Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2016, 19:23 uur
Twee droevige hulken in het publiek. Zou ik ook zijn. Saaie pot.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 19:33 uur
Lekker doelpunt. Alleen in het eigen doel. 
Iemand gaat vannacht niet slapen.

Iemand gaat vannacht niet slapen.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 19:57 uur
Eigen doelpunt zorgt altijd wel voor de nodige hilariteit. Zo kon er bij mij nog eens een glimlach tussen al het gegeeuw door af.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 19:57 uur
Hendrik68 schreef:
Knotje smeert heel goed kaarten aan. Vervelende jankploeg dat Wales.
Knotje smeert heel goed kaarten aan. Vervelende jankploeg dat Wales.
Ik vraag me af of je een Engelsman een Brexit elftal tegen een Bremain elftal mag laten fluiten....
Daar ga je dan op zitten letten. Maar die Atkinson zag van Noord Ierland opvallend weinig door de vingers en van Wales een stuk meer.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 21:40 uur
Wat een tamme pot voetbal. Je zou haast wensen dat Modrić er een inmiept en dat ze dan gewoon zouden stoppen.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 21:55 uur
Scheids moet kaarten gaan geven.
Ploegen zijn aan elkaar gewaagd, durven niet teveel risico te nemen.
Ploegen zijn aan elkaar gewaagd, durven niet teveel risico te nemen.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 22:17 uur
Mandzukic is wel echt om te janken, al het hele toernooi. Modric vandaag ook erg slordig.
Ik vrees er een beetje voor dat Portugal stand kan houden en dat Ronaldo er weer een wondergoal in schiet.
Ik vrees er een beetje voor dat Portugal stand kan houden en dat Ronaldo er weer een wondergoal in schiet.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 22:17 uur
Dan verwacht je wat van een wedstrijd...en dan beland je uiteindelijk bijna nog in een comateuze toestand van het armoedige voetbal dat getoond wordt.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 22:18 uur
Gelet op Portugal's spelwijze zou je bijna gaan vermoeden dat ze op penalties uit zijn. Wat een luie vertoning.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 22:41 uur
Als Portugal op penalties uit is hoop ik dat ze dik gaan verliezen. Getuigt dit niet van incompetentie, dan wel van een grenzeloze arrogantie en in het geval van Portugal ben ik vrijwel zeker van het laatste. Ik had zoveel andere dingen kunnen doen op deze vrije, warme middag. 

0
geplaatst: 25 juni 2016, 22:56 uur
Als de ploegen maar 1'speler in de vijandelijke 16 durven te zetten bij een aanval, dan regeert de angst te verliezen, helaas. Portugal is wel erg verdedigend ingesteld. Lesje geleerd met 3 tegentreffers in de laatste poulepot?
0
geplaatst: 25 juni 2016, 23:08 uur
Als er al iets positiefs gezegd kan worden is dat de kans aannemelijk is dat IJsland door zal gaan en Portugal niet.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 23:33 uur
Sneu voor de Kroaten. Dat die Portugezen er maar snel uitgeknikkerd worden 

0
geplaatst: 25 juni 2016, 23:36 uur
kaztor schreef:
Als er al iets positiefs gezegd kan worden is dat de kans aannemelijk is dat IJsland door zal gaan en Portugal niet.
Heb nog niets positiefs van Ijsland gezien. Wel leuk voor ze maar met voetbal heeft het niet veel te maken.
0
Ja, ik heb echt het gevoel dat er aangestuurd is op minimaal een verlenging. Je zag dat ze er beter op voorbereid waren en dit in hun voordeel wilden gebruiken. Zwak.
0
Zo dan, ik kijk ook even een halve minuut naar het voetbal en zie een grote kans voor Kroatië en gelijk daarop een doelpunt aan de andere kant. Da's pas efficiënt kijken 

0
geplaatst: 25 juni 2016, 23:42 uur
kaztor schreef:
(quote)
Ja, ik heb echt het gevoel dat er aangestuurd is op minimaal een verlenging. Je zag dat ze er beter op voorbereid waren en dit in hun voordeel wilden gebruiken. Zwak. Zeker aangezien er aardig wat voetballend talent in de ploeg aanwezig is. Om dan spel te tonen dat eerder door een ploeg als Noord-Ierland ingezet zou moeten worden...
0
geplaatst: 25 juni 2016, 23:43 uur
De eerste negentig minuten waren van beide kanten pover, maar in de verlenging vond ik Kroatië duidelijk sterker. Ze wilden het niet op penalties laten aankomen en met een beetje meer geluk (wat een kansen voor Perisic en Vida!) waren ze daarin geslaagd. Zonde dat Portugal aan het langste eind trekt.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 23:44 uur
Polen in de halve finale, dat gun ik ze wel! Niet dat zij zo sterk waren vandaag, maar ze voetbalden een stuk leuker.
0
geplaatst: 26 juni 2016, 00:07 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Polen in de halve finale, dat gun ik ze wel! Niet dat zij zo sterk waren vandaag, maar ze voetbalden een stuk leuker. Eerste helft van Polen vond ik nog wel om aan te zien, tweede helft vond ik de Zwitsers wel wat sterker.
0
geplaatst: 26 juni 2016, 00:07 uur
Hendrik68 schreef:
Nee, daar kijkt behalve jij helemaal niemand naar. Ik meende dat Kroatië-Portugal er op was, maar die is natuurlijk vanavond als ik een feestje heb. Dat gaat de eerste wedstrijd worden waarbij je het idee hebt naar een toernooi van enig niveau te kijken. Voor die B-landen die nu spelen schop ik mijn zoontje niet achter de WII vandaan.
Nee, daar kijkt behalve jij helemaal niemand naar. Ik meende dat Kroatië-Portugal er op was, maar die is natuurlijk vanavond als ik een feestje heb. Dat gaat de eerste wedstrijd worden waarbij je het idee hebt naar een toernooi van enig niveau te kijken. Voor die B-landen die nu spelen schop ik mijn zoontje niet achter de WII vandaan.
Ik zou van nu af aan m'n prioriteiten wat bijstellen. De B-landen hebben er nog wat van gemaakt vandaag.

0
geplaatst: 26 juni 2016, 00:19 uur
ASman schreef:
Eerste helft van Polen vond ik nog wel om aan te zien, tweede helft vond ik de Zwitsers wel wat sterker.
Ja, de eerste helft was zeker niet verkeerd. Als ze de kwartfinale ook zo beginnen zie ik het redelijk positief in.(quote)
Eerste helft van Polen vond ik nog wel om aan te zien, tweede helft vond ik de Zwitsers wel wat sterker.
0
geplaatst: 26 juni 2016, 08:38 uur
Had me echt verheugd op de knock-out fase, gisteren alle 3 potjes gezien en het was echt diep triest, wat een slechte wedstrijden.
Dit wordt op deze manier wel een EK met een zeer bedenkelijk niveau. Hopen op vandaag en morgen dan maar met een paar echt vlammende potjes.
Dit wordt op deze manier wel een EK met een zeer bedenkelijk niveau. Hopen op vandaag en morgen dan maar met een paar echt vlammende potjes.

0
geplaatst: 26 juni 2016, 15:23 uur
Frankrijk - Ierland is een behoorlijk vermakelijke wedstrijd. Niet omdat het spel zo fantastisch is, maar vooral omdat de manier waarop die Fransen zich duidelijk zichtbaar aan het opjagen zijn komisch is om te aanschouwen 

0
geplaatst: 26 juni 2016, 15:55 uur
Zo, dat was een chaotische Moto GP, altijd weer die regen, maar wel een hele mooie winnaar met Jack Miller. Alleen jammer dat Rossi van de baan ging anders had hij wel gewonnen denk ik, echt heel zuur voor hem.
En Bendsneyder een negende plek in de Moto3, erg knap van hem.
Dit jaar waren er 105.000 toeschouwers op zondag, zoveel hebben ze de laatste jaren niet gehad, wel een goede beslissing dus om het op die dag te doen.
En Bendsneyder een negende plek in de Moto3, erg knap van hem.
Dit jaar waren er 105.000 toeschouwers op zondag, zoveel hebben ze de laatste jaren niet gehad, wel een goede beslissing dus om het op die dag te doen.
0
geplaatst: 26 juni 2016, 16:29 uur
ASman schreef:
Frankrijk - Ierland is een behoorlijk vermakelijke wedstrijd. Niet omdat het spel zo fantastisch is, maar vooral omdat de manier waarop die Fransen zich duidelijk zichtbaar aan het opjagen zijn komisch is om te aanschouwen
Het heeft wel meer amusementswaarde dan gisteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.