MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Tingeling, het is weer gezellig bij Ajax!

Ach iedereen geeft zo hoog op over de intriges en slachtingen bij Game of Thrones, echter niemand kan tegen die producties van Cruijf op.
Wij kijken vanuit een zonnig Eindhoven met enig vermaak naar de mooie aanloop van weer een mooi seizoen.

Rudi S schreef:
Ach iedereen geeft zo hoog op over de intriges en slachtingen bij Game of Thrones, echter niemand kan tegen die producties van Cruijf op.

Op den duur ga je de seks en/of de draken wel missen, schat ik zo in

vigil schreef:
Tingeling, het is weer gezellig bij Ajax!

Telecruijff

Zo, messcherp!

Zit ook wel een kern van waarheid in. Cruyff is wat dat aangaat een soort van Godfather. Heeft door de loop der jaren ja- knikkers om hem heen verzameld ( ook in de pers) en je kunt je maar beter bergen als je tegen hem bent.
De positie van Ling in deze is ook wat dubieus.
Voetballend een leuke speler om naar te kijken toendertijd....maar super arrogant , lui en wisselvallig.
En wat heeft de man in voetbal technisch opzicht na zijn voetbaltijd nu gepresteert ?
Het zal vooral een goede zakenman zijn.

bikkel2 schreef:
Cruyff is wat dat aangaat een soort van Godfather. Heeft door de loop der jaren ja- knikkers om hem heen verzameld ( ook in de pers) en je kunt je maar beter bergen als je tegen hem bent.
De positie van Ling in deze is ook wat dubieus.

Blatter * FIFA

Ha ha.....maar dan anders.

Wat een uitsmijter in die column van nu.nl:

De Telegraaf beschikte al niet over een heldhaftig oorlogsverleden, op haar rol in de bloedige Cruijff-revolutie hoeft ze ook niet al te trots te zijn.

Zie ook het stuk in de Volkskrant van afgelopen weekend, voor wie het nog niet gelezen had:

Blendle

bikkel2 schreef:
Ha ha.....maar dan anders.

Ah ah, zo?

trouwe kameraad Tscheu La Ling, die al jaren wordt bewierookt in De Telegraaf als ziener en visionair in plaats van als dubieuze handelaar in vitaminepreparaten, kurken jassen en tweederangs voetballers

Zou mooi zijn als van Geel Vejinovic binnen kan hengelen. Al hoop ik dat Clasie alsnog blijft. Vejinovic, Clasie en een vervanger voor Immers.

Ziyech zal erg lastig worden, maar mocht dat alsnog lukken, dan ziet het er ineens weer rooskleurig uit in Rotterdam-Zuid.

Toe maar, enkele miljoenen voor Vejinovic?
Hoe komt het, dat ik dat niet ga geloven?

Ik begrijp dat Van Geel weer terug is van een welverdiende vakantie.
De onderhandelingen (let op het meervoud) op alle fronten zijn gelijk gestart.

Onverwacht hebben wij hetzelfde favoriete album:

(afbeelding)

Waar Van Geel zich echter beter kan bezig houden met de aloude slogan "Geen woorden maar daden". We zullen het zien.

Vejinovic zie ik wel komen. Er zijn sowieso gesprekken, volgens betrouwbare bronnen.

Van Geel rekent vast op een verkoop van Clasie. Die zal wel 1 dag voor de transferdeadline vertrekken en dat komt die gele in actie.

Vejinovic is wel een toffe speler. Vind hem voetballend wel een stuk minder dan Clasie, maar hij scoort in ieder geval wel regelmatig. Ook een speler voor wie een club bij Feyenoord ook wel het plafond is, denk ik. En bij Vitesse niet meer per se basisspeler, dus kan me voorstellen dat ie een overstap wel ziet zitten.

herman schreef:
En bij Vitesse niet meer per se basisspeler.

Dat is wat mij betreft wel een raadsel, Vitesse heeft aan zijn hand echt hele goede wedstrijden gespeeld.
Tegen het einde van het seizoen is hij vaker als invaller gebruikt, maar ook in die rol was hij goed/belangrijk.

Misschien ook gewoon moe na een lang seizoen. En die McEachran zal ook wel goed zijn.

Waarom zou Vejinovic naar Feyenoord willen?

Thijs Slegers is de nieuwe perschef bij PSV.

trebremmit schreef:

Zelfs jij zou naar Feyenoord willen.

Oh, nou als Van Geel dat laat liggen is hij echt knettergek

Rudi S schreef:
Thijs Slegers is de nieuwe perschef bij PSV.

Met Thijs erbij wordt PSV komend seizoen zeeeeer zeker weer kampioen.

Thijs hadden wij de voorgaande jaren er eigenlijk ook al bij.

trebremmit schreef:

Hoeft ie in ieder geval niet meer voor een halfleeg stadion te spelen.

Qua salaris gaat ie er niet op vooruit lijkt mij, en hij speelt dan geen Europees voetbal.
Echt een stap hogerop is het niet voor hem, maar voor Feyenoord wel een goede aankoop natuurlijk.

Bij Feyenoord ben je wel iets zekerder van je plek. Bij Vitesse zitten prima spelers op de bank, omdat er ergens wat huurlingen vandaan worden getoverd. Misschien moeten ze Leerdam ook meteen ophalen...

Dat ligt eraan wie er allemaal vertrekken, Ze hebben toch aardig wat middenvelders.

Chery mag trouwens weg voor minder dan 1 miljoen, wat een koopje.

herman schreef:
Bij Feyenoord ben je wel iets zekerder van je plek. Bij Vitesse zitten prima spelers op de bank, omdat er ergens wat huurlingen vandaan worden getoverd. Misschien moeten ze Leerdam ook meteen ophalen...

Behalve als je Başaçıkoğlu heet.

trebremmit schreef:

Domme vraag. Omdat Feyenoord in alles groter is dan Vitesse. Of dacht je dat ie bleef voor die 2 rondjes voorronde EL die hij daar kan spelen?

Hendrik68
trebremmit schreef:

Chery mag trouwens weg voor minder dan 1 miljoen, wat een koopje.

Hoe een zelfverzonnen zinnetje van Voetbalzone onder een uit het AD gecopieerd bericht een eigen leven is gaan leiden. Voetbalprimeur citeert meestal letterlijk vanaf andere sites of media. Voetbalzone verzint de berichten gewoon waar je bij staat. Niet geloven die onzin. Chery heeft nog een contract van een jaar en Groningen kan vragen wat het wil. Bij 2,5 tot 3 miljoen zal Groningen echter niet moeilijk gaan doen. Zo is Chery beloofd. Biedt er iemand minder dan 2 miljoen dan gaat hij lekker met de FC de EL in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:18 uur

geplaatst: vandaag om 07:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.