Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
2
geplaatst: 14 april 2017, 21:30 uur
Ik heb in dit topic een opzet voor een NBA play-offs poultje gepost. Een ieder die het leuk vindt is van harte welkom om mee te doen!
0
geplaatst: 14 april 2017, 21:44 uur
Ik heb weinig met de ploeg, maar toch bijzonder klote voor de Miami Heat dat ze uiteindelijk toch net niet de playoffs hebben gehaald. Hadden tot begin dit jaar een afschuwelijk seizoen zonder hun voormalige sterren en om dan de boel zo goed - met dezelfde coach - terug op de rails te krijgen en gewoon mee te doen voor de playoffs... om met Marts' woorden te spreken; chapeau!
Erik Spoelstra coach van het jaar? (of zullen we toch maar gewoon Popovich doen die wederom de playoffs haalt, in een jaar waarin enorm moest worden doorgeselecteerd?)
Erik Spoelstra coach van het jaar? (of zullen we toch maar gewoon Popovich doen die wederom de playoffs haalt, in een jaar waarin enorm moest worden doorgeselecteerd?)
4
Hendrik68
geplaatst: 14 april 2017, 21:50 uur
Hierbij een link naar de terechte kritiek van Maarten Ducrot op het slechte presteren van Lotto-Jumbo:
Ducrot noemt prestaties Lotto-Jumbo dit voorjaar droevig | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ik weet wie zijn schuld dit is. 2 weken terug reed ik naar een feestje en had ik onderweg Langs de Lijn aan. De Ronde van Vlaanderen was die dag en in de studio zat Merijn Zeeman de "Sportive Director" van Lotto-Jumbo. Werkelijk niet te geloven hoe een man die de leiding heeft over een miljoenenbedrijf urenlang gewoon helemaal niks zegt. Aan een stuk door holle frasen. Als een wielrenner slecht heeft gepresteerd, gaat hij met zo'n jongen "in gesprek" en vraagt hem naar zijn "doelstellingen". Wat moeten we doen om het "teamproces te verbeteren" en meer van die "je doet het niet alleen, je doet het met zijn allen" bullshit.
Mijnheer Zeeman, het zit zo, zullen ze op Nijenrode wel nooit hebben uitgelegd maar: Een van die 10 voorwielen moet als eerste over de streep! Al het andere is ondergeschikt. Zit je niet lekker in je vel, zorg dan dat ze winnen, dan komen ze vanzelf lekker in hun vel te zitten. En geitenwollen sokken geleid door Bhagwanfundamentalisten komen nooit als eerste over de streep. Lars Boom en Robert Gesink hebben geen behoefte aan softe taal, die hebben een enorme schop onder hun kont nodig. Gesink doet niet mee aan de Amstel Gold Race, maar wel aan de Waalde Pijl. Dat heeft geen tactische reden, dat is gewoon angst om te falen voor eigen publiek. In de Waalse Pijl en LBL heeft hij net zo weinig kans als in de Gold Race, dus waarom hou je hem daar weg. Of hoort dat in de voorbereiding op de Tour waarin hij misschien wel weer 10e wordt, mits hij "de focus op de doelstellingen binnen het teamproces houdt". Gelukkig zitten de beste Nederlandse renners bij andere ploegen.
Ducrot noemt prestaties Lotto-Jumbo dit voorjaar droevig | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ik weet wie zijn schuld dit is. 2 weken terug reed ik naar een feestje en had ik onderweg Langs de Lijn aan. De Ronde van Vlaanderen was die dag en in de studio zat Merijn Zeeman de "Sportive Director" van Lotto-Jumbo. Werkelijk niet te geloven hoe een man die de leiding heeft over een miljoenenbedrijf urenlang gewoon helemaal niks zegt. Aan een stuk door holle frasen. Als een wielrenner slecht heeft gepresteerd, gaat hij met zo'n jongen "in gesprek" en vraagt hem naar zijn "doelstellingen". Wat moeten we doen om het "teamproces te verbeteren" en meer van die "je doet het niet alleen, je doet het met zijn allen" bullshit.
Mijnheer Zeeman, het zit zo, zullen ze op Nijenrode wel nooit hebben uitgelegd maar: Een van die 10 voorwielen moet als eerste over de streep! Al het andere is ondergeschikt. Zit je niet lekker in je vel, zorg dan dat ze winnen, dan komen ze vanzelf lekker in hun vel te zitten. En geitenwollen sokken geleid door Bhagwanfundamentalisten komen nooit als eerste over de streep. Lars Boom en Robert Gesink hebben geen behoefte aan softe taal, die hebben een enorme schop onder hun kont nodig. Gesink doet niet mee aan de Amstel Gold Race, maar wel aan de Waalde Pijl. Dat heeft geen tactische reden, dat is gewoon angst om te falen voor eigen publiek. In de Waalse Pijl en LBL heeft hij net zo weinig kans als in de Gold Race, dus waarom hou je hem daar weg. Of hoort dat in de voorbereiding op de Tour waarin hij misschien wel weer 10e wordt, mits hij "de focus op de doelstellingen binnen het teamproces houdt". Gelukkig zitten de beste Nederlandse renners bij andere ploegen.
0
geplaatst: 15 april 2017, 00:21 uur
Ik heb toch een paar mooie overwinningen gezien van TLJ dit voorjaar. Niet op de Nederlandse tv trouwens, Die Ducrot heeft wel een grote mond voor een matige commentator trouwens...
1
geplaatst: 15 april 2017, 00:59 uur
luigifort schreef:
Utrecht pakt minimaal een punt...zijn echt in goeie vorm!
Utrecht pakt minimaal een punt...zijn echt in goeie vorm!
Nee hoor, want de GKL heeft toch altijd gelijk?

Utrecht heeft het grote voordeel dat ze zondag vrijuit zonder stress kunnen spelen. Dat is bij Feyenoord uiteraard anders, ook al roept Van Bronckhorst het tegendeel. Het vertrouwen is wel eens beter geweest dit seizoen en het definitieve slagen of falen steeds dichterbij komt is de druk ímmens. Zonder die druk was de kans een stuk groter geweest dat ze gewoon van PEC hadden gewonnen. Ik vraag me tegelijkertijd af of Jörgensen en Kongolo er direct weer staan in goede vorm, die zijn er toch eventjes uit geweest.
1
geplaatst: 15 april 2017, 01:09 uur
Utrecht moet er meteen opklappen zoals Ajax dat deed. Go Ahead deed dat niet, ok tis maar Go Ahead en dat is een ander verhaal. Maar als je Fey de bal geeft en met zn allen rond de 16 gaat hangen dan vraag je om verlies. De Domstedelingen moeten ze snel vastzetten en durven voetballen. Fey is niet okselfris meer en degenen die terugkeren ws niet optimaal id. Then again, zou Fey dit winnen dan zou dat heel goed zijn van ze..
1
geplaatst: 15 april 2017, 01:21 uur
Juist, van eigen kracht uitgaan net zoals Fenerbahçe dat ook deed toen Feyenoord moest winnen. Doet Utrecht dat dan zijn ze voor Feyenoord gewoon moeilijk te spelen. 0-1 of 1-1 ligt eerder in de lijn der verwachting dan een eenvoudige thuiszege. Erik ten Hag is tactisch zeer sterk en ik verwacht dat dat wel eens de doorslag kan geven.
0
geplaatst: 15 april 2017, 02:03 uur
Hendrik68 schreef:
Gesink doet niet mee aan de Amstel Gold Race, maar wel aan de Waalde Pijl. Dat heeft geen tactische reden, dat is gewoon angst om te falen voor eigen publiek. In de Waalse Pijl en LBL heeft hij net zo weinig kans als in de Gold Race, dus waarom hou je hem daar weg. Of hoort dat in de voorbereiding op de Tour waarin hij misschien wel weer 10e wordt, mits hij "de focus op de doelstellingen binnen het teamproces houdt".
Gesink doet niet mee aan de Amstel Gold Race, maar wel aan de Waalde Pijl. Dat heeft geen tactische reden, dat is gewoon angst om te falen voor eigen publiek. In de Waalse Pijl en LBL heeft hij net zo weinig kans als in de Gold Race, dus waarom hou je hem daar weg. Of hoort dat in de voorbereiding op de Tour waarin hij misschien wel weer 10e wordt, mits hij "de focus op de doelstellingen binnen het teamproces houdt".
Maar Gesink heeft toch ook niets te zoeken in de Amstel Gold Race? Sowieso zijn de heuvelklassiekers niet iets voor Gesink, daarvoor mist hij een punch. Ben het verder wel met je eens over de kritiek op Lotto-Jumbo over het matige presteren zover.
1
geplaatst: 15 april 2017, 06:15 uur
Ataloona schreef:
Ik heb weinig met de ploeg, maar toch bijzonder klote voor de Miami Heat dat ze uiteindelijk toch net niet de playoffs hebben gehaald. Hadden tot begin dit jaar een afschuwelijk seizoen zonder hun voormalige sterren en om dan de boel zo goed - met dezelfde coach - terug op de rails te krijgen en gewoon mee te doen voor de playoffs... om met Marts' woorden te spreken; chapeau!
Doe maar Washingtons coach als coach van het jaar. Meest verrassende team in de playoffs.
Had ook liever Miami in de playoffs gezien dan Indiana, een ploeg die op springen staat. Whiteside is met momenten de meest dominante center van de league, alleen blijft het bij die momenten.
Ik root stiekem ook voor de Pelicans. Altijd al een sympathieke ploeg gevonden. De Cousins-Davis-tandem heeft wel nog een off-season nodig om op elkaar ingewerkt te geraken.
2
geplaatst: 15 april 2017, 08:18 uur
Gretz schreef:
Doet Utrecht dat dan zijn ze voor Feyenoord gewoon moeilijk te spelen. 0-1 of 1-1 ligt eerder in de lijn der verwachting dan een eenvoudige thuiszege.
Doet Utrecht dat dan zijn ze voor Feyenoord gewoon moeilijk te spelen. 0-1 of 1-1 ligt eerder in de lijn der verwachting dan een eenvoudige thuiszege.
Ja klopt zeker Feyenoord heeft sowieso in thuiswedstrijden niets in de pap te brokkelen, ook dit seizoen weer.

1
geplaatst: 15 april 2017, 08:43 uur
Gretz schreef:
Juist, van eigen kracht uitgaan net zoals Fenerbahçe dat ook deed toen Feyenoord moest winnen. Doet Utrecht dat dan zijn ze voor Feyenoord gewoon moeilijk te spelen. 0-1 of 1-1 ligt eerder in de lijn der verwachting dan een eenvoudige thuiszege. Erik ten Hag is tactisch zeer sterk en ik verwacht dat dat wel eens de doorslag kan geven.
Ik zeg niet dat FC Utrecht in De Kuip even gaat winnen want Feyenoord is dit seizoen ijzersterk in de eigen Kuip, maar als er na de top 3 momenteel één ploeg in staat is om daar een of meer punten af te snoepen dan is het inderdaad FC Utrecht wel. Ik ben zelf ook zeer benieuwd naar het tactische plan van Ten Hag bij FC Utrecht en denk niet dat ze zich gaan ingraven maar gewoon lekker gaan voetballen en ook gewoon dwars door het zeer trage centrum van Feyenoord heen. Daar liggen wel kansen.
0
geplaatst: 15 april 2017, 09:29 uur
bennerd schreef:
Ik root stiekem ook voor de Pelicans. Altijd al een sympathieke ploeg gevonden. De Cousins-Davis-tandem heeft wel nog een off-season nodig om op elkaar ingewerkt te geraken.
Als die komende transfer window een goede support cast bij elkaar kunnen krijgen dan kunnen de Pelicans volgend jaar heel gevaarlijk worden. Het begin van Davis/Cousins was niet overtuigend maar de laatste weken werd het beter en beter. Ik root stiekem ook voor de Pelicans. Altijd al een sympathieke ploeg gevonden. De Cousins-Davis-tandem heeft wel nog een off-season nodig om op elkaar ingewerkt te geraken.
De drie meest logische opties voor coach van het jaar heb ik al voorbij zien komen. Ik ga voor Spoelstra, omdat ik de prestatie van de Heat nog net iets indrukwekkender vind dan van Washington en San Antonio.
Jammer dat Ziggo de wedstrijd van vanavond niet op het open kanaal uitzendt. Is er eens een wedstrijd om een (voor Nederlanders) fatsoenlijke tijd, moet er weer voetbal uitgezonden worden
.NBA Playoffs-blog
0
geplaatst: 15 april 2017, 11:08 uur
Gretz schreef:
Ik snap alleen de houding van de KNVB niet helemaal. Wanneer er eindelijk een Nederlandse club weer ver komt in Europa, dan wil je die juist toch helpen door het drukke programma iets anders in te delen? Ajax - Heerenveen had prima verschoven kunnen worden naar vrijdag 28 of zaterdag 29 april, in het weekend van de bekerfinale. Wanneer Ajax de halve finale haalt hebben ze nu maar liefst 10 dagen rust tussen PSV - Ajax en de eerstvolgende Europese wedstrijd. In Engeland, Spanje, Italië e.d. zou zo'n competitiewedstrijd zeker zijn verplaatst. Voor Heerenveen maakt het ook niets uit dat ze 2 weken later spelen.
Ik snap alleen de houding van de KNVB niet helemaal. Wanneer er eindelijk een Nederlandse club weer ver komt in Europa, dan wil je die juist toch helpen door het drukke programma iets anders in te delen? Ajax - Heerenveen had prima verschoven kunnen worden naar vrijdag 28 of zaterdag 29 april, in het weekend van de bekerfinale. Wanneer Ajax de halve finale haalt hebben ze nu maar liefst 10 dagen rust tussen PSV - Ajax en de eerstvolgende Europese wedstrijd. In Engeland, Spanje, Italië e.d. zou zo'n competitiewedstrijd zeker zijn verplaatst. Voor Heerenveen maakt het ook niets uit dat ze 2 weken later spelen.
Begrijp ik nu goed, dat er wordt getwijfeld aan het vermogen van Ajax om alles soepeltjes voorbij te spelen?
Het klinkt mij meer als een vooruitgeschoven excuus dat Ajax inderdaad op vrij korte termijn gaat sneuvelen voor diverse zaken, dat alvast de KNVB de schuld worden gegeven.
Zo'n wedstrijd tegen PSV zou ook helemaal niet moeten mogen, in april!
Ajax kan leuk meekomen in de competitie en Europa maar, zoals bekend, ook de laatste wedstrijd van het seizoen kan nog roet in het eten gooien, zo'n wedstrijd heb je nog maar niet zo maar gewonnen.
Maar ja, wie plant er dan ook een uitwedstrijd tegen De Graafschap in het schema?
1
geplaatst: 15 april 2017, 11:24 uur
musician schreef:
Begrijp ik nu goed, dat er wordt getwijfeld aan het vermogen van Ajax om alles soepeltjes voorbij te spelen?
Het klinkt mij meer als een vooruitgeschoven excuus dat Ajax inderdaad op vrij korte termijn gaat sneuvelen voor diverse zaken, dan alvast de KNVB de schuld worden gegeven.
Ajax kan leuk meekomen in de competitie en Europa maar, zoals bekend, ook de laatste wedstrijd van het seizoen kan nog roet in het eten gooien, zo'n wedstrijd heb je nog maar niet zo maar gewonnen.
(quote)
Het klinkt mij meer als een vooruitgeschoven excuus dat Ajax inderdaad op vrij korte termijn gaat sneuvelen voor diverse zaken, dan alvast de KNVB de schuld worden gegeven.
Volgens mij begreep je de strekking van mijn post niet helemaal. Het heeft helemaal niets te maken met mogelijke excuses Waar ik me over verwonderde is dat Ajax 7 wedstrijden in 22 dagen moet spelen (kan gebeuren als je nog 2 fronten actief bent), maar dat de eredivisie tegelijkertijd nog een weekend stil ligt. Dat komt door de vermaledijde play-offs waardoor de bekerfinale te vroeg in het seizoen zit. Nu was de KNVB genoodzaakt om van speelronde 29 een midweekse te maken, wat zeker niet de voorkeur heeft voor geen enkele club.
Als je als KNVB hoopt dat Ajax optimaal presteert in Europa doe je er goed aan om de competitiewedstrijden tussen een Europees tweeluik te verplaatsen. Dat was mijn hele punt.
0
Hendrik68
geplaatst: 15 april 2017, 11:34 uur
Stel dat Ajax na die prachtpot nu een weekend vrij had gekregen. Haal je ze direct uit die heerlijk flow en raken ze bij Schalke geen bal meer. In Nederland en in Duitsland helemaal hebben ze een winterstop waar soms geen einde aan lijkt te komen. In Engeland spelen ze gewoon door. Hier zijn ze krap 2 maanden weer aan de gang, dan maakt een wedstrijdje meer of minder echt niet uit. Vroeger speelde ze tijdens de Pasen een dubbel programma. 3 wedstrijden in 8 dagen is nooit een excuus voor een mindere wedstrijd. Je hoort het gezeur soms in september al. Hebben ze net vakantie gehad.
0
geplaatst: 15 april 2017, 11:35 uur
Edgar18 schreef:
De drie meest logische opties voor coach van het jaar heb ik al voorbij zien komen. Ik ga voor Spoelstra, omdat ik de prestatie van de Heat nog net iets indrukwekkender vind dan van Washington en San Antonio.
Jammer dat Ziggo de wedstrijd van vanavond niet op het open kanaal uitzendt. Is er eens een wedstrijd om een (voor Nederlanders) fatsoenlijke tijd, moet er weer voetbal uitgezonden worden
.
NBA Playoffs-blog
(quote)
Als die komende transfer window een goede support cast bij elkaar kunnen krijgen dan kunnen de Pelicans volgend jaar heel gevaarlijk worden. Het begin van Davis/Cousins was niet overtuigend maar de laatste weken werd het beter en beter. De drie meest logische opties voor coach van het jaar heb ik al voorbij zien komen. Ik ga voor Spoelstra, omdat ik de prestatie van de Heat nog net iets indrukwekkender vind dan van Washington en San Antonio.
.NBA Playoffs-blog
Zucht, dan maar streamen. Moet zeggen dat ik ook niet meer zo enthousiast wordt van die volledige wedstrijden met commentaar van Mart. Best geschikt voor samenvattinkjes, maar wordt zo saai in een hele wedstrijd. Die heeft het niet meer zo. Ik ga dan maar gewoon op zoek naar een degelijke stream. ESPN of TNT hebben dikwijls fijn commentaar. Fox Sports will also do.
De Pelicans.. Ja, op papier zou ik zeggen Twin Towers! Twee big men en daar een goed defensief team omheen bouwen. Davis lekker laten scoren en rebounden, en Cousins meer in een dienende rol als defensieve center die zijn puntjes meepakt. Twee guards die goed kunnen verdedigen en secundair een driepunter weten te benutten en wat assists kunnen geven en nog een scorende forward erbij. Klinkt makkelijker als het is natuurlijk, maar het lukte San Antonio ook om een matig team, volledige leunende op Robinson (+ latere jaren Duncan), om te bouwen tot hecht defensief team. Plus dat je gewoon twee scorende machines hebt, die flink kunnen rebounden en blocken. Maakt het niet uit of je overige spelers onopvallend lijken, mits ze maar goed tactisch worden neergezet en hun werk goed doen. Kun je ze ook makkelijk vervangen, daar je bank niet van een absurd hoog niveau hoeft te zijn. Kijk maar naar het eerst SAS kampioensteam.
Blijft alleen wel jammer dat ze zoveel centers hebben. Davis moet toch wel als forward kunnen spelen, maar dat heeft tijd nodig. Komt misschien ook wel meer minuten vrij voor Kendrick Perkins

1
geplaatst: 15 april 2017, 11:40 uur
Running On Empty schreef:
(quote)
Ik ben zelf ook zeer benieuwd naar het tactische plan van Ten Hag bij FC Utrecht en denk niet dat ze zich gaan ingraven maar gewoon lekker gaan voetballen en ook gewoon dwars door het zeer trage centrum van Feyenoord heen. Daar liggen wel kansen. Jammer voor Utreg dat de snelle en ijzersterke Kongolo weer terug is achterin. En Nelom op de bank zit. En dat Jörgensen weer in de spits staat (19 goals, 12 assist) en dat El Ahmadi toch mee kan doen, samen met Vilhena. En Elia steeds fitter wordt. En dat er 50.000 man Feyenoord naar voren brullen, waaronder ik.

Verder hoop ik dat Utrecht alles wint, maar morgen even niet.
0
geplaatst: 15 april 2017, 11:47 uur
Hendrik68 schreef:
Hierbij een link naar de terechte kritiek van Maarten Ducrot op het slechte presteren van Lotto-Jumbo:
Deels mee eens. Echter in Baskenland rijden Roglic (2x etappe) en Kruiswijk top 10 om maar iets te noemen. Ze hebben geen echte mannen voor het (kasseien) klassieker werk en Groenewegen vond Roubaix "wel lachen" achteraf. Niet echt topsport mindset.
De gok met Boom heeft totaal verkeerd uitgepakt. Onvoorstelbaar dat hun man in vorm - Roglic - morgen niet start.
Verhaal van Gesink begrijp ik ook niet. Dit zijn juist zijn klassiekers, waarin top 10 toch mogelijk moet zijn.
2
geplaatst: 15 april 2017, 12:15 uur
west schreef:
Jammer voor Utreg dat de snelle en ijzersterke Kongolo weer terug is achterin. En Nelom op de bank zit. En dat Jörgensen weer in de spits staat (19 goals, 12 assist) en dat El Ahmadi toch mee kan doen, samen met Vilhena. En Elia steeds fitter wordt. En dat er 50.000 man Feyenoord naar voren brullen, waaronder ik.
(quote)
Jammer voor Utreg dat de snelle en ijzersterke Kongolo weer terug is achterin. En Nelom op de bank zit. En dat Jörgensen weer in de spits staat (19 goals, 12 assist) en dat El Ahmadi toch mee kan doen, samen met Vilhena. En Elia steeds fitter wordt. En dat er 50.000 man Feyenoord naar voren brullen, waaronder ik.
Dat is allemaal waar en toch geen garantie voor 3 punten

0
Martial
geplaatst: 15 april 2017, 12:49 uur
Gretz schreef:
Als je als KNVB hoopt dat Ajax optimaal presteert in Europa doe je er goed aan om de competitiewedstrijden tussen een Europees tweeluik te verplaatsen.
Als je als KNVB hoopt dat Ajax optimaal presteert in Europa doe je er goed aan om de competitiewedstrijden tussen een Europees tweeluik te verplaatsen.
De KNVB hoopt ook dat PSV, Feyenoord en andere Nederlandse clubs het goed doen in Europa en niet alleen Ajax en hou eens een keer op om zo arrogant en kleinerend naar andere clubs te doen.
Ajax doet het ook weer eens een keer goed in Europa en alles moet direct weer aangepast worden
en dat ze 7 wedstrijden moeten spelen in 22 dagen, tja dan hadden ze het maar niet zo goed moeten doen in Europa had je daar ook geen last van gehad ook.Het competitieschema staat overigens aan het begin van het seizoen al vast, als de KNVB met allerlei scenario's rekening moet gaan houden dan blijven ze het schema veranderen in de loop van een seizoen, neem zoals het is zou ik zeggen.
Volgend seizoen heeft een andere club misschien weer "last" van een overvol programma?
1
geplaatst: 15 april 2017, 12:52 uur
Martial schreef:
tja dan hadden ze het maar niet zo goed moeten doen in Europa had je daar ook geen last van gehad ook.
tja dan hadden ze het maar niet zo goed moeten doen in Europa had je daar ook geen last van gehad ook.
Wat n argument

Gelukkig vloog Feyenoord er snel uit

Maar volgens mij vindt Geert ook dat t voor alle teams moet gelden en niet speciaal Ajax...
1
geplaatst: 15 april 2017, 12:57 uur
Precies. In Europese wedstrijden ben ik voor alle Nederlandse teams en ik hoop dat dat voor de KNVB ook zo geldt. Voor de toekomst van het Nederlandse voetbal is het extreem belangrijk dat de clubs redelijk blijven presteren in Europa en dat we weer terugkeren naar de top 10. De KNVB kan uiteraard niet op ieder verzoek ingaan, maar ze kunnen zeker blijven meedenken met de clubs. Dit gebeurt trouwens nu ook al door wedstrijden van de zaterdag naar de zondag te verplaatsen, niet om half 11 maar om kwart voor 5 af te trappen etc. Wedstrijden opschuiven is van alle tijden.
0
geplaatst: 15 april 2017, 12:57 uur
Tja en dat terwijl jij juist voor alles en iedereen open staat...
2
geplaatst: 15 april 2017, 12:59 uur
Volgens mij heb ik geen Feyenoordhaat tentoon gespreid..wil alleen dat ze verliezen

0
geplaatst: 15 april 2017, 12:59 uur
west schreef:

Niet te vroeg juichen. Ik zou eerst maar even afwachten of ze meteen weer op niveau zijn en/of dat ze niet weer na 10 minuten geblesseerd uitvallen... ik hoop wel dat Feyenoord zich weer kan oprichten, want het zou zonde zijn als het seizoen als een nachtkaars uitgaat.
0
Martial
geplaatst: 15 april 2017, 13:00 uur
Running On Empty schreef:
Ik ben zelf ook zeer benieuwd naar het tactische plan van Ten Hag bij FC Utrecht en denk niet dat ze zich gaan ingraven maar gewoon lekker gaan voetballen en ook gewoon dwars door het zeer trage centrum van Feyenoord heen. Daar liggen wel kansen.
Ik ben zelf ook zeer benieuwd naar het tactische plan van Ten Hag bij FC Utrecht en denk niet dat ze zich gaan ingraven maar gewoon lekker gaan voetballen en ook gewoon dwars door het zeer trage centrum van Feyenoord heen. Daar liggen wel kansen.
Dat zogenaamde "tactische" plan werkte vorig seizoen tijdens de bekerfinale ook niet echt optimaal

En wat betreft dat trage centrum als je goed gepositioneerd staat hoeft dat geen probleem te zijn, maar kansen krijg je in elke wedstrijd wel dus ook Utrecht zal morgen best z'n kansjes krijgen al hoop ik van niet natuurlijk

Ik krijg zo onderhand wel het gevoel dat we morgen tegen Barcelona of Real Madrid moeten spelen

1
geplaatst: 15 april 2017, 13:10 uur
Martial schreef:
Het competitieschema staat overigens aan het begin van het seizoen al vast, als de KNVB met allerlei scenario's rekening moet gaan houden dan blijven ze het schema veranderen in de loop van een seizoen, neem zoals het is zou ik zeggen.
In Engeland gaat dat anders prima en daar moeten ze met heel wat meer rekening houden dan één of twee clubs die ver in Europa komen.Het competitieschema staat overigens aan het begin van het seizoen al vast, als de KNVB met allerlei scenario's rekening moet gaan houden dan blijven ze het schema veranderen in de loop van een seizoen, neem zoals het is zou ik zeggen.
Als Nederland daadwerkelijk mee wil gaan draaien in de Europese (sub)top zal ervoor gezorgd moeten worden dat ieder team optimaal kan presteren in Europa. En dat geldt voor iedere club.
0
geplaatst: 15 april 2017, 13:15 uur
Martial schreef:
Ik krijg zo onderhand wel het gevoel dat we morgen tegen Barcelona of Real Madrid moeten spelen
Nou ja, je speelt wel tegen een team dat na de winterstop heel aardig meekan met de Top 3 en in de beste vorm van het seizoen steekt (12. punten uit de laatste 4):
W-G-V
Ajax 11-2-0
PSV 11-1-1
Feyenoord 10-1-2
Utrecht 9-1-3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.