Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2016, 18:59 uur
Was de regels ivm samenstelling nacompetitie even kwijt
- idd: de 4 periodekampioenen met de nrs 16 en 17 en dan in twee poules: 2 om 1. Eerlijk gezegd komt die nacompetitie - hoe verdiend ook voor bepaalde clubs - toch een beetje als een te laat en matig toetje na het hoofdgerecht 
0
geplaatst: 12 april 2016, 20:54 uur
VladTheImpaler schreef:
Hopelijk vliegen Cambuur en Excelsior eruit. Zijn we gelijk van twee kunstgrasvelden af.
Hopelijk vliegen Cambuur en Excelsior eruit. Zijn we gelijk van twee kunstgrasvelden af.
Mee eens.
0
geplaatst: 12 april 2016, 20:57 uur
VladTheImpaler schreef:
Met Sparta en NAC of GAE zouden we er dan per saldo weer 1 normale grasmat op vooruit gaan. Hopelijk geen VVV.
0
geplaatst: 12 april 2016, 21:07 uur
Zo, na 17 minuten spelen heeft ons aller vrind Ronaldo de stand al weer gelijk getrokken met Wolfsburg 

0
geplaatst: 12 april 2016, 21:16 uur
Het is en blijft een fenomeen. In tegenstelling tot een aantal van z'n Real-maten in de verdediging ook gewoon een redelijk voorbeeldige voetballer die zelden over de schreef gaat.
0
geplaatst: 12 april 2016, 21:20 uur
trebremmit schreef:
Je hebt die link ook gelezen van GrafGantz?
Iedereen doet er zo positief over terwijl het gewoon erg dubieus is daar.
City en Chelsea zijn volgens sommigen poenclubs, maar Leicester doet daar dus niet voor onder.
Je hebt die link ook gelezen van GrafGantz?
Iedereen doet er zo positief over terwijl het gewoon erg dubieus is daar.
City en Chelsea zijn volgens sommigen poenclubs, maar Leicester doet daar dus niet voor onder.
Wat de eigenaar in zijn portemonnee heeft zitten maakt toch niet uit (vraag maar aan Marc O te A)? Leicester heeft "slechts"14 buitenlandse spelers en een begroting van rond plek 13. City is daar no 1 in en Chelsea no 2. Tottenham no. 6 en die doen het ook boven verwachting.
0
geplaatst: 12 april 2016, 21:20 uur
Gretz schreef:
Het is en blijft een fenomeen. In tegenstelling tot een aantal van z'n Real-maten in de verdediging ook gewoon een redelijk voorbeeldige voetballer die zelden over de schreef gaat.
Dat kan ik alleen maar onderschrijven, een fenomeen en eentje met een extreme zelfdiscipline. Misschien ietwat ijdel (
) maar verder niets op aan te merken
0
geplaatst: 12 april 2016, 21:22 uur
gigage schreef:
Wat de eigenaar in zijn portemonnee heeft zitten maakt toch niet uit (vraag maar aan Marc O te A)? Leicester heeft "slechts"14 buitenlandse spelers en een begroting van rond plek 13. City is daar no 1 in en Chelsea no 2. Tottenham no. 6 en die doen het ook boven verwachting.
(quote)
Ik denk, ik heb het niet uitgezocht, dat West Ham het qua verhouding na Leicester het beste doet.
0
geplaatst: 12 april 2016, 21:46 uur
AFC Bournemouth doet het nog beter (wie?) maar de competitie is nog niet voorbij, laagste begroting (50 millio per 1 sep 2015) staan nu 11e
(Dat is 1 speler van LVG al waard
(Dat is 1 speler van LVG al waard

0
geplaatst: 12 april 2016, 22:18 uur
Wat mij betreft liever geen doelpunten meer vanavond in de CL, dan loop ik nog wat in in het pooltopic. 
Edit 22:21: laat maar.
Ronaldo

Edit 22:21: laat maar.

Ronaldo
0
geplaatst: 12 april 2016, 23:15 uur
16 doelpunten in dit CL seizoen, en de halve finales moeten nog gespeeld worden.
2x zoveel als de nummers 2 op de lijst (Suárez, Lewandowski)
Briljante voetballer. Misschien wel de beste allertijden.
2x zoveel als de nummers 2 op de lijst (Suárez, Lewandowski)
0
Franck Maudit
geplaatst: 13 april 2016, 07:28 uur
Gretz schreef:
Zonder twijfel 1 van de allerbeste. Maar de allerbeste? Dat gaat een eeuwige discussie blijven.
Toch denk ik dat -voor mij- CR7 net buiten de boot valt wanneer het over de nr. 1 positie gaat.
0
Franck Maudit
geplaatst: 13 april 2016, 07:30 uur
Toch bevreemdend. Heb nog tijden gekend waarin 'mijn ploegske' de 2e klasse onveilig maakte. En nu staat City opeens in de halve finales van de CL 

0
geplaatst: 13 april 2016, 09:09 uur
Franck Maudit schreef:
Toch bevreemdend. Heb nog tijden gekend waarin 'mijn ploegske' de 2e klasse onveilig maakte. En nu staat City opeens in de halve finales van de CL
Tja, je hebt enkel maar een beetje sponsorgeld nodig om van een tobclub een topclub te maken.
0
geplaatst: 13 april 2016, 09:24 uur
Wat vinden de Oasis broeders eigenlijk van al dat poenerige goede?
0
geplaatst: 13 april 2016, 20:15 uur
WHU-MNU op BBC 1 (nu), BEN-BAY op zdf en ATM-BAR op sbs. Zeg het maar...
0
geplaatst: 13 april 2016, 20:20 uur
Ik begin met The Hammers (reuze bedankt voor de tip!) en zal later wel in Spanje terecht komen. Dan even de stand aankijken waar ik op eindig
0
geplaatst: 13 april 2016, 20:51 uur
gigage schreef:
Tja, een beetje gluurdoos heeft zo'n PiP-voorziening, kan je op het grote scherm de ene wedstrijd zien en in het kleine schermpie de andere - kan je wisselen naar behoefte

0
geplaatst: 13 april 2016, 21:03 uur
gigage schreef:
Begonnen met BBC1
0
geplaatst: 13 april 2016, 21:22 uur
Prachtige goal van Atletico!
Idem dito de voorzet!
Natuurlijk niet meer dan wat beelden en voor de rest uiteraard muziek!
Maar zou Barcelona kunnen worden gewipt?
Idem dito de voorzet!
Natuurlijk niet meer dan wat beelden en voor de rest uiteraard muziek!
0
geplaatst: 13 april 2016, 21:33 uur
musician schreef:
Iedereen kan worden gewipt.
0
geplaatst: 13 april 2016, 21:37 uur
Bij het commentaar van Leo Oldenburger is dat inderdaad de beste oplossing.
Briljante pass van Saul trouwens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.