MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hij neemt de bal o.a. aan met zijn bovenarm, dus kan de scheids maar 1 ding doen. Gelukkig zag hij het goed.

Bovenarm beweegt naar de bal, geen schijn van twijfel idd.

Edwynn schreef:
Wat een flutlijst dan

Ik houd van poëzie.

Die van Van Persie vind ik nog een stuk specialer. Maak je nooit meer mee zo´n goal.

Hendrik68
Ik begin zo langzamerhand fan te worden van James.
Door zijn manier van juichen zal ik daar niet snel last van krijgen. Dat hele rijtje ballerina's bij de cornervlag had er direct met rood af gemoeten. Maar een mooie goal was het wel.

Mag ook even gezegd worden dat Muslera die kanonskogel er bijna uit haalde.

Dat juichen was inderdaad wat tenenkrommend.

buizen
Hendrik68 houdt vast van Ted Nugent..

Nicolage Rico schreef:
Maar die van James is ook waanzinnig natuurlijk. Prachtige aanname en direct geschoten, heerlijk!

Geweldige spits, die Rodriguez. Grandioos doelpunt van iemand die blijkbaar goed in z'n vel zit. Ook leuk dat er tijdens zo'n WK dan weer eens wat andere namen opstaan.
Maar het doelpunt van Van Persie blijft uiteraard de mooiste.

buizen
Het is een WK met veel en met prachtige goals.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik houd van poëzie.

Die van Van Persie vind ik nog een stuk specialer. Maak je nooit meer mee zo´n goal.

Die van Van Persie was onwaarschijnlijk prachtig natuurlijk. Maar hij stond zo vrij als een vogeltje en Casillas (en met hem gansch Spanje) bevond zich bovendien op dat moment in een verre uithoek van Droomnesië

Deze goal viel in de hitte van de strijd. Zo, boem, uit de lucht net buiten bereik van de keeper tegen de onderkant van de lat in het doel. Ja, dat vind ik net even mooier.

Laat ze maar lekker dansen hoor

Voor wie even wegkeek; hij heeft het doel weer gevonden. Uru-bye?

Weer heel mooie goal

Dit Colombia speelt zoals Brazilie dat zou moeten doen (met de flair van een toekomstig wereldkampioen)

Geweldig teruggekopt ook hoor.

Exit, Uruguay lijkt niet echt van zich af te kunnen bijten.
[img][/img]

Edwynn schreef:
(quote)

Die van Van Persie was onwaarschijnlijk prachtig natuurlijk. Maar hij stond zo vrij als een vogeltje en Casillas (en met hem gansch Spanje) bevond zich bovendien op dat moment in een verre uithoek van Droomnesië

Deze goal viel in de hitte van de strijd. Zo, boem, uit de lucht net buiten bereik van de keeper tegen de onderkant van de lat in het doel. Ja, dat vind ik net even mooier.

Geweldige loopactie van Van Persie. Bovendien tegen betere verdedigers dan die middelmatige verdedigers van Uruguay.

Sowieso fantastisch dat Van Persie die bal niet aanneemt, maar dat het alleen al bij hem opkomt op die bal - op die manier - te koppen en instrueert daarmee een nieuw fenomeen: de lobkopbal. Het leek alsof hij een eeuwigheid - in slow motion - in de lucht hing. En daar komt nog eens bij hoe prachtig hij op het gras terecht komt. Niet voor niets al duizenden keren nagedaan. Zonder bal uiteraard, want met zou niemand lukken.

Al met al veel meer bijzonder dan het prachtige afstandschot van James.

buizen
Die Colombiaanse knapen voetballen niet onverdienstelijk.

Zo kan ie wel weer Rico.

Tuurlijk niet. Over het doelpunt gaat nog 100 jaar nagepraat worden. Alleen niet door mij.

Henk Spaan in da house.

Michael Bolton eh... Forlan lijkt z'n tijd te hebben gehad en Pereira vind ik ook tegenvallen. Hoe veel verschil zou Suarez hier gemaakt hebben?

Lijkt? Die was in 2010 al geen schim meer van wat hij was. Uruguay is niets zonder Suarez.

Colombia is ook gewoon goed. De Witte Condor kan tevreden zijn.

Suarez zet ook bij een achterstand de tanden op elkaar, hij zou minder afwachten, is hij niet zo happig op.

Toch heeft Colombia nog geen topteam tegenover zich gehad. Ben benieuwd hoe sterk ze dan zijn. De verdediging is van MML niveau. Net als dat van Oranje.

Uruguay is anders best taai. Missen alleen stootkracht.

Uruguay stelt niet zoveel voor zonder Suarez.

Dat zei ik al eerder. Taaie ploeg, geen creativiteit voorin.

buizen
Als je het hebt over topvoetbal op WK-niveau dan zijn elftallen en systemen aan elkaar gewaagd, alles is wel uitgemolken en al eens bedacht.
Het zijn de individuele onnavolgbare topspelers die het verschil maken.
Uruguay mist Suarez.
Wij hebben Robben en Van Persie.

Twee heerlijke wedstrijden op rij vandaag. Niet op alle momenten sterk, maar superspannend en redelijk onvoorspelbaar.

buizen schreef:
Als je het hebt over topvoetbal op WK-niveau dan zijn elftallen en systemen aan elkaar gewaagd, alles is wel uitgemolken en al eens bedacht.
Het zijn de individuele onnavolgbare topspelers die het verschil maken.

Tsja, alleen is het volgens mij van 2002 geleden dat een individu (Ronaldo) zijn ploeg kampioen maakte in een groot toernooi...
Alle WK's en EK's daarna werden toch vooral gewonnen door het collectief.

kaztor schreef:
Brazilië op een haar na ontsnapt aan de golden goal!
Jammer dat dit met penalties moet eindigen.

De golden goal is al jaren geleden afgeschaft:
Golden goal - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Denk dat je zijn tekst niet al te letterlijk moet nemen. Als die bal erin was gegaan, was het gedaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:07 uur

geplaatst: vandaag om 04:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.