Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 29 februari 2016, 14:36 uur
vigil schreef:
Mocht Twente er nog bij kunnen komen krijgen ze vanzelf wel weer wat punten in mindering
Mocht Twente er nog bij kunnen komen krijgen ze vanzelf wel weer wat punten in mindering
Mocht Twente nog boven de 9e plek eindigen, dan worden ze sowieso weer terug gezet naar 9 als ik het goed heb. Achja, het is in 2016 in ieder geval een stuk leuker om een wedstrijdje van Twente te kijken dan vorig jaar en dat is ook wat waard =p
0
geplaatst: 29 februari 2016, 15:17 uur
Ben benieuwd donderdag. Was er net op tijd bij om een kaartje voor het AZ vak te kopen. Kan weleens een heet potje worden.
0
geplaatst: 29 februari 2016, 16:24 uur
vigil schreef:
Vrij bizar dat je nog "gewoon" derde staat na 9 wedstrijden 2 punten, dat zegt ook wel wat over de rest.
Vrij bizar dat je nog "gewoon" derde staat na 9 wedstrijden 2 punten, dat zegt ook wel wat over de rest.
In Duitsland gaat het ook zo (ongeveer), alleen de bovenste twee hebben meer dan de helft van hun potjes gewonnen net als hier. In Spanje en Engeland hebben de bovenste vier meer dan de helft van hun wedstrijden gewonnen. Maar hier is de strijd om plek 3 wel erg spannend. Volgende week kan het weer Vitesse zijn (no7 nu), bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 29 februari 2016, 16:31 uur
Na het spektakelstuk gister verwacht ik dat Feyenoord volgend weekend thuis van Cambuur wel de 3 puntjes gaat pakken 

0
geplaatst: 1 maart 2016, 22:28 uur
Je zou haast bang worden. Normaliter scoort Atletico nog geen 1.4 goals per match (36 goals in 26 matches). Dat is vergelijkbaar met NEC hier, alleen sta je in Spanje dan tweede. Nu staan ze drie-nul voor. Echter een eigen goal, een fout van de verdediger en een onterechte pingel moeten de harten van PSV vrienden angst inboezemen. Er is echter één probleem, ze krijgen er amper 1 om de oren (11 slechts, waarvan 4 van Barca)
0
geplaatst: 1 maart 2016, 22:32 uur
vigil schreef:
Na het spektakelstuk gister verwacht ik dat Feyenoord volgend weekend thuis van Cambuur wel de 3 puntjes gaat pakken
Als dat al niet lukt.

0
geplaatst: 2 maart 2016, 09:48 uur
gigage schreef:
Je zou haast bang worden. Normaliter scoort Atletico nog geen 1.4 goals per match (36 goals in 26 matches). Dat is vergelijkbaar met NEC hier, alleen sta je in Spanje dan tweede. Nu staan ze drie-nul voor. Echter een eigen goal, een fout van de verdediger en een onterechte pingel moeten de harten van PSV vrienden angst inboezemen. Er is echter één probleem, ze krijgen er amper 1 om de oren (11 slechts, waarvan 4 van Barca)
Aan angst heb je niks en aan vergelijkingen met NEC nog minder....
Hoewel ik anders hoop, lijkt het mij vrijwel uitgesloten dat PSV het gaat redden. De 0-0 was een goed resultaat, maar Atletico wint daarna in 1 week tijd uit bij Real Madrid en met 3-0 van de nummer 9 van Spanje. Dat zie ik NEC niet doen.
0
geplaatst: 2 maart 2016, 12:14 uur
Met 2-0 van Den Haag winnen lijkt mij nu voor NEC ook een onoverkomelijke opgave.
Misschien is het ook niet helemaal eerlijk om AM zo een op een te vergelijke met NEC.
Misschien is het ook niet helemaal eerlijk om AM zo een op een te vergelijke met NEC.

0
buizen
geplaatst: 2 maart 2016, 17:36 uur
Topper!
http://www.schaakclubheerlen.nl/wp-content/uploads/2015/11/AnishGiri.jpg
Als alles goed gaat kan de jonge Anis Giri (Nederlander) straks een tweekamp met de modieuze Magnus Carlsen afdwingen, om het wereldkampioenschap.
Dit soort mannen geven een boost aan de prachtige schaaksport.
http://www.schaakclubheerlen.nl/wp-content/uploads/2015/11/AnishGiri.jpg
Als alles goed gaat kan de jonge Anis Giri (Nederlander) straks een tweekamp met de modieuze Magnus Carlsen afdwingen, om het wereldkampioenschap.
Dit soort mannen geven een boost aan de prachtige schaaksport.
0
geplaatst: 2 maart 2016, 18:13 uur
Ik vergelijk alleen het aantal doelpunten en niet de clubs. Bijzonder weinig scorend vermogen voor een topteam.
0
geplaatst: 2 maart 2016, 18:29 uur
In de groepsfase CL heeft AM 7 keer gescoord in de 3 thuiswedstrijden en dat is inc. de 1-2 nederlaag tegen Benfica.
0
geplaatst: 2 maart 2016, 18:30 uur
gigage schreef:
Ik vergelijk alleen het aantal doelpunten en niet de clubs. Bijzonder weinig scorend vermogen voor een topteam.
Maar de Primera Division en de Eredivisie kun je dan weer totaal niet vergelijken omdat er in de Eredivisie veel zwakker verdedigd wordt. In de Eredivisie ligt het doelpuntengemiddelde al sinds jaar en dag een stuk hoger.
Als je zoals Atlético zeer regelmatig de nul houdt heb je aan 1 doelpunt genoeg om te winnen. Veel scorend vermogen heb je dan niet nodig.
Ik denk dat Atlético juist een topteam is vanwege de gehanteerde strategie. Als ze aanvallender zouden spelen en meer risico's zouden nemen hadden ze waarschijnlijk niet 2e gestaan in Spanje.
0
geplaatst: 2 maart 2016, 18:35 uur
Gretz schreef:
Als ze aanvallender zouden spelen en meer risico's zouden nemen hadden ze waarschijnlijk niet
in de KO fase CL gestaan (PSV dus).Als ze aanvallender zouden spelen en meer risico's zouden nemen hadden ze waarschijnlijk niet
0
geplaatst: 2 maart 2016, 18:58 uur
Dat is allemaal wel zo maar ik zag ze tegen een tiental van PSV al ploeteren om een uitgespeelde kans te krijgen en gisteren weer (niet gelukt). Het verbaasde me enigszins. Ach ja we zullen wel zien, maar die pot (over 2 weken pas) is niet bij voorbaat al verloren (riep hij heel hoopvol).
0
geplaatst: 3 maart 2016, 11:55 uur
gigage schreef:
FCU gefeliciteerd.!
FCU gefeliciteerd.!
Dank je. Vanavond lekker op de bank eens kijken wie de tegenstander wordt.
0
geplaatst: 3 maart 2016, 21:35 uur
Matige eerste helft tot nu toe. Feyenoord licht de overheersende partij, met name door beter positiespel en meer duelkracht, maar er wordt weinig gecreëerd door slordige passing, aannames en afronding. Ben er niet gerust op dat ze de 1-0 vasthouden in de tweede helft.
0
geplaatst: 3 maart 2016, 22:23 uur
Kuijt lijkt het niet meer te kunnen belopen. Bal op de paal, door het oog van de naald. en Kramer scoort, wordt het toch nog spannend.
0
geplaatst: 3 maart 2016, 22:37 uur
gigage schreef:
Kuijt lijkt het niet meer te kunnen belopen.
Kuijt lijkt het niet meer te kunnen belopen.
Gelukkig staat z'n vizier vanaf 11 meter wel scherp

0
geplaatst: 3 maart 2016, 23:18 uur
Ja elfmeters nemen kan Kuijt als de beste, voor de rest verstoord hij vooral het spel en organisatie bij Feyenoord zelf door maar ergens heen te rennen waar hij denkt dat goed is.
Vlaar stapte ook al verkeerd in bij de 1-2 van Kramer.
Vlaar stapte ook al verkeerd in bij de 1-2 van Kramer.
0
geplaatst: 4 maart 2016, 00:00 uur
Kuijt heeft niet meer het niveau van voor de winterstop idd. Is telkens een stap te laat en niet scherp meer in de passing. Wel 15+ goals. Toch knap als rechtsbuiten/middenvelder.
Verder interessante wedstrijd. AZ een half uur beter, Feyenoord een uur beter. Terechte overwinning derhalve. Al kroop Feyenoord Door het oog van de naald in de tweede helft.
Op naar de Kuip. Kans op een kaartje zal zo'n 50% zijn helaas.
Verder interessante wedstrijd. AZ een half uur beter, Feyenoord een uur beter. Terechte overwinning derhalve. Al kroop Feyenoord Door het oog van de naald in de tweede helft.
0
geplaatst: 4 maart 2016, 06:54 uur
AZ speelde toch wel heel behouden (een beetje alla PSV in de CL) en riep daarmee het onheil over zich af.
Met goede inzet en durf kom je toch een heel eind.
Zoals hierboven al opgemerkt, Kuijt was (vooral) in de 2e helft wel schrikken, die leek er doorheen te zitten.
Dirk was onnauwkeurig in de passing en in felle duels steeds een stapje te laat.
Ondanks dat feit ging hij wel steeds weer die duels weer aan en liet niets lopen, wat een kerel toch.
Hij speelde misschien in de 2e helft heel matig, maar dat deed hij wel heel goed.
Met goede inzet en durf kom je toch een heel eind.
Zoals hierboven al opgemerkt, Kuijt was (vooral) in de 2e helft wel schrikken, die leek er doorheen te zitten.
Dirk was onnauwkeurig in de passing en in felle duels steeds een stapje te laat.
Ondanks dat feit ging hij wel steeds weer die duels weer aan en liet niets lopen, wat een kerel toch.
Hij speelde misschien in de 2e helft heel matig, maar dat deed hij wel heel goed.

0
geplaatst: 4 maart 2016, 11:37 uur
Nicolage Rico schreef:
Feyenoord is nu zwaar favoriet voor die beker.

0
geplaatst: 4 maart 2016, 11:45 uur
Dan heb je die deal gewoon niet goed in elkaar geschroefd, vrind:
PSV:
- in Eindhoven, voor de beker - verlies van PSV
- in Utrecht: competitie, FC verliest
Feyenoord:
- in Rotterdam, voor de beker - lijkt me duidelijk wie er verliest; anders heb je slecht 'uitonderhandeld'

0
geplaatst: 4 maart 2016, 12:32 uur
Mjuman schreef:
PSV:
Feyenoord:
- in Rotterdam, voor de beker - lijkt me duidelijk wie er verliest; anders heb je slecht 'uitonderhandeld'
PSV:
Feyenoord:
Sssssshhht. Feyenoord zwaar favoriet maken, de druk enorm opvoeren. En ze hebben dit seizoen 2 keer gewonnen van FC Utrecht. Ze wanen zichzelf al in Europa.
Echt een ideale coctail voor een bekerstunt (maar niet verder vertellen vrind).

0
geplaatst: 4 maart 2016, 15:52 uur
Ook alleen maar omdat we denken dat de FC uit Utrecht 3e wordt.

0
geplaatst: 4 maart 2016, 16:41 uur
Als dat de troostprijs wordt, mogen jullie die beker wel hebben - maar dan wel ff zwart op wit zetten en naar RoE sturen.
En als je toch aan het mailen bent, stuur GrafGantz dan ff een loempia die ie in 3D kan printen. Ik zit net zonder

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.