MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Bonk schreef:
(...)maar je beeld alsof Dijk en Van der Wiel al ontslagen zijn, klopt niet. Dat gaat nog wel gebeuren (Van der Wiel heeft de ontslagbrief al ontvangen waar het voornemen om ontslag aan te vragen al aangekondigd wordt), maar op dit moment zijn ze nog gewoon in functie (...)

Ja, ze houden zich in het Noorden natuurlijk keurig aan de opzegtermijn, ook bij dit ontslag
Ik heb de kennis van Omroep Friesland dat voor mij natuurlijk een onwankelbare bron van degelijke en betrouwbare informatie is. Hoewel ik mij uiteraard moet beperken tot uitsluitend de Nederlandstalige variant....

Blatter Suspended for 90 Days

The Atlantic

Gaat het dan toch in mijn leven nog gebeuren ?

davevr schreef:
Spanjaard lacht met Anderlecht en zijn penalty's - YouTube

En ik maar klagen over Gillet als 2de doelman bij de rode duivels, pakt hij toch wel 3 penalty's in 1 match....

Geweldig filmpje, ik heb hardop moeten lachen. De man heeft het over Paella en een pan (heb ik even nagevraagd) mocht je je het afvragen

Ah, de Rene van der Gijp van Spanje, wel grappig gedaan, filmpje moet je natuurlijk nooit gaan vertalen

Platini ook geschorst en de KNVB had net zijn steun aan hem gegeven voor zijn FIFA voorzitterschap.
Straks blijkt Van Praag ook nog omgekocht te zijn, je weet het maar nooit.

trebremmit schreef:
Platini ook geschorst en de KNVB had net zijn steun aan hem gegeven voor zijn FIFA voorzitterschap.
Straks blijkt Van Praag ook nog omgekocht te zijn, je weet het maar nooit.

Als het een beetje tegenzit krijgen beide heren nog meer voetbalgezelschap:

Spaanse justitie eist 22 maanden cel tegen Messi - nrc.nl

En over criminelen gesproken, volgens John van den Heuvel is het afbranden van het supportershome van Ajax een "inside job":

John van den Heuvel: "ArenA-maffia verantwoordelijk voor afbranden supportershome" - Voetbalflitsen.nl - het leukste en opvallendste voetbalnieuws!

Wie neemt die man nog serieus na zijn inbreng in de zaak Kris en Lisanne?

GrafGantz schreef:
(quote)

Als het een beetje tegenzit krijgen beide heren nog meer voetbalgezelschap:

Spaanse justitie eist 22 maanden cel tegen Messi - nrc.nl

Apart is dat altijd, mensen die zoveel geld hebben dat ze het echt nooit meer op krijgen en dan toch nog te beroerd om belasting te betalen.
Hij zal er denk ik wel afkomen met een boete, of een taakstraf.

cosmic kid (moderator)
Ik verdenk die hoge rechter ervan supporter van Real Madrid te zijn...

GrafGantz schreef:
En over criminelen gesproken, volgens John van den Heuvel is het afbranden van het supportershome van Ajax een "inside job"

Feyenoord supporters zouden ook niet op het idee zijn gekomen
Blijkbaar zit er brood in "supporter" zijn en valt er met drugs en intimidatie nog een hoop aan te verdienen.
En de "gewone" supporter wordt er weer op aangekeken.

zalwelnikszijn!
Rudi S schreef:
Ah, de Rene van der Gijp van Spanje, wel grappig gedaan, filmpje moet je natuurlijk nooit gaan vertalen

Nou, ik moet zeggen, naar aanleiding van dit jolige individu was ik toch benieuwd naar de originele versie met vertaling, en die is de moeite waard. 5 sterren.

Wauw, die ieren toch.

Hendrik68
Zo, de Mets pakken de Dodgers even in in het hol van de leeuw. Met Kershaw op de heuvel had ik niet verwacht dat de Mets een kans maakten, maar ja, "WIJ" hebben DeGrom. De pitching staf van de Mets is sowieso een om van te likkebaarden, maar zo goed als Kershaw zijn er niet veel, als je die dan direct in de eerste partij verschalkt dan biedt dat perspectief voor de rest van serie.

dix
Iedereen in slaap gevallen bij Tsjechië - Turkije?
Ik heb het einde gehaald, het is nog 3-2 geworden

Na hoeveel bier precies had je die uitslag op je netvlies?

Ik lees overal dat het maar goed is dat het Nederlands Elftal is uitgeschakeld.
Dat kun je toch wel zeggen, Turkije gaat echt niet verliezen van IJsland.

Ik heb dan altijd de vraag wat de uitslag van Tjechië-Turkije zou zijn geweest als Tjechië nog precies 6 punten nodig zou hebben gehad voor het halen van de eindronde. Nog gezwegen over de wetentschap dat er in Turkije meer geld omgaat in voetbal dan in Nederland.

Danny Blind kan er echt niets aan doen, dat er weer zo'n verschrikkelijke wedstrijd werd voorgeschoteld. Maar hij heeft tenminste 3 Ajaxieden laten debuteren, dan kon hij later altijd nog Frank de Boer de schuld geven voor het belabberde spel.

Nog drie dagen, dan zijn we van hem af.

En wie dan als bondscoach ?

We kunnen alvast gaan gissen

Nou ik gis dat van Oostveen geen andere bondscoach gaat aanstellen, dus ik zie het somber in.

Oostveen moet natuurlijk ook zjjn verantwoordeljkheid nemen.
Is logisch

Van Oostveen zou ook wel eens de laan kunnen worden uitgezet.
Hij heeft de constructie Hiddink/Blind bedacht, tegen alles en iedereen in dit doorgezet, dus hij is direct verantwoordelijk.
Dus de vraag is of hij dit zelf wel overleeft en ik hoop van niet. Van uit zijn oogpunt bekeken, loopt hij met zijn beslissingen natuurlijk op eieren en weet hij ook hoe zwak zijn positie is geworden.

Het ontslaan van Blind maakt zijn positie niet zwakker maar hij wordt wel steeds meer ongeloofwaardiger.

Overigens, zelfs al zou het Nederlands Elftal nog derde worden, het is nog maar helemaal de vraag of een beslissingswedstrijd gaat worden gewonnen. Daar zit in ieder geval geen Kazachstan bij, dat zo'n beetje vergelijkbaar is met FC Leiderdorp 4.

Rudi S schreef:
Nou ik gis dat van Oostveen geen andere bondscoach gaat aanstellen, dus ik zie het somber in.

Daar ben ik dus ook bang voor. Van Oostveen ziet het HELEMAAL niet zitten om Blind te ontslaan. Doet hij dat wel dan moet hij zelf ook vertrekken. Althans dat lijkt mij logisch. De man heeft een kleine 2 jaar geleden een beleid uitgestippeld dat voor geen meter gewerkt heeft. En dat in een poule met louter b en c landen.

dix
GrafGantz schreef:
Na hoeveel bier precies had je die uitslag op je netvlies?

Ja daar moest ik wel even voor doorhalen in de Biergarten.

Ah, blijven plakken bij de buren

buizen
Dat dames badminton-dubbel is ook niet verkeerd om naar te kijken zeg.
Spannend. Best moeilijke sport.
Vind de Bulgaarse dames wel een stuk knapper dan de Nederlandse.
Maar goed, het gaat om de sportprestaties natuurlijk..

dix
buizen schreef:
Dat dames badminton-dubbel is ook niet verkeerd om naar te kijken zeg...

Goede en dappere stap van je. Het EK in Frankrijk is nu toch wel écht achter de horizon verdwenen dus we moeten op zoek naar alternatieven. Zélf volg ik het gemengd dubbel bij het schansspringen wat intensiever dan voorheen. Ook een moeilijke tak van sport waar nog een hoop techniek bij komt kijken. En aan mooie vrouwen geen gebrek.

Curling - was mijn verborgen tip, wk dwergwerpen is ook een optionele fave, net als NK achteruitrijden. Van de buitenlandse sporten wil ik gaarne hurling (Ierland) en oriëntering (Zweden) aanbevelen. Met name de laatste sport kan itt de naam leiden tot serieuze desoriëntatie.

Die Pedrosa gaat steeds beter racen, en Lorenzo vind ik maar een slappeling in duels, doet het alleen goed als ie van het begin af aan op kop ligt.
Maar Rossi zijn tiende WK titel komt steeds dichterbij, vandaag weer vier punten op Lorenzo gepakt.

http://www.gpupdate.net/nl/...

Nou geef mij dan maar een toernooitje Beachvolleybal voor vrouwen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:36 uur

geplaatst: vandaag om 07:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.