wel erg dicht richting de streep.

Zeker waar. Het wordt een beetje zorgelijk nu. We doen al mee voor spek en bonen de laatste 12 potjes en nu komt ook de nacompetitie streep heel langzaam maar zeker dichterbij. 1 punt sinds de kerst en de laatste 5 thuiswedstrijden verloren. Komende zondag thuis tegen FC Dordrecht is Do Or Die. 3 punten is absolute noodzaak. Wordt er niet gewonnen dan vrees ik toch voor Robbie Alflen.

Hendrik68
Zou dat helpen denk je?

Hendrik68 schreef:
Zou dat helpen denk je?

Als je z'n babbels vooraf zou hebben gelezen, had je minder twijfels. Jan Wouters werd min of meer publiekelijk afgeserveerd.

Martial
Vanmiddag een wel erg matig Feyenoord gezien in de Kuip, het is dat het zonnetje af en toe lekker door kwam waardoor het nog enigszins goed toeven was op de tribune, maar wat Feyenoord voorschotelde was ronduit bedroevend, 2 rommelige momenten voor het doel van Cambuur leverde prompt een doelpunt op voor Feyenoord en na de rode kaart van Ogbeche wist Feyenoord nauwelijks raad met de man meer situatie wat ook al tekenend was, maar nog meer dat de formatie van Rutten hetzelfde systeem blijft hanteren dus veel rondgetik op eigen helft en op balbezit spelen, maar ja het enige positieve is dat het 3 punten oplevert, voor de rest gauw vergeten......
Nog wel een paar mooie passes van Clasie gezien, dat dan weer wel

Boëtius was dramatisch vanmiddag en lijkt af te stevenen op een gevalletje Cabral.
Toornsta ook vrij matig uit de winterstop gekomen overigens.

Taco van den Velde van VI lijkt het antwoord te hebben waar het probleem zit van Feyenoord... nou mensen houdt u vast, het zit hem in de voorhoede

Was mij nog niet opgevallen dit seizoen

Ondertussen in Deventer.....

Lachen? Eerder om je dood te schamen.

Keeper gehuurd van Ajax... Lijkt wel matchfixing...

Daar moeten ze eens onderzoek naar doen inderdaad!

vigil schreef:
Lachen? Eerder om je dood te schamen.

Keeper gehuurd van Ajax... Lijkt wel matchfixing...

Erg leuk.

Gewoon een polletje wat Cillessen ook had kunnen overkomen. Dit Ajax had wel even zo'n gelukje nodig.

Ajax heeft alvast een miljoentje van de 100 uitgegeven.

Van der Hart gaat er een heel mooi huis van kopen.

Martial
Gretz schreef:

Dit Ajax had wel even zo'n gelukje nodig.

Heel dat Ajax hangt van geluk aan elkaar, zelfs een Excelsior legt beter voetbal op de mat dan dit zwaaroverschatte Ajax .......

musician schreef:
(quote)

Dat Chelsea op een gegeven moment van je af wil zegt helemaal niets voor een spits. De onredelijke eisen van de directie in combinatie met de enorme concurrentie heeft ervoor gezorgd dat een groot deel van de spitsen in het Abramovitsj-tijdperk mislukt is. Elke transferperiode kopen ze er weer eentje bij, dat geeft een belachelijke druk. Ook Torres, Shevchenko, Kezman, Mutu, Crespo en Pizarro zijn op een gegeven moment afgedankt. Kalou's statistieken bij Chelsea waren echt niet zo slecht, maar op een gegeven moment was hij niet goed genoeg meer voor Chelsea's belachelijke normen. Kalou op zijn 29e is ook echt niet minder dan Rémy en Drogba. Het zegt mij niet zoveel dat hij nu bij Hertha BSC voetbalt, behalve dat die club in misschien wel de sterkste competitie ter wereld speelt. Er zijn zoveel fantastische spitsen die het grootste deel van hun carrière voor clubs spelen waar ze nooit prijzen winnen.

Martial schreef:
(quote)

Heel dat Ajax hangt van geluk aan elkaar, zelfs een Excelsior legt beter voetbal op de mat dan dit zwaaroverschatte Ajax .......

Met haar bescheiden middelen doet Excelsior het relatief beter op dit moment, maar het is belachelijk om te stellen dat Excelsior week in, week uit beter staat te spelen. Thuis tegen Ajax waren ze lange tijd gelijkwaardig (knap), maar dat voetbal leggen ze echt niet elke week op de mat.

Martial schreef:

Het was weer droevig.
Overigens elke verdediger weet dat bij terug spelen de bal niet tussen de palen moet worden terug gelegd. Ook daar had iemand niet opgelet.

Verhoef is geen verdediger maar dan nog.
Ajax speelde weer als een drol. De zaalvoetballertjes op de linker en rechtervleugel hadden last van de vallende ziekte en de onzekerheid en lamlendigheid sloeg weer snel toe. Jezus, wat is er in vredesnaam aan de hand met Ajax.
Wat een armoe als je zo je volstrekt onverdiende punten mee naar Mokum moet nemen.

Feyenoord - Cambuur was wel lachen. Voetbaltechnisch weinig verheffend, maar wel een hoop krachtpatserij en inzet- incl. de nodige rommelgoals.

AZ speelde bij ons op TV tegen Groningen.

Rudi S schreef:
AZ speelde bij ons op TV tegen Groningen.

Ja...... ff aangepast. Thanx

Volgens het panel bij Studio Voetbal moet Ajax Gudelj maar ophalen bij AZ aan het eind van het seizoen. Ben benieuwd of dat nog een optie is voor Overmars cs...

panjoe (moderator)
Als je 7 miljoen voor Sinkgraven betaalt, zou je toch minstens 15 voor Gudelj over moeten hebben.

Helemaal niet nodig, de beste Ajacied, Lasse Schone, hebben ze in 2012 ook gratis opgehaald bij NEC

Overigens is diezelfde Schone ooit gescout door Heerenveen

herman schreef:
Volgens het panel bij Studio Voetbal moet Ajax Gudelj maar ophalen bij AZ aan het eind van het seizoen. Ben benieuwd of dat nog een optie is voor Overmars cs...

Volgens het panel zou Gudelj tijdens de winterperiode over te nemen zijn voor 10.KK.
Aan het einde vh seizoen zou hij nog maar 6kk kosten, maar daar was iedereen zeker dat Gudelj dan niet meer voor een Nederlandse club zou kiezen.

Hahaha thx Mick voor de 3 punten. Ook bij de eerste goal ging je niet vrijuit, want die voorzet rolt 10 cm van je vandaan langs.

musician schreef:
(quote)

Overigens elke verdediger weet dat bij terug spelen de bal niet tussen de palen moet worden terug gelegd. Ook daar had iemand niet opgelet.

Nou dan zou ik eens een weekendje Fox gaan turven, de ballen van de Nederlandse spitsen (aan de overkant) gaan veel minder vaak richting "tussen de palen".
Waarschijnlijk zijn verdedigers vergeetachtig.

Rudi S schreef:
(quote)

Volgens het panel zou Gudelj tijdens de winterperiode over te nemen zijn voor 10.KK.
Aan het einde vh seizoen zou hij nog maar 6kk kosten, maar daar was iedereen zeker dat Gudelj dan niet meer voor een Nederlandse club zou kiezen.

Advocaat heeft met hem gewerkt, dus die kent hem wel... maar de suggereerde stap naar clubs van het kaliber Tottenham vind ik ook wel een erg grote. Ik zie hem eerder nog naar PSV gaan mocht Wijnaldum vertrekken.

[quote=4850346. Ik zie hem eerder nog naar PSV gaan mocht Wijnaldum vertrekken. [/quote]

Nou Wijnaldum en Depay zijn in de zomer foetsie hoor.
Daarmee zijn ook bij PSV de doelpunten foetsie, PSV moet dus op de transfermarkt doelpunten inkopen.
Daarnaast wil PSV graag Guardado (positie / type Gudelj) inlijven, als dat niet lukt moet daar ook een vervanger voor komen, Gudelj gaat denk ik toch over de grens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:27 uur

geplaatst: vandaag om 11:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.