Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2016, 07:14 uur
Met dank aan ome Guus, die Tottenham op 2-2 wist te krijgen, na een 0-2 achterstand. Zo krijg hij ook een nette vermelding in de geschiedenisboekjes die over dit fenomeen ongetwijfeld nog gaan worden geschreven.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 07:36 uur
Zeg maar vooral met dank aan een herboren Hazard!
Begint er beter en beter voor ons uit te zien voor het EK.
Begint er beter en beter voor ons uit te zien voor het EK.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 08:27 uur
vigil schreef:
Zou Dembele een paar wedstrijden krijgen denken jullie?
Zou Dembele een paar wedstrijden krijgen denken jullie?
Voor dat vingertje in het oog van Costa? Staan daar niet net beloningen op?
0
geplaatst: 3 mei 2016, 09:31 uur
De bookmakers kunnen in ieder geval flink gaan uitbetalen ! Hulde voor Leicester !!
Jullie hebben er trouwens ook een behoorlijk obscuur clubje bij op het hoogste nivo, corn1holio1. Mits White Star Brussel een licentie krijgt natuurlijk.
Jullie hebben er trouwens ook een behoorlijk obscuur clubje bij op het hoogste nivo, corn1holio1. Mits White Star Brussel een licentie krijgt natuurlijk.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 10:37 uur
musician schreef:
Met dank aan ome Guus, die Tottenham op 2-2 wist te krijgen, na een 0-2 achterstand. Zo krijg hij ook een nette vermelding in de geschiedenisboekjes die over dit fenomeen ongetwijfeld nog gaan worden geschreven.
*#%^+ Guus?!?!?! Hou toch op. Die flapdrol. Zuid Korea was gekocht hoor, herinner je dat WK nog? Ik herinner me nog erg goed de volkomen mislukte en chaotische niet plaatsing voor het komende EK. En succes had hij met ervaren selecties, waar hij het zogenaamd goed met de vedetten kon vinden.
En die man koppel jij nu aan het succes van Leicester? No way! Daar heeft hij helemaal niets, maar dan ook niets mee te maken. Claudio Ranieri des te meer.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 10:39 uur
musician schreef:
Spelers 1,2 en 3 van het jaar in Engeland. Een verdediger, middenvelder en een aanvaller.....Ik hoor net bij de BBC dat de standaard selectie van Leicester nog geen 23,1 miljoen bij elkaar heeft gekost, de club heeft zo'n beetje de laagste begroting in Engeland.....
Dat betekent pas de winst van het voetballen.
Spelers 1,2 en 3 van het jaar in Engeland. Een verdediger, middenvelder en een aanvaller.....Ik hoor net bij de BBC dat de standaard selectie van Leicester nog geen 23,1 miljoen bij elkaar heeft gekost, de club heeft zo'n beetje de laagste begroting in Engeland.....
Dat betekent pas de winst van het voetballen.
Kijk, dat zijn de feiten. Een onvoorstelbare en fantastische prestatie van Leicester!
0
geplaatst: 3 mei 2016, 10:54 uur
corn1holio1 schreef:
(quote)
Het waren overigens 2 vingers

De FA schijnt het wel hoog op te gaan nemen wat er gister allemaal in Londen is voorgevallen. Tottenham is behoorlijk door het lint gegaan. Een soort van overtreffende trap van frustratie waar Chelsea de lol wel van in zag en ze ging opjutten. In ieder geval had de Spurs 9 (!?) gele kaarten gisteravond en werd o.a. Hiddink omver geduwd door een speler van Tottenham tijdens het sussen van (weer) een ruzie. Verder wilde onze Ollandse reserve keeper Vorm geloof ik wel met iedereen van Chelsea op de vuist.
Dat zijn wel van die momenten dat ons aller vrind Costa zich in z'n element voelt

0
geplaatst: 3 mei 2016, 10:58 uur
Grappig, vroeger in the old days was Tottenham een behoorlijke schopploeg. Zit het toch nog ergens in de genen van die club.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:08 uur
http://i.imgur.com/6yD1g2I.jpg
2 mei 1993: Peter Schmeichel voor het eerst kampioen in de PL, op z'n 29e.
2 mei 2016: Kasper Schmeichel voor het eerst kampioen in de PL, op z'n 29e.
2 mei 1993: Peter Schmeichel voor het eerst kampioen in de PL, op z'n 29e.
2 mei 2016: Kasper Schmeichel voor het eerst kampioen in de PL, op z'n 29e.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:12 uur
iggy schreef:
Je wil het niet weten... Dat is echt rampzalig voor het voetbal. Nu ze hebben gewoon de meeste punten gehaald over een heel seizoen, daar kan je dus sportief weinig of niets op aanmerken.
Maar wat er allemaal (niet) achter de club zit. Ongeveer alle malafide figuren die ooit in de Belgische voetbalwereld zijn opgedoken zitten daar wekelijks gezellig rond de tafel. Gemiddeld toeschouwersaantal is iets van 1500 dacht ik...

0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:13 uur
west schreef:
Grappig, vroeger in the old days was Tottenham een behoorlijke schopploeg. Zit het toch nog ergens in de genen van die club.
Volgens mij is dat altijd wel een voetballende ploeg geweest, West.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:15 uur
west schreef:
Werk jij voor de Telegraaf of zo, met die complotten- en roddelpraat (zie Prince, hier bij sport etc) van je of vergeet je gewoon sogges je critical mind te activeren?

0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:15 uur
trebremmit schreef:
Van mij part schaffen ze die hele play-offs af, treurig gedoe om een plek in de voorronde van de voorronde voor de EL.
Van mij part schaffen ze die hele play-offs af, treurig gedoe om een plek in de voorronde van de voorronde voor de EL.
Nee totaal niet mee eens. Moet je eens zien bij hoeveel wedstrijden er het komende weekeinde nog iets op het spel staat. Leuk systeem, houden zo. Anders zijn 12 van de 18 ploegen 4 weken voor het einde van de competitie reeds uitgespeeld. De spanning is juist een leuk onderdeel van onze 'Mickey Mouse' competitie. De winnaar van de play offs stroomt bovendien wat later in dan in voorgaande jaren.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:16 uur
west schreef:
*#%^+ Guus?!?!?! Hou toch op. Die flapdrol. Zuid Korea was gekocht hoor, herinner je dat WK nog? Ik herinner me nog erg goed de volkomen mislukte en chaotische niet plaatsing voor het komende EK. En succes had hij met ervaren selecties, waar hij het zogenaamd goed met de vedetten kon vinden.
En die man koppel jij nu aan het succes van Leicester? No way! Daar heeft hij helemaal niets, maar dan ook niets mee te maken. Claudio Ranieri des te meer.
Ik geloof dat je het punt hier mist. Guus speelt met Chelsea gelijk tegen Tottenham en daardoor wordt Leicester kampioen. Dan kun je hoog en laag springen over het verleden van Guus (waar ik je gelijk geef) maar dat neemt niet weg, dat hij in de boekjes gaat komen als de trainer van Chelsea die Tottenham op 2-2 hield waardoor Leicester gisteravond al kampioen werd.
Hij heeft ook een uitvoerig bedanktelefoontje van Ranieri gekregen, al een paar minuten na de wedstrijd. Guus' perikelen met Zuid Korea en het Nederlands Elftal zullen Ranieri op dat moment geen bal hebben kunnen schelen

0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:22 uur
Mjuman schreef:
Werk jij voor de Telegraaf of zo, met die complotten- en roddelpraat (zie Prince, hier bij sport etc) van je of vergeet je gewoon sogges je critical mind te activeren?
(quote)
Nee hoor, ik werk voor het NRC. Feyenoord kwam Tottenham in those old days een paar keer Europees tegen met wisselend succes. Ze hadden ook erg 'fijne fans'. Ik weet nog dat ze in de Kuip gingen vechten, maar in ons vak door een paar brede havenarbeiders eruit gekegeld werden. Allemaal feiten Mju.
(op 1 na dan) Ach: maakt het uit allemaal.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:27 uur
Running On Empty schreef:
Nee totaal niet mee eens. Moet je eens zien bij hoeveel wedstrijden er het komende weekeinde nog iets op het spel staat. Leuk systeem, houden zo. Anders zijn 12 van de 18 ploegen 4 weken voor het einde van de competitie reeds uitgespeeld. De spanning is juist een leuk onderdeel van onze 'Mickey Mouse' competitie. De winnaar van de play offs stroomt bovendien wat later in dan in voorgaande jaren.
Daarop inhakend: het zal toch niet gaan gebeuren dat FC Amsterdam aan Zee volgend jaar de eredivisie gaat bevolken?
De stemming zit er blijkbaar goed in maar ik ben toch bang dat het enigszins aan de vroege kant is en gedoemd te mislukken. Maar ja, tot nu toe klinkende resultaten in de nacompetitie....
0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:28 uur
Haha, ik had 'm net aangepast. 2x met succes, 2x niet. Maar wel de finale winnen, dus eigenlijk...
0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:29 uur
musician schreef:
Daarop inhakend: het zal toch niet gaan gebeuren dat FC Amsterdam aan Zee volgend jaar de eredivisie gaat bevolken?
.
.
Ach vergeleken bij die stunt van Leicester zou dat nog reuze meevallen

0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:30 uur
west schreef:
Nee hoor, ik werk voor het NRC. (...) Tottenham kon Feyenoord niet echt intimideren. Ze hadden ook erg 'fijne fans'. Ik weet nog dat ze in de Kuip gingen vechten, maar in ons vak door een paar brede havenarbeiders eruit gekegeld werden. Allemaal feiten Mju.
(op 1 na dan)
Nee hoor, ik werk voor het NRC. (...) Tottenham kon Feyenoord niet echt intimideren. Ze hadden ook erg 'fijne fans'. Ik weet nog dat ze in de Kuip gingen vechten, maar in ons vak door een paar brede havenarbeiders eruit gekegeld werden. Allemaal feiten Mju.
(op 1 na dan) Mocht je willen, als eeuwige stagiair zeker; dacht anders te hebben gelezen dat je kommersjeel loonslaaf was - in NRC Next stond anders aardig wat info die jouw eerdere ronkelpraat aardig ontkrachtte. Dat van die stoeltjes weet ik nog wel - die voldeden gewoon niet aan de IKEA-stresstest.
Overigens heeft datzelfde Tottenham meer stilisten in dienst (gehad) dan die havenploeg. Verder zou ik nog wel eens willen zien hoe een Rotterdamse derby zou verlopen als het kampioenschap op spel zou staan.
Laten we het erop houden dat terughoudendheid (zie de Dikke) niet een kerncompetentie van je is

0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:41 uur
Nee totaal niet mee eens. Moet je eens zien bij hoeveel wedstrijden er het komende weekeinde nog iets op het spel staat. Leuk systeem, houden zo. Anders zijn 12 van de 18 ploegen 4 weken voor het einde van de competitie reeds uitgespeeld.
(quote)
Nee totaal niet mee eens. Moet je eens zien bij hoeveel wedstrijden er het komende weekeinde nog iets op het spel staat. Leuk systeem, houden zo. Anders zijn 12 van de 18 ploegen 4 weken voor het einde van de competitie reeds uitgespeeld.
Ach jij hebt het al druk zat het komende seizoen, je moet nu ook elke vrijdagavond naar het stadion

0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:45 uur
(quote)
Ik vind er niks spannends aan, hoop ook dat Groningen het niet haalt. Paar jaar geleden ook zo'n vreselijke pot tegen Aberdeen in juli al, daar zit ik echt niet op te wachten. Nee van mij mag Utrecht de play-offs winnen hoor.

0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:49 uur
Hoe het in België is geregeld met de play-offs vind ik wel aardig eigenlijk.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:50 uur
Mjuman schreef:
Overigens heeft datzelfde Tottenham meer stilisten in dienst (gehad) dan die havenploeg.
Overigens heeft datzelfde Tottenham meer stilisten in dienst (gehad) dan die havenploeg.
'Meer' zal wel kloppen.
Maar sta mij toe één naam te noemen en dit argument is van tafel.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 11:56 uur
Mjuman schreef:
Mocht je willen, als eeuwige stagiair zeker; dacht anders te hebben gelezen dat je kommersjeel loonslaaf was - ....
Laten we het erop houden dat terughoudendheid (zie de Dikke) niet een kerncompetentie van je is
(quote)
Mocht je willen, als eeuwige stagiair zeker; dacht anders te hebben gelezen dat je kommersjeel loonslaaf was - ....
'Dacht anders te hebben gelezen'? Als dat geen roddelpraat is, dan weet ik het niet meer Mju. De bekende balk en het oog. Hé, die uitdrukking gaat oook op over het onderwerp 'terughoudenheid'.

0
geplaatst: 3 mei 2016, 12:04 uur
Haha, had het filmpje van Van Gaal nog niet gezien, maar aan het haar trekken mag alleen met SM en verder niet. 
http://www.nu.nl/sport-over...

http://www.nu.nl/sport-over...
0
geplaatst: 3 mei 2016, 12:25 uur
vigil schreef:
Ach jij hebt het al druk zat het komende seizoen, je moet nu ook elke vrijdagavond naar het stadion
Ja leuke ontwikkeling met Jong Utrecht maar ze hebben nog wel een puntje nodig volgende week. Overigens gaat dat volgend seizoen volgens mij plaatsvinden op de zaterdagmiddag. Genoeg clubs willen weg op die vrijdagavond en maandagavond. Zal ook wel van Fox afhangen.
Het vermoeden is dat Jong Utrecht na een kleine verbouwing zal gaan spelen op Zoudenbalch (trainingscomplex) en men enkel voor potjes tegen teams met een harde kern (NAC, Den Bosch etc.) zal uitwijken naar het stadion. Maar alles is nog onzeker, want dit had niemand eigenlijk zien aankomen rond de Kerst.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 12:26 uur
In eerste instantie hoop ik dat we zondag 'gewoon' met 3 goals verschil van AZ winnen

0
geplaatst: 3 mei 2016, 12:46 uur
In eerste instantie hoop ik dat we zondag 'gewoon' met 3 goals verschil van AZ winnen
(quote)
Hm, daar in Utrecht zijn ze snel tevreden, in Eindhoven zijn wij pas tevreden als wij zondag met zo'n 9 goals verschil winnen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.