MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Hoeveel bonbons en wafels hebben ze hier voor moeten betalen?

Het scheen mee te vallen.
http://ak-hdl.buzzfed.com/static/2014-06/5/15/enhanced/webdr02/longform-original-23579-1401997143-21.jpg
Overigens die ranking kan Dick Advocaat wel weer corrigeren

Hm, dat is al de 2e huilende coach die binnen een week besluit te blijven.
Volgens Advocaat bleef Sunderland maar bellen, tja wat moet je dan.

GrafGantz schreef:
Hoeveel bonbons en wafels hebben ze hier voor moeten betalen?

Wij betalen in bier & chocolade, en soms spruiten

Rijpe appelen in de Arena!

Vreemd, heb tot de 3-1 gekeken en toen vond ik het wel mooi geweest. Kijk nu net wat de einduitslag is en dat was toch wel even schrikken...

Chaos achterin en op het middenveld, compact spelen was er niet bij, wat een ruimtes zeg.
Bruma en Indi kan echt niet, wat een slappe verdedigers en Wijnaldum had er de eerste helft al af gemoeten, voor de rest was alleen Depay echt goed en Huntelaar deed wat ie moest doen.

FRIPI
Geweldige prestatie van Amerika.

trebremmit schreef:
voor de rest was alleen Depay echt goed
Als hij nou nog leert wat zakelijker te spelen, hebben we de opvolger van Robben al te pakken.

Wat kreeg Oranje ze weer makkelijk tegen zeg.
Bar en boos werkelijk. Achterin moet echt wat veranderen, als kunnen ze gedag zeggen tegen het hele gebeuren.

Dussssss.....

Vriendschappelijke wedstrijden kijken van het Nederlands Elftal ervaar ik al jaren als een soort van straf en ik heb rond de tijd van de uitzending van de wedstrijden inmiddels meestal wel wat beters te doen.

Ik hoop alleen dat Guus binnenkort ook maar wat beters heeft te doen, hij krijgt gewoon dat Nederlands Elftal niet meer aan de praat. Qua spel en resultaten. Hij is wat betreft de cijfers de slechtste trainer die we ooit voor het Nederlands Elftal hebben gehad.
En natuurlijk, je zou in de basis meer mogen verwachten van de namen die op zijn lijstje staan.

Maar als de spelers en de trainer het gewoon niet waar kunnen maken, ongeacht hun naam en reputatie, moet je aandurven er het mes in te zetten en de tactiek aan te passen.

Dit elftal gaat geen potten (meer) breken. Van Gaal voedde de spelers nog zo op, dat zijn dwingende ogen, handelingen en verbale uitlatingen er een bovengemiddeld niveau wisten uit te halen. Dat een speler het gevoel had dat de doodstraf mogelijk zou volgen, na een verloren partij.

Maar die vrijheid blijheid en "jullie weten wat je moet doen" mentaliteit van Guus Hiddink is volstrekt misplaatst, volledig uit de tijd en leidt wedstrijd na wedstrijd van de ene treurige actie naar de andere. En dan kun je nog zeggen: ok, twee tegendoelpunten in de laatste twee minuten, het had met even opletten ook 3 - 2 kunnen blijven en dan was er wellicht niks gezegd.

Maar dan had de uitslag misschien nog iets verhuld, het spel blijft natuurlijk even dramatisch en vooral ook zonder uitzicht op verbetering. Het lijkt alleen maar slechter te worden en elke tegenstander is inmiddels wel zo'n beetje in staat om het Nederlands Elftal te verslaan, zo blijkt.

Het wordt nog een volle agenda voor de KNVB de komende weken.

panjoe (moderator)
Natuurlijk gaat alle aandacht uit naar de start van het WK voetbal in Canada, maar vanavond komen ook de mannen in actie! In de finale van de zogenaamde ‘Champions League’ (een toernooi voor de beste Europese mannenteams, red.) mogen de spelers van FC Barcelona en Juventus laten zien dat zij niet onderdoen voor hun vrouwelijke collega’s.

De naam zegt u misschien niets, maar in het mannenvoetbal is de Uruguayaan Lionel Messi (foto) een absolute grootheid. De kleine dribbelaar van Juventus mag zijn kunsten vanavond weer vertonen. Ook Andrea Pirlo verschijnt aan de aftrap. De 36-jarige keeper is ondanks zijn leeftijd nog altijd een van de betere spelers in het mannenvoetbal.

http://cdn.vellance.com/despeld/speld.nl/wp-content/uploads/Bron-wikimedia-Cc-Jan-Solo.png

Er is vanavond ook mannenvoetbal | De Speld

Oh jee, als dat maar geen veegpartij gaat worden.

Dat is het voorlopig niet

Gelukkig niet nee. Wordt nu weer een echte wedstrijd.

Mooi commentaar: "Voetbal is een vrouwensport, punt"

Martial
Nog weinig reacties op de CL finale Juventus - Barcelona, valt het tegen mannen dat Barcelona de cup heeft gewonnen?

Martial schreef:
valt het tegen mannen dat Barcelona de cup heeft gewonnen?

Dat dacht ik niet ha. Barca is natuurlijk de terechte overwinnaar gebleken. Vooral de 1e helft heeft Juve alleen maar kunnen tegenhouden. Gelukkig was Buffon in goede doen. Anders was de wedstrijd na 25 minuten al gelopen.

Martial
Ja klopt en dan was Barcelona nog niet eens in hele goede doen gisteravond.

Martial schreef:
Nog weinig reacties op de CL finale Juventus - Barcelona, valt het tegen mannen dat Barcelona de cup heeft gewonnen?

Ik weet niet, ik ben een paar uur gaan slapen om fit de wedstrijd tussen Oranje en New Zeeland te kunnen kijken

Martial schreef:
Nog weinig reacties op de CL finale Juventus - Barcelona,
Nog geen enkele opmerking over de geweldige eerste twee sets tussen Djoko - Wawrinka. Bij deze.

Hendrik68
Ik heb voor het eerst sinds lang weer eens wat flitsen gezien dit toernooi. Wat opviel dat Williams wel heel opzichtig elke wedstrijd een set weggaf om de spanning er in te houden.

Ook opvallend dat er geen enkele herhaling van een twijfelgeval te zien is. En waar is de hawk-eye gebleven? Het tennis leek toch wel open te staan voor moderne technieken, jammer dat dat dan blijkbaar teruggedraaid is. Maar misschien kun jij daar iets meer over vertellen. Ik vind tennis eigenlijk alleen leuk als er Nederlanders succesvol zijn. En dat zit er niet in voorlopig. Of is er een jong talent dat we in de gaten moeten houden de komende tijd. Vroeger vond ik het nog wel interessant met dat serve volley, maar al dat gebeuk vanaf de baseline vind ik nooit lang leuk.

Martial schreef:

Net gezien op Central Fox.
Ik kan nu eindelijk de eredivisie e.d. hier bekijken.

Ik heb het niet intensief bekeken, maar volgens mij was alleen Barcelona aan de bal.

chevy93 schreef:
(quote)
Nog geen enkele opmerking over de geweldige eerste twee sets tussen Djoko - Wawrinka. Bij deze.

Mooie finale. Wawrinka laat zijn goede toernooi vorm in deze finale zien.

Hendrik68 schreef:
En waar is de hawk-eye gebleven? Het tennis leek toch wel open te staan voor moderne technieken, jammer dat dat dan blijkbaar teruggedraaid is.

Als ik me niet vergis is op Roland Garros nooit Hawk-eye gebruikt, waarschijnlijk ook omdat er andere manieren zijn om een call na te kijken, aangezien de bal een afdruk achterlaat in het gravel.

Maar een schitterende finale inderdaad, met een verdiende winnaar. Had van mij nog wel een set mogen doorgaan.

Hendrik68 schreef:
Ik vind tennis eigenlijk alleen leuk als er Nederlanders succesvol zijn. En dat zit er niet in voorlopig.
Haase was 3 jaar geleden nog op plek 33 te vinden en eindigde 2013 nog als nummer 43.

Vroeger vond ik het nog wel interessant met dat serve volley, maar al dat gebeuk vanaf de baseline vind ik nooit lang leuk.
Dan moet je de wedstrijden van Isner of Raonic op Wimbledon kijken. En Karlovic tennist ook nog steeds.

Overigens is er geen hawk-eye, omdat er een afdruk zichtbaar is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:29 uur

geplaatst: vandaag om 12:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.