MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Opvallend zwakke prestatie van Demare, Greipel en Kristoff. Die werden er vrij hard uitgesprint door Sagan en Colbrelli.

Ondanks het uitvallen van Verstappen toch een mooie race gezien, spectaculair zelfs!

Normaliter (zonder SC en technisch probleem) was hij zelfs 3e geworden, maar dan was de race wel saaier geweest. Wel nog een briljante actie op Raikkonen in ronde 38.

Alonso en Gasly weer knap in de punten. Maar waar Vandoorne weer mee bezig was, maar net de twee Williams auto's achter zich en de enige gewonnen plekken waren door uitvallers. Zijn zwakste race dit seizoen, dat terwijl Norris vanmorgen weer indruk maakte in de F2. Verder denk ik dat als Leclerc volgend jaar niet u en Ferrari zit hij wel het plekje van Grosjean inneemt. Zonder zijn strapatsen was Haas nu dik 4e in het WK in plaats van nipt 5e.

Die Bertens gaat als de gesmeerde bliksem. Die hield toch helemaal niet van tennis op gras?

Hoppa Kiki

Omdat één iemand het zegt? Charles Barkley is sowieso niet zo'n sterke analyticus en zeker in dit geval zit hij er wat mij betreft nogal naast. Maar, ieder z'n mening natuurlijk!

Één iemand? Sir Charles, mind you. Dicht achter MJ qua favo status. "The shoes, it's gotta be the shoes"*

Tuurlijk is hij niet maatgevend, maar ik kwam het tegen al joetjoebend en als het mijn mening ondersteunt plemp ik hier uiteraard neer

* uit een briljante Nike commercial, ik heb de schoenen zelfs gehad

Eerste set is voor Kiki

Kiki overleeft 2 setpoints. Ik hoop dat ze het af weet te maken voordat ze in de Tour gaan sprinten

Ik vrees dat iedereen inmiddels weet hoe het met Kiki is afgelopen.

Wederom een knappe sprint van Sagan, die is in bloedvorm deze Tour. Gaviria uiteraard ook, maar daar verwacht je het meer van op een aankomst als deze.

Pech voor Zakarin, Soler en Benoot. Die zullen wat minder lekker slapen vannacht. Benoot zag er sowieso niet lekker uit, ik hoop dat zijn verwondingen meevallen.

Groenewegen kwam weer wat dichter, maar werd opnieuw slecht afgezet. Kittel trouwens ook.
Kruijswijk nu ook alweer gehavend..

Al met al kunnen dit soort ritten me verder gestolen worden.

Tiesj gebeurd...

Matthews eruit, hoewel ik me wel afvraag of dit zo slecht voor Tom is. Matthews moest anders toch ook ondersteund worden in ritten waarin hij kans maakt (en dat zijn er nogal wat met zijn kunnen).

King Roger

Het houdt een keer op.
Nu maar hopen dat die Spaanse krachtpatser er ook uit gemept wordt.

Jammer dat Dumoulin gisteren onnodig veel tijd verloor, het vertrouwen in een hoge eindklassering is nu wel aardig weg.

Weer twee doodse etappes nu en dan zondag maar eens de balans opmaken.

Hoppa!

Wel jammer van de gebaartjes

Groeneweeeeeeegen

Oppermachtig

So hey, die was goed, dat blijft niet bij 1

johan de witt schreef:
Jammer dat Dumoulin gisteren onnodig veel tijd verloor, het vertrouwen in een hoge eindklassering is nu wel aardig weg.

Weer twee doodse etappes nu en dan zondag maar eens de balans opmaken.

Bij jou? Ik denk dat pas in de bergen zal blijken hoe zwaar de Giro was, ook voor Froome trouwens. Tt die tijd is hij gewoon een van de favorieten

Na een lange zit was het een prachtige finale in de Tour. Ondertussen is Anderson-Isner op Wimbledon ook nog altijd bezig. 6-6 in de vijfde set. Dat kan nog heel lang duren.

Doet de NOS online niet meer aan live streams van de Tour? Wilde het laatste half uur op m'n telefoon kijken maar alleen Wimbledon was een optie. Ook leuk, daar niet van, maar toch...

9-9 Isner-Anderson (laatste set)

Spannend!

Djokovic - Nadal zou ik op een andere baan alvast laten beginnen.

En nog bezig...

Poeha schreef:
9-9 Isner-Anderson (laatste set)

Spannend!

21-21 nu. En nog steeds spannend ?

22-22

Die zijn voor t donker niet klaar

Gewoon 4 sets in 1 set

Holy shit, wat een wedstrijd!! Hup Anderson!!!

Episch dit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:13 uur

geplaatst: vandaag om 06:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.