MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Martial schreef:
Nog 3 wedstrijden en dan zijn we gelukkig verlost van die tactische onbenul van een Fred Rutten, wat een ongelofelijke wanprestatie vanmiddag en wat een slap tyfus zooitje.

Ze misten duidelijk Immers.

Ik zou Kazim ook houden trouwens. Brengt toch wat gif en ervaring mee. Het is ook nog maar afwachten hoe fit Kuyt eigenlijk nog is...

Running On Empty schreef:
(quote)

Je vergeet keuze d.

d. krijg een mede MuMe gebruiker in no-time op de kast

Wat een bizarre uitslagen vandaag. FC Utrecht gelukkig veilig nu.

Jij hebt gewoon een nieuwe tekstschrijver nodig voor je 'grappen'. En neem van mij aan dat wat de afgelopen 15 jaar door de gemeente Utrecht in de FC is gestoken, vandaag de dag nooit meer gestoken zou kunnen worden en dat, beste sportvriend, is een gegeven dat je onder ogen moet durven zien, kast of geen kast. Count your blessings ...

Weet niet of er nog meer motorsportliefhebbers zijn hier? Maar wat een race van Rossi zeg.
Bij leven al een legende die man.

Franck Maudit
Ook gezien!
Zat met open mond te kijken, schitterende prestatie alweer.

Martial
Mjuman schreef:

Martial krijgt 10 punten voor het klassement "zeur van de week" - uiteindelijke hoofdprijs van het klassement: een gouden eikel

Hij is wel leuk dit keer, het kom niet vaak voor, maar toch.....
Het was nota bene mijn eerste bijdrage van de inmiddels afgelopen week en dan direct zeur van de week....
Dat wordt trouwens nog dringen voor het eindklassement

Ik zit in het stadion, ik kijk en constateer en dat Rutten tactisch niet sterk is dat weet jij denk ik ook wel, maar ja Rutten is er heilig van overtuigd dat Feyenoord 3e wordt, alleen waar dat dan op gebaseerd is??

Martial
herman schreef:

Ze misten duidelijk Immers.

Ik zou Kazim ook houden trouwens. Brengt toch wat gif en ervaring mee. Het is ook nog maar afwachten hoe fit Kuyt eigenlijk nog is...

Zelfs Immers kon hier niets aan doen alleen Van Beek haalde gistermiddag een acceptabel niveau.

Zelf ben ik niet zo kapot van die Kazim, hij werkt wel hard, maar het is geen speler die Feyenoord verder helpt en zijn scorend vermogen is ook niet buitengewoon, maar ja hij is transfervrij binnenkort en dan weet je het wel met Van Geel

Nouja, Kazim is in ieder geval fit en dat moet je bij Kuijt en Guidetti (als die komt) nog maar afwachten. Het is ook geen speler die Feyenoord veel beter maakt, maar voor 2 of 3 jaar zijn ze in ieder geval gered.

Martial
musician schreef:

Ben benieuwd, wie er weggaan en wie er naast Kuijt gaan komen.

Ja dat is zoals gewoonlijk weer afwachten, maar een Ziyech, Vejinović en Sam Larsson zijn van harte welkom, een beetje creativiteit (Ziyech) kan Feyenoord wel gebruiken, want daar schort het behoorlijk aan.

Dat zouden wel mooie versterkingen zijn.

Gisteren bij Studio Voetbal werd gesproken over een transfer van Boetius naar PSV, mocht Depay weggaan. De Feyenoord-fans zullen er vast van gruwen, maar het lijkt mij eigenlijk wel een goed idee. Zie hem daar wel weer opbloeien.

trebremmit schreef:
Weet niet of er nog meer motorsportliefhebbers zijn hier? Maar wat een race van Rossi zeg.
Bij leven al een legende die man.

Inderdaad een klasse race van Rossi, met klamme handjes op de bank gezeten.

herman schreef:
Gisteren bij Studio Voetbal werd gesproken over een transfer van Boetius naar PSV, mocht Depay weggaan. De Feyenoord-fans zullen er vast van gruwen, maar het lijkt mij eigenlijk wel een goed idee. Zie hem daar wel weer opbloeien.
Boëtius is imo een typische speeltuinvoetballer die ik niet of iig niet per se bij PSV zou hoeven te zien. Ik heb dan liever Manu. Liever hardwerkende kerels met voetballende beperkingen in je team dan talentvolle jongetjes waar je nooit de oorlog mee zal winnen. Maar goed, als je puur binnen de Eredivisie kijkt is het wel een leuke optie.

Martial schreef:
(quote)

Ja dat is zoals gewoonlijk weer afwachten, maar een Ziyech, Vejinović en Sam Larsson zijn van harte welkom, een beetje creativiteit (Ziyech) kan Feyenoord wel gebruiken, want daar schort het behoorlijk aan.

Ik vraag me het hele seizoen al af of Karsdorp voor creativiteit kan zorgen als hij op de nummer 10 positie komt te spelen.

Martial
Dan zou ik hem toch eerst een aantal wedstrijden op 10 moeten zien acteren, maar aangezien Karsdorp door Rutten is omgeturnd tot rechtsback lijkt dat een lastig verhaal te worden, maar Karsdorp is natuurlijk wel van origine een middenvelder en vorig seizoen nog gekroond tot beste speler van de landelijke A-jeugd.

Jan Wouters in De Kuip is ook erg prettig

zalwelnikszijn!
Ze moeten Ruudje Vormer terughalen.

Martial schreef:

Sam Larsson . Nee, niets daarvan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het plan van SC Heerenveen was Feyenoord een onervaren buitenspeler met best wel enige potentie, die hij heeft laten zien in een paar wedstrijdjes (Basacikoglu) voor veel te veel geld laten kopen, zodat Heerenveen voor dat geld een meer ervaren buitenspeler met duidelijk nog meer potentie kon kopen (Larsson). Als Feyenoord dan Larsson koopt, is het idee wel weg

Ziyech is, denk ik, wel een reële optie. Die heeft al zijn teleurstelling geuit over zijn keuze van afgelopen zomer en ik denk dat Twente wel van hem af wil in verband met zijn salaris. Blijft naar mijn mening ook een gemiste kans van Feyenoord, dat ze hem destijds niet over hebben weten te halen, omdat ze hem geen basisplek wilden garanderen.

Misschien denken de nederlanders er anders over, maar wat blijft die Iniësta toch een heerlijke voetballer om naar te kijken. Een van de beste middenvelders aller tijden, hands down.

Chungking schreef:
Misschien denken de nederlanders er anders over, maar wat blijft die Iniësta toch een heerlijke voetballer om naar te kijken. Een van de beste middenvelders aller tijden, hands down.

Helemaal eens, prachtige speler, ik denk dat hij in Nederland echt veel gelovers heeft hoor.

Ik vind Iniesta ook een topmiddenvelder, misschien wel na Davids persoonlijk de beste middenvelder ooit gezien.

Bonk schreef:
Blijft naar mijn mening ook een gemiste kans van Feyenoord, dat ze hem destijds niet over hebben weten te halen, omdat ze hem geen basisplek wilden garanderen.

Dat vind ik niet, je moet nooit een speler een basisplaats garanderen.

schizodeclown schreef:
Ik vind Iniesta ook een topmiddenvelder, misschien wel na Davids persoonlijk de beste middenvelder ooit gezien.

Nee dat is waar, Davids is nog net een tandje beter...

schizodeclown schreef:
Na Davids? Prachtvoetballer hoor, maar for real (no Madrid)?

vigil schreef:
(quote)

Dat vind ik niet, je moet nooit een speler een basisplaats garanderen.

Nee, voor de duidelijkheid want staat er inderdaad wat ongelukkig, dat vind ik ook niet. Dat kan namelijk nooit en zou geen enkele speler mogen eisen. Die garantie zal hij bij Twente ook niet gehad hebben. Ik had alleen vorige zomer de indruk dat hij eigenlijk liever naar Feyenoord gegaan was (op basis van uitlatingen voooraf en dat het salaris bij Feyenoord hoger lag), maar dat hij daar afgehaakt is vanwege alle voorbehoud die ze maakten over kans op speeltijd en dergelijke. Als ze dat wat slimmer aangepakt hadden, hadden Ziyech al bij Feyenoord gespeeld. Dat vind ik wel een gemiste kans.

MJ_DA_MAN schreef:
Na Davids? Prachtvoetballer hoor, maar for real (no Madrid)?

Ik heb gewoon altijd een zwak voor Davids gehad, vooral door zijn inzet en instelling, hij was gewoon een beest.

Ik ook hoor. Daar schort het tegenwoordig ook vaak aan: mannelijkheid.

Davids heeft het ook heel goed gedaan bij Barcelona, toen hij daar zat ging het meteen een stuk beter lopen. Geweldige speler, maar meer een waterdrager.

Iniesta staat voor mij in een ander rijtje. Een van de beste spelers van zijn generatie. Die solo van gisteren was echt genieten. Beter wordt het niet.

Davids met Iniesta vergelijken: de rangeerloc met de Thalys

Beiden heb je wél nodig

Iniesta is de beste middenvelder ooit (die ik bezig gezien heb) !

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:12 uur

geplaatst: vandaag om 01:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.