Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 februari 2015, 11:36 uur
herman schreef:
Die Wallace houdt gewoon een veel betere Leerdam uit de basis. Niet dat Leerdam nou zo'n wereldspeler is, maar vorig jaar toch wel een van de beste in de eredivisie op zijn positie. Beetje jammer dit...
Op het moment speelt Diks, die al veel meer solide speelt dan Wallace. Blijkbaar wordt Leerdam gezien als middenvelder.(quote)
Die Wallace houdt gewoon een veel betere Leerdam uit de basis. Niet dat Leerdam nou zo'n wereldspeler is, maar vorig jaar toch wel een van de beste in de eredivisie op zijn positie. Beetje jammer dit...
0
geplaatst: 16 februari 2015, 11:52 uur
Nicolage Rico schreef:
Haha, komt Herman weer met z'n jaarlijkse "Vitesse eindigt hoger dan Feyenoord."
(quote)
Haha, komt Herman weer met z'n jaarlijkse "Vitesse eindigt hoger dan Feyenoord."

0
geplaatst: 16 februari 2015, 12:07 uur
FC Twente wil Rutten als Technisch Directeur. Zou Rutten daarom z'n salariseisen opschroeven bij een nieuw contract bij Feyenoord?
Ik zou zeggen: strik er om heen en naar Enschede er mee.
Het zijn van die "prettige" bijkomstigheden in de media als het toch al minder gaat.
Maar een ontslag hoeft nu niet te leiden tot brodeloosheid van Rutten dus afwikkelen maar.
Als Van Gastel nu op de stoel van Van Geel gaat zitten en Van Bronckhorst op die van Rutten (andersom mag ook) dan zijn we daar alvast mee klaar, voor het komende seizoen.
Ik meld het maar alvast in februari, dan kan later niet gezegd worden dat ik te laat met mijn kritiek ben gekomen.
Voor Kuijt overigens ook een stuk leuker, Van Bronckhorst aan het roer. Trouwens, dat geldt voor de hele Kuip. Misschien dat de constructie zelfs kan leiden tot nieuwe inspiratie en enthousiasme...
Ik zou zeggen: strik er om heen en naar Enschede er mee.
Het zijn van die "prettige" bijkomstigheden in de media als het toch al minder gaat.
Maar een ontslag hoeft nu niet te leiden tot brodeloosheid van Rutten dus afwikkelen maar.
Als Van Gastel nu op de stoel van Van Geel gaat zitten en Van Bronckhorst op die van Rutten (andersom mag ook) dan zijn we daar alvast mee klaar, voor het komende seizoen.
Ik meld het maar alvast in februari, dan kan later niet gezegd worden dat ik te laat met mijn kritiek ben gekomen.
Voor Kuijt overigens ook een stuk leuker, Van Bronckhorst aan het roer. Trouwens, dat geldt voor de hele Kuip. Misschien dat de constructie zelfs kan leiden tot nieuwe inspiratie en enthousiasme...
0
geplaatst: 16 februari 2015, 12:39 uur
0
geplaatst: 16 februari 2015, 12:43 uur
Heb even zitten lezen op het VI-forum en gelukkig staan daar ook normale reacties, die duidelijk laten merken hoe relatief de dip van Feyenoord is. De afgelopen 8 seizoen heeft Feyenoord na 23 wedstrijden er slechts driemaal beter voorgestaan (1* 44 en 2* 43 pt) en driemaal slechter (met 1* 40 en 2* 24 pt).
Ook in de analyse van Martijn Krabbendam van VI kan ik me wel vinden. Denk dat het (nog) niet tekenen door Rutten mede wordt ingegeven door zijn behoefte aan garanties ivm versterkingen. Lijkt me wel een noodzaak.
Meen trouwens dat het Duplan degene is geweest die Alfen/Van Schaik tipte over Haller - zat bij Auxerre dat in fin. problemen zit en was beschikbaar; Haller, 20, speelde trouwens al in div. vertegenwoordigende Franse elftallen.
Ook in de analyse van Martijn Krabbendam van VI kan ik me wel vinden. Denk dat het (nog) niet tekenen door Rutten mede wordt ingegeven door zijn behoefte aan garanties ivm versterkingen. Lijkt me wel een noodzaak.
Meen trouwens dat het Duplan degene is geweest die Alfen/Van Schaik tipte over Haller - zat bij Auxerre dat in fin. problemen zit en was beschikbaar; Haller, 20, speelde trouwens al in div. vertegenwoordigende Franse elftallen.
0
geplaatst: 16 februari 2015, 13:08 uur
Mjuman schreef:
Nope, dat was Didier Martel die FC Utrecht tipte. Ex-speler van Utrecht en tegenwoordig in dienst als scout voor Frankrijk.
0
geplaatst: 16 februari 2015, 13:55 uur
Running On Empty schreef:
Nope, dat was Didier Martel die FC Utrecht tipte. Ex-speler van Utrecht en tegenwoordig in dienst als scout voor Frankrijk.
(quote)
Yep, vergissing - wist dat het iemand was die bij Auxerre had gezeten; Marrtel is daar opgeleid. Hoorde eea van de Franse schoonzus (uit Auxerre) van mijn lief

0
geplaatst: 17 februari 2015, 19:16 uur
Mag ik blij zijn dat de Champions Leauge weer begint vanavond?
Na 3 maanden dit topic te lezen weet ik veel te veel bij over de Eredivisie

0
geplaatst: 17 februari 2015, 19:59 uur
Ernie schreef:
Dat immense spandoek ben je zeker vergeten? Verder: altijd handig als je over de grens wilt solliciteren

0
geplaatst: 17 februari 2015, 20:10 uur
Mjuman schreef:
Dat immense spandoek ben je zeker vergeten? Verder: altijd handig als je over de grens wilt solliciteren
(quote)
Ah ik wou gwn even een andere Nederlandse mening horen over dat spandoek dan die van Jan Mulder, Aad De Mos & Boskamp. Ik was benieuwd hoe hier ging gereageerd worden....
En ik ga idd niet in schaamte vallen als de Noorderburen over voetbal beginnen, dat is een voordeel

0
geplaatst: 17 februari 2015, 20:12 uur
Ernie schreef:
Dat mag jij zeer zeker.
Na 3 maanden komt het in feite hier op neer: Van Geel weg, Rutte weg en Ajax speelt pokke. En dat laatste wordt dan ook nog eens tot in den treure verteld door een Feyenoord man.....
Op naar Parijs-London.
0
geplaatst: 17 februari 2015, 20:20 uur
iggy schreef:
Dat mag jij zeer zeker.
Na 3 maanden komt het in feite hier op neer: Van Geel weg, Rutte weg en Ajax speelt pokke. En dat laatste wordt dan ook nog eens tot in den treure verteld door een Feyenoord man.....
(quote)
Dat mag jij zeer zeker.
Mooi overzicht
En Ron Jans wordt mischien nog trainer van het jaar

0
geplaatst: 17 februari 2015, 21:09 uur
Ernie schreef:
Dat mag. Alleen ik zou nog maar eens goed kijken welk affiche er op het programma staat. Mourinho gaat vandaag geen enkele poging doen om hier te winnen en hoopt op een letterlijke - maar ook figuurlijke - kansloze 0-0 om het vervolgens "thuis af te maken". Mag ik blij zijn dat de Champions Leauge weer begint vanavond?

0
geplaatst: 17 februari 2015, 21:34 uur
0-1. Niet de meest enerverende wedstrijd. Had eigenlijk liever de andere gezien.
0
geplaatst: 17 februari 2015, 22:56 uur
Saaie pot, en wat was Van der Wiel slecht. Man van de wedstrijd was Courtois dacht ik zo.
0
geplaatst: 17 februari 2015, 23:00 uur
Met alle 3 eens, van der Wiel matige voorzetten, balverlies en slechte balcontrole
, verdedigend ook niet sterk.
Die potjes uit onze Mickey Mouse competitie zijn meestal wel leuker
, verdedigend ook niet sterk.Die potjes uit onze Mickey Mouse competitie zijn meestal wel leuker

0
geplaatst: 17 februari 2015, 23:23 uur
Ik zou wel een interessante toepassing weten voor dit soort wedstrijden: geef alle spelers een transponder, die weergeeft waar de speler zich op het veld beweegt, geef de teams ieder een eigen kleur en naarmate een speler actiever zijn, wordt de kleur intenser; leg al die bewegingen digitaal vast. Moj 'es kijken wat voor mooie breipatronen dat oplevert.
0
geplaatst: 17 februari 2015, 23:26 uur
Nou hopelijk worden de terugwedstrijden interessanter... Dit was niet best.
Gelukkig is er dit weekend weer gewoon eredivisie.

0
geplaatst: 17 februari 2015, 23:33 uur
herman schreef:
Gewoon de korte broek aandoen, filmpjes kijken: Mickey Mouse competitie - uit de tijd toen het leven nog simpel was

0
geplaatst: 17 februari 2015, 23:50 uur
trebremmit schreef:
Saaie pot, en wat was Van der Wiel slecht. Man van de wedstrijd was Courtois dacht ik zo.
Ik heb het nooit zo gezien in v. der Wiel. Het zal echt van zijn enigzins aanvallende impulsen moeten komen, want verdedigend is het zeker geen hoogvlieger.
Ik ken verder niet zijn status bij PSG. Staat ie altijd in de basis bijv ?
Hij heeft ook bij in zijn tijd bij Ajax onvoldoende indruk op mij gemaakt.
0
geplaatst: 17 februari 2015, 23:53 uur
Speelt wel vaak, maar dat is meer omdat ze geen betere hebben denk ik. Vrees wel dat hij na dit seizoen kan vertrekken.
0
geplaatst: 17 februari 2015, 23:55 uur
Na wat ik vanavond heb gezien lijkt mij dit best waarschijnlijk.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 00:09 uur
Toen LVG nog in Munchen zat, had Bayern ooit 14 miljoen voor 'em over; ketste toen af omdat Ajax 17 wilde hebben. Kan je toch zien hoe bedragen soms geflatteerd zijn. Zo'n Maxwell is veel beter.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 00:10 uur
Van Gaal heeft niet echt een goede hand in transfers, hij wou toen Neuer niet halen want hij had zelf wel een goede keeper zei hij. 

0
geplaatst: 18 februari 2015, 00:14 uur
Maxwell speelde wel weer een solide pot en wordt dit jaar 34, dat is toch ook een toppertje.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 00:14 uur
Overal waar Van Gaal interesse toont, verdubbelen de prijzen - 1 uitzondering en die ken jij ook: De Man van Glas (uit Bedum) 

0
geplaatst: 18 februari 2015, 00:15 uur
Ja, wie was dat ook alweer, die keeper...
Hij vond Neuer geloof ik te duur en in den beginne wilden de supporters van Bayern Neuer eigenlijk ook niet.
De enige reden dat Van der Wiel daar nog staat is dat de geldkraan niet zover open mocht blijven staan van de UEFA, anders hadden ze allang een ander gehaald. Hij speelt degelijk, maar het is niet het niveau dat ze nastreven. Ik hoop trouwens dat Cavani ook eens een andere club zoekt, zou een mooie aanvaller zijn voor Liverpool bv.
Hij vond Neuer geloof ik te duur en in den beginne wilden de supporters van Bayern Neuer eigenlijk ook niet.De enige reden dat Van der Wiel daar nog staat is dat de geldkraan niet zover open mocht blijven staan van de UEFA, anders hadden ze allang een ander gehaald. Hij speelt degelijk, maar het is niet het niveau dat ze nastreven. Ik hoop trouwens dat Cavani ook eens een andere club zoekt, zou een mooie aanvaller zijn voor Liverpool bv.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 00:18 uur
De man from Bendum.
Arjen, zo langzamerhand heeft die toch wel een buitencategorie niveau gehaald.
Wat een geweldenaar is dat toch geworden.
Arjen, zo langzamerhand heeft die toch wel een buitencategorie niveau gehaald.
Wat een geweldenaar is dat toch geworden.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 00:19 uur
Mjuman schreef:
Overal waar Van Gaal interesse toont, verdubbelen de prijzen - 1 uitzondering en die ken jij ook: De Man van Glas (uit Bedum)
Dat was wel een risicovolle aankoop die extreem goed heeft uitgepakt inderdaad.
Ben laatst trouwens nog in Bedum geweest, daar ga je echt niet voor je lol heen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.