MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Wat een baas

„Er zijn maar weinig mensen die hier komen”, zegt Boskamp als hij de trap oploopt. Het is alsof hij de poort opent naar een ander deel van zijn leven. Dat van de man die twee keer Auschwitz bezocht om nogmaals te zien wat hij amper kon beseffen en die eens 14 uur doorbracht in een oorlogsmuseum in het Franse Caen omdat hij per se alles wilde zien.

trebremmit schreef:
Haha, had het filmpje van Van Gaal nog niet gezien, maar aan het haar trekken mag alleen met SM en verder niet.

http://www.nu.nl/sport-over...

Dat Engels van hem gaat ook steeds beter zeg...

west schreef:

Of drie.

Hah - drie van een kind zeker, ouwe blufpokeraar. Glen Hoddle, Osvaldo Ardiles, Steve Archibald, Chris Waddle, Jürgen Klinsmann, Gary Lineker, Luka Modric (kijk ik niet naar huidig team en laat ik Paul Gascoigne buiten beschouwing).

Lees onderstaan citaat uit de wiki ook even:

Hoddle's involvement in the following three seasons was limited by a number of niggling injury problems (he started only 76 of a possible 126 league matches) but nevertheless, Hoddle proved to be the architect behind the team's 1984 UEFA Cup triumph despite missing the Final due to fitness concerns. In October 1983, he helped Spurs win 6–2 on aggregate against a Feyenoord Rotterdam side containing Johan Cruyff. Such was the quality of his performance in both matches, the Dutch legend entered the Tottenham dressing room and offered Hoddle his shirt as a sign of respect.

Rudi S schreef:
Hm, daar in Utrecht zijn ze snel tevreden, in Eindhoven zijn wij pas tevreden als wij zondag met zo'n 9 goals verschil winnen

Wij hebben er geen 9 nodig, 3 is genoeg, 4 mag ook.

Mjuman schreef:
(quote)

Hah - drie van een kind zeker, ouwe blufpokeraar. Glen Hoddle, Osvaldo Ardiles, Steve Archibald, Chris Waddle, Jürgen Klinsmann, Gary Lineker, Luka Modric (kijk ik niet naar huidig team en laat ik Paul Gascoigne buiten beschouwing).

Willem van Hanegem, Coen Moulijn & Johan Cruyff.

PS: over bluffen gesproken, Ardiles, Archibald, Waddle, Lineker en.... Klinsmann?!?! (der Schwalbekönig)
Hoddle & Gascoigne: dat zijn namen.

Running On Empty schreef:
(quote)

Wij hebben er geen 9 nodig, 3 is genoeg, 4 mag ook.

Volgens mij wordt het niks helaas. Ik wou dat het anders was en hoop dat mijn gevoel niet klopt.

Overigens is zondag op een 3-1 stand de 3-2 van De Graafschap tegen AZ onterecht afgekeurd wegens buitenspel. Dat stond hij niet. Ook moest ik nu denken aan AZ-Psv recent, toen AZ bij 0-4 nog 2 goals maakte, na slap en dom verdedigen.

west schreef:

Volgens mij wordt het niks helaas. Ik wou dat het anders was en hoop dat mijn gevoel niet klopt.
Overigens is zondag op een 3-1 stand de 3-2 van De Graafschap tegen AZ onterecht afgekeurd wegens buitenspel. Dat stond hij niet.

Gewoon erin geloven, anders kun je net zo goed thuis blijven. Het wordt 23 graden, het stadion gaat richting 21.000 verkochte kaarten, lekker sfeertje, 6-2 vorig jaar. Tuurlijk het is praktisch onmogelijk maar dat waren de 4-0 tegen Celtic en de 6-4 tegen Ajax ook. Ik acht het moeilijk maar mogelijk. Ten Hag komt wel met een passend strijdplan.

Dat is waar, de 4-0 tegen Celtic, daar was ik ook bij. Nu heb ik wat meer hoop.

Net als de 6-4 tegen ajax, nog één keer: de 6-4 tegen ajax. Ach, omdat het zo lekker is: de 6-4 tegen ajax.

west schreef:
(quote)

Willem van Hanegem, Coen Moulijn & Johan Cruyff.

PS: over bluffen gesproken, Ardiles, Archibald, Waddle, Lineker en.... Klinsmann?!?! (der Schwalbekönig)
Hoddle & Gascoigne: dat zijn namen.

Rekkelijk ben je zeker - met Johan Cruijff ( Johan Cruijff, wie kent 'em niet, Johan Cruijff, Johan Cruijff, Johan Cruijff is een echte Ajacied ) - 'bijbelvast' ben je niet: Jørgen Kristensen en Pierre Vermeulen waren technisch vaardige Feyenoorders.

Waddle en Archibald (Schotland) - kijk maar eens naar ouwe WK-beelden waren technisch zeer vaardige voetballers.

Mjuman schreef:
(quote)

Rekkelijk ben je zeker - met Johan Cruijff...
Waddle en Archibald (Schotland) - kijk maar eens naar ouwe WK-beelden waren technisch zeer vaardige voetballers.

We hadden het over bijzondere technisch voetballers bij een club. Johan Cruijff heb ik toch echt een jaar lang in het Feyenoord shirt zien spelen en kampioen zien worden. Ook zag ik hem bij de viering van 100 jaar Feyenoord in de Kuip. Hij kreeg een ovatie.
Waddle en Archibald waren zeker zeer vaardig, maar behoren niet tot de hoogste categorie.

Ik heb liever FC Utrecht dan AZ, dus vooruit mannen. Overigens betwijfel ik ten zeerste of Ten Hag in staat is met een strijdplan te komen waar 4-0 uit gaat rollen.

Maar sta nergens van te kijken. Feyenoord - NEC wordt vermoedelijk 0-2 gezien het belang voor NEC en geen enkel belang meer voor Feyenoord. Dan is PEC Zwolle wel gezien voor de nacompetitie.

Het is voor het eerst in mijn leven dat ik al mijn vertrouwen uitspreek in onze Superboeren. Hopelijk weten ze nu door het succes van Leicester dat je ook met een beperkte ploeg (maar met de juiste instelling) een heel eind kunt komen.

musician schreef:
Het is voor het eerst in mijn leven dat ik al mijn vertrouwen uitspreek in onze Superboeren. Hopelijk weten ze nu door het succes van Leicester dat je ook met een beperkte ploeg (maar met de juiste instelling) een heel eind kunt komen.

De Graafschap speelde echt goed tegen FC Utrecht uit. Als zij weer zo spelen met het publiek erachter, het zit mee en ajax wordt nerveus dan weet je het niet. Anders is het gebeurd. En die kans is natuurlijk wel veel groter helaas.

De Graafschap houdt dat misschien een uur vol en dan vliegen ze er als rijpe appelen in. Ze zullen ook niet tot op het bot gaan met de nacompetitie nog voor de boeg. Ik denk dat Ajax alleen nog de titel laat glippen als er 3 of 4 spelers in de eerste helft een been breken.

Ben trouwens benieuwd naar Bayern Munchen - Atletico Madrid vanavond. Ik heb zo'n gevoel dat BM AM compleet zoek gaat spelen.

Als ze na een uur nog niet achter staan, dan blijven ze er heus wel voor gaan. Kom je toch in de geschiedenisboeken. Word je toch een klein beetje zenuwachtig herman?

Nee hoor, ik ben geen supporter van Ajax dus het zal mij een zorg zijn verder. Vind het wel knap dat ze het zo goed doen met een toch veel mindere selectie dan PSV.

En zelfs toen Ajax een van de slechtste wedstrijden van het seizoen speelden, wonnen ze nog van De Graafschap. En ik moet ook nog maar zien dat PSV van Zwolle wint eigenlijk.

herman schreef:
En ik moet ook nog maar zien dat PSV van Zwolle wint eigenlijk.

Daar heb je ook wel weer een punt. Die hebben nog wat om voor te gaan.

herman schreef:
En zelfs toen Ajax een van de slechtste wedstrijden van het seizoen speelden, wonnen ze nog van De Graafschap. En ik moet ook nog maar zien dat PSV van Zwolle wint eigenlijk.

Ja en ja.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Stond Almere City FC rond de winterstop ook niet stijf onderaan in de Jupiler league?
En kijk nu eens, 8e in de stand, periodekampioen geworden en vrijwel door naar de volgende ronde richting de eredivisie.

De Graafschap zelf zou ook in de middenmoot van de eredivisie staan, zouden alleen de punten vanaf de winterstop worden gerekend.
Nee, ik mag die jongens uit Doetinchem graag een hart onder de riem steken.....

herman schreef:
Ben trouwens benieuwd naar Bayern Munchen - Atletico Madrid vanavond. Ik heb zo'n gevoel dat BM AM compleet zoek gaat spelen.

We kunnen in ieder geval niet zeggen dat er niets gebeurd. Ze staan dan met 1-0 voor maar missen ook weer een penalty....

+ Atlético wordt zoek gespeeld (of is eigenlijk vooral zelf de weg kwijt). Zou me verbazen als ze met elf man de wedstrijd af mogen maken.

Ik zat wel te denken: welke grote kansen heeft Bayern eigenlijk gehad? Die van Lewandowski, maar die was van de zijkant. Ze zijn ijzersterk tot de 16. Die vrije trap was eigenlijk slecht genomen, laag in de muur en met mazzel erin.
Maar ja, dat kan in de 2e helft natuurlijk beter gaan. Of komt Atletico toch terug in de wedstrijd?

Koelbloedig afgemaakt, door die Griezmann... (1-1)
Hoe krijgen ze het voor elkaar.
Bayern op zoek naar 2 goals.

GRIEZZZZZMANNNNNN

Dat worden twee Spaanse finales.

panjoe (moderator)
Atlético mag hem nu wel winnen ook, nu ze Barça, Bayern en zelfs PSV eruit hebben geknikkerd.

Ik denk dat ik het nog maar eens moet gaan zeggen: Dat worden twee Spaanse finales.

Hoewel Bayern nu nog slechts 1 doelpunt nodig heeft in een kwartier.

spanning en sensatie

En weer worden ze in de laatste minuten gematst.

Maar goed, leuke finalist. Al ging mijn voorkeur naar Bayern. Wel fijn om Pep Guardiola te zien verliezen. Eigenlijk gun ik geen enkele halve finalist de CL-winst. Real dan maar als ik moet kiezen.

EDIT: Haha, classic Torres Faalkampioen. Slechts één speler kan dat erger (iets met een 1/8-finale )

Hier zal toch niemand ter wereld blij mee zijn behalve de inwoners van de een of andere wijk in Madrid. Ik had lever de betere ploeg in de finale gezien.

Atletiiiïïiiiiiiiiiiii

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:35 uur

geplaatst: vandaag om 11:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.