MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Hendrik68 schreef:
Rustig begin voor Groningen. Even niet hoeven afvragen of je wint, alleen met hoeveel.

Dus FC Utrecht en FC Groningen na de eerste speeldag samen aan kop met beste doelsaldo

Running On Empty schreef:
(quote)

Dus FC Utrecht en FC Groningen na de eerste speeldag samen aan kop met beste doelsaldo

Geen idee wat voor stimulantia jij gebruikt, maar misschien moet je even zo een ommetje gaan lopen, word je weer fris in 't hoofd.

Overigens vind ik dat de Galgenwaard gewoon zo moet blijven heten, om historische redenen. Je kan ook zeggen dat de parallel te mooi is opdat menig team hier wordt 'afgeslacht'

Hendrik68
Juist als Utrecht failliet gaat zou het zonde zijn als dat in het Zwitser Leven stadion gebeurt.

GrafGantz schreef:
Ze pakken het wel professioneel aan, die Russische "supporters"...

WATCH: Russian Hooligan Wears GoPro During Rampage Through Marseille - TheSPORTbible

Overschat soort, de mensheid...

Hendrik68 schreef:
Juist als Utrecht failliet gaat zou het zonde zijn als dat in het Zwitser Leven stadion gebeurt.

Lijkt me dat ze inmiddels in Utrecht bezig zijn een echt gezonde club te worden.

Ze doen geen gekke dingen en eten vooral broodjes gezond.

kaztor schreef:
(quote)

Overschat soort, de mensheid...

Als je naar die video van die Russische groep hooligans kijkt dan zie je een bewust georganiseerde goed getrainde groep die iedereen die op hun weg komt te grazen neemt, ook als je al op de grond ligt. Niet alleen Engelse hooligans, maar ook gewone fans of weet ik veel wie allemaal. Ik heb zoiets nog nooit gezien op welk voetbaltoernooi dan ook.

Waarom moesten we zonodig dat IJzeren Gordijn open doen?

Franck Maudit
Mjuman schreef:

Het was na WOII een beetje koud geworden in Europa, vind het dan ook niet meer dan normaal dat ze het zonnetje weer binnenlieten.

dix
Mjuman schreef:

Folkloristisch laten wegrotten was de enige andere optie. Zie Noord Korea.

dix en Franck Maudit - het was meer een retorische vraag dan een serieus standpunt. Hoe kan je - ondanks die hoge ogen die PF blijft gooien - het neerhalen van The Wall positief waarderen en het openen van het IJzeren Gordijn afkeuren?

Feit is wel dat veel toeristische locaties worden 'bezocht' door grote hoeveelheden Russen, getuige bijv een Russische menukaart in Salou en Wenen

Halldórsson heeft het bij NEC niet helemaal waar kunnen maken mede door een blessure, maar staat toch goed te keepen bij Ijsland.

toch geklopt...

Met een beetje (veel) inzet hou je zelfs Portugal op 1-1.

Na de eerste speelronde:
Beste teams: Frankrijk, Spanje, Duitsland en Kroatië
Meevaller: Italië
Tegenvallers: Engeland en België

Dan zijn er nog landen die bovenmaats gepresteerd hebben maar die gaan dat niet volhouden 3 weken lang.

Ik vond Engeland niet echt tegenvallen hoor, ze hadden het wel wat lastig met de Russen maar ze verdienden zeker om die wedstrijd te winnen. Je merkt wel dat de kleinere landen het de grotere landen allemaal lastig maken door goed georganiseerd te spelen.

De eerste helft van Engeland vond ik zo ongeveer het beste van wat we tot nu toe hebben gezien. Duitsland en Spanje zagen er ook goed uit (en wat langer dan een helft). Ik verwacht ze beiden in de halve finales. Maar Frankrijk blijft voor mij de topfavoriet, mits ze de zenuwen van zich af kunnen spelen.

Ik heb het meest genoten van Italië. De meest amusante wedstrijd tot nu toe was die van zonet.

Volgende speelronde kijk ik heel erg uit naar Duitsland - Polen. Polen is nog niet getest en ik verwacht toch wel wat van ze. Ook ben ik benieuwd wat Bale gaat doen tegen Engeland.

Van Engeland verwacht ik nog wel wat - prima 1e helft tegen de Russen.
Maar je weet het nooit met de engelsen.
De potentie is er zeker, maar het is vaak erg wisselvallig.

Van Polen had ik wel iets meer verwacht tegen Noord-Ierland, maar tegen Duitsland doen ze het de laatste jaren goed. Ik ben wel benieuwd wat de Kroaten gaan laten zien de volgende wedstrijd, die vond ik erg sterk spelen en hadden makkelijk met 0-3 kunnen winnen van Turkije. Ook natuurlijk benieuwd hoe de Fransen het morgen gaan doen.

De Engelsen moeten in de aanval paar verschuivingen maken, Sterling viel wat tegen maar kan met zijn snelheid nog wel voor gevaar zorgen. Lallana vond ik niet zo sterk en voegt niet heel veel toe.

Ik schrijf Belgë en Engeland zeker niet af, maar voor mezelf had ik ze wat sterker verwacht, zeker qua scorend vermogen.

Maar omdat er maar 8 van de 24 landen afvallen zou het niet zo zijn dat de landen die al een potje hebben gewonnen een beetje met de handrem erop gaan spelen?

Mooiste goal? Modrich?

De 1-0 van Italie mocht er ook zijn, met die lange bal

Hopelijk herpakt Zweden zich ook.

gigage schreef:
Mooiste goal? Modrich?

Ik vond die van Payet van wereldklasse, grote kans dat die voor mij ook goal van het toernooi word.

Voor mij ook de goal van Payet.

Heb de wedstrijd van Engeland wel gezien, maar was er eigenlijk niet zo van onder de indruk. Leuk team wel, maar verwacht ze niet voorbij de kwartfinale.

Ja, die van Payet is ook klasse inderdaad.

Ik denk dat Ronaldo vannacht niet slaapt.

Mjuman schreef:
De 1-0 van Italie mocht er ook zijn, met die lange bal

Die vond ik denk ik ook de mooiste, die pass en dan die geweldige aanname en dan zo afronden, dat vind ik mooier dan een afstandsschot.

Franck Maudit
Mjuman schreef:
Franck Maudit - het was meer een retorische vraag dan een serieus standpunt.

Ik neem sowieso geen enkel bericht van jou serieus.
De dag waarop ik het wel doe zal hemels klaroengeschal dit heuglijke feit aankondigen - kan niet missen!

Tja, Ronaldo is natuurlijk altijd wel een beestje een wener geweest. Zelf bakte hij er gisteren overigens bitter weinig van. Als ik mij niet vergis, kreeg hij ook een uitgelezen kopkans waar slechts een slap opwarmingsballetje voor de doelman uit voortkwam. Als Mr. Talent met de kansen die hij krijgt niets aanvangt, dan moet hij achteraf niet liggen beuken.

Dat is toch om te gieren. Hij is onder meer vast vergeten hoe hij acteerde toen hij de 4-1 tegen Atlético binnentikte uit nota bene een penalty, toen het pleit al lang en breed beslecht was (CL finale '14). Wat een clown.

Toch jammer dat zo'n goede voetballer af en toe zulke sneue trekjes heeft. IJsland heeft gewoon gevochten voor een punt en dat terecht gehaald. Logisch dat ze daar als debutant blij mee zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:48 uur

geplaatst: vandaag om 13:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.