Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2015, 15:10 uur
Zo zie je maar. Is inderdaad wel een methode om de jeugd eens te laten zien hoe het ooit is geweest en hun gedachten daar eens over te laten gaan. Goede actie.
Is Oranje daar trouwens ook niet eens geweest ?
Is Oranje daar trouwens ook niet eens geweest ?
0
geplaatst: 31 maart 2015, 15:45 uur
Ik lees net dat Ajax bekend heeft gemaakt dat de seizoenskaarten bijna 50% heeft verhoogd. Het zou van 507 euro naar 750 gaan 
Nu zijn die supporters wel verwend het afgelopen jaar maar dan nog...

0
geplaatst: 31 maart 2015, 15:49 uur
musician schreef:
De spelers kunnen wel of niet beter, dat is de vraag.
De spelers kunnen wel of niet beter, dat is de vraag.
In de kwalificatie onder Van Gaal werden 9 wedstrijden gewonnen en 1 gelijkgespeeld, als ik me goed herinner. Op de een of andere manier wist hij ze wel te inspireren.
Maar goed, dit elftal mist met Vlaar, Strootman en Robben misschien wel de beste speler per linie.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 16:01 uur
vigil schreef:
Ik lees net dat Ajax bekend heeft gemaakt dat de seizoenskaarten bijna 50% heeft verhoogd. Het zou van 507 euro naar 750 gaan

Niet voor elk vak lees ik, de prijzen worden gelijk getrokken met andere vakken. Ze zouden beter die andere vakken goedkoper kunnen maken, maar goed.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 16:04 uur
herman schreef:
Maar goed, dit elftal mist met Vlaar, Strootman en Robben misschien wel de beste linie per speler.
Maar goed, dit elftal mist met Vlaar, Strootman en Robben misschien wel de beste linie per speler.
Strootman was er niet eens bij op het WK en dan word je nog derde.
Afgezien van het feit dat menig land na een goed verlopen WK-toernooi - ook Duitsland - een terugslag krijgt, mag je onderhand toch wel verwachten dat die terugslag na 8 maanden en 5 échte wedstrijden wel verwerkt is?
Naast onvermogen, gebrek aan inzicht, verkeerde passing mag je toch wel een 100% inzet verwachten? Wat een onzeker, lamlendig gedoe - stelt Spanje vanavond ook nog eens een veredeld B-elftal op. Waarom haken we gewoon niet eens en bloc af? Lijkt me heerlijk: Nederland - Spanje 5342 kijkers

0
geplaatst: 31 maart 2015, 16:05 uur
trebremmit schreef:
Niet voor elk vak lees ik, de prijzen worden gelijk getrokken met andere vakken. Ze zouden beter die andere vakken goedkoper kunnen maken, maar goed.
(quote)
Lijkt me leuker dan bij Lidl: vakken vullen in de Arena

0
geplaatst: 31 maart 2015, 16:08 uur
Wat dacht je van zakken vullen in de Arena door de heren Sar en Overmars 

0
geplaatst: 31 maart 2015, 16:18 uur
Geeft mij aanleiding om te stellen dat het niveau van het management gelijke tred houdt met dat van de spelersgroep: ooit een praatje van Van der Sar gezien, da's nog slaapverwekkender dan GYBE - daar is Gijp een komiek bij 
Worden droeftoeteren en wanpresteren ooit Olympische disciplines, gaat NL voor goud (én zilver)

Worden droeftoeteren en wanpresteren ooit Olympische disciplines, gaat NL voor goud (én zilver)

0
geplaatst: 31 maart 2015, 16:25 uur
vigil schreef:

Ik moet zeggen dat ik de open brief hierover van een boze Ajax supporter met een hele grote glimlach heb gelezen....hij heeft wel gelijk natuurlijk.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 16:26 uur
Opstelling Oranje: Vermeer; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Willems; Klaassen, Blind, Sneijder; Narsingh, Huntelaar, Depay
We spelen wel tegen Spanje Guus met je drie aanvallers. Kan iig niet van hem zeggen dat ie bang is. Hooguit een beetje dom.
We spelen wel tegen Spanje Guus met je drie aanvallers. Kan iig niet van hem zeggen dat ie bang is. Hooguit een beetje dom.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 16:29 uur
Verdediging en middenveld is iig wel een stuk beter ingevuld. Maar met zulke matige buitenspelers moet je gewoon 4-4-2 of 5-3-2 spelen. EDIT: Over Vermeer heen gelezen. Jammer, deze wedstrijd zul je, zeker gezien de resultaten in de kwalificatie, serieus moeten benaderen en dus de sterkste opstelling neerzetten.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 16:50 uur
Narsingh ! Joepie. Komt geen lantaarnpaal voorbij momenteel.
Ik hoop dat ie een straftraing heeft gehad onder het motto " links leren trappen".
Volgende x misschien El- Ghazi eens proberen.
Die is er ook nog lang niet, maar maakt een betere indruk dan Narsingh.
Met de rest kan ik goed leven. Blij dat v. de Wiel aan de kant is gebleven.
Ik hoop dat ie een straftraing heeft gehad onder het motto " links leren trappen".
Volgende x misschien El- Ghazi eens proberen.
Die is er ook nog lang niet, maar maakt een betere indruk dan Narsingh.
Met de rest kan ik goed leven. Blij dat v. de Wiel aan de kant is gebleven.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 16:55 uur
trebremmit schreef:
Waarom Vermeer?
Waarom Vermeer?
Vermeer is in vorm........ dus waarom niet ?
Al denk ik niet dat hij op een vaste plek hoeft te rekenen.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 17:00 uur
Je werk toch altijd met een vaste keeper, Cillessen is gewoon de beste, dan snap ik niet dat je nu weer met een andere keeper gaat beginnen. Maar goed, het is maar een oefenwedstrijd.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 17:07 uur
Ik weet de redenen niet. Cillessen is voor mij ook wel een zekerheidje. Maar wellicht wil Hiddink Vermeer ook eens aan het werk zien.
Cillessen kan ook geblesseerd raken...... dan moet je wel weten wat je 2e keeper kan.
En in dit soort wedstrijden kan dat. Hij zal vermoedelijk flink aan de bak moeten vanavond.
Cillessen kan ook geblesseerd raken...... dan moet je wel weten wat je 2e keeper kan.
En in dit soort wedstrijden kan dat. Hij zal vermoedelijk flink aan de bak moeten vanavond.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 17:15 uur
Ga er eigenlijk wel van uit. 
revanche !!!!
Wordt niet zomaar een oefenwedstrijdje.

revanche !!!!
Wordt niet zomaar een oefenwedstrijdje.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 18:10 uur
Teunnis schreef:
Verdediging en middenveld is iig wel een stuk beter ingevuld. Maar met zulke matige buitenspelers moet je gewoon 4-4-2 of 5-3-2 spelen.
Verdediging en middenveld is iig wel een stuk beter ingevuld. Maar met zulke matige buitenspelers moet je gewoon 4-4-2 of 5-3-2 spelen.
Moet je wel een andere spits hebben.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 18:22 uur
bikkel2 schreef:
Ik weet de redenen niet. Cillessen is voor mij ook wel een zekerheidje. Maar wellicht wil Hiddink Vermeer ook eens aan het werk zien.
Dat is precies de reden waarom Hiddink nu kiest voor Vermeer. Als Spanje er straks 5 scoort, heeft het in ieder geval niet aan Cillessen gelegen.
Vermeer had vanmorgen ook moeten opstaan met een hoofdpijntje.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 18:55 uur
musician schreef:
Ga je mond spoelen en je handen wassen - geen seks vanavond ná de wedstrijd, vanwege 'hoofdpijn' van de andere hoofdrolspeler. Van bankzitter bij Ajax tot eerste keep bij Feyenoord heeft Vermeer zich door zijn goede spel in de selectie gespeeld, ten koste van o.m. Krul, Zoet. Oranje is Oranje en daar mag je als geselecteerde fier op zijn.

0
geplaatst: 31 maart 2015, 19:22 uur
Jezus Hans...... neem even een cup of soup..... nee , een borrel. 

0
geplaatst: 31 maart 2015, 19:33 uur
bikkel2 schreef:
Hij zal vermoedelijk flink aan de bak moeten vanavond.
Spanje speelt ook met een veredeld B-team. Wat nog altijd een flinke kluif is voor Oranje, zelfs al hadden ze (of is het we?) op volle sterkte waren gekomen. Hij zal vermoedelijk flink aan de bak moeten vanavond.
Nou ja, wellicht is dit volle sterkte.. ik zie eigenlijk weinig keuzes die duiden op het inleveren van kwaliteit, behalve Cillessen wellicht.
0
geplaatst: 31 maart 2015, 19:57 uur
Vermeer is in goede doen. Zoveel minder dan Cillissen is ie niet eens. Vermeer is echt wel gegroeid bij Feyenoord.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 maart 2015, 22:00 uur
Zonder Hiddink had het nu al 5-0 gestaan... 

0
geplaatst: 31 maart 2015, 22:55 uur
In deze vorm zou Nederland toch makkelijk wereldkampioen kunnen worden, zeker met die ongelooflijke Hiddink aan het roer. Jammer dat er geen WK is binnenkort!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.