Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2016, 22:51 uur
Ja, dit voetbal mocht er wel wezen 
Het siert de Hongaren wel dat ze ook zelf wel trachtten te voetballen in plaats van - zoals de meeste van die kleinere ploegen - alles potdicht te gooien.

Het siert de Hongaren wel dat ze ook zelf wel trachtten te voetballen in plaats van - zoals de meeste van die kleinere ploegen - alles potdicht te gooien.
0
geplaatst: 26 juni 2016, 22:58 uur
Allez! Effectief alleszins straffe match!
Hazard was weergaloos. Wat creëren de Belgen ongelooflijk veel kansen. Als ze de aanvallen hier en daar beter uitspeelden, konden het gewoon dubbele cijfers worden. Op zich iets om aan te werken, want je kunt erop wachten dat Hongarije kansen gaat krijgen bij slechts een 1-0 voorsprong.
Hazard was weergaloos. Wat creëren de Belgen ongelooflijk veel kansen. Als ze de aanvallen hier en daar beter uitspeelden, konden het gewoon dubbele cijfers worden. Op zich iets om aan te werken, want je kunt erop wachten dat Hongarije kansen gaat krijgen bij slechts een 1-0 voorsprong.
0
geplaatst: 26 juni 2016, 23:00 uur
Dit had Belgie wel met 0-8 kunnen winnen als ze de eerste helft net zo scherp was geweest als in de tweede helft.
0
geplaatst: 26 juni 2016, 23:10 uur
Wel vervelend dat Vermaelen de kwartfinale niet zal spelen. Tegen Wales vrees ik dat Bale - wanneer die van de zijkanten komt - van Meunier brandhout zal maken. Een goed centraal duo is wel een must om dit op te vangen.
0
geplaatst: 26 juni 2016, 23:36 uur
Na meer dan 70 interlands speelt Hazard eindelijk de match die heel België van hem wilde zien: weergaloos! Genieten nu maar tegelijk voetjes op de grond want deze match hoorden we gewoon te winnen en Wales wordt weer andere koek. Maar toch: wauw, wat een wedstrijd!
0
geplaatst: 26 juni 2016, 23:44 uur
Vanavond in een kroeg in Nijmegen de match met België bekeken. Was er heel gezellig! Een van de medewerkers is namelijk een Belg. Dus de Belgische driekleur hing uit. Drie duvels gedronken voor totaal 10 eurotjes + nog een Belgische friet verorberd. Leuke jonge dames in de kroeg, dus wat wil je nog meer.
Oh ja, die match was natuurlijk geweldig. Aanstaande vrijdag doe ik het nog eens over. ik hoop dat die leuke mooie jonge dames weer aanwezig zijn.
Dat België van Wales wint lijkt me trouwens vanzelfsprekend als ze in de vorm zijn van afgelopen avond uiteraard.
Oh ja, die match was natuurlijk geweldig. Aanstaande vrijdag doe ik het nog eens over. ik hoop dat die leuke mooie jonge dames weer aanwezig zijn.
Dat België van Wales wint lijkt me trouwens vanzelfsprekend als ze in de vorm zijn van afgelopen avond uiteraard.
0
geplaatst: 27 juni 2016, 00:22 uur
JoaMuse schreef:
Na meer dan 70 interlands speelt Hazard eindelijk de match die heel België van hem wilde zien: weergaloos! Genieten nu maar tegelijk voetjes op de grond want deze match hoorden we gewoon te winnen en Wales wordt weer andere koek. Maar toch: wauw, wat een wedstrijd!
Ah Hazard zijn schitterende acties worden nu gwn afgewerkt, zowel door hemzelf als zijn teamgenoten. Wat een heerlijke counter trouwens voorafgaand aan zijn doelpunt
Hij speelt al 4 jaar erg goed (eens een mindere tussendoor ook maar toen was heel de ploeg slecht)
Weinigen konden acties of 1-2tjes met hem opzetten, zie ook Chelsea die hij op zijn ééntje kampioen heeft gemaakt in de 2de seizoenshelft. Schandalig hoe ze hem daar hebben afgebrand dit seizoen.
Vanavond was hij subliem en speelde uiteraard zijn beste match ooit maar dan doe je zijn andere matchen tekort want de eerste ronde op het WK 14 hadden we zonder hem en zijn acties & assists ook nooit overleefd.
0
geplaatst: 27 juni 2016, 09:01 uur
0
geplaatst: 27 juni 2016, 09:32 uur
GrafGantz schreef:
Hij kan beter stoppen met het missen van penalty's.

0
geplaatst: 27 juni 2016, 10:51 uur
GrafGantz schreef:
Wat natuurlijk een rechtstreeks gevolg zal zijn van zijn beslissing. Iedereen tevreden.
0
geplaatst: 27 juni 2016, 11:05 uur
GrafGantz schreef:
Messing up a penalty is otherwise a known Dutch problem - zouden we de impliciete (veronderstelde) 'line of reasoning' volgen, ziet Oranje voortaan af van deelname EK- en WK-toernooien.

0
geplaatst: 27 juni 2016, 11:51 uur
Dat zou ik voor de komende toernooien (m.n. Rusland en Qatar) in het geheel niet erg vinden.
Voetballers begeven zich alleen nog maar met gevaar voor eigen leven in allerlei richtingen.
En om ze eventueel op het niveau van de landen van het huidige EK in Frankrijk terug te zien: daar mis je toch ook weinig extra's aan.
Voetballers begeven zich alleen nog maar met gevaar voor eigen leven in allerlei richtingen.
En om ze eventueel op het niveau van de landen van het huidige EK in Frankrijk terug te zien: daar mis je toch ook weinig extra's aan.
0
geplaatst: 27 juni 2016, 13:28 uur
Dit gebeurde er gister ook nog bij de TT, gelukkig is het goed afgelopen. 
http://www.dvhn.nl/sport/syzqiv-Moto-3-valpartijen-1/ALTERNATES/WIDE_768/Moto%203%20valpartijen%201

http://www.dvhn.nl/sport/syzqiv-Moto-3-valpartijen-1/ALTERNATES/WIDE_768/Moto%203%20valpartijen%201
0
Martial
geplaatst: 27 juni 2016, 16:34 uur
Toch wel een opvallende transfer van Marten de Roon vanuit de Feyenoord jeugdopleiding ==> Sparta ==> Heerenveen ==> Atalanta Bergamo en nu voor 14 miljoen getransfereerd naar Middlesbrough.
Moet zeggen mij is die nooit echt opgevallen in Nederland
Moet zeggen mij is die nooit echt opgevallen in Nederland

0
geplaatst: 27 juni 2016, 17:11 uur
Gaat hij het Nederlands elftal dan uit het slop trekken... gek zo'n speler wiens naam ik een enkele keer heb gehoord, maar verder geen idee van heb.
0
geplaatst: 27 juni 2016, 17:54 uur
Dat ligt dan meer aan jullie. Was bij Heerenveen aanvoerder en werd ook al gelinkt aan grotere Italiaanse clubs.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 juni 2016, 19:50 uur
herman schreef:
Dat ligt dan meer aan jullie. Was bij Heerenveen aanvoerder en werd ook al gelinkt aan grotere Italiaanse clubs.
De Roon was zeker een uitstekende speler bij Heerenveen, en hij doet het het hele seizoen al goed bij Atalanta, maar 14 miljoen is wel écht heel veel geld.
Ondertussen scoort Pellè de 2-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.