MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Ja dat blijkt, 5-1 tegen Tottenham... Vorige 0-0 tegen de nummer laatst... Misschien hadden ze beter er toen eentje kunnen maken.

Zoals ik al voorspelde gaat Tottenham dus de 2de plek verliezen

Niet dat het wat uitmaakt meer, maar toch jammer dat we in zo'n mooi seizoen de grote rivaal niet voor hebben kunnen blijven.

Paap_Floyd schreef:
Lekker genieten van Zakarin en Firsanov deze giro.

Ja, vooral Zakarin was genieten vandaag

Tjonge jonge jonge jonge: Max Verstappen schrijft sporthistorie. En niet alleen voor ons kleine landje, als jongste ooit een Grand Prix winnen: en hoe! http://www.msweb.nl/forum/images/smilies/bravo2.gif

Sportmoment van de dag, die Verstappen!

Hoewel natuurlijk Newcastle ook een eind kwam, met 5-1 tegen Tottenham.
En dan ging het nota bene voor Newcastle nergens om. Waren al gedegradeerd maar Tottenham moest nog vol voor de tweede plek voor een CL plaats!

Een klein beetje dus De Graafschap tegen.. enfin, Tottenham viel lelijk door de mand eerlijk gezegd en het is heel goed dat ze geen kampioen zijn geworden.

Max no 1. Wereldprestatie op banden van 30 ronden oud. Goeie tactiek.
Blijft Koeman Van Gaal voor? Zou wel eens mooi zijn.
Goals voor Lens , Klaas-Jan, Wijnaldum, Janmaat en mooie pass van Strootman. Ik krijg zowaar weer wat hoop....

Toch best knap van Koeman, maar zeven punten van CL kwalificatie af.

musician schreef:

Voorlopig van het jaar.

Moet Oranje wel kampioen worden om dat te overtreffen. Oh nee, er is geen Oranje.

Ja, op de schaal van Nederland heb je gelijk!

trebremmit schreef:
Toch best knap van Koeman, maar zeven punten van CL kwalificatie af.

Ja dat is het zeker!

Yes, Club Brugge kampioen! Eindelijk, na 11 jaar zonder titel, veel te lang voor een topclub. De opluchting en vreugde bij de supporters is dan ook bijzonder groot. En omdat ik op een Nederlands forum zit: hulde aan Vormer en Denswil!

JoaMuse schreef:
En omdat ik op een Nederlands forum zit: hulde aan Vormer en Denswil!

Hoe heeft Denswil zich ontwikkeld laatste 1/2 seizoenen?

vigil schreef:
(quote)

Ja dat is het zeker!

En Van Dijk door de supporters en de spelers uitgeroepen tot speler van het jaar. Nu het nog laten zien in Oranje.

VladTheImpaler schreef:
(quote)

Hoe heeft Denswil zich ontwikkeld laatste 1/2 seizoenen?
Matig gestart toen hij in de winter van vorig seizoen kwam, leek aanvankelijk een slechte transfer. Maar begin dit seizoen door blessures in de ploeg gekomen en een basisplek veroverd, ook omdat Oscar Duarte vertrok. Heeft zich ontwikkeld tot een secure verdediger die je op weinig foutjes kan betrappen. En draagt ook offensief wat bij, scoorde een goal in de play-offs en in de beker met een vrije trap. Je kan hem wat vergelijken met Ryan Donk, een andere Nederlandse verdediger die bij Club een aantal jaren sterkhouder was. Denswil is misschien iets minder getalenteerd, maar gelukkig ook minder nonchalant.

Mooi om te horen dat hij het dan nu goed doet daar.

Gefeliciteerd met je club JoaMuse, was al weer even geleden, niet? oh, 11 jaar schrijf je zelf al..

JoaMuse schreef:
Yes, Club Brugge kampioen! Eindelijk, na 11 jaar zonder titel, veel te lang voor een topclub.

Gefeliciteerd. Kom je ook uit die erg mooie stad? Volgens mij is het extra mooi om kampioen te worden tegen Anderlecht, toch? En dan ook nog met 4-0.

JoaMuse schreef:
(quote)
Matig gestart toen hij in de winter van vorig seizoen kwam, leek aanvankelijk een slechte transfer. Maar begin dit seizoen door blessures in de ploeg gekomen en een basisplek veroverd, ook omdat Oscar Duarte vertrok. Heeft zich ontwikkeld tot een secure verdediger die je op weinig foutjes kan betrappen. En draagt ook offensief wat bij, scoorde een goal in de play-offs en in de beker met een vrije trap. Je kan hem wat vergelijken met Ryan Donk, een andere Nederlandse verdediger die bij Club een aantal jaren sterkhouder was. Denswil is misschien iets minder getalenteerd, maar gelukkig ook minder nonchalant.

Vormt een ijzersterk centraal duo met Engels.

Hendrik68
Ruim 1,1 miljoen kijkers voor Max gisteren via Ziggo Sports. Dat is netjes, maar eigenlijk ken ik nauwelijks mensen met een Ziggo abonnement. Iedereen die ik ken kijkt via RTL Duitsland en als ik de commentatoren mag geloven zijn er erg veel Nederlanders die op hun zender afstemmen. Ben best wel benieuwd hoeveel dat er zijn. Zo lang RTL Duitsland het blijft uitzenden zie ik geen reden om naar Ziggo over te stappen, helemaal omdat Ziggo verder niks heeft. RTL heeft echt heel kundige commentatoren en een prettige manier van commentaar geven. En ook nog eens veel verstand van techniek.

Komende zondag Monaco, ideaal voor Red Bull. Laat ik dan net een afspraak hebben. Eens kijken of we daar onderuit kunnen komen.

west schreef:
(quote)

Gefeliciteerd. Kom je ook uit die erg mooie stad? Volgens mij is het extra mooi om kampioen te worden tegen Anderlecht, toch? En dan ook nog met 4-0.
Nee, uit Antwerpen, niet echt in de buurt. Club Brugge is ook echt een club van wie de fans over het hele land (of zeker heel Vlaanderen) gespreid zijn. Ik denk zelfs dat er in de stad Brugge zelf meer fans van Cercle Brugge dan van Club zijn. En ja, dat het uitgerekend tegen Anderlecht gebeurt en met ruime cijfers is natuurlijk prachtig!

Nou Hendrik, Ziggo heeft 9 miljoen abonnees en zendt naast F1 ook de primera division uit op het open kanaal. Voordeel van Ziggo is dat het zonder reclame is. Commentaar van de Duitsers is wel wat beter, maar ze vertalen letterlijk echt alles. Dat is wel irritant soms.
Echter er voor overstappen lijkt me idd wat overdreven.

Negen miljoen? Dat lijkt me wel heel veel.

Hendrik68
4,2 miljoen mensen hebben een TV abonnement bij Ziggo. Als je de andere abonnementen erbij optelt (Internet, Telefoon) dan kom je wel rond die 9 miljoen. Ik vind 4,2 nog steeds heel veel. Hoe dan ook: Voor live voetbal stap ik sowieso niet over en al helemaal niet voor de Primera Division. Ze hebben ook NBA toch? Net de enige sport van de grote 4 Amerikaanse sporten die me niks interesseert. Nee als de NFL niet van Fox verdwijnt en de F1 niet bij RTL verdwijnt dan zie ik geen enkele reden voor een overstap.

Gaat de Premier League niet naar Ziggo komend of volgend seizoen?
Edit: inderdaad, ik zie net vanaf augustus.

Ha, hierdoor ging die wedstrijd van ManU dus niet door

An "urgent" inquiry has been demanded after a dummy bomb used in a security exercise caused a Premier League match at Old Trafford to be postponed.

Old Trafford: Urgent inquiry demanded after bomb 'fiasco' - BBC Sport

musician schreef:

Hoewel natuurlijk Newcastle ook een eind kwam, met 5-1 tegen Tottenham.
En dan ging het nota bene voor Newcastle nergens om. Waren al gedegradeerd maar Tottenham moest nog vol voor de tweede plek voor een CL plaats!

Nee hoor, Tottenham moest alleen nog voor de eer om boven Arsenal te eindigen. Tweede of derde plek in de Premier League maakt voor de CL niks uit.

Hendrik68 schreef:
Ruim 1,1 miljoen kijkers voor Max gisteren via Ziggo Sports. Dat is netjes, maar eigenlijk ken ik nauwelijks mensen met een Ziggo abonnement. Iedereen die ik ken kijkt via RTL Duitsland en als ik de commentatoren mag geloven zijn er erg veel Nederlanders die op hun zender afstemmen. Ben best wel benieuwd hoeveel dat er zijn. Zo lang RTL Duitsland het blijft uitzenden zie ik geen reden om naar Ziggo over te stappen, helemaal omdat Ziggo verder niks heeft. RTL heeft echt heel kundige commentatoren en een prettige manier van commentaar geven. En ook nog eens veel verstand van techniek.

Ik kijk altijd bij Sky. Bij Nederlandse zenders - daar keek ik van 2002 t/m 2009 naar - zat ik me altijd enorm te ergeren aan Olav Mol. Hij heeft vaak totaal niet door wie waar rijd en snapt ook weinig van de tactieken. Bij Sky (en voorheen BBC) leer ik haast elke race wel weer iets nieuws. Mijn Duits is te slecht voor RTL, maar kan me niet voorstellen dat ze het daar beter doen dan bij Sky. Je moet dan wel live streamen of na afloop downloaden (meestal kijk ik het op zondagavond pas en vermijd ik in de middag facebook, nieuwssites en dit topic), want volgens mij wordt Sky Sports in NL nergens/weinig aangeboden.

Teunnis schreef:
(quote)

Nee hoor, Tottenham moest alleen nog voor de eer om boven Arsenal te eindigen. Tweede of derde plek in de Premier League maakt voor de CL niks uit.

Als je net de titelrace hebt verloren, kan ik me voorstellen dat je in een uitwedstrijd om de kat z'n viool niet meer 100% scherp bent. Zo werkt dat toch mentaal?

Gretz schreef:
Niet dat het wat uitmaakt meer, maar toch jammer dat we in zo'n mooi seizoen de grote rivaal niet voor hebben kunnen blijven.

Je bedoelt Psv?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:31 uur

geplaatst: vandaag om 04:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.