MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
corn1holio1 schreef:
Maar ook ik geloof dat we de halve finale wel zullen halen, en dan kan alles natuurlijk. Probleem is dat Wilmots dan met lof gaat overladen worden en dat verdient hij echt niet.

Die maakt een bijzonder stuurloze indruk, zoals de spreekwoordelijke schreeuwer in de woestijn.
Ik krijg bijna de indruk dat Belgie zichzelf coacht en denkt 'wat zit ie nou weer te schreeuwen?'. Dan zit er toch iets mis.

Bo Bendsneyder start morgen vanaf de zevende plek in de moto3!
Erg goed resultaat, lang geleden dat een Nederlander het zo goed doet in het motorracen.

Paap_Floyd schreef:
Huh, omdat het een hakje is? Wel spectaculair en knap, maar om het nou meteen tot doelpunt van het toernooi te bombarderen.
Wat zou jij als goal van het toernooi zien? Tot nu toe alleen wat mooie schoten van afstand zoals je ze ieder toernooi wel ziet. Er wordt zo'n 10 keer per wedstrijd van afstand geschoten. De meeste vliegen in de tweede ring. Af en toe vliegt er eentje in, zoals die van Hamsik. Spectaculair, maar niet knap.

Zo'n hakje is spectaculair én knap. Perfecte timing, perfecte richting, perfecte snelheid. Als jij en ik 100 keer die bal krijgen, gaan we hem 0 keer zo perfect raken.

chevy93 schreef:
Perfecte timing, perfecte richting, perfecte snelheid. Als jij en ik 100 keer die bal krijgen, gaan we hem 0 keer zo perfect raken.
Dit gaat natuurlijk ook gewoon op voor de goal van bijv Payet. Ik ben eerlijk gezegd vooral fan van uitgespeelde aanvallen die bij wijze van spreken binnengeblazen kunnen worden. Of een geweldige steekbal, zoals de 1-0 van Italië tegen België. Die 2-0 mocht er ook wel zijn. Ik ben er nog niet uit welke ik de mooiste vind, en er gaan nog wel mooie volgen. Ik zeg alleen dat het overdreven is om dat hakje meteen tot goal van het toernooi te bombarderen.

Ik weet niet over welke goal van Payet jij het hebt en jouw voetbalkwaliteiten kan ik niet inschatten, maar als ik 100 ballen mag schieten, schiet ik er zeker een paar net zo in als Payet.

Ik vond die van Payet vooral mooi omdat ik niet verwachtte dat een speler vanuit zo'n positie zou schieten. Ook die eerste van Italië tegen België mocht er zijn: steekbal-aanname-afronding. Bij die tweede van Italië hadden ze ook veel ruimte en tijd, hoewel de manier waarop Pellè scoorde niet bepaald rechttoe rechtaan was.

Die van Hamsik vond ik overigens geen opportunistische peun van afstand, maar een technisch fraai geplaatst schot. Hij had ook weinig ruimte.

Verrassende kwalificatie voor de TT, Dovizioso op pole in de GP, Rossi op twee, Redding op drie en Marquez op vier. Lorenzo op een teleurstellende tiende plek, maar hij heeft nooit zo veel succes in Assen.

Zin in.

https://twitter.com/MotoGP/...

chevy93 schreef:
Ik weet niet over welke goal van Payet jij het hebt en jouw voetbalkwaliteiten kan ik niet inschatten, maar als ik 100 ballen mag schieten, schiet ik er zeker een paar net zo in als Payet.
In dezelfde context dan wel, uiteraard. Als ik 100 keer een hakje probeer omdat ik te hard loop voor de voorzet, dan gaat ie er ook wel een keer in hoor.

Hendrik68
trebremmit schreef:
Verrassende kwalificatie voor de TT, Dovizioso op pole in de GP, Rossi op twee, Redding op drie en Marquez op vier. Lorenzo op een teleurstellende tiende plek, maar hij heeft nooit zo veel succes in Assen.
Zin in.
Hoop dat het een beetje droog blijft. De eerste zondagrace in de historie van de TT. Ik werk in Assen en als ik 's nachts om 4 uur begin zie ik de hele week al feestende mensen naar huis fietsen. Als Emmenaar krijg ik weinig mee van de TT en het feest er omheen. Ben er ook nog nooit geweest. Lijkt me best een keer mooi, maar werkelijk alles wat voor mij interessant is vindt in juni plaats. Dan staat de TT toch net niet hoog genoeg op de prioriteiten lijst. Maar nu het op zondag is wordt de kans dat ik ooit ga wel een stuk groter. Er wordt al voorzichtig gespeculeerd over een mogelijkheid om het circuit aan te passen voor een Formule 1 race. Dan ga ik op zeker wel heen.
In ieder geval veel plezier morgen.

Niemand hier die Zwitserland-Polen kijkt? Verrassend leuke wedstrijd. Open vooral.
Of zijn we allemaal naar de Albert Heijn?

Hendrik68
Nee, daar kijkt behalve jij helemaal niemand naar. Ik meende dat Kroatië-Portugal er op was, maar die is natuurlijk vanavond als ik een feestje heb. Dat gaat de eerste wedstrijd worden waarbij je het idee hebt naar een toernooi van enig niveau te kijken. Voor die B-landen die nu spelen schop ik mijn zoontje niet achter de WII vandaan.

Ik vermaak me best. Een van de leukere wedstrijden tot nu toe!

Staat hier ook aan. Ik vind het wel spannend.

Hendrik68 schreef:
Nee, daar kijkt behalve jij helemaal niemand naar. Ik meende dat Kroatië-Portugal er op was, maar die is natuurlijk vanavond als ik een feestje heb. Dat gaat de eerste wedstrijd worden waarbij je het idee hebt naar een toernooi van enig niveau te kijken. Voor die B-landen die nu spelen schop ik mijn zoontje niet achter de WII vandaan.

Je zou 'em natuurlijk ook een lekker toetje vanavond in het vooruitzicht kunnen stellen

Hadden we het net over het doelpunt van het toernooi? Wonderschoon!

Mjuman schreef:
(quote)

Je zou 'em natuurlijk ook een lekker toetje vanavond in het vooruitzicht kunnen stellen
Geen omkoperij tijdens het EK, a.u.b.!!

jasper1991 schreef:
Hadden we het net over het doelpunt van het toernooi? Wonderschoon!
Deze had Paap ook gemaakt..[/flauwemodusuit]

Weergaloze goal. Paste perfect!

Wauw, wat een goal.
Benieuwd of Millik nu gewisseld wordt

chevy93 schreef:
(quote)
Deze had Paap ook gemaakt..[/flauwemodusuit]

Weergaloze goal. Paste perfect!
Shit ik ben te laat om deze reactie vast voor te zijn

Ik nog iets later, maar dit is het beste doelpunt van het toernooi!!!

kaztor schreef:
Niemand hier die Zwitserland-Polen kijkt? Verrassend leuke wedstrijd. Open vooral.
Of zijn we allemaal naar de Albert Heijn?

Ik ben in Polen...het is momenteel best stil hier.

Saaie pot als je t mij vraagt. Wel schitterende goal van Zwitserland .

Ik vind dat de Zwitsers in de verlengingen nochtans voetbal laten zien dat best wel te pruimen is.

Nou maar hopen dat het geen Zwitserse gatenkaas wordt. Deze ploeg mag van mij doorgaan in deze vorm.

He, verdorie!

Op basis van de eerste helft is Polen terecht door.

Had het de Zwitsers meer gegund na die parel.

De Zwitsers waren veelal oeverloos aan het rondspelen. De Polen renden zich rot en kwamen aan het eind fysiek tekort. Ik kijk toch liever Polen dan Zwitserland, ondanks die geweldige goal.

Jammer dat Polen door is, gunde het de Zwitsers meer maar helaas. Een troost is misschien dat ze het mooiste doelpunt van het EK hebben gemaakt, tot nu toe.

Mij benieuwen wat het knotje in petto heeft.

Hendrik68
Knotje smeert heel goed kaarten aan. Vervelende jankploeg dat Wales.

Bedankt voor de tip Mjuman. Oma is gearriveerd, beter toetje kan je niet verzinnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.