MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Gretz schreef:
Leuk! Deze man ziet zichzelf terug op een scherm in het stadion en hij vindt het geweldig - De Speld

Omdat ie zo leuk is.

Verder enorm respect voor z'n prestaties nog steeds, maar dit EK valt het vooralsnog wel behoorlijk tegen wat hij met Portugal laat zien.

Laat die man toch met rust. Die kan al 10 psychiaters opzoeken na de vermorselende trauma's die z'n ego moet verwerken.

kaztor schreef:
(quote)

Laat die man toch met rust. Die kan al 10 psychiaters opzoeken na de vermorselende trauma's die z'n ego moet verwerken.

Wat een suffe sappies, die man denkt gewoon aan zijn geliefde - check zijn babe maar 'ns - en hoe ie zijn eigen midvoor zo eens zal laten scoren in een veel kleiner doel en dan heeft ie nog twee ballen mee te nemen ook

Geen speld tussen te krijgen

Herinner je nog het EK van 1972?
Het is niet zo moeilijk, er deden slechts 4 landen mee. Gastland België, Hongarije, West-Duitsland en de Sovjet Unie.

14 juni twee wedstrijden, 17 juni de troostfinale en 18 juni de finale (uiteraard West Duitsland, 3-0 tegen de Sovjet Unie, 2 x Müller, 1 x Wimmer)

Dat gaf tenminste weinig ergernissen inzake het niveau van het gebodene....

Martial
Komen die shirtjes van Zwitserland bij de Wibra vandaan, want erg sterk zijn ze niet

Wel een leuk potje tot nu toe

musician schreef:
Herinner je nog het EK van 1972?
Het is niet zo moeilijk, er deden slechts 4 landen mee. Gastland België, Hongarije, West-Duitsland en de Sovjet Unie.

14 juni twee wedstrijden, 17 juni de troostfinale en 18 juni de finale (uiteraard West Duitsland, 3-0 tegen de Sovjet Unie, 2 x Müller, 1 x Wimmer)

Dat gaf tenminste weinig ergernissen inzake het niveau van het gebodene....

4 wedstrijden, dan beginnen we net op te warmen.

Martial schreef:
Komen die shirtjes van Zwitserland bij de Wibra vandaan, want erg sterk zijn ze niet

Op zich wel een idee tegen het hangen aan shirtjes: het bewijs wordt direct geleverd

kaztor schreef:
4 wedstrijden, dan beginnen we net op te warmen.

Nu kijk ik 2 wedstrijden tegelijk op de computer, in de moderne tijd. Het aantal interessante momenten wordt vergroot en je hoeft niets meer te missen.
Een lelijke blessure voor een speler van Roemenië, Alibec. Gaat per brancard van het veld.

musician schreef:
(quote)

Nu kijk ik 2 wedstrijden tegelijk op de computer.

Ik ook en ik zie dubbel: twee keer snoeihard tegen de lat. Benieuwd of Frankrijk weer gaat toeslaan in de laatste minuten. Ik zeg Payet met zijn derde op rij. Die heeft er wel zin in.

Zit nu Frankrijk - Zwitserland te bekijken met wat vertraging. Roemenie -Albanie had ik wel genoeg van na 20 minuten.

Weet niks van de blessure van Alibec. Ik zag wel Pogba koppeltjeduiken in de eerste helft. Was vermakelijk.

Wel lekker luchtig, die Zwitserse shirts. Mogen ze wel hier heen sturen met zo'n 90°F de laatste weken...

Weer 90 minuten van mijn leven verspild aan een zaaddodende wedstrijd zonder doelpunten.
De meeste wedstrijden tot nu toe zijn echt van een triest niveau mijn inziens.
22 overbetaalde alpha-mannen en uiteindelijk kijk je nergens naar.

Kan niet wachten op de volgende acties van de kennelijk door Poetin aangestuurde Russische hooligans.
Die tonen tenminste wel inzet

kaztor schreef:
Wel lekker luchtig, die Zwitserse shirts. Mogen ze wel hier heen sturen met zo'n 90°F de laatste weken...
Waar hang jij uit dan ? Hier in Macedonië laatste paar dagen ook lekker over de 30 °C

Ik hang hier in onze tot multi-mediakamer omgetoverde kelder, waar het best lekker fris is. Stap ik naar buiten hier zonder slippers in Glen Burnie, Maryland, dan vergaan m'n voetzolen haast tot as.
M.a.w. het is best warm hier buiten.

Oh, zie net dat Albanie door is! Haha!

Vond Frankrijk - Zwitserland overigens best leuk, al had ik vooral van het gastland meer verwacht.

Ik vond het een prima potje hoor, tussen Zwitserland en Frankrijk. Heerlijke knallen op de lat en ik zie eindelijk eens wat Pogba kan.

kaztor schreef:
Ik hang hier in onze tot multi-mediakamer omgetoverde kelder, waar het best lekker fris is. Stap ik naar buiten hier zonder slippers in Glen Burnie, Maryland, dan vergaan m'n voetzolen haast tot as.
M.a.w. het is best warm hier buiten.

Oh, zie net dat Albanie door is! Haha!

Vond Frankrijk - Zwitserland overigens best leuk, al had ik vooral van het gastland meer verwacht.
Het is nog niet zeker of Albanië zal doorgaan, maar ze presteren met hun derde plaats in de groep wel prima.

Stalin schreef:

Kan niet wachten op de volgende acties van de kennelijk door Poetin aangestuurde Russische hooligans.
Die tonen tenminste wel inzet

Als zij het niet doen ben ik bang dat Ronaldo het overweegt.

jasper1991 schreef:
(quote)
Het is nog niet zeker of Albanië zal doorgaan, maar ze presteren met hun derde plaats in de groep wel prima.

Ik vind het haast hilarisch. Het EK van de resolute underdogs?

Albanië moet zelfs hopen op een onverwachts (bijv. winst Hongarije) of dik resultaat (bijv. 3-0 winst Engeland).

kaztor schreef:
(quote)

Als zij het niet doen ben ik bang dat Ronaldo het overweegt.
Als hij net zo slaat als dat ie penalty's neemt, dan is er weinig te vrezen...

kaztor schreef:

U is ge-emigreerd ?
Maryland de geboortestaat van De Snor, dus altijd goed.
Over iets meer dan een maand land deze neger in Boston, hopelijk dan iets minder heet...

Nog best knap dat de wedstrijd 0-0 is geeindigd, er waren zat goede kansen. Voor Albanie zal het net wel of net niet worden of ze het redden.

Stalin schreef:
(quote)

U is ge-emigreerd ?
Maryland de geboortestaat van De Snor, dus altijd goed.
Over iets meer dan een maand land deze neger in Boston, hopelijk dan iets minder heet...

Yup, U raadt het.
Juli en augustus zijn doorgaans de heetste maanden hier .

kaztor schreef:
(quote)

Yup, U raadt het.
Juli en augustus zijn doorgaans de heetste maanden hier .

Bevalt het wat daar in Maryland ?
Ga vanuit Boston ook nog naar Texas ivm huwelijk van nichtje aldaar.
Juli/augustus daar de heetste maanden van het jaar, dus kan mijn borst natmaken

Stalin schreef:
Juli/augustus daar de heetste maanden van het jaar, dus kan mijn borst natmaken

Moet je toch mee oppassen, natte huid verbrandt veel sneller.

Onlangs zijn (auto)biografie gelezen, geschreven met David Lagercrantz (ook: Millenium 4). Nu met de EK, zien we regelmatig een bepaalde reclamespot; dit is de lange versie - awesome (ik wil ook een Volvo):

Bij voorbaat excuses aan de BelMuMeBros, maar ik zou graag woensdag a.s een Zlatan in topvorm zien

Martial schreef:

"Ik hoop niet dat Puma ooit condooms gaat maken", grapt vleugelspeler Shaqiri tegenover het Zwitserse Blick over de kledingfabrikant. In totaal moesten vier shirts noodgedwongen worden vervangen. Granit Xhaka was zelfs twee keer aan de beurt.

Mooi reclamespotje van Zlatan !

Mjuman schreef:
Onlangs zijn (auto)biografie gelezen, geschreven met David Lagercrantz (ook: Millenium 4). Nu met de EK, zien we regelmatig een bepaalde reclamespot; dit is de lange versie - awesome (ik wil ook een Volvo):
Bij voorbaat excuses aan de BelMuMeBros, maar ik zou graag woensdag a.s een Zlatan in topvorm zien

ik wil geen Volvo maar Zlatan + team moeten inderdaad wel in topvorm zijn om de Belgen te kunnen verslaan. Qua stand moeten ze wel winnen om tweede te worden. Bij een gelijk spel is 2 punten voor de beste nummer 3 denk ik te weinig.

Dus ik ben benieuwd hoe die Volvo reageert als de Zweden (eindelijk eens) vol gas moeten geven.
Dan is in dezelfde poule Italië - Ierland ook nog tricky. Italië wordt sowieso eerste. Bij een 0 - 1 tegen Ierland en winst van de Zweden kunnen de Belgen ook nog worden uitgeschakeld.

Ik wil ze verder niet bang maken...

musician schreef:
(quote)

Nu kijk ik 2 wedstrijden tegelijk op de computer, in de moderne tijd. Het aantal interessante momenten wordt vergroot en je hoeft niets meer te missen.
Een lelijke blessure voor een speler van Roemenië, Alibec. Gaat per brancard van het veld.

Ik kwam daar van de week pas achter, dat de NOS dat zo netjes op hun site hebben staan. Zo kon je tegelijkertijd naar de analyse en beelden van de spelers op het veld bekijken. Best leuk!

Wales speelt Rusland helemaal zoek en dat vind ik prachtig! Het succes is ze ontzettend gegund. Leuk team met veel passie en een van de beste voetballers ter wereld.

Leuk om te horen dat er in Wales - Rusland tenminste IETS gebeurt. Slovakije en Engeland proberen daarentegen iets te opzichtig als alternatief voor slaapmedicatie te dienen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:58 uur

geplaatst: vandaag om 14:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.