Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2015, 21:05 uur
FC Utrecht gelukkig niet meer de laatste ploeg waar Heracles van gewonnen heeft 

0
geplaatst: 14 februari 2015, 21:56 uur
Running On Empty schreef:
Hoeveel thuiswedstrijden heeft de FC in 2015 gewonnen? Wacht maar af, morgen ... schapie, schapie.
0
geplaatst: 14 februari 2015, 22:02 uur
Rutten zet zijn lijn wel door, bij elke club wordt het minder na de winterstop.
0
geplaatst: 14 februari 2015, 22:18 uur
Het puntje van Grun was overigens ook niet helemaal terecht vandaag 

0
geplaatst: 14 februari 2015, 22:27 uur
Mjuman schreef:
Hoeveel thuiswedstrijden heeft de FC in 2015 gewonnen? Wacht maar af, morgen ... schapie, schapie.
Morgen de wederopstanding van de plaatselijke FC (hoop ik).

0
geplaatst: 14 februari 2015, 22:34 uur
Gezien de overwinningen van Heracles en (waarschijnlijk) Ado misschien ook niet heel onverstandig 

0
geplaatst: 14 februari 2015, 22:47 uur
Ja mee eens. Al die degradatieploegen gaan rond deze tijd altijd punten pakken en dan moet je onderin uit de buurt blijven.
0
geplaatst: 14 februari 2015, 22:57 uur
Ja mee eens. Al die degradatieploegen gaan rond deze tijd altijd punten pakken en dan moet je onderin uit de buurt blijven.
Ik hoop het ook, maar dit seizoen is het thuis een raar team. Eerlijk gezegd heb ik het idee dat het team onder Alflen - ondanks alle vernieuwingen - niet beter presteert dan onder Wouters.
0
geplaatst: 14 februari 2015, 23:17 uur
Waarom niet? Dan moet Excelsior de bal er maar in trappen, toch een wezenlijk onderdeel van het voetbal.
Onterechte punten vind ik als de scheids een goed doelpunt afkeurt.
Dat Groningen slecht speelde zou ik het wel mee eens kunnen zijn.

0
geplaatst: 15 februari 2015, 08:45 uur
Het seizoen gaat voor Feyenoord nog in mineur eindigen, let maar eens op.De 1e plek vanaf het begin onbereikbaar, ook voor de 2e een te groot puntenverschil. Het middenveld en de achterhoede hebben het lang gedragen.
Maar de halsstarrige weigering van Van Geel een bijpassende spits te kopen breekt Feyenoord nu definitief op. Het is een inschattingsfout die de grootste leek op voetbalgebied kon zien aankomen. Hopelijk wordt dit nu ook het Waterloo van Van Geel, dit kan echt niet nog een seizoen.
0
geplaatst: 15 februari 2015, 09:55 uur
musician schreef:
dit kan echt niet nog een seizoen.
dit kan echt niet nog een seizoen.
http://www.nederlandersinturkije.nl/wp-content/uploads/2014/01/kuijt-donald-duck-reclame-istanbul.jpg
0
geplaatst: 15 februari 2015, 09:59 uur
Eerst zien 
En dan hebben nog anderen binnen Feyenoord het aanbod afgedwongen bij Van Geel. Vooralsnog stond Van Geel er afwijzend tegenover.

En dan hebben nog anderen binnen Feyenoord het aanbod afgedwongen bij Van Geel. Vooralsnog stond Van Geel er afwijzend tegenover.
0
Martial
geplaatst: 15 februari 2015, 10:33 uur
musician schreef:
Het seizoen gaat voor Feyenoord nog in mineur eindigen, let maar eens op.De 1e plek vanaf het begin onbereikbaar, ook voor de 2e een te groot puntenverschil. Het middenveld en de achterhoede hebben het lang gedragen.
Maar de halsstarrige weigering van Van Geel een bijpassende spits te kopen breekt Feyenoord nu definitief op. Het is een inschattingsfout die de grootste leek op voetbalgebied kon zien aankomen. Hopelijk wordt dit nu ook het Waterloo van Van Geel, dit kan echt niet nog een seizoen.
Sterker nog ik moet nog zien of Feyenoord rechtstreeks Europees voetbal weet af te dwingen voor volgend seizoen, het voetbal wordt met de week bedroevender en Rutten maar vasthouden aan zijn zo geliefde basiselftal en het "kunstje" met Toornstra (valse rechtsbuiten) hebben de tegenstanders nu wel door en dan is ook nog eens je beste verdediger (Van Beek) geblesseerd

Tsja en dan Van Geel hoeveel woorden hebben wij hier niet al aan besteed dit seizoen?
Het is helaas voor Feyenoord, maar we krijgen steeds meer gelijk in deze.
Gelukkig heeft Rutten nog niet bijgetekend en hoop ook niet dat hij dat gaat doen, want deze trainer gaat een Feyenoord niet verder helpen, geen oog voor de jeugd hebben of compleet verneuken op andere posities, maar lijkt Fred vooral niet geleerd te hebben bij zijn vorige clubs en blijft zich maar halsstarrig vasthouden aan zijn werkwijze oftewel elke club die hij onder zijn hoede had zakt door het ijs in de 2e helft van het seizoen en dat is bij Feyenoord niet anders en er moeten nog 11 potjes gespeeld worden........ maar de grote boosdoener is en blijft Van Geel natuurlijk die veel te laks en te laat reageerde op de leegloop aan het begin van het seizoen en die nu denkt door het waarschijnlijke aantrekken van Kuijt dat de (scorende) problemen wel even opgelost gaan worden?
0
geplaatst: 15 februari 2015, 13:17 uur
Let ook eens op de komende leegloop na dit seizoen.
Als dat slecht eindigt, kan het nog voetballende vermogen ook wel eens gemakkelijk worden weggekocht. Er is geen reden voor de spelers om te blijven.
Ik weet niet zo wie er transfervrij zijn uit mijn hoofd.
Maar Clasie wordt natuurlijk gewoon verkocht.
En ik denk dat Van Geel vervolgens eens rond gaat kijken bij de Action. Je weet bij die zaak maar nooit wat ze de voorgaande maand voor afbraakprijzen op de kop hebben weten te tikken.
Als dat slecht eindigt, kan het nog voetballende vermogen ook wel eens gemakkelijk worden weggekocht. Er is geen reden voor de spelers om te blijven.
Ik weet niet zo wie er transfervrij zijn uit mijn hoofd.
Maar Clasie wordt natuurlijk gewoon verkocht.
En ik denk dat Van Geel vervolgens eens rond gaat kijken bij de Action. Je weet bij die zaak maar nooit wat ze de voorgaande maand voor afbraakprijzen op de kop hebben weten te tikken.
0
geplaatst: 15 februari 2015, 13:19 uur
Feyenoord mag altijd Hoesen ophalen hoor, dan heb in ieder geval al een spits.
0
geplaatst: 15 februari 2015, 13:41 uur
Feyenoord heeft de vierde begroting van Nederland, een vierde plaats zou toch netjes zijn? Al was het gestuntel van Kongolo gisteren wel een beetje lachwekkend inderdaad.
Al zie ik Vitesse er nog wel overheen gaan en derde worden als ze zo doorgaan. Die spelen de laatste weken wel erg goed.
Al zie ik Vitesse er nog wel overheen gaan en derde worden als ze zo doorgaan. Die spelen de laatste weken wel erg goed.
0
geplaatst: 15 februari 2015, 13:47 uur
Vitesse heeft misschien afgezet tegen Feyenoord wel een iets lagere begroting, maar zij hebben wel weer een soort van "gratis" spelers.
0
geplaatst: 15 februari 2015, 21:56 uur
Waarvan eigenlijk alleen Traore speelt (wel erg goed op het moment). Wallace is te slecht voor woorden, McEachran kan ik niks over zeggen.
0
geplaatst: 15 februari 2015, 22:05 uur
Misschien is Sebastien Heller wel iets voor Feyenoord ??
4 goals van hem vandaag. Lekker middagje in een zonnige Galgewaard.

0
geplaatst: 15 februari 2015, 22:16 uur
En dan juist na zo'n zin je vaste smiley vergeten....

0
geplaatst: 15 februari 2015, 22:26 uur
Omdat mijn zoon moest afzwemmen voor zijn diploma A (wie verzint dat op zondag? Maar dat terzijde) miste ik het eerste stuk van de derby in Friesland. Bleek ik al drie goals gemist te hebben
. Bleken later ook nog eens alle goals te zijn. Toch erg teleurstellend dat toch gebeurd is, waar ik al bang voor was. Na de twee heerlijke thuiswedstrijden tegen Pec en Feyenoord laat je je gewoon weer afbluffen tegen Cambuur. Eerlijk is eerlijk, ze hadden gewoon de juiste tactiek om Heerenveen niet aan voetballen toe te laten komen. Het swingende voetbal was niet te zien en Heerenveen probeerde het wel, maar het duurde te lang voordat ze door hadden dat het gewoon op wilskracht en hard werken binnengehaald moest worden vandaag. Blijft toch een pijnlijke (maar helaas wel terechte) nederlaag.
. Bleken later ook nog eens alle goals te zijn. Toch erg teleurstellend dat toch gebeurd is, waar ik al bang voor was. Na de twee heerlijke thuiswedstrijden tegen Pec en Feyenoord laat je je gewoon weer afbluffen tegen Cambuur. Eerlijk is eerlijk, ze hadden gewoon de juiste tactiek om Heerenveen niet aan voetballen toe te laten komen. Het swingende voetbal was niet te zien en Heerenveen probeerde het wel, maar het duurde te lang voordat ze door hadden dat het gewoon op wilskracht en hard werken binnengehaald moest worden vandaag. Blijft toch een pijnlijke (maar helaas wel terechte) nederlaag.
0
geplaatst: 15 februari 2015, 23:25 uur
Joren999 schreef:
Waarvan eigenlijk alleen Traore speelt (wel erg goed op het moment). Wallace is te slecht voor woorden, McEachran kan ik niks over zeggen.
Die Wallace houdt gewoon een veel betere Leerdam uit de basis. Niet dat Leerdam nou zo'n wereldspeler is, maar vorig jaar toch wel een van de beste in de eredivisie op zijn positie. Beetje jammer dit...
Was in ieder geval een mooi weekend met mooie goals. Knotsgek potje ook in Friesland.
0
geplaatst: 16 februari 2015, 00:17 uur
Ook erg genoten van Cambuur- Heerenveen.
Stomend passievol potje met een droomstart.
Er zijn dus van die wedstrijden die wel bekijven in onze vaderlandse competitie.
Er is nog hoop.
Stomend passievol potje met een droomstart.
Er zijn dus van die wedstrijden die wel bekijven in onze vaderlandse competitie.
Er is nog hoop.

0
geplaatst: 16 februari 2015, 01:24 uur
Zet die schapen maar op stal
(het is toch maar kunstgras)
https://pbs.twimg.com/media/B82YPMmCQAA5rBh.jpg
Volgende week geen dubbele cijfers hoop ik. 22/02 PSV - FC Dordrecht
(het is toch maar kunstgras)https://pbs.twimg.com/media/B82YPMmCQAA5rBh.jpg
Volgende week geen dubbele cijfers hoop ik. 22/02 PSV - FC Dordrecht
0
geplaatst: 16 februari 2015, 11:01 uur
herman schreef:
Feyenoord heeft de vierde begroting van Nederland, een vierde plaats zou toch netjes zijn? Al was het gestuntel van Kongolo gisteren wel een beetje lachwekkend inderdaad.
Haha, komt Herman weer met z'n jaarlijkse "Vitesse eindigt hoger dan Feyenoord."

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.