Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
Martial
geplaatst: 22 april 2015, 13:13 uur
Running On Empty schreef:
Wedden dat de NOS volgende week Barcelona-Paris St Germain gaat uitzenden en niet Bayern Munchen-FC Porto ??
Wedden dat de NOS volgende week Barcelona-Paris St Germain gaat uitzenden en niet Bayern Munchen-FC Porto ??
Had ik nu maar gewed met je.

0
geplaatst: 22 april 2015, 23:30 uur
jassn schreef:
Iniesta is de beste middenvelder ooit (die ik bezig gezien heb) !
Nog beter dan Zidane?
0
geplaatst: 23 april 2015, 17:01 uur
jassn schreef:
Rare uitspraak: a. wat is "bezig gezien" - op de treurdoos of vanaf de tribune langs het veld
b. in retrospectief kun je ook heel veel speler op de treurdoos actief gezien hebben.
Sowieso kan je als je met bezig gezien bedoelt "vanaf de tribune langs het veld" die claim niet doen: je hebt bijv nooit Zico of Socrates bezig gezien. Je claim is derhalve verworpen.

0
geplaatst: 24 april 2015, 11:56 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Boëtius is imo een typische speeltuinvoetballer die ik niet of iig niet per se bij PSV zou hoeven te zien. Ik heb dan liever Manu. Liever hardwerkende kerels met voetballende beperkingen in je team dan talentvolle jongetjes waar je nooit de oorlog mee zal winnen. Maar goed, als je puur binnen de Eredivisie kijkt is het wel een leuke optie. En Ola John? Dat is een nog groter talent dat nu wegkwijnt in het buitenland... Zou die graag zien komen.
0
geplaatst: 24 april 2015, 12:06 uur
Dat is echt doodzonde inderdaad, top bij Twente en begon erg goed bij Benfica maar daarna is het alleen maar minder geworden bij HSV.
Ik had wel verwacht dat hij bij de top van Europa zou komen, maar helaas.
Ik had wel verwacht dat hij bij de top van Europa zou komen, maar helaas.
0
geplaatst: 24 april 2015, 12:08 uur
Net zoiets als Elia. Die begon goed bij Southampton, maar heeft daarna ook niet veel meer laten zien.
0
geplaatst: 24 april 2015, 12:18 uur
Ik zie dat hij het daar met wat invalbeurten en af en toe een basisplaats moet doen. Zou inderdaad wel wat voor PSV zijn, mits hij met minder salaris tevreden zou zijn.
0
geplaatst: 24 april 2015, 12:27 uur
Barcelona - Bayern Munchen
Real Madrid - Juventus
Jammer, die eerste wedstrijd zou een schitterende finale zijn geweest.
Real Madrid - Juventus
Jammer, die eerste wedstrijd zou een schitterende finale zijn geweest.
0
geplaatst: 24 april 2015, 12:40 uur
Molto bene! Voor Juventus de best mogelijke optie. Nu maken ze iig een kans de finale te halen. En ook mooi dat Bayern nu Barca weg kan vagen. Ik hoef die duikelaars en huilebalken niet in de finale te zien. Juventus moet overigens eerst thuis herman. Detail, maar toch.
0
geplaatst: 24 april 2015, 14:19 uur
herman schreef:
Zeer goede optie idd. Mede door zijn assists speelde De Jong in 2011/2012 zijn beste seizoen in Twentse dienst.(quote)
En Ola John? Dat is een nog groter talent dat nu wegkwijnt in het buitenland... Zou die graag zien komen.
0
geplaatst: 24 april 2015, 14:24 uur
Joy4ever schreef:
Molto bene! Voor Juventus de best mogelijke optie. Nu maken ze iig een kans de finale te halen. En ook mooi dat Bayern nu Barca weg kan vagen. Ik hoef die duikelaars en huilebalken niet in de finale te zien. Juventus moet overigens eerst thuis herman. Detail, maar toch.
Prima - is er theoretisch de mogelijkheid dat er géén Spaanse ploeg de finale haalt en dat zou ik wel leuk vinden. Aan de andere kant het Italiaanse voetbal ligt Barça niet echt en met Bayern hebben ze iig een tegenstander die wel kan én wil voetballen. Kijken of die mooie Gareth en Cristiano af kunnen rekenen met tutti quei ragazzi bello da Torino

0
geplaatst: 24 april 2015, 14:27 uur
trebremmit schreef:
Ik zie dat hij het daar met wat invalbeurten en af en toe een basisplaats moet doen. Zou inderdaad wel wat voor PSV zijn, mits hij met minder salaris tevreden zou zijn.
Ik ben nu De strijd om de skyboxen van die twee VI-journalisten aan het lezen en dat is redelijk onthutsend en openbarend wat dat betreft.
0
geplaatst: 24 april 2015, 14:31 uur
De moeite waard dus? Ik lees nooit voetbalboeken, maar deze lijkt me wel interessant.
Joy4ever: ik supporter deze wedstrijd met je mee voor Juve. Met Real heb ik niet veel, zeker als Modric toch geblesseerd is.
Joy4ever: ik supporter deze wedstrijd met je mee voor Juve. Met Real heb ik niet veel, zeker als Modric toch geblesseerd is.
0
geplaatst: 24 april 2015, 15:51 uur
Mjuman schreef:
Ik ben nu De strijd om de skyboxen van die twee VI-journalisten aan het lezen en dat is redelijk onthutsend en openbarend wat dat betreft.
(quote)
Die gaat bij mij ook op de verlanglijst. Ik vind de financiële verhalen in VI van Knipping en Van Duren altijd wel enorm interessant, al roept inhoud vaak ontluistering op.
0
geplaatst: 24 april 2015, 16:07 uur
Gretz schreef:
Die gaat bij mij ook op de verlanglijst. Ik vind de financiële verhalen in VI van Knipping en Van Duren altijd wel enorm interessant, al roept inhoud vaak ontluistering op.
(quote)
Echt een aanrader: ieder hoofdstuk beslaat één club/case en daardoorheen loopt de rode draad hoe het topvoetbal is overgenomen door grootaandeelhouders/investeerders die spelers als handel beschouwen en clubs als prestigespeeltjes.
0
geplaatst: 25 april 2015, 01:24 uur
Joy4ever schreef:
Voor Juventus de best mogelijke optie. Nu maken ze iig een kans de finale te halen.
Die snap ik dus niet. Bayern is niet onklopbaar, o.a. Porto liet het al zien. Ook Barça is niet onfeilbaar. Verdedigen (daar is Juventus goed in) en ook daar counteren.Voor Juventus de best mogelijke optie. Nu maken ze iig een kans de finale te halen.
Real is juist de meester van de counter en die ga je daar echt niet op pakken. Bovendien is Real gewoon weer in vorm. In april: 6 wedstrijden, 5 gewonnen, 1 gelijk, doelsaldo: 18-2.
0
geplaatst: 25 april 2015, 11:00 uur
Ik geef Juve ook nauwelijks tot geen kans om over twee wedstrijden Madrid uit te schakelen.
Hoewel ik zelf niks met Madrid heb sta ik er wel van te kijken dat sommige users hier graag Juve zien winnen. Gewoon een straf om een hele wedstrijd van ze te moeten kijken.
Hoewel ik zelf niks met Madrid heb sta ik er wel van te kijken dat sommige users hier graag Juve zien winnen. Gewoon een straf om een hele wedstrijd van ze te moeten kijken.
0
geplaatst: 27 april 2015, 00:33 uur
Volgend seizoen hebben we denk ik wel weer een goede spits bij Groningen. 
De Boer verrast en geïrrite...

De Boer verrast en geïrrite...
0
Martial
geplaatst: 27 april 2015, 15:41 uur
De UEFA heeft eindelijk van zich laten horen en bepaalde dat Feyenoord twee duels zonder publiek moet spelen, waarvan één voorwaardelijk + een boete van 100.000 euro die wel mag worden verhaald op de raddraaiers.
Lachwekkend is echter het nieuwe uit-tenue van Feyenoord, ben me gisteren te pletter geschrokken hoe dat er uit zag op televisie en al wordt vergeleken met een tenue van de plaatselijke carnavalsvereniging of een Bassie en Adriaan tenue
Vervang die oranje broek en sokken is voor een blauwe broek en sokken en dan ziet het er al een stuk beter uit.
Lachwekkend is echter het nieuwe uit-tenue van Feyenoord, ben me gisteren te pletter geschrokken hoe dat er uit zag op televisie en al wordt vergeleken met een tenue van de plaatselijke carnavalsvereniging of een Bassie en Adriaan tenue

Vervang die oranje broek en sokken is voor een blauwe broek en sokken en dan ziet het er al een stuk beter uit.
0
geplaatst: 27 april 2015, 16:13 uur
Ach ja, het is beter dan die chiquita-pakjes van Barcelona van een paar jaar geleden.
Schijnt dat er al 28 miljoen pond is geboden op Depay door een van de Britse clubs (als we Studio Voetbal mogen geloven). Dat is dus bijna 40 miljoen euro... Aardig prijskaartje.
Schijnt dat er al 28 miljoen pond is geboden op Depay door een van de Britse clubs (als we Studio Voetbal mogen geloven). Dat is dus bijna 40 miljoen euro... Aardig prijskaartje.
0
geplaatst: 27 april 2015, 16:16 uur
Dat hoorde ik ook, maar ik denk dat dit een vergissing was en dus Euro 28 KK (Liverpool ?) geboden is.
27,8 circuleerde al eerder in de media.
27,8 circuleerde al eerder in de media.
0
geplaatst: 27 april 2015, 16:17 uur
Ja, dat lijkt me ook realistischer... Je moet die analysten ook niet op hun woord geloven 

0
Martial
geplaatst: 27 april 2015, 16:23 uur
Nee dat laten we aan Mjuman over, want volgens VI .........

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.