Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2016, 21:40 uur
Buitenkantje links op maat. Kansloos, die keeper van Barcelona.
Het kan een historisch avondje worden, Barcelona dat de finale niet gaat halen. Maar laten we nog niet te vroeg juichen.
Het kan een historisch avondje worden, Barcelona dat de finale niet gaat halen. Maar laten we nog niet te vroeg juichen.
0
geplaatst: 13 april 2016, 21:41 uur
musician schreef:
Het zou ook historisch zijn als er eens een club de Champions League zou prolongeren, maar ik hoop niet dat dat dit jaar gebeurt. Barcelona gaat met de week slechter voetballen.
0
geplaatst: 13 april 2016, 21:43 uur
Hoogspanning in Londen
En Rooney loopt al een kwartiertje warm ondertussen haha
En Rooney loopt al een kwartiertje warm ondertussen haha
0
geplaatst: 13 april 2016, 21:48 uur
Gretz schreef:
Bij het commentaar van Leo Oldenburger is dat inderdaad de beste oplossing.
Briljante pass van Saul trouwens.
(quote)
Bij het commentaar van Leo Oldenburger is dat inderdaad de beste oplossing.
Briljante pass van Saul trouwens.
Zeldzame LDB die Oldenburger - doet me denken aan die vreselijke stem van What's in store - ooit uitstekend gepersifleerd door Bob de Rooij (Paul de Leeuw).
0
geplaatst: 13 april 2016, 21:50 uur
gigage schreef:
Hoogspanning in Londen
Hoogspanning in Londen
Godkolere, die had er in gemogen (scrimage)
0
geplaatst: 13 april 2016, 21:52 uur
Louis heeft nu zowaar een goede kans om toch nog een prijs te pakken dit seizoen.
0
geplaatst: 13 april 2016, 21:54 uur
Geweldige kopbal op de lat, maar dat geldt helaas niet voor Atletico. Doet Messi eigenlijk nog mee 

0
geplaatst: 13 april 2016, 21:55 uur
Messi moest op de 16 meterlijn spelen, heeft voor zijn eigen 16 gekozen 

0
geplaatst: 13 april 2016, 21:59 uur
Of het tempo ligt voor hem te hoog. Wat een vaart zit er in die wedstrijd. Dat red ik niet meer, zal ik eerlijk opbiechten.
0
geplaatst: 13 april 2016, 22:09 uur
Wij hebben Sonja Bakker, in Spanje hebben ze Eufemiano Fuentes. That's why
0
geplaatst: 13 april 2016, 22:11 uur
Onze vrind gooit er ook weer eens een elleboogje tegenaan...
Dit gaan nog 20 hele hete minuten worden
Dit gaan nog 20 hele hete minuten worden
0
geplaatst: 13 april 2016, 22:12 uur
Pompen of verzuipen, gele kaarten, aanstellerij, een elleboog van Suarez. Alle ingrediënten om te ontaarden in een veldslag zijn aanwezig.
0
geplaatst: 13 april 2016, 22:28 uur
2-0 door een penalty.
Opzettelijk hands in het strafschopgebied is toch echt een rode kaart, scheids. Zelfs al is het een speler van Barcelona.
Opzettelijk hands in het strafschopgebied is toch echt een rode kaart, scheids. Zelfs al is het een speler van Barcelona.
0
geplaatst: 13 april 2016, 22:28 uur
Redelijk apart dat er geen rood getrokken is!
Tja dat Atletico pingels kon nemen wisten we al...
Tja dat Atletico pingels kon nemen wisten we al...
0
geplaatst: 13 april 2016, 22:34 uur
Wat een geblunder.
Het was vast een goedmakertje door geen rode kaart te geven.
Maar ik zag ook de simpelste uitballen naar de verkeerde partij gaan.
Het was vast een goedmakertje door geen rode kaart te geven.
Maar ik zag ook de simpelste uitballen naar de verkeerde partij gaan.
0
geplaatst: 13 april 2016, 22:35 uur
Adam Hurrey op Twitter: "And after that decision, Michael Ballack - finally at peace - stops running after Tom Henning Ovrebo."

Wel schandalig natuurlijk dat Barcelona geen penalty kreeg, maar goed er is ook vaak genoeg zwaar in hun voordeel gefloten zullen we maar zeggen.

Wel schandalig natuurlijk dat Barcelona geen penalty kreeg, maar goed er is ook vaak genoeg zwaar in hun voordeel gefloten zullen we maar zeggen.
0
geplaatst: 13 april 2016, 22:49 uur
Knappe prestatie van Atletico, had ik niet verwacht. Op basis van de eerste helft helemaal terecht dat ze op 1-0 kwamen. Barca ging pas in de tweede helft echt aanzetten, maar kwam er niet doorheen omdat ook weer alles door het midden ging. De niet gegeven penalty aan Barca is natuurlijk dubieus, echter heeft Barca ook mazzel gehad de afgelopen twee wedstrijden met niet gegeven rode kaarten aan vandaag Iniesta en vorige wedstrijd Suarez.
0
geplaatst: 13 april 2016, 23:04 uur
Jan Joost: "een ding verklappen we alvast, er vallen veel, veel doelpunten."
Leuk voor de mensen die nog in spanning waren of het misschien een verlenging zou worden in Lissabon.
Leuk voor de mensen die nog in spanning waren of het misschien een verlenging zou worden in Lissabon.
0
geplaatst: 14 april 2016, 22:42 uur
Dortmundse verdediging is net zo geel en waterdicht als een Maasdammer gatenkaas.
0
geplaatst: 14 april 2016, 23:01 uur
Huh, ik ben na de 0-2 wat anders gaan doen, Dortmund was echt veel beter en dan verliezen ze met 4-3. 
Beide ploegen waren verdedigend wel erg slecht, zo'n Hummels blijkt toch ook niet uit te groeien tot een top verdediger, wat een paar jaar geleden wel werd verwacht.

Beide ploegen waren verdedigend wel erg slecht, zo'n Hummels blijkt toch ook niet uit te groeien tot een top verdediger, wat een paar jaar geleden wel werd verwacht.
0
geplaatst: 14 april 2016, 23:02 uur
EL voetbal in de knock-out fase is bij tijd en wijlen een stuk leuker om aan te zien dan CL voetbal. Teams lijken in de EL meer risico's te durven nemen. Of je hebt zo'n wedstrijd Atletico - Barcelona gisteren waar het ene team niet wil en het andere team niet kan (veel spelers uit vorm). Verdedigend inderdaad wel een heel stuk slechter, maar de teams die nog over zijn zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd.
0
geplaatst: 14 april 2016, 23:26 uur
Wat een geweldige strijdlust heeft Liverpool getoond! Ik denk dat iedereen bij 1-3 dacht dat het was gespeeld, maar Liverpool bleef er toch vol voor gaan en dan zo worden beloond, prachtig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.