MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Inderdaad, bijna elke keer als ik VI keek werd Hitler of Mussolini er wel weer bijgehaald. Op internet heb je dan zoiets als Godwin's Law. Gedurende het jaar kijk ik best wel eens naar VI, maar VI Oranje heb ik vooralsnog compleet aan me voorbij laten gaan en dat bevalt prima.

Ben Japan - Colombia aan het bekijken.
Ik vind Japan niet eens zo beroerd. Leuk publiek ook.
Colombia geeft ze opvallend veel ruimte.

Goede doelpunten van Jackson Martinez.
Het heeft eigenlijk wel wat om met 'M. Jackson' op je shirt rond te lopen.

Nou, ze vliegen er vooralsnog in bij Argentinië - Nigeria...

dumb_helicopter schreef:
(quote)

Het komt erop neer dat die reflex ook niet mag ondanks de reden waarom en dat hij daarom ook rood had moeten krijgen.

Is nu Chiellini de gebeten hond.

buizen
Het regent goals, bij Nigeria - Argentinie zeg.

Stijn_Slayer
GrafGantz schreef:
(quote)

We nemen de proef op de som, en vragen het Stijn_Slayer

Ik ben gewoon een pionier: zie Nico Dijkshoorn en Rene vd Gijp gisteren.

Het zal wat zijn als Nigeria dit potje overschieten gaat winnen. Ze lopen vooral graag met z'n allen achter de bal aan, lijkt het.

herman schreef:
Gedurende het jaar kijk ik best wel eens naar VI, maar VI Oranje heb ik vooralsnog compleet aan me voorbij laten gaan en dat bevalt prima.

Same here. Ik moet zeggen dat ik als "zapper" kijk, met schakelen tussen Engeland, Duitsland, Nederland en België. Daarbij kan VI Oranje heel goed worden overgeslagen.

buizen
In deze wedstrijd toont Frankrijk zich tot nu toe nog niet overheersend. Een en ander stemt hoopvol voor onze jongens, er is amper echte tegenstand op dit toernooi.

buizen schreef:
In deze wedstrijd toont Frankrijk zich tot nu toe nog niet overheersend. Een en ander stemt hoopvol voor onze jongens, er is amper echte tegenstand op dit toernooi.

Ik verwacht niet dat Frankrijk de finale gaat halen.

Ik zie Frankrijk nog wel graag doorgaan.
Heb niet veel van de eerste helft gezien (onze kleine moet nu naar zwemles), dat komt later wel, maar tot zover ik heb kunnen zien spelen de Fransen op dit tournooi een aantrekkelijk potje voetbal.
Liever dat dan vleugellamme of malafide tegenstanders.

Ze hebben wel 6 wissels ingezet. Maar goed, voor ze Nederland ontmoeten, hebben ze al moeten spelen tegen Brazilië en Duitsland.

buizen
Laatste vier zijn - denk ik - Brazilie, Duitsland, Nederland en Argentinie.
Ik hoop op een Brazilie - Nederland-finale. Sowieso worden we wereldkampioen.

Wie is die mooie blonde deerne bij Studio Brasil?

Die zwemster? Femke heet ze volgens mij.

Ik hoop op Nederland - USA of Nederland - Duitsland in de finale. De eerste zou hier bij ons thuis aan de overkant van De Grote Plas een huzarenstukje zijn en met de tegenpartij van de tweede optie hebben we nog een 40-jaar oud appeltje te schillen.

Vreemd dat ze in de rust zo lyrisch zijn over de Fransen. Ik vind Ecuador niet zo veel onder doen in deze wedstrijd. Daar staat tegenover dat Frankrijk niet zo hoeft en ze wat basisspelers niet opgesteld hebben.

Dat Frankrijk op halve kracht veel beter is dan Ecuador zegt toch wel genoeg...

trebremmit schreef:
Die zwemster?

Nee niet Ronald de Boer nee.

Femke heet ze volgens mij.

Oja, Femke Heemskerk inderdaad. Leuke dame.

Ze ziet er inderdaad leuk uit, had ik niet gedacht want tijdens het zwemmen valt ze nooit zo op.

buizen schreef:
Laatste vier zijn - denk ik - Brazilie, Duitsland, Nederland en Argentinie.
Ik hoop op een Brazilie - Nederland-finale. Sowieso worden we wereldkampioen.

Vlak de Fransen tegen de Brazilianen nooit uit. De laatste twee keer dat ze elkaar tegen kwamen op een wk, was dat niet in het voordeel van de laatst genoemde.

buizen
kaztor schreef:
Ik zie Frankrijk nog wel graag doorgaan.
Heb niet veel van de eerste helft gezien (onze kleine moet nu naar zwemles), dat komt later wel

Om elf uur 's avonds naar zwemles.. jullie kleine heeft zeker ook alle nachtwedstrijden in de voorronden volledig afgekeken, en valt in slaap met Metallica op de mp3?

Hendrik68
Klasse scheids, wel rood voor Ecuador, geen rood voor Frankrijk. Klassejustitie.

Edit: net Honduras een penalty onthouden. Wel duidelijk wie er door moeten van de FIFA.

Als Sakho rood verdiende voor die elleboog, dan Antonio Valencia ook voor die stoot tegen de verdediger.

Hendrik68
Precies en Valencia kreeg hem wel.

Die Fransen zie ik nog steeds de finale wel halen hoor. Het is nu niet zo flitsend, maar ze hoeven ook niet zo nodig. Frankrijk-Duitsland wordt in elk geval een kwartfinale om de vingers bij af te likken. (Ik ga ervan uit dat Frankrijk en Duitsland van resp. Nigeria en Algerije wint.)

Hendrik68 schreef:
Precies en Valencia kreeg hem wel.

Nee ik bedoelde die elleboog die Valencia in de eerste helft uitdeelde aan Sakho.

Hendrik68
Ik ben over het algemeen altijd wel een liefhebber van het Franse elftal. Mij overtuigen ze echter nog niet. Vooral het enorme aantal grove overtredingen waar ze zowel tegen Honduras (Pogba) als vanavond Sakho, Digne nu nog wel mee wegkomen. Daarnaast waren ze tegen 10 Ecuadorianen niet echt geweldig. Ze hadden tegen Honduras ook een rode kaart nodig om het ijs te breken. Ik wil het nog wel eens zien. Hoe dan ook. Frankrijk-Duitsland wordt een knaller.

Paap_Floyd schreef:
Die Fransen zie ik nog steeds de finale wel halen hoor. Het is nu niet zo flitsend, maar ze hoeven ook niet zo nodig. Frankrijk-Duitsland wordt in elk geval een kwartfinale om de vingers bij af te likken. (Ik ga ervan uit dat Frankrijk en Duitsland van resp. Nigeria en Algerije wint.)

Het zal me al verbazen als Frankrijk van Duitsland wint, maar tegen Brazilië winnen ze op zeker niet.

Verwacht wel dat Duitsland nog wat beter gaat draaien, en dan worden die Fransen helemaal sufgetikt.

Hopelijk gaan de Duitsers het niet op een akkoordje gooien met de V.S.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Het zal me al verbazen als Frankrijk van Duitsland wint, maar tegen Brazilië winnen ze op zeker niet.
Er is niks zeker. Costa Rica zou het ook 'op zeker' niet redden. Mij kan niks meer verbazen op dit WK.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:25 uur

geplaatst: vandaag om 18:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.