Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2016, 13:20 uur
vigil schreef:
wederom zeer goede zaken, nu de leiderstrui.
Weening wint de etappe en Tolhoek verstevigd zijn bergtrui in deze zeker niet misselijke ronde.
(quote)
wederom zeer goede zaken, nu de leiderstrui.
Weening wint de etappe en Tolhoek verstevigd zijn bergtrui in deze zeker niet misselijke ronde.
Gloriedagen voor het Nederlands wielrennen!
Ook in de ZLM Toer is het Oranje boven. Weening was echt een genot om te zien. Een van de beste rittenkapers van zijn generatie.ASman schreef:
Als dit voor altijd de nieuwe trend gaat worden, dan ga ik wel curling volgen ofzo. Zelfs dat spel is momenteel aantrekkelijker om naar te kijken.
Als dit voor altijd de nieuwe trend gaat worden, dan ga ik wel curling volgen ofzo. Zelfs dat spel is momenteel aantrekkelijker om naar te kijken.
Hé, niks mis met curling!

Duitsland - Polen was een enorme deceptie. De voorgaande edities (o.a. in de kwalificatiepoule) waren juist prachtige wedstrijden.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 14:17 uur
Nou de vlag gaat hier uit, eerste rondje Grolsch is van mij vanavond!
0
geplaatst: 17 juni 2016, 14:42 uur
Jarenlang stelselmatig de boel belazeren en wegkomen met een boete van 181.000 euro? Misschien kan iemand mij uitleggen wat ik hier mis, maar zo op het eerste gezicht lijkt me dit een belachelijke uitspraak.
0
Martial
geplaatst: 17 juni 2016, 14:45 uur
De KNVB is en blijft een lachertje van de eerste orde, maar Feyenoord heeft een nieuwe spits Nicolai Jørgensen.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 14:47 uur
Sowieso een belachelijke gang van zaken. De KNVB staat weer eens in hun hemd. Je kan natuurlijk niet iemand laten degraderen (en dus ook iemand laten promoveren dan wel op t hoogste niveau laten blijven) en dat een maand later weer terug moeten draaien.
Ik neem aan dat De Graafschap een flinke schade vergoeding gaat eisen?
misschien dat Polletje van Breukelen het nog recht kan praten?
Ik neem aan dat De Graafschap een flinke schade vergoeding gaat eisen?
misschien dat Polletje van Breukelen het nog recht kan praten?
0
geplaatst: 17 juni 2016, 14:50 uur
Martial schreef:
maar Feyenoord heeft een nieuwe spits Nicolai Jørgensen.
maar Feyenoord heeft een nieuwe spits Nicolai Jørgensen.
zo is dat!
Afgelopen seizoen een zeer net seizoen gehad (15 goals plus 7 assist), we zullen zien.
0
Hendrik68
geplaatst: 17 juni 2016, 15:01 uur
Vanaf nu hebben alle clubs een vrijbrief om de boel onbeperkt te besodemieteren. Dat wordt wat de komende jaren. Wordt Groningen ook eens een keer kampioen, dat is dan wel een leuke bijkomstigheid. Kost slechts 180.000 euro.
Maar goed. Nu allemaal als een man achter Italië.
Maar goed. Nu allemaal als een man achter Italië.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 15:34 uur
Mag Veendam nu ook weer terugkomen?
Op grond waarvan mogen ze nu eigenlijk in de eredivisie blijven?
Op grond waarvan mogen ze nu eigenlijk in de eredivisie blijven?
0
Hendrik68
geplaatst: 17 juni 2016, 15:45 uur
Ja, is Zweden nou een stuk beter dan de vorige wedstrijd of Italië juist niet? Maar Pelle en consorten hebben moeite met het vroege tijdstip denk ik. Elke pass is te hard of te zacht of wordt niet begrepen.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 15:51 uur
Martial schreef:
De KNVB is en blijft een lachertje van de eerste orde, maar Feyenoord heeft een nieuwe spits Nicolai Jørgensen.
Ben benieuwd. Ken hem niet goed, maar zo te zien is hij balvast, kopsterk, heeft hij een neus voor de goal, heeft hij een aardige actie in huis, is redelijk snel voor zijn 1.90 m en kan hij ontzettend goed schieten.
Maar goed, zelfs van Immers kan je een goed filmpje maken.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 15:53 uur
GrafGantz schreef:
Jarenlang stelselmatig de boel belazeren en wegkomen met een boete van 181.000 euro? Misschien kan iemand mij uitleggen wat ik hier mis, maar zo op het eerste gezicht lijkt me dit een belachelijke uitspraak.
Terwijl ze vele miljoenen hebben verdiend met spelers die nooit bij Twente hadden mogen spelen.
Maar goed, geef Ziyech aan Feyenoord en we praten nergens meer over.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 15:54 uur
Hendrik68 schreef:
Ja, is Zweden nou een stuk beter dan de vorige wedstrijd of Italië juist niet? Maar Pelle en consorten hebben moeite met het vroege tijdstip denk ik. Elke pass is te hard of te zacht of wordt niet begrepen.
Wereldvoetbal laten de Zweden hier ook weer niet zien. Verdedigend heeft Italië de wedstrijd grotendeels wel onder controle. Vooraan daarentegen is het niveau bedroevend.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 15:58 uur
Italië moet het sowieso hebben van de verdediging; het enige waarin ze uitblinken.
Al blijft Pellè een held.
Al blijft Pellè een held.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 16:15 uur
'Russische atleten niet naar Rio' | NOS
Kijk ik helemaal niet raar van op, al zullen ze in Rusland wel weer moord en brand schreeuwen en roepen van een politiek gemotiveerde uitspraak.
Kijk ik helemaal niet raar van op, al zullen ze in Rusland wel weer moord en brand schreeuwen en roepen van een politiek gemotiveerde uitspraak.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 17:07 uur
Vandaag twee bijzondere berichten van de KNVB, 1. de aanstelling van Hans van Breukelen als Technisch Directeur en 2. het definitieve oordeel over FC Twente.
Met 2. maakt de KNVB zich écht volslagen ongeloofwaardig: 181.000 euro boete en handhaving in de eredivisie. Eerst reppen over degradatie naar de Jupiler-league - wat we daar ook van mogen vinden - "Twente zou failliet gaan, het zou een ernstig verlies voor de regio en Twente heeft traditie in het voetbal bla bla bla". Maar dan de hoogte van die boete .... ongeveer gelijk aan een jaarsalaris cf de Balkenendenorm (thans 178.000) - zou dat het jaarsalaris van Van Breukelen zijn?
Vraag me af of de aanstelling van Louis van Gaal - schijnt ook benaderd te zijn voor die job - als TD tot een hogere boete zou hebben geleid?
Net Italië - Zweden gezien. Zweden was niet in staat om de pressie van de eerste helft te handhaven en zonk gewoon weg. Beetje zelfde verhaal als Wales: kern die eigenlijk uit één speler bestaat - gaat maar korte duur goed. Benieuwd hoe Zweden zich zal houden tegen België, maar voor hen eerst de wedstrijd tegen de Ieren. Nog steeds zijn de Zweden niet uitgeschakeld.
Met 2. maakt de KNVB zich écht volslagen ongeloofwaardig: 181.000 euro boete en handhaving in de eredivisie. Eerst reppen over degradatie naar de Jupiler-league - wat we daar ook van mogen vinden - "Twente zou failliet gaan, het zou een ernstig verlies voor de regio en Twente heeft traditie in het voetbal bla bla bla". Maar dan de hoogte van die boete .... ongeveer gelijk aan een jaarsalaris cf de Balkenendenorm (thans 178.000) - zou dat het jaarsalaris van Van Breukelen zijn?
Vraag me af of de aanstelling van Louis van Gaal - schijnt ook benaderd te zijn voor die job - als TD tot een hogere boete zou hebben geleid?
Net Italië - Zweden gezien. Zweden was niet in staat om de pressie van de eerste helft te handhaven en zonk gewoon weg. Beetje zelfde verhaal als Wales: kern die eigenlijk uit één speler bestaat - gaat maar korte duur goed. Benieuwd hoe Zweden zich zal houden tegen België, maar voor hen eerst de wedstrijd tegen de Ieren. Nog steeds zijn de Zweden niet uitgeschakeld.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 17:39 uur
Wanneer vetrekt Van Oostveen en concorten ?! Liever gister dan vandaag. Wat een enorme puinzooi is het daar in Zeist zeg. Van Breukelen als TD, hoe verzin je het. Op basis van wat ?! Danny Blind trainer van het Nederlands elftal. Op basis van wat ?!
FC.Twente (?) wat een ongelofelijke en idiote soap.
Italie - Zweden was oer en oer saai. Het enige waar ik me mee vermaakt heb, was het commentaar om me heen van het vrouwelijk Thaise schoon. Die alleen maar oog hadden voor de mooie laars mennekes. Dat Pelle gewisseld werd viel in ieder geval niet in goede aarde, ha.
FC.Twente (?) wat een ongelofelijke en idiote soap.
Italie - Zweden was oer en oer saai. Het enige waar ik me mee vermaakt heb, was het commentaar om me heen van het vrouwelijk Thaise schoon. Die alleen maar oog hadden voor de mooie laars mennekes. Dat Pelle gewisseld werd viel in ieder geval niet in goede aarde, ha.
0
Hendrik68
geplaatst: 17 juni 2016, 18:15 uur
trebremmit schreef:
Mag Veendam nu ook weer terugkomen?
Ha, ha Bert, maak het niet nog gekker he. Alleen Munsterman en Vd Laan mogen terugkomen. Ik denk dat zij daarnaast wel recht hebben op een fikse schadevergoeding. Al die laster jegens hen. Ze zijn door een hel gegaan.....Mag Veendam nu ook weer terugkomen?
Serieus, ik hoorde Twente fans huilen van geluk op de radio. Zijn die wel helemaal zuiver? Als dit bij Groningen was gebeurd zou ik me kapot schamen om fan van zo'n criminele organisatie te zijn. En ik zou me ontzettend gedeisd houden. Je bent pas een echte fan als je nu voor eerlijkheid pleit. En dat is geen handhaving en een bonus. Ik heb begrepen dat ze iets van 6,5 miljoen TV geld "gewoon" krijgen uitgekeerd. Dan is 181.000 euro niet eens een boete.
Ik las op een forum een oproep om de wedstrijden tegen Twente te boycotten. Dat vind ik een hele goede. Een lege Kuip of Arena als Twente op bezoek komt. Dat is pas een statement, dan wijzen we allemaal naar het Oost(ve)en.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 18:25 uur
Ach, dit lijkt me gewoon uitstel van executie, de schulden blijven en goeie spelers gaan weg, volgend jaar wordt het gewoon via de reguliere weg degraderen.
Neemt niet weg dat het nergens op slaat natuurlijk.
Neemt niet weg dat het nergens op slaat natuurlijk.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 18:39 uur
Tweede wedstrijd die ik van Kroatie op het EK zie. Op Spanje na is dit misschien wel de best spelende ploeg.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 19:52 uur
VladTheImpaler schreef:
Wat gebeurde er? Schakel net te laat in.
Wat gebeurde er? Schakel net te laat in.
Een groep supporters gooide flares en een vlinderbom op het veld.
0
geplaatst: 17 juni 2016, 20:04 uur
Ah, ik dacht mee te krijgen dat de Kroatische supporters met elkaar op de vuist gingen?
0
geplaatst: 17 juni 2016, 20:05 uur
VladTheImpaler schreef:
Ah, ik dacht mee te krijgen dat de Kroatische supporters met elkaar op de vuist gingen?
Dat ook, alle logica is zoek bij die leeghoofden van hooligans
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.