Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 21:10 uur
Meanwhile, in the batcave...Robben vs Kazachstan 0-1.
Knap werk, Guus.
Knap werk, Guus.
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 22:43 uur
Zegt niet veel over Guus, wel over Martins Indi. Laatstgenoemde dupeert werkelijk met zijn persoonlijke fout zijn team en maakt er een moeilijke avond van.
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 22:55 uur
Robben met die slalom op het laatst en die brede smile, dat maakte mijn avond weer goed. 

0
geplaatst: 10 oktober 2014, 23:01 uur
Ik vond dat Oranje Kazachstan goed aanpakte eigenlijk. Ik weet niet met wat voor tactische vondsten Kazachstan met 6-0 opgerold zouden worden.
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 23:11 uur
Haha Chiellini scoort drie keer bij Italie - Azerbeidzjan, eindstand 2-1.
0
Mb.
geplaatst: 11 oktober 2014, 12:15 uur
Terwijl iedereen naar een spannend potje voetbal keek zag ik hoe Michael van Gerwen op het allerlaatste moment voorbij koning Merv kwam. Dat wordt nog een lastige wedstrijd vanavond. PDC wereldkampioen MvG tegen BDO wereldkampioen en tevens Peter Griffin lookalike Stephen Bunting.
Helaas kan ik niet kijken.
Maar zondag zit ik klaar voor de finale! Ik hoop op Anderson tegen MvG. 
Helaas kan ik niet kijken.
Maar zondag zit ik klaar voor de finale! Ik hoop op Anderson tegen MvG. 
0
Mb.
geplaatst: 11 oktober 2014, 13:33 uur
Darts is als het leven, R&P. Voorspoed, tegenslag en mannen met bierbuiken. 

0
geplaatst: 11 oktober 2014, 13:36 uur
Haha. 
Wat vind je van de stomme nieuwe regel in dat ene toernooi dat ze moeten beginnen met een dubbel? Ik boycot darten nu. Net als de AH. Ze motte natuurlijk niet aan mijn cultuur komen!

Wat vind je van de stomme nieuwe regel in dat ene toernooi dat ze moeten beginnen met een dubbel? Ik boycot darten nu. Net als de AH. Ze motte natuurlijk niet aan mijn cultuur komen!
0
geplaatst: 11 oktober 2014, 14:01 uur
Mb. schreef:
Terwijl iedereen naar een spannend potje voetbal keek zag ik hoe Michael van Gerwen op het allerlaatste moment voorbij koning Merv kwam.
Terwijl iedereen naar een spannend potje voetbal keek zag ik hoe Michael van Gerwen op het allerlaatste moment voorbij koning Merv kwam.
Terwijl jij een spannend potje darts keek, zag ik hoe Oranje op het allerlaatste voorbij het machtige Kazachstan kwam.
Mb. schreef:
Dat wordt nog een lastige wedstrijd vanavond. PDC wereldkampioen MvG tegen BDO wereldkampioen en tevens Peter Griffin lookalike Stephen Bunting.
Dat wordt nog een lastige wedstrijd vanavond. PDC wereldkampioen MvG tegen BDO wereldkampioen en tevens Peter Griffin lookalike Stephen Bunting.
Dat wordt nog een lastige wedstrijd maandag tegen koploper Ijsland

0
Mb.
geplaatst: 11 oktober 2014, 15:02 uur
Rudi S schreef:
Terwijl jij een spannend potje darts keek, zag ik hoe Oranje op het allerlaatste voorbij het machtige Kazachstan kwam.
(quote)
Viel topschutter Borat nog in bij de Kazachen? Dat moet billenknijpen geweest zijn.

0
geplaatst: 11 oktober 2014, 18:40 uur
Gelukkig viel die niet in, volgens de pers had Kazachstan de 5 beste spelers thuis gelaten, hebben wij ook weer eens geluk. 

0
geplaatst: 12 oktober 2014, 11:02 uur
Aangezien het toch een sporttopic is en ondanks dat het niet een sport is, waar ik gewoonlijk veel naar kijk, verdient de buitengewone prestatie van Epke Zonderland toch echt wel wat aandacht. Het is ongelofelijk dat hij toch iedere keer weer fantastische dingen aan de rekstok voor elkaar weet te krijgen en het gewoon ook een hele sympathieke jongen blijft (voor zover je daar zicht op hebt). Epke 

0
Martial
geplaatst: 12 oktober 2014, 17:59 uur
Bonk schreef:
Aangezien het toch een sporttopic is en ondanks dat het niet een sport is, waar ik gewoonlijk veel naar kijk, verdient de buitengewone prestatie van Epke Zonderland toch echt wel wat aandacht. Het is ongelofelijk dat hij toch iedere keer weer fantastische dingen aan de rekstok voor elkaar weet te krijgen en het gewoon ook een hele sympathieke jongen blijft (voor zover je daar zicht op hebt). Epke
Fantastische sportman die Epke, groot respect voor
ipv die volgevreten en zuipende darters.....
0
Hendrik68
geplaatst: 12 oktober 2014, 20:17 uur
Fantastische prestatie inderdaad. Nog even 2 jaar vasthouden dat niveau.
Ook leuk vandaag de ontknoping in de Holland Series tussen Netpunus en Amsterdam. Een heus pitchers duel met een eindstand van 1-0. Een voor Nederlandse begrippen zeer hoogstaand duel. Jammer dat we in mijn buurt geen hoofdklasse honkbal kennen.
Ook leuk vandaag de ontknoping in de Holland Series tussen Netpunus en Amsterdam. Een heus pitchers duel met een eindstand van 1-0. Een voor Nederlandse begrippen zeer hoogstaand duel. Jammer dat we in mijn buurt geen hoofdklasse honkbal kennen.
0
geplaatst: 12 oktober 2014, 21:22 uur
Eigenlijk is zo'n interlandweekend best irritant. In een pitcher hoort bier of margarita, yes please! Is er helemaal nitsj gebeurd met Feyenoord? Ik mis die jankbroeken van Zuid ...als kiespijn
0
geplaatst: 12 oktober 2014, 21:26 uur
Interland weekends zijn ook gewoon vervelend. Noodzakelijk kwaad. Ik vind de eindtoernooien altijd wel wat hebben vanwege de gekte in het land en we de mazzel hebben best aardig te kunnen ballen. Maar die competitie pauzes, meh.
Daardoor kon Ajax dan wel weer de foundation run organiseren vandaag. Toch mooi even op het gras in de Arena gelopen
Daardoor kon Ajax dan wel weer de foundation run organiseren vandaag. Toch mooi even op het gras in de Arena gelopen

0
geplaatst: 12 oktober 2014, 21:49 uur
Linius schreef:
Dat geeft maar weer 'ns aan dat Ajax-supporters eigenlijk maar mietjes zijn. Gras: betere ondergrond voor een concert bestaat er niet, en als men dan zo vooruitstrevend wil doen, was er een love-in in 2014-stijl georganiseerd met fijne hedendaagsche muziek in de lijn van het ADE, aangevuld met Pink Floyd voor de rollatorrende oudjes.
0
geplaatst: 12 oktober 2014, 21:56 uur
Ik heb je post nu drie keer gelezen maar ik snap hem nog steeds niet.
0
geplaatst: 12 oktober 2014, 22:31 uur
Linius schreef:
Nou kan ik wel zeggen dat was, zoals wel vaker, juist de bedoeling,
maar mijn punt was, waarom zou je gaan hardlopen op gras als je er veel leukere dingen op kunt doen, picknick, een concert, dansen - en daarom zei ik dat Ajacieden mietjes zijn - in de oude Galgenwaard, lag er bijv een wielerbaan omheen 
0
Mb.
geplaatst: 13 oktober 2014, 10:58 uur
Michael van Gerwen heeft de PDC World Grand Prix 2014 gewonnen. Toch mooi van zo'n "volgevreten en zuipende" darter. Krijgt hij maar liefst 100.000 pond voor. Geen hoogstaande finale, maar wel een mooie.
En uiteraard applaus voor Epke.
En uiteraard applaus voor Epke.

0
geplaatst: 13 oktober 2014, 20:00 uur
Lukaku en Origi samen in de spits bij Belgie 
Opstelling tegen Bosnië-Herzegovina
Courtois,
Alderweireld, Kompany, Lombaerts, Vertonghen
Defour, Naingollan, De Bruyne
Origi, Lukaku, hazard
Hopelijk meer een 4-3-1-2 en/of 4-4-2 dan de heilig verklaarde 4-3-3 bij Wilmots.
Ik zou graag eens wat meer lange ballen en steekpassen vanop de eigen helft zien vertrekken dan constant die hoge druk zetten en dat rondtikken. Mischien raar om dit te zeggen als Belg na de klinkende 6-0 tegen Andorra maar ik doe het toch

Opstelling tegen Bosnië-Herzegovina
Courtois,
Alderweireld, Kompany, Lombaerts, Vertonghen
Defour, Naingollan, De Bruyne
Origi, Lukaku, hazard
Hopelijk meer een 4-3-1-2 en/of 4-4-2 dan de heilig verklaarde 4-3-3 bij Wilmots.
Ik zou graag eens wat meer lange ballen en steekpassen vanop de eigen helft zien vertrekken dan constant die hoge druk zetten en dat rondtikken. Mischien raar om dit te zeggen als Belg na de klinkende 6-0 tegen Andorra maar ik doe het toch

0
geplaatst: 13 oktober 2014, 21:16 uur
Pellè maakt zijn debuut voor Italië en heeft gelijk gescoord. 

0
geplaatst: 13 oktober 2014, 21:38 uur
Kansloze wedstrijd weer en prutser Indi geeft alles weg aan tegenstander zoals gewoonlijk.. misschien dat Hunt nog redding brengt 

0
geplaatst: 13 oktober 2014, 22:06 uur
Ja, laat Indi de komende tijd maar banken. Niet te doen dit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.