Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 februari 2015, 00:26 uur
Nuer................................en dan even niets.
Extra verdediger en opbouwer. Over een complete keeper gesproken !
Extra verdediger en opbouwer. Over een complete keeper gesproken !
0
geplaatst: 18 februari 2015, 00:28 uur
herman schreef:
Ja, wie was dat ook alweer, die keeper...
Hij vond Neuer geloof ik te duur en in den beginne wilden de supporters van Bayern Neuer eigenlijk ook niet.
Ja, wie was dat ook alweer, die keeper...
Hij vond Neuer geloof ik te duur en in den beginne wilden de supporters van Bayern Neuer eigenlijk ook niet.Dat was Kraft, heb het even opgezocht want ik wist het niet meer. Hij keept nu bij Hertha BSC.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 15:25 uur
herman schreef:
De enige reden dat Van der Wiel daar nog staat is dat de geldkraan niet zover open mocht blijven staan van de UEFA, anders hadden ze allang een ander gehaald. Hij speelt degelijk, maar het is niet het niveau dat ze nastreven.
De enige reden dat Van der Wiel daar nog staat is dat de geldkraan niet zover open mocht blijven staan van de UEFA, anders hadden ze allang een ander gehaald. Hij speelt degelijk, maar het is niet het niveau dat ze nastreven.
Het is meer dat er weinig wereldklasse rechter-vleugelverdedigers op de markt beschikbaar zijn. Bovendien heeft PSG de Ivoriaan Sege Aurier (geblesseerd) afgelopen zomer ingelijfd. Naar mijn idee is hij samen met DeAndre Yedlin (Tottenham Spurs) en Hector Bellerin (Arsenal) het beste talent op de rechterkant.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 16:56 uur
0
geplaatst: 18 februari 2015, 22:54 uur
Dat was niet zo'n slimme actie van Huntelaar.
Schalke heeft verder niet veel te zoeken in deze K.O fase van het toernooi, en Real heb ik niks mee.
Schalke heeft verder niet veel te zoeken in deze K.O fase van het toernooi, en Real heb ik niks mee.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 19:22 uur
Verslaggeving vanuit Rome is niet erg positief. Stelletje randdebielen.
Feyenoord-fans raken slaags met Romeinse politie - sporza.be
Feyenoord-fans raken slaags met Romeinse politie - sporza.be
0
geplaatst: 19 februari 2015, 19:33 uur
Ik ben toch benieuwd hoe dat gaat aflopen, € 45.000 boete van de rechter, alvast voor 8 mensen die zich Feyenoord fans noemen maar die we feitelijk kunnen missen als kiespijn.
Mag ik eerlijk zeggen dat ik er helemaal niet rauwig om ben? Ik ben nog benieuwd naar de naleving en de Italiaanse incasso, als de betreffende "fans" weer in Nederland zitten. Ze zullen thuis wel weer met open armen worden ontvangen.
Maar eigenlijk zou ik het prima vinden als we af zijn van die mensen. Nog een stadionverbod van 10 jaar, zou ik er aan toevoegen. Nu bekend is wie het zijn.
Tja, in Nederland krijg je hoogtuit een taakstraf van 10 uur en betaalt de belastingbetaler alle schade. Maar de Italiaanse overheid moet ook alle financiële beloftes aan de EU nakomen. Dus gelijk de kostprijs van de hele schade doorrekenen aan de vernielzuchtige fans: ik vind het een prima gedachte.
Vooral ook omdat Feyenoord zelf daarmee redelijk buiten schot blijft. Zij hebben natuurlijk ook niks te maken met die malloten.
Waar staat Bouhlarouz eigenlijk? Ik dacht dat hij achterin hoorde te staan.....
Mag ik eerlijk zeggen dat ik er helemaal niet rauwig om ben? Ik ben nog benieuwd naar de naleving en de Italiaanse incasso, als de betreffende "fans" weer in Nederland zitten. Ze zullen thuis wel weer met open armen worden ontvangen.
Maar eigenlijk zou ik het prima vinden als we af zijn van die mensen. Nog een stadionverbod van 10 jaar, zou ik er aan toevoegen. Nu bekend is wie het zijn.
Tja, in Nederland krijg je hoogtuit een taakstraf van 10 uur en betaalt de belastingbetaler alle schade. Maar de Italiaanse overheid moet ook alle financiële beloftes aan de EU nakomen. Dus gelijk de kostprijs van de hele schade doorrekenen aan de vernielzuchtige fans: ik vind het een prima gedachte.
Vooral ook omdat Feyenoord zelf daarmee redelijk buiten schot blijft. Zij hebben natuurlijk ook niks te maken met die malloten.

0
geplaatst: 19 februari 2015, 20:16 uur
Feyenoord mag zeker niet klagen als het hier bij 1-1 blijft. Maar als het daarbij blijft, biedt het goede perspectieven voor de return. Dit Roma is voorlopig lang niet zo dodelijk als je zou verwachten van de nummer 2 van Italië.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 20:35 uur
Gretz schreef:
Dit Roma is voorlopig lang niet zo dodelijk als je zou verwachten van de nummer 2 van Italië.
Zoals ik een tijdje terug al zei:Dit Roma is voorlopig lang niet zo dodelijk als je zou verwachten van de nummer 2 van Italië.
chevy93 schreef:
Roma heeft hetzelfde probleem als Feyenoord, weinig tegendoelpunten, maar zelf ook weinig scoren. Als Feyenoord weer de vorm terug kan krijgen, zie ik daar best kansen.
Roma kende een goede start en kwam verdiend op voorsprong, maar is voor de rest toch erg teleurstellend. Laten Feyenoord (ook na de 1-1) het spel maken en counteren erg matig.Roma heeft hetzelfde probleem als Feyenoord, weinig tegendoelpunten, maar zelf ook weinig scoren. Als Feyenoord weer de vorm terug kan krijgen, zie ik daar best kansen.
Feyenoord speelt verder vrij aardig en dat was wel weer eens tijd.

0
geplaatst: 19 februari 2015, 21:05 uur
PSV kan zich focussen op de titel..(kan er ook niet echt rouwig om zijn) Depay speelt ook niet in Rusland, en daar gaan ze toch niet winnen. Ik zeg: b-elftal laten spelen.. die Cup win je toch niet.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 21:10 uur
Zou wel typisch PSV zijn als ze een b-elftal opstelden. Spelen sowieso altijd met een instelling van niks hun Europese wedstrijden uit.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 21:22 uur
Romario zou zeggen: komt door teveel patat met kip en appelmoes - zoals hij 't zei en de kop die hij erbij trok, wist je dat zoiets niet best kon zijn.
"Niet rouwig om zijn" - snotverdomme als ik naar Verweggistan wordt gestuurd - zeg Anjum op een vrijdagmiddag 16:00 om daar een opdracht rond te maken en ik sta vervolgens eerst bij Leeuwarden en dan bij Joure dik vet in de file, doe ik ook mijn best - al gaat het om 20 koperen Friese dubbeltjes.
Ik vind zoiets niet te verteren - maar oom Filip zal ze wel het toetje morgen ontzeggen en that's it. Allemaal jaarkaart van de Efteling inleveren.
"Niet rouwig om zijn" - snotverdomme als ik naar Verweggistan wordt gestuurd - zeg Anjum op een vrijdagmiddag 16:00 om daar een opdracht rond te maken en ik sta vervolgens eerst bij Leeuwarden en dan bij Joure dik vet in de file, doe ik ook mijn best - al gaat het om 20 koperen Friese dubbeltjes.
Ik vind zoiets niet te verteren - maar oom Filip zal ze wel het toetje morgen ontzeggen en that's it. Allemaal jaarkaart van de Efteling inleveren.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 22:14 uur
musician schreef:
Ik ben toch benieuwd hoe dat gaat aflopen, € 45.000 boete van de rechter, alvast voor 8 mensen die zich Feyenoord fans noemen maar die we feitelijk kunnen missen als kiespijn.
En een jaartje cel voor een aantal lieden, die Italianen pakken ze wel goed aan.

0
geplaatst: 19 februari 2015, 22:26 uur
Vanavond in het slecht gevulde stadion de wan vertoning van PSV mogen aanschouwen. Wat worden ze in dit soort wedstrijden toch afgetroefd. Dat Zenith stelt ook niks voor maar speelde de wedstrijd reteslim uit. Het leek er wel op dat PSV vanuit de kleedkamer de opdracht hadden om vooral niet te winnen. Wat een futloos spel. Depay liep rond alsof de doos nog rond z'n voetbalschoenen zat. Dat kampioenschap zal er zeker wel komen maar zo hebben ze niks, maar dan ook helemaal niks te zoeken in de champions league.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 23:08 uur
Broem schreef:
Vanavond in het slecht gevulde stadion de wan vertoning van PSV mogen aanschouwen. Wat worden ze in dit soort wedstrijden toch afgetroefd. Dat Zenith stelt ook niks voor maar speelde de wedstrijd reteslim uit. Het leek er wel op dat PSV vanuit de kleedkamer de opdracht hadden om vooral niet te winnen. Wat een futloos spel. Depay liep rond alsof de doos nog rond z'n voetbalschoenen zat. Dat kampioenschap zal er zeker wel komen maar zo hebben ze niks, maar dan ook helemaal niks te zoeken in de champions league.
Beetje overdreven dit lijkt me. Ik vond PSV helemaal niet slecht spelen. Tuurlijk was Zenit beter, maar daar staan dan ook wel gewoon een aantal topspelers. Depay of Willems had in de eerste helft die 1-0 moeten maken, dan had je een mooie uitgangspositie gehad voor de tweede helft. In de tweede helft stond het middenveld van Zenit gewoon een stuk beter, waardoor PSV niet echt meer aan voetballen toe kwam. Die lange ballen heeft natuurlijk geen zin tegen die beren van Zenit daar achterin.
Prima wedstrijdje. Jammer dat er niet meer in zat. Uiteraard ging zeker niet alles goed. Vooral in de tweede helft toch een aantal keren te makkelijk balverlies. Maar met een beetje mazzel prik je er wel gewoon één of twee in, en dan heb je een topwedstrijd gespeeld. Dat tegendoelpunt was gewoon knullig.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 23:18 uur
Gretz schreef:
Feyenoord mag zeker niet klagen als het hier bij 1-1 blijft. Maar als het daarbij blijft, biedt het goede perspectieven voor de return. Dit Roma is voorlopig lang niet zo dodelijk als je zou verwachten van de nummer 2 van Italië.
Gekke wedstrijd. In de eerste helft is Feyenoord nagenoeg kansloos. In de tweede helft zit er zelfs meer in en heb je de wedstrijd onder controle, totdat Roma nog een paar goede kansen krijgt in de slotfase.
Al met al blij met de 1-1. En kans op een legendarisch avondje in de Kuip.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 23:36 uur
Dit avondje wordt natuurlijk overschaduwd door de rellen in Rome 
Op televisie werd het vergelijk met de rellen in 2006 (Nancy) gemaakt , maar daar ging het in het stadion ook mis.
"Supporters"begrijpen blijkbaar de schade voor een club nog steeds niet en ja dit zijn helaas ook supporters.

Op televisie werd het vergelijk met de rellen in 2006 (Nancy) gemaakt , maar daar ging het in het stadion ook mis.
"Supporters"begrijpen blijkbaar de schade voor een club nog steeds niet en ja dit zijn helaas ook supporters.
0
Martial
geplaatst: 19 februari 2015, 23:46 uur
lennon schreef:
PSV kan zich focussen op de titel..(kan er ook niet echt rouwig om zijn) Depay speelt ook niet in Rusland, en daar gaan ze toch niet winnen. Ik zeg: b-elftal laten spelen.. die Cup win je toch niet.
Niemand wint van de Hulk natuurlijk dus PSV ook niet

0
geplaatst: 19 februari 2015, 23:51 uur
Halve finale WK in eigen land tegen onze buren? Ondanks zijn motoriek en gedrag van een Hummer gar kein Stoss im Butterpackchen.
0
geplaatst: 20 februari 2015, 00:02 uur
Haha, die Gudde toch.
http://www.nu.nl/buitenland...
Gudde denkt niet dat Feyenoord moet vrezen dat de UEFA de club zwaar zal straffen. ''De UEFA oordeelt over wat er in het stadion gebeurt en, dat heb je zelf gezien, dat was zo vlekkeloos als wat. Ik denk wel dat AS Roma een forse boete krijgt voor alle knallen en vuurwerk."
http://www.nu.nl/buitenland...
0
geplaatst: 20 februari 2015, 00:24 uur
Heel dom die uitsmijter van Gudde, daar maak je geen vrienden mee als zelfs de premier excuses eist.
De club kan er zelf ook niet al teveel aan doen, maar het is toch jammer dat dit de wedstrijd overschaduwt. Na die Chelsea-fans toch weer een nieuw dieptepuntje deze week.
Qua voetbal was het dan wel weer een leuke wedstrijd (en de terugwedstrijd wordt er een om naar uit te kijken), al heb ik nog het meest genoten van de eerste helft van Ajax.
De club kan er zelf ook niet al teveel aan doen, maar het is toch jammer dat dit de wedstrijd overschaduwt. Na die Chelsea-fans toch weer een nieuw dieptepuntje deze week.
Qua voetbal was het dan wel weer een leuke wedstrijd (en de terugwedstrijd wordt er een om naar uit te kijken), al heb ik nog het meest genoten van de eerste helft van Ajax.
0
geplaatst: 20 februari 2015, 01:28 uur
Ernie Brandts per direct weg bij FC Dordrecht
De assistenten Rogier Molhoek en Gérard de Nooijer zullen zondag de honneurs waarnemen als Dordrecht op bezoek gaat bij koploper PSV. De twee beschikken niet over de benodigde papieren. Daarom zal Boogers vrijdagochtend bij de KNVB om dispensatie vragen.
Hij was bezig met zijn eerste seizoen bij de Schapekoppen met dit als resultaat
2 - 6 -15 (12 pt) 14 - 54
Slechts 2 gewonnen wedstrijden tegen Heerenveen (1-2) en thuis tegen Excelsior (1-0)
Flikker ook dat kunstgras eruit. Daar houden Schapen niet van!
De assistenten Rogier Molhoek en Gérard de Nooijer zullen zondag de honneurs waarnemen als Dordrecht op bezoek gaat bij koploper PSV. De twee beschikken niet over de benodigde papieren. Daarom zal Boogers vrijdagochtend bij de KNVB om dispensatie vragen.
Hij was bezig met zijn eerste seizoen bij de Schapekoppen met dit als resultaat
2 - 6 -15 (12 pt) 14 - 54
Slechts 2 gewonnen wedstrijden tegen Heerenveen (1-2) en thuis tegen Excelsior (1-0)
Flikker ook dat kunstgras eruit. Daar houden Schapen niet van!

0
geplaatst: 20 februari 2015, 08:35 uur
herman schreef:
Heel dom die uitsmijter van Gudde, daar maak je geen vrienden mee als zelfs de premier excuses eist.
Ik ben benieuwd, hoe Gudde gaat reageren als Feyenoord door de UEFA weer eens uit het toernooi wordt gezet of volgend jaar geen startbewijs krijgt.
Er zal een keer een plan van aanpak moeten komen tegen dit soort van randdebielen. Ze noemen zich Feyenoordsupporter maar dienen het belang van Feyenoord erger dan een Ajax supporter. De geestelijke vermogens om dat te beseffen ontbreekt bij die mensen.
Er is structureel iets mis met die groep. Ze kopen geen kaartje via de club, gaan in georganiseerd verband wel naar Rome. Dan kloppen ze niet aan bij het stadion om te kijken welke plaatsen er nog te koop zijn. Dat had volgens mij makkelijk gekund, het stadion was behoorlijk leeg. Maar er wordt geen poging gedaan om aan kaartjes te komen.
Dat betekent dus dat ze doelbewust er als groep op uit gaan om onder het mom van Feyenoord supporter zich vol te laten lopen met drank, vernielingen aan te richten en vechtend en plunderend door de stad te gaan.
En dat kost Feyenoord veel geld, veel negatieve publiciteit en als het tegenzit een nieuwe uitsluiting voor Europees voetbal.
Dus nogmaals de vraag aan Gudde: wat durft hij aan deze groep mensen te gaan doen?
Vermoedelijk heeft overigens een deel al een stadionverbod. Maar Gudde zal er verder mee moeten gaan, het moeten signaleren als een maatschappelijk probleem en het desnoods bij de overheid op tafel moeten neerleggen.
Gezien zijn uitspraken tot nu toe biedt het weinig hoop voor de toekomst. En de normale Feyenoord supporter is weer eens dubbel de dupe.
0
geplaatst: 20 februari 2015, 08:50 uur
Wel jammer dat een stel hersenloze gasten die zich Feyenoord supporter noemen het steeds weer verknallen voor dat team. Na Frankrijk staaan ze weer lekker op de kaart zo..
Asocialen...
Asocialen...
0
geplaatst: 20 februari 2015, 09:38 uur
Bas Dost komt in 2015 opeens weer helemaal boven water bij Wolfsburg. 2 goals in de 4-1 overwinning tegen Bayern onlangs, vorig weekend 4 (!) goals in de 4-5 overwinning tegen Leverkusen, en gisteren opnieuw 2 goals in de zege in de Europa League.
Verder ook wel een aardig ploegje Wolfsburg, als Bayern niet zo oppermachtig was deden ze gewoon mee voor de titel, maar nu zal het de tweede plaats worden.
De Bruyne is er de draaischijf en met 8 goals en 12 assists de speler die in de Bundesliga betrokken was bij het meest aantal goals.
Met Schurlle onlangs ook geen misselijke transfer gedaan.
Verder ook wel een aardig ploegje Wolfsburg, als Bayern niet zo oppermachtig was deden ze gewoon mee voor de titel, maar nu zal het de tweede plaats worden.
De Bruyne is er de draaischijf en met 8 goals en 12 assists de speler die in de Bundesliga betrokken was bij het meest aantal goals.
Met Schurlle onlangs ook geen misselijke transfer gedaan.
0
geplaatst: 20 februari 2015, 09:48 uur
Ook wel een beetje selectief quoten natuurlijk, want er direct achteraan vertelde hij:
Wel had hij geen goed woord over voor de ongeregeldheden in het centrum. 'Ik heb ook de verhalen uit de stad gehoord, meegekregen en zelf gezien. Daar moeten we als Feyenoord volledig afstand van nemen. Wanneer je naar een stad gaat, welke dan ook, behoor je die achter te laten zoals je 'm gevonden hebt. Je hoort je te gedragen. Al het andere wat je doet is volstrekt verwerpelijk en kan écht niet', sprak hij duidelijke taal.
0
geplaatst: 20 februari 2015, 09:50 uur
Overigens wel goed om meneer Cillessen weer eens (erg) goed te zien keepen ipv acteren, theater maken e.d. Het interview na afloop vergeten we dan maar weer snel 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.