MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hé, Deren is back in town! Sindsdien support je Feyenoord toch?

Tuurlijk man! En FC Schiermonnikoog.

Edit: Verrek, ik schijn op Terschelling te wonen. FC Terschelling bedoel ik!

Hendrik68 schreef:
20 jaar Bosman arrest. De hoofdpersoon is duidelijk ook een dagje ouder geworden. Hier het hele verhaal en over hoe het nu met Jean Marc gaat.

http://www.vi.nl/premium-kennismaking/jeanmarc-bosman-ik-verdien-nul-euro-per-maand-1.htm

Gesjoemel bij bid WK Belgie/Nederland (Volkskrant)

Aha.
De Belgen hebben via een afgeleide stichting de Guinees Diallo, een stemmenronselaar voor Afrikaanse landen, minimaal € 10.000,00 betaald voor "reiskosten en gepresteerd lobbywerk".

Je kon al vermoeden dat er zoiets zou aankomen.

Nederlanders dreigden de stekker uit het project te halen en alleen doordat het Belgische lid Alain Courtois opstapte, die blijkbaar verantwoordelijk was, kon het gezamenlijke bid een vervolg krijgen.

Ik weet niet, of je zo naïef kunt zijn te denken dat je met € 10.000 het hele Afrikaanse continent voor stemmen kunt binnenhalen.
Maar een slimme actie lijkt mij dit niet, want het zal ongetwijfeld nog een staartje krijgen.

Om te beginnen 20 plaatsen verlies op de wereldranglijst. Zo kan ik ook bovenaan staan

Dat interesseert echt helemaal niemand meer in Nederland

niet gek ook maar toch ga ik alles volgen.

En de 4 minst goede..... sorry, de 4 beste nummers 3 gaan door naar de volgende ronde

Net zo spannend als de voorrondes CL. Leuk dat voetbal tegenwoordig.

Zo'n loting is altijd interressant als is het maar om een EK-spel op te starten

De Belgen hebben er in ieder geval een concurent bij om het EK te winnen. Teminste, als we Gareth Bale mogen geloven.

"Eerlijk gezegd denk ik dat wij een grote kans hebben om het EK te winnen", zegt Bale onomwonden tegen BBC. "We hebben dan wel een beetje geluk nodig en zullen ons eigen spel moeten spelen. Waarom zou het niet kunnen? We gaan niet als toernooiopvulling naar Frankrijk. We gaan daar serieus aan de bak en proberen het toernooi te winnen. We willen ons met de beste teams meten."

Nou prima ambitie toch

Het zou de stunt van Griekenland op Euro 2004 doen verbleken, maar had ik daar toen maar 100 euro op ingezet haha. Theodoros Zagorakis was gekozen tot beste speler (wie kent 'm niet). Dan is Gareth Bale een toch wat meer aansprekende naam.

Ik snap alleen niet dat Belgie zo zit te miepen over de loting met nota bene 2 ploegen in hun poule die via de barrage het hoofdtournooi zijn ingekomen (Ier & Zwe)

België is de nummer 1 van de FIFA-ranking momenteel. Lijkt me dus dat die andere landen in die poule meer reden tot klagen hebben...

Lekkerrrrr!

Roda blijft de angstgegner van PSV, Utrecht die van Ajax en Groningen toch wel die van Feyenoord. Samen met nog 10 tegenstanders.

De concurrentie verliest punten. Simpele conclusie: Feyenoord gaat niet winnen.

Nicolage Rico schreef:
De concurrentie verliest punten. Simpele conclusie: Feyenoord gaat niet winnen.

Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen

Daar gaan we al... Eerste kans van de wedstrijd.

Running On Empty schreef:
(quote)

Het veld in De Galgenwaard is momenteel na De Kuip het beste van de Eredivisie, dus een modderpoel wordt het niet. We gaan ze gewoon op strijd en passie verslaan.

Je voorspellende gave van 2 weken geleden is uitgekomen

Wij zijn nu niet alleen de beste van Utrecht, maar ook de beste van Amsterdam !!!

met 13 schoten en 14 (!) corners heeft PSV niet kunnen winnen gisteren van Roda. De aanvallende wissels (NOT! Isimat voor Brenet) hielpen ook al niet. Het wordt tijd dat iemand daar de boel wakker schudt.

Hoesen is er in, jammer voor Feyenoord maar dat wordt een goal in de 95ste minuut.

Gemengde gevoelens. Eerste helft slechter, maar er zat veel meer in tijdens de tweede helft - maar je speelt met 10 man.

Die grens is ook zo blind als een aap. Ziet twee buitenspelmomenten niet, waardoor de Leeuw een enorme kans krijgt. Handsbal vond ik dubieus.

Vilhena had zich nog een keer onsterfelijk kunnen maken, maar mist een 100% kans.

Helaas liepen er wat spelers rond die eigenlijk op de reservebank thuis hoorden.

Heb de eerste helft gezien in een Feyenoord Cafe in Rotterdam. De Feyenoord vlag hing buiten. Binnen 5 enorme beeldschermen met de wedstrijd live via Fox. Het was wat donker gemaakt binnen, het was sowieso donker in Rotterdam. Buurtbewoners van jong tot oud. Geluid stond mooi hard en kwam van grote boxen, niet de tv. Het leek net alsof we in het stadion zaten.

De opzet betekent wel overwerk voor de blaas, alleen. Vooral als je daarna nog naar Amsterdam aan Zee moet terug rijden

Wel fijn voor 010 dat ze toch nog een puntje op 020 zijn ingelopen.

Toch?

Niet dan?

Ja toch?

Bedankt man, gozert!

Goed gedaan!

Running On Empty schreef:
Wel fijn voor 010 dat ze toch nog een puntje op 020 zijn ingelopen.

De stemming voorafgaand aan de wedstrijd was dan ook buitengewoon goed.
We weten dat we vrijwel jaarlijks op FC Utrecht kunnen rekenen, ROE

GrafGantz schreef:
België is de nummer 1 van de FIFA-ranking momenteel. Lijkt me dus dat die andere landen in die poule meer reden tot klagen hebben...

We zijn de underdog-status nog te gewoon... Italië hebben we onder het matje geveegd (wel vriendschappelijk, maar het kwaliteitsverschil was best hoog), geen idee wat we van Zweden moeten verwachten en Ierland is toch een België anno 2003? Lijkt me heel erg haalbaar.

PSV - Atletico

Kansloze missie voor PSV.

trebremmit schreef:
PSV - Atletico

Kansloze missie voor PSV.

Dat dachten we de vorige keer ook - het bekende verhaal dus weer. De bal is rond etc.

Liever Atletico dan Barcelona of Bayern.

Mjuman schreef:
(quote)

Dat dachten we de vorige keer ook - het bekende verhaal dus weer. De bal is rond etc.

Liever Atletico dan Barcelona of Bayern.

Toen dacht ik juist niet dat ze kansloos waren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:18 uur

geplaatst: vandaag om 05:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.