MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Een break!

Ze kunnen ook niet echt meer, niet heel vreemd na ruim 6 en half uur

7-6
6-7
6-7
6-4
26-24

Fucking hell

Een van de mooiste (eendaagse) tenniswedstrijden uit de geschiedenis
(afbeelding)

Het kon ooit nog gekker en ook toen was het Isner.

Ja, alleen was dat maar een eerste ronde partij. Dan vind ik een halve finale waarbij voor beide heren een historische finale op het spel staat toch wel een stukje bijzonderder.

Het was wel redelijk uniek, maar een van de mooiste (eendaagse) tenniswedstrijden? Mwoah, het was meer serveren en...ace...en op naar de volgende service.

Wel een fraaie actie van Anderson in die beslissende breakgame. Daarentegen juist geen sterke move van Isner, toen Anderson hem met links retourneerde.

Maar goed ben wel blij dat ik dit moment "live" heb mogen aanschouwen.

Ik kan altijd maar moeilijk kijken naar Nadal met dat constante aanstellerige ritueel met broekje trekken, mauw ene kant, mauw andere kant, even langs t oor door het haar, langs de neus enz. En dat elk punt...

Of te wel kom op Djok!

Marcella wordt trouwens wel warm van Nadal heb ik t idee...

Was een bijzondere pot tennis, die eerste halve finale. Maar het niveau van Nadal en Djoko ligt toch echt wel een stukkie hoger.

Ja, stukken hoger

vigil schreef:
Marcella wordt trouwens wel warm van Nadal heb ik t idee...

Die zit kirrend te soppen op d'r stoeltje ?

Indeed...

Het is ook wel een berenpartij zeg, achterlijk hoog niveau. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen morgen

Vindt Nadal toch eindelijk zijn meerdere? Ik hoop het van harte!

Inderdaad een partij met ongelofelijke rally's.

vigil schreef:
Hoppa!

Wel jammer van de gebaartjes

Beetje irritant. Dat zijn de opspelende ego's hè.

Ik vond het niveau gisteren toch hoger ?

En dat is twee

Wel flink schakelen zo met op 3 netten topsport

vigil schreef:
En dat is twee

Wel flink schakelen zo met op 3 netten topsport

Ach met een nieuw type derailleur is het wat eenvoudiger, ook op 3 bladen. En met een Rohloff-naaf heb je 14 echte versnellingen, een gesloten systeem en dus minder onderhoud

Ook bij tennis de voor mij goede winnaar

De damesfinale duurde volgens mij net zo lang als set 3 gisteren bij Nadal - Djokovic. En dan wil ik het nog niet eens hebben over set 5 van de 1e halve finale. Gelukkig verdienen ze net zoveel, da's wel zo eerlijk ?

Want qua training, lifestyle, tijd reizen etc. investeren mannen veel meer in hun topsport dan vrouwen.

Ja 60% van het prijzengeld is ruim voldoende

Wat een tumultueuze etappe vandaag. Genoten!

Jammer van Terpstra, grootste pechvogel (nog in de race) Bardet?

Paar seconden maar toch, net als Landa.
Jammer voor Porte.
Voor de rest qua klassement eigenlijk weinig gebeurt.

johan de witt schreef:
Paar seconden maar toch, net als Landa.
Jammer voor Porte.
Voor de rest qua klassement eigenlijk weinig gebeurt.

Je vergeet Uran. Verder hele mooie en vooral chaotische etappe gezien, en toch weinig tijdsverschillen.

Dumoulin was sterk, duidelijk de beste van de klassementsrenners. Jammer dat niemand met hem mee wilde werken, dan waren de verschillen groter geweest.

Mb.
Mooie etappe met een mooie winnaar ook.

Porte als kopman in de Tour wil weer niet lukken verder. Jammer wel.

Was een prachtige dag idd, aan de buis gekluisterd geweest, vooral de TdF, tennis redelijk links laten liggen, er gebeurde te veel. De vorm van TD is hoopvol, in het begin miste ik 'm voorin, dat maakte hij ruimschoots goed. Vanaf maandag zullen we de echte machtsverhoudingen gaan zien (Kruiswijk viel ook positief op).

Overigens wel een beetje sneu dat het allergrootste sportevent hier nog steeds taboe is

Terechte winnaar bij elk van de drie events vandaag in elk geval!

Mb. schreef:
Mooie etappe met een mooie winnaar ook.

Porte als kopman in de Tour wil weer niet lukken verder. Jammer wel.

Porte en ploeggenoot van Garderen blijven twee ronderenners die telkens weer door het ijs zakken (en niet alleen door valpartijen) en hun belofte als klassementsmannen nooit inlossen, een enkele uitschieter daargelaten. Michael Rogers was er vroeger ook zo eentje.

Jammer dat Dumoulin op het eind niet doortrok. Vanaf maandag wordt het inderdaad pas echt duidelijk hoe goed/matig/slecht iedereen dan wel niet is. Veel renners die toch behoorlijk goed over de stenen heengingen vandaag, waar vooraf van gezegd werd dat ze het wel eens lastig zouden kunnen gaan krijgen (Quintana, Martin, Barguil enz.).

johan de witt schreef:
Terechte winnaar bij elk van de drie events vandaag in elk geval!

Degenkolb had de grootste (een gigantische!) gunfactor iig. Los van z'n malheur, altijd al een mooie sportman gevonden. Ook goed dat Djokovic die twee ouwe mannen weer de baas is. Over die derde... [zelfcensuur]....

Mooie race van Rossi met zijn beste prestatie van dit seizoen, helaas was Marquez hem weer voor maar dat was ook wel verwacht. Wel gelachen om Lorenzo die misschien wel tien keer dezelfde bocht verkeerd nam.
Nu drie weken rust en dan Tsjechie en Oostenrijk, toch twee mooie circuits waar misschien eens een andere winnaar uit kan komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:20 uur

geplaatst: vandaag om 14:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.