Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2016, 13:35 uur
En dan vervangen worden door Mourinho.
Volledig afgebrand na zijn verschrikkelijke seizoenstart (en ontslag) bij Chelsea, door dezelfde Engelse pers.
Ik vind Mourinho ook zeker niet beter dan Van Gaal.
En zijn keuze door het bestuur en zijn handelswijze op het veld hebben ook een verrassingselement van nul komma nul.
Voor een beetje weerwerk tegen o.a. Leicester City hadden ze beter gekozen voor een meer onbekende en dus spannender trainer.
Volledig afgebrand na zijn verschrikkelijke seizoenstart (en ontslag) bij Chelsea, door dezelfde Engelse pers.
Ik vind Mourinho ook zeker niet beter dan Van Gaal.
En zijn keuze door het bestuur en zijn handelswijze op het veld hebben ook een verrassingselement van nul komma nul.
Voor een beetje weerwerk tegen o.a. Leicester City hadden ze beter gekozen voor een meer onbekende en dus spannender trainer.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 14:02 uur
Volgens de geruchtenmachine houdt Giggs het ook voor gezien. Die had blijkbaar gehoopt Van Gaal op te volgen als die de laan uit gebonjourd zou worden.
Reports Claim Ryan Giggs Has Left Manchester United, Too - TheSPORTbible - beta.thesportbible.com
Reports Claim Ryan Giggs Has Left Manchester United, Too - TheSPORTbible - beta.thesportbible.com
0
geplaatst: 23 mei 2016, 14:22 uur
musician schreef:
Dat is inderdaad onbegrijpelijk.
Overal waar United voor staat heeft Mourinho juist niet. De jeugdopleiding kan men nu net zo goed opdoeken. En voor goed aanvallend voetbal hoef je ook niet meer bij United te zijn. Dat laatste was onder Van Gaal natuurlijk ook niet meer aanwezig. Maar de man heeft in ieder geval altijd de intentie om met goed voetbal op de proppen te komen.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 14:24 uur
GrafGantz schreef:
Geen idee wat hier allemaal waar van is, maar amusant om te lezen is het zeker:
Louis van Gaal tactics left Manchester United players close to mutiny | Daniel Taylor | Football | The Guardian - theguardian.com
Geen idee wat hier allemaal waar van is, maar amusant om te lezen is het zeker:
Louis van Gaal tactics left Manchester United players close to mutiny | Daniel Taylor | Football | The Guardian - theguardian.com
(quote)
Het is Van Gaal en we kennen de verhalen uit zijn Bayern-, AZ- en NL elftaltijd dus het moet eigenlijk wel waar zijn.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 14:30 uur
Ik ben ook geen fan van Mourinho hoor, maar onder zijn leiding heeft Real Madrid wel 121 goals gescoord in 1 seizoen, dat is nog nooit eerder gebeurd. Toch best knap voor iemand die alleen voor afbraak en verdedigend voetbal staat. 

0
geplaatst: 23 mei 2016, 14:37 uur
trebremmit schreef:
Ik ben ook geen fan van Mourinho hoor, maar onder zijn leiding heeft Real Madrid wel 121 goals gescoord in 1 seizoen, dat is nog nooit eerder gebeurd.
Ik ben ook geen fan van Mourinho hoor, maar onder zijn leiding heeft Real Madrid wel 121 goals gescoord in 1 seizoen, dat is nog nooit eerder gebeurd.
Dat klopt. Maar ook bij Madrid heeft hij nooit gepast. Chelsea, Inter en Porto enz zijn clubs die hem op het lijf geschreven zijn.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 14:44 uur
Volgens mij willen ze hem graag terug bij Madrid als ik de geruchten moet geloven.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 16:05 uur
Sorry voor de ManU overdaad vandaag, maar dit is het laatste gerucht (te lezen van onder naar boven):
http://i.imgur.com/XW2eu24.jpg
http://i.imgur.com/XW2eu24.jpg
0
geplaatst: 23 mei 2016, 16:17 uur
Gretz schreef:
Het is Van Gaal en we kennen de verhalen uit zijn Bayern-, AZ- en NL elftaltijd dus het moet eigenlijk wel waar zijn.
Dat lijken mij uiterst betrouwbare bronnen om een gefundeerde uitspraak te kunnen doen. Nog ff en je kunt je zo vervoegen bij Jaap de Groot, zitting houdend aan de Basisweg, A'dam Sloterdijk.

0
geplaatst: 23 mei 2016, 17:09 uur
trebremmit schreef:
Volgens mij willen ze hem graag terug bij Madrid als ik de geruchten moet geloven.
Gelukkig zijn het maar geruchten. Teminste, laten we dat hopen.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 20:02 uur
Zou het niet zomaar kunnen, dat Louis alsnog terug keert bij Ajax?
Of zou, met de dood van Cruyff nog zo recent, het een ondenkbare optie zijn?
Hij heeft op menige lange teen gestaan, in Amsterdam.
En zijn coup ligt menigeen nog vers in het geheugen.
Aan de andere kant zitten ze daar inzake de opvolging van De Boer ook lelijk met de handen in het haar.
Helemaal verrast ben ik ook niet als Van Oostveen plotseling, uit de hoge hoed, een supervisor voor Danny Blind heeft gevonden.
Of zou, met de dood van Cruyff nog zo recent, het een ondenkbare optie zijn?
Hij heeft op menige lange teen gestaan, in Amsterdam.
En zijn coup ligt menigeen nog vers in het geheugen.
Aan de andere kant zitten ze daar inzake de opvolging van De Boer ook lelijk met de handen in het haar.
Helemaal verrast ben ik ook niet als Van Oostveen plotseling, uit de hoge hoed, een supervisor voor Danny Blind heeft gevonden.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 22:03 uur
Er is nog een potje degradatievoetbal op ARD voor de liefhebbers. Nurnberg en Eintracht strijden om één plaats in de bundesliga. Heenwedstrijd was 1:1.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 22:08 uur
gigage schreef:
Er is nog een potje degradatievoetbal op ARD voor de liefhebbers. Nurnberg en Eintracht strijden om één plaats in de bundesliga. Heenwedstrijd was 1:1.
Met Dave Bulthuis maar door zijn dekkingsfout staat Frankfurt 0-1 voor.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 22:10 uur
Toch een "iets" andere sfeer dan bij bv Go Ahead vs De Graafschap haha
0
geplaatst: 23 mei 2016, 22:18 uur
gigage schreef:
In Duitsland weten ze echt wel raad met dat soort mongolen.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 22:24 uur
haha, doelman mee naar voren...wachten ze niet met de hoekschop...doelman maar weer terug
Schluss. Castaignos blijft in de hoogste Duitse Liga. Hij zat eerste rang de hele wedstrijd, toch gefeliciteerd.
Schluss. Castaignos blijft in de hoogste Duitse Liga. Hij zat eerste rang de hele wedstrijd, toch gefeliciteerd.
0
geplaatst: 23 mei 2016, 23:40 uur
musician schreef:
Mourinho trok ooit aan het oor van de assistent coach van Barcelona met een heel vreemde smoel. Sindsdien ben ik volledig afgehaakt bij deze dwaas.
0
geplaatst: 24 mei 2016, 09:43 uur
Laten we de narcisten even vergeten en weer snel overgaan naar de Giro!
Vandaag weer een mooie etape op het programma, net echt extreem zwaar maar toch wat zwaar klimwerk waar weer wat gewonnen en verloren kan worden. Als Kruijswijk vandaag overeind (figuurlijk al is letterlijk ook wel fijn) blijft dan zal normaal gesproken de roze wel tot vrijdag behouden blijven.
Zou Kruijswijk de derde Nederlander worden die een grote ronde gaat winnen? Zoetemelk en Jansen wonnen beide een keer de Tour en de Vuelta. De Giro zou voor het eerst zijn.
Vandaag weer een mooie etape op het programma, net echt extreem zwaar maar toch wat zwaar klimwerk waar weer wat gewonnen en verloren kan worden. Als Kruijswijk vandaag overeind (figuurlijk al is letterlijk ook wel fijn) blijft dan zal normaal gesproken de roze wel tot vrijdag behouden blijven.
Zou Kruijswijk de derde Nederlander worden die een grote ronde gaat winnen? Zoetemelk en Jansen wonnen beide een keer de Tour en de Vuelta. De Giro zou voor het eerst zijn.
0
geplaatst: 24 mei 2016, 11:22 uur
vigil schreef:
En dan hebben we er binnen een week, na Max, weer een Nationale Sportheld bij. Dat wordt dan een lastige voor de Sportman van het Jaar verkiezing, eind van het jaar.

0
geplaatst: 24 mei 2016, 11:34 uur
De beer is nog niet geschoten, de huid nog niet gevild, maar de tasjes van de vacht worden al verkocht.
Wishful thinking is een veelbedreven sport hier, maar daar win je niets mee. Laten we hopen dat ie in vorm én heel blijft. Er moet nog een kleine week worden gefietst!
Kuiper werd ooit op 18 seconden tweede in de tour en Lemond won 'em ooit met met minder.
Wishful thinking is een veelbedreven sport hier, maar daar win je niets mee. Laten we hopen dat ie in vorm én heel blijft. Er moet nog een kleine week worden gefietst!
Kuiper werd ooit op 18 seconden tweede in de tour en Lemond won 'em ooit met met minder.
0
geplaatst: 24 mei 2016, 12:14 uur
Niet zo strak in de leer, Mju, ouwe calvinist, is hier toch niet nodig? Het is niet zo dat er consequenties aan verbonden zitten als je hier een beetje aan wishful thinking doet. Voldoende situaties in het dagelijks leven waar beren schieten niet de weg is, helaas.
0
geplaatst: 24 mei 2016, 13:44 uur
Kiki Bertens, hopelijk kan ze nu wel de stap naar de absolute wereldtop maken.
Prachtige overwinning.
Prachtige overwinning.
0
geplaatst: 24 mei 2016, 13:59 uur
Ze is natuurlijk wel al 25 dus of ze echt nog heel veel groei in zich heeft vraag ik me af. Nu gaat het natuurlijk erg goed maar naar de absolute wereldtop is toch wel wat stapjes verder.
0
Hendrik68
geplaatst: 24 mei 2016, 15:03 uur
Ja hoor kan best, Hamilton en Rosberg ketsten elkaar van de baan de vorige Formule 1 race. Zoiets kan natuurlijk ook in de Tour gebeuren, dat bij de eerste de beste afdaling Froome, Contador en Quintana over mekaar heen vallen, met iets meer dan alleen schaafwondjes. Dan kan Mollema zo maar de eerste Tourwinnaar in 36 jaar worden...... Alles kan deze zomer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.