MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
west schreef:
(quote)

Je bedoelt Psv?

Dat is ook jammer ja, en net wat pijnlijker dan het puntenverlies van de Spurs.

Het seizoen voor Spurs had historisch kunnen worden, ware het niet dat Leicester City alles en iedereen overtrof. In ieder geval een mooie CL-campagne komend seizoen en als deze lijn verder wordt doorgezet zou er een kampioenschap in moeten zitten de aankomende 5 jaar.

Gretz schreef:
(quote)

Dat is ook jammer ja, en net wat pijnlijker dan het puntenverlies van de Spurs.
Wat reageer jij netjes: dan hoop ik met je mee dat de Spurs binnen 5 jaar een keer kampioen worden. Ik ben trouwens benieuwd wat er bij Leicester gebeurd. Die eigenaren uit Thailand hebben echt iets opgebouwd samen met de club. Wie weet draaien ze volgend jaar toch redelijk bovenin mee, als er niet teveel starkholders vertrekken of niet voor goede vervangers gezorgd kan worden.

Teunnis schreef:
Nee hoor, Tottenham moest alleen nog voor de eer om boven Arsenal te eindigen. Tweede of derde plek in de Premier League maakt voor de CL niks uit.

west schreef:
Als je net de titelrace hebt verloren, kan ik me voorstellen dat je in een uitwedstrijd om de kat z'n viool niet meer 100% scherp bent. Zo werkt dat toch mentaal?

Ik heb de exacte gegevens niet direct bij de hand, maar volgens mij maakt het wel degelijk een verschil wanneer je instapt in de (voorrondes) van de CL of je tweede of derde wordt in Engeland.

Tottenham Hotspur beschouwde zich de hele tijd als de nummer 2 van Engeland en als je dan zo'n wedstrijd tegen een gedegradeerd elftal neerzet is toch wel een blamage.

De onvolwassenheid van het elftal werd er behoorlijk ingewreven en er werd dan ook smakelijk om gelachen, in Engeland.

musician schreef:
(quote)

(quote)

Ik heb de exacte gegevens niet direct bij de hand, maar volgens mij maakt het wel degelijk een verschil wanneer je instapt in de (voorrondes) van de CL of je tweede of derde wordt in Engeland.

Ik heb de exacte gegevens wel direct bij de hand en het maakt echt niet uit hoor. De nummers 1 t/m 3 gaan rechtstreeks naar de groepsfase. De nummer 1 komt in pot 1 terecht, de nummers 2 en 3 worden op basis van UEFA-coëfficiënten ingedeeld (en daar heeft een PL-wedstrijd geen invloed op). De nummer vier van Engeland gaat naar de vierde kwalificatieronde (ook wel de play-offronde genoemd).

musician schreef:
(quote)

(quote)

Hé musician, die eerste quote waar mijn naam bij staat is niet van mij, maar van Teunnis.

Ik dacht overigens dat alleen plek 4 voorrondes CL is. Edit: dat schrijft Teunnis hierboven al.

Excuus, dat moderne quoten ook.....

west schreef:
(quote)
Wat reageer jij netjes: dan hoop ik met je mee dat de Spurs binnen 5 jaar een keer kampioen worden. Ik ben trouwens benieuwd wat er bij Leicester gebeurd. Die eigenaren uit Thailand hebben echt iets opgebouwd samen met de club. Wie weet draaien ze volgend jaar toch redelijk bovenin mee, als er niet teveel starkholders vertrekken of niet voor goede vervangers gezorgd kan worden.

Ah thanks. Binnen de huidige PL sluit ik niet uit dat er nog meer verrassingen gaan komen. City en Chelsea zijn niet de enige teams meer die met een vrijwel oneindig grote zak geld de transfermarkt op kunnen.

musician schreef:

Tottenham Hotspur beschouwde zich de hele tijd als de nummer 2 van Engeland en als je dan zo'n wedstrijd tegen een gedegradeerd elftal neerzet is toch wel een blamage.

De onvolwassenheid van het elftal werd er behoorlijk ingewreven en er werd dan ook smakelijk om gelachen, in Engeland.

Nah een offday in een potje dat eigenlijk nergens meer om gaat. En spelen ze ook nog eens uit. Denk niet dat je veel zinnigs kan zeggen over die laatste wedstrijd in Newcastle.

Onvolwassen was wel hoe het team - zenuwachtig en al - een 0-2 voorsprong weggaf tegen Chelsea waardoor de champagne in Leicester toch al op maandag ontkurkt kon worden.

musician schreef:
Excuus, dat moderne quoten ook.....

Oh, maakt niet uit hoor. Ik zag alleen ineens mijn naam staan bij een quote die niet van mij was.

Gretz schreef:

Onvolwassen was wel hoe het team - zenuwachtig en al - een 0-2 voorsprong weggaf tegen Chelsea waardoor de champagne in Leicester toch al op maandag ontkurkt kon worden.

En hoe stupide er ondanks het grote overwicht niet van WBA thuis werd gewonnen waardoor de titeldroom vrijwel verkeken was. Als ze die gewoon over de streep hadden getrokken had ik het nog moeten of het wellicht niet nog veel spannender was geworden in de PL.

Nieuwe roze trui drager, maar de trui blijft wel binnen de Etixx ploeg. Verder is Landa onverwacht afgestapt wegens ziekte. Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat Dumoulin binnen een paar etappes zal afstappen, ging vandaag weer niet goed en er valt weinig meer te halen.

ManU had met 18-0 moeten winnen om City in te halen en deel te nemen aan de voorronde champions league. Tja, net niet geukt (3-1 winst op afc B)
Als Liverpool vanavond wint kwalificeert zij zich wel voor de CL.

gigage schreef:
ManU had met 18-0 moeten winnen om City in te halen en deel te nemen aan de voorronde champions league.

Nou ja, er zijn wel gekkere dingen gebeurd afgelopen week

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/4301408/2016/05/15/Gelderse-voetbalclub-na-23-0-We-distantieren-ons-van-deze-uitslag.dhtml

En zoals verwacht is Dumoulin vandaag afgestapt in de Giro.

U kunt nu uw geld inzetten: rijdt hij de Ronde van Polen of de Tour? Ik gok op de eerste, mocht het toch de Tour worden denk ik dat hij die ook niet uitrijdt met het oog op de Spelen.

Ik gok ook op de Ronde van Polen. Je gaat toch niet een Tour rijden als je van te voren al weet dat je na een week ofzo zal afstappen.

KNVB komt officieel pas om 17:00 uur met een uitspraak, maar ik lees nu her en der dat Twente teruggezet gaat worden naar de Jupiler League. Hoax of een lek dat op waarheid berust?

Is waarschijnlijk waar.

Jammer. Maar wel terecht.

Ben benieuwd wat hiervan waar is, mocht het kloppen dan blijft Willem II in de eredivisie en krijgen we denk ik een drieluik tussen de Graafschap, GoAhead en NAC.

Er valt er dan maar eentje af. Echt spannend is het niet meer...

Of er komt een club bij die eerder afgevallen is en de plaats inneemt van Willem II.

Twente aan de Langeleegte volgend seizoen!

Oh nee...

NAC-Directeur Goetzee gelooft er in ieder geval niet in en zegt dat volgens de huidige reglementen degradatie nu niet mogelijk is. Het wordt ook wel een erg raar verhaal zo ondertussen.

Hendrik68
Mag Twente nog niet eens mopperen als het zo is. De kansen voor Cambuur om er alsnog in te blijven stijgen ook. Bij degradatie van Twente en overwinningen van Willem II en De Graafschap blijft Cambuur alsnog in de eredivisie: KNVB voorbereid op mogelijk noodscenario FC Twente | knvb

DjFrankie (moderator)
GrafGantz schreef:
U kunt nu uw geld inzetten: rijdt hij de Ronde van Polen of de Tour? Ik gok op de eerste, mocht het toch de Tour worden denk ik dat hij die ook niet uitrijdt met het oog op de Spelen.

Zeker geen Tour, past niet inde voorbereiding en het was al bekend dat hij Polen ging doen.

DjFrankie schreef:
(quote)

Zeker geen Tour, past niet in de voorbereiding en het was al bekend dat hij Polen ging doen.

In eerste instantie wel ja, maar daar kwamen vandaag weer twijfels over.

DjFrankie schreef:
Zeker geen Tour, past niet inde voorbereiding en het was al bekend dat hij Polen ging doen.

De organisatie van de Ronde van Polen liet het lijken alsof hij zeker al zou meedoen, maar de ploeg van Dumoulin heeft aangegeven dat het nog niet zeker is of hij de Ronde van Polen gaat rijden of de Tour.

GrafGantz schreef:
But on de other kent:

(afbeelding)

En iedereen vooraf maar zeggen dat ze verdedigers moesten halen... spitsenprobleem was erger. Volgend jaar zal Martial wel wat verder groeien, maar een topspits moet er wel bij.

Eigenlijk nog knap om met zo weinig doelpunten 5e te worden. Nummer 17 Sunderland is nipt aan degradatie ontkomen en scoorde slechts 1x minder dan ManU. Al zit er natuurlijk wel een flink verschil in de tegendoelpunten, maar het blijft treurig.

DjFrankie (moderator)
VladTheImpaler schreef:
(quote)

De organisatie van de Ronde van Polen liet het lijken alsof hij zeker al zou meedoen, maar de ploeg van Dumoulin heeft aangegeven dat het nog niet zeker is of hij de Ronde van Polen gaat rijden of de Tour.

A Merci had ik nog niet gehoord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:54 uur

geplaatst: vandaag om 10:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.