MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
in de 1ste wedstrijd kwam De Graafschap terug van een 0-3 achterstand tot 3-3 tegen psv... Het zou toch niet weer

edit: nee

Zo, Kappelhof weg en direct winnen.

Ik wil ook een motortje in me fiets!

Een 19 jarige Belgische veldrijdster

Haal de Eindhovense platte kar maar uit t vet!

Zowat de hele wedstrijd Roda JC-Ajax gezien - ben geschrokken (nou ja....) van het treurige niveau van het huidige Ajax, zie nauwelijks nog Nederlands voetbal, maar dit is wel zeer belabberd voor wat toch ooit een toonaangevende club was. Als Heerlenaar zijnde uiteraard blij met het puntje voor Roda.

Ongelooflijk dat de 3 punten in de 92e minuut nog worden weggegeven. Voor de rest weer een treurige pot voetbal gezien.

Over treurige potten gesproken...

Ik hoorde van de week al geruchten dat het na een nieuwe nederlaag (toch een record, dat dan weer wel) de pleuris zou uitbreken. Hopelijk valt dat mee.

Zal wat worden volgende week, twee ploegen die het spel niet kunnen maken.

Daar moet toch wat anders aan de hand zijn? Tweespalt in de selectie ofzo. Heel vreemd dat ze nu zo slecht bezig zijn daar in Rotterdam.

vigil schreef:
een nieuwe nederlaag (toch een record, dat dan weer wel)

Als het dan toch slecht moet gaan, dan maar gelijk met een record...

Er zit geen enkel vertrouwen in de ploeg. Geen enkele vorm van creativiteit of uberhaubt iemand die iets durft te doen.

Balbezit 66% en Den Haag maar 3 kansen gehad en nog was het een verdiende overwinning. Natuurlijk had Feyenoord op 1-0 moeten komen omdat het doelpunt van Gustafson geen buitenspel was maar toch... Diep triest.

De trainer wet het ook al een tijdje niet meer, het wisselbeleid vandaag was minstens zo treurig als het spel. Dat Botteghin aan z'n eind was na een aantal weken er uit kan ik me voorstellen maar 25 minuten voor tijd met een 0-2 achterstand dan Van Beek inbrengen gaat nergens over.

Ik zie weinig licht aan het einde van de tunnel, de spelers die er nu globaal zo'n beetje staan moeten het tot aan het einde van het seizoen volhouden.

Ik lees "de pleuris uitbreken" na dit trieste record van vijf nederlagen op rij. Daar ben ik het in de basis mee eens. Maar niet zozeer op supportersniveau maar wel op bestuurlijk en technisch niveau. De revolte gaat uitbreken bij de sponsors en zal gaan leiden tot een snel vertrek van Van Geel.

Een nieuwe technische directeur zal met iets uit de hoge hoed moeten komen. Misschien ligt er een klein potje met geld.
Giovanni mag nog blijven, afhankelijk van de resultaten van de rest van het seizoen. Als hij niet snel weer vooruitgang gaat boeken volgt er een bijltjesdag, ook binnen de spelersgroep.

Ik zou ook niet weten waarom dat onterecht zou zijn.

musician schreef:

Ik lees "de pleuris uitbreken" na dit trieste record van vijf nederlagen op rij. Daar ben ik het in de basis mee eens. Maar niet zozeer op supportersniveau maar wel op bestuurlijk en technisch niveau.

Ik doelde inderdaad op supporters die (op een minder vriendelijke manier) verhaal willen gaan halen in het Maasgebouw.

Maar volgens mij is er weinig voorgevallen.

Dit is niet meer op supportersniveau op te lossen en ik denk dat mede-supporters dat ook aanvoelen.

Nou er zitten er een paar tussen die niet meer denken of voelen

Ja, dat hou je op elk moment toch. En niet alleen bij voetbal

buizen
Leuk hoor: dom darten kijken.
Was een mooie pot en Van Gerwen flikt 't 'm wel even zeg!

(maar oh oh, dat dartcommentaar..aan die tafel in de studio....)

Cured
Feyenoord heeft in ieder geval wel weer een clubrecord te pakken ....

Jij ook, je bent de derde met het zelfde bericht op 1 halve pagina....

maar goed, nu worden een aantal spelers gewoon thuis bedreigd, te treurig voor worden

vigil schreef:
(...)maar goed, nu worden een aantal spelers gewoon thuis bedreigd, te treurig voor worden

Dat mag natuurlijk nooit gebeuren.

In plaats dat de leden van het bestuur uit elkaar worden gespeeld door het gevoerde beleid met belabberde uitslagen als resultaat, worden ze juist in elkaars armen gedreven vanwege dit soort van acties.

Of spelers die "met de dood worden bedreigd" beter gaan spelen vermoed ik ook niet. De kans dat je gemotiveerde nieuwe spelers aantrekt neemt ook behoorlijk af. Dus dit soort van optreden werkt volledig averechts.

Dat er evenwel dient te worden ingegrepen lijkt mij wel duidelijk. De vraag is alleen hoe dat nog op een fatsoenlijke manier kan. En dat vergt bestuurlijk vermogen.

Cured
Gisteren Cambuur - Heerenveen gezien. Gelukkig won Heerenveen en Cambuur krijgt het nog heel moeilijk om zich te handhaven.

Zoals het er nu naar uit ziet gaat Kazim nog gewoon kampioen worden dit jaar

Nigel De Jong is ook clubloos, lees ik in dezelfde krant. Gratis af te halen in Milaan.

musician schreef:
Nigel De Jong is ook clubloos, lees ik in dezelfde krant. Gratis af te halen in Milaan.

Volgens Amerikaanse media zet De Jong zijn loopbaan voort bij Los Angeles Galaxy, waar hij een verbintenis tot halverwege 2018 zou kunnen tekenen.

Jawel, maar de VS is natuurlijk alleen een noodoplossing voor uitgerangeerde spelers die proberen nog wat te verdienen.
Zolang er nog niets is getekend is De Jong uiteraard bereid alle opties open te houden. Daarom staat het bericht ook expliciet in de krant.
Voor de snelle beslisser van vandaag, de laatste dag voor versterkingen....

Het zou mooi zijn als Feyenoord ook nog een zak(je) geld meekrijgt.

Als de Jong clubloos is spreken we niet meer van een transfer en kan hij ook in maart nog ergens tekenen, meen ik.

Als De Jong nog iets zou willen met het Nederlands Elftal, en hij is pas 31, dan is de VS te ver weg.
Als het hem niets meer kan schelen, als hij binnen is en in de VS nog een leuke schnabbel wil binnen halen, moet hij dat doen.

Maar dan is dus de vraag hoe ambitieus hij (nog) is. Ik moet toegeven hem niet meer te hebben gevolgd in Italië maar als Milan bereid is om zijn contract zomaar te ontbinden, neem ik aan dat hij niet wekelijks in de basis van AC Milan de kleuren van de club stond te verdedigen. Ergo, hij zat vermoedelijk alleen nog maar op de bank.

Tegen Inter zat hij niet meer bij de selectie. Hij begon als aanvoerder aan het seizoen, maar heeft maar 5 potjes meegedaan met AC. Onbewust heeft hij afscheid genomen met een rode kaart op 13 dec jl. Daana kwam hij niet meer in actie.

Boeiende vraag natuurlijk: wat is daar in een paar potjes tijd gebeurd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:05 uur

geplaatst: vandaag om 16:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.