MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Vond het geen gekke wissel eigenlijk.

west schreef:
(quote)

Hij kan net als De Boer dat zondag deed ook zo goed wisselen. Ik was in het stadion in 2004 bij Nederland - Tjechië toen hij Robben bij een 2-0 voorsprong wisselde voor Bosveld. Iedereen ontplofte. Zelfs de spelers keken om zich heen naar de boze supporters. Einduitslag weten jullie vast nog (2-3).

Maar Nederland haalde wel nog de halve finale. Welliswaar met geluk en pokke voetbal. Dat gaat op dit EK niet lukken.

Deren Bliksem schreef:
Vond het geen gekke wissel eigenlijk.

In die tijd hadden jullie nog niet continue tillevezie daar in de noordoostelijke wingewesten. Het zal je dus ontgaan zijn wat voor buitengewoon toepasselijke grap Youp van het Hek daarover heeft gemaakt - dat gaf ongeveer wel de heersende opvatting weer. Hint: 't had te maken met het enigszins afgeplatte schedeldak aan de achterzijde van de Advocaat-schedel.

Franck Maudit
Tim Wellens

Tom

Mjuman schreef:

In die tijd hadden jullie nog niet continue tillevezie daar in de noordoostelijke wingewesten. Het zal je dus ontgaan zijn wat voor buitengewoon toepasselijke grap Youp van het Hek daarover heeft gemaakt - dat gaf ongeveer wel de heersende opvatting weer. Hint: 't had te maken met het enigszins afgeplatte schedeldak aan de achterzijde van de Advocaat-schedel.

Maar Youp, die heeft er verstand van. Die zal de loopacties van Nedved vast hebben bestudeerd.

Mag ik trouwens mijn Noordoostelijke roots verdedigen? Zwart-wit TV was toen de bom hier. Dus het is behoorlijk verheven om te zeggen dat wij geen continue tillevezie hadden.

Deren Bliksem schreef:
Mag ik trouwens mijn Noordoostelijke roots verdedigen? Zwart-wit TV was toen de bom hier. Dus het is behoorlijk verheven om te zeggen dat wij geen continue tillevezie hadden.

Jazeker, d'r is een tiet van khoom'n en d'r is een tiet van goahn en zwart-wit was hier ook hot toen de blotetiet'ntiet (Phil Bloom in Hoepla) was gekomen: 28 juli Hoepla (1967) on Vimeo

Chez nous schakelde m'n vader toen prompt over - "waar is dat nou voor nodig? "

Robben snapte trouwens zelf toen ook niks van die wissel; ik dacht zoals herman

Gretz schreef:

Groot stadion en een enorme achterban. Zonder de lucratieve TV-gelden zullen ze wel snel als een baksteen zakken.....

De degradanten krijgen toch ook wat winstpremie mee over dit seizoen? Meen dat ergens gelezen te hebben.

PL clubs krijgen inderdaad een degradatiepremie verspreid over een paar seizoenen. Is geloof ik zo'n 10/20 miljoen per seizoen.

Een "nieuw gevalletje" doping van (alle) Russische atleten tijdens Sotsji: je vraagt je af waarom we nog blijven sporten met en tegen die mensen.

En waarom we zo braaf blijven meedoen aan al die toernooien die door Poetin worden georganiseerd.
Omkoping, doping en intimidatie van staatswege: hoog tijd voor de middelvinger en (bijvoorbeeld) het ontnemen van het WK voetbal van 2018. Hoeveel leergeld moet daar nu nog mee worden betaald.

Lekker genieten van Zakarin en Firsanov deze giro.

Paap_Floyd schreef:
O ja, leg ons nog even uit van die wissel want dat weten we zelf niet meer

Nou..... zoals je hierboven kunt lezen, snappen er nog steeds een paar het niet. Toen hadden we in ons groepje één iemand die De wissel bleef verdedigen. Hadden we voor het eerst ruzie.

west schreef:
Nou..... zoals je hierboven kunt lezen, snappen er nog steeds een paar het niet. Toen hadden we in ons groepje één iemand die De wissel bleef verdedigen. Hadden we voor het eerst ruzie.

In ons groepje werd daarover rekkelijk (en tolerant) gedaan: hij betaalde het volgende rondje. Advocaat als hulpcoach is trouwens wél een goede wissel: wordt het systeem geheid weer 5-3-2

Triest hypocriet publiek in Maastricht. Voor de wedstrijd Bryan Smeets toejuichen omdat hij de kampioensdroom van Ajax kapot maakte. Dan maakt hij vervolgens ook de winnende tegen MVV en wordt hij uitgescholden. Treurig. Bryan Smeets: van hero naar zero | NOS

Hendrik68
Zo, 4e startplaats voor onze Max. Uitstekend gedaan. Pas in de laatste poging slaagt Ricciardo er in Verstappen te passeren. Ook direct dik, dat dan wel, maar om een beeld te geven: Verstappen bleef beide Ferrari's voor. Als het morgen een beetje meezit kan hij zomaar het podium halen. Wees niet verbaasd als het gebeurt.

Hendrik68 schreef:
Als het morgen een beetje meezit kan hij zomaar het podium halen. Wees niet verbaasd als het gebeurt.

Doe maar even rustig aan, verbazingwekkende sportmomenten genoeg gehad de afgelopen week...

Was vandaag niet helemaal het dagje van Dumoulin en is helaas zijn roze trui kwijt. Brambilla met een mooie overwinning en heeft nu verrassend het roze. Kruijswijk staat er ook heel goed voor in het klassement. Ik ben benieuwd of Dumoulin morgen weer een beetje in goede doen is voor de tijdrit en hoe Kruijswijk het ervan af gaat brengen.

Castaignos viel in en veroorzaakte de vrije trap waardoor zijn club het degradatieduel met Werder verloor (88e min). Eintracht Frankfurt mag nu in de barrage. In Bremen is de vreugde net zo groot als waren ze kampioen haha.

VladTheImpaler schreef:
Was vandaag niet helemaal het dagje van Dumoulin en is helaas zijn roze trui kwijt. Brambilla met een mooie overwinning en heeft nu verrassend het roze. Kruijswijk staat er ook heel goed voor in het klassement. Ik ben benieuwd of Dumoulin morgen weer een beetje in goede doen is voor de tijdrit en hoe Kruijswijk het ervan af gaat brengen.

Kruijswijk staat scherp. Verwacht dat Dumoulin morgen roze terugpakt, maar ik zie Kruijswijk ook als outsider om morgen de trui te pakken, samen met Nibali en Zakarin.

Van veel klassementsrenners weet ik niet zo goed hoe goed ze zijn in tijdritten van deze lengte. Het is denk ik wel in hun voordeel dat het geen vlakke tijdrit is. Na vandaag geef ik Dumoulin wat minder kans dat ie de roze trui weer terug pakt. Het zou prachtig zijn als het Kruijswijk lukt morgen.

MAX!!

ONGEKEND!

Feestje

Knap hoor van Verstappen!

Nou Daphne, dat moet goud worden voor het sportmoment van het jaar. Wat een held, onze Max! De race begon al heerlijk met de Mercedessen en Vettel dwong Ricciardo tot de verkeerde strategie. Alsof het zo in de sterren stond geschreven. Prachtig! Nu hopen op een kers op de taart straks met Tom.

Hendrik68
En dan te bedenken dat die Raikonen de laatste 20 ronden constant in zijn nek hijgde. Om dan de rust te bewaren met compleet versleten banden. Ongelofelijk. Een legendarisch moment in de sporthistorie. Onze Oosterburen juichen misschien nog wel harder dan ons. Prachtig hoe iedereen dit dat mannetje gunt.

Wat een sensationele overwinning voor Max Verstappen! Hij en Raikkonen zaten op een andere strategie dan Ricciardo en Vettel en ik had niet gedacht dat juist deze twee aan het langste eind zouden trekken. Ontzettend knap gedaan met zoveel schijnwerpers op je gericht en druk op je schouders. Hulde!

Pastor Maldonado heeft ook eens op sensationele wijze de GP van Spanje gewonnen. Hopelijk gaat Max zijn toekomst er iets rooskleuriger uitzien.

Lekker weertje in Italië

Laatste half jaar niks laten zien en nu t niet meer hoeft gaat vrind Wijnaldum opeens los

vigil schreef:
Laatste half jaar niks laten zien en nu t niet meer hoeft gaat vrind Wijnaldum opeens los

Ja, die zoekt een nieuwe baan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:05 uur

geplaatst: vandaag om 06:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.