MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Klinkt toch wel goed
Ik had ook het inzicht..goeie trap en voorzet..snelste van de ploeg..maar niet per se goed aan de bal zelf (dribbels/techniek) etc..werd daarom vaak in de verdediging of rechtshalf gezet. Centraal verzoop ik..maar kon wel een goal maken (hard schot ook)..
Ja fanatiek was ik ook en fel..doodserieus wat t spelletje betreft..itt tot de vrijdagavondzuipers die na 4 uur slaap op zaterdag op het veld stonden..

Ja zit een beetje in de familie..andere broer ook dezelfde dubbele beenbreuk op 23 jarige leeftijd en weer een andere broer ook knieklachten..

bikkel2 schreef:
Die ervaring nemen ze je niet meer af in ieder geval.

Mooie tijden, leuke herinneringen.

Das zeker waar

luigifort schreef:
Klinkt toch wel goed
Ik had ook het inzicht..goeie trap en voorzet..snelste van de ploeg..maar niet per se goed aan de bal zelf (dribbels/techniek) etc..werd daarom vaak in de verdediging of rechtshalf gezet. Centraal verzoop ik..maar kon wel een goal maken (hard schot ook)..
Ja fanatiek was ik ook en fel..doodserieus wat t spelletje betreft..itt tot de vrijdagavondzuipers die na 4 uur slaap op zaterdag op het veld stonden..

Ja zit een beetje in de familie..andere broer ook dezelfde dubbele beenbreuk op 23 jarige leeftijd en weer een andere broer ook knieklachten..

Ja, dat zal je net zien. Gewoon vet pech.

Ik nam het ook wel serieus. We dronken de avond er voor best een paar biertjes, maar we hielden het wel in de gaten dat het niet te hard ging.
God, ik was ooit nog eens serieus.

Ja moet wel kunnen toch..maar laveloos is ook zowat ja
Haha genezen van het serieuze?

Yep! veel beter voor je!

Serieuze muziek dan nu

Daar maken we graag een uitzondering voor natuurlijk.

Ik ben nu met 1970 bezig. Maar ja, dat heeft weer geen donder met dit sporttopic te maken.

Ik spreek je man!

Succes..ms zit er een sportplaat bij

luigifort schreef:

Succes..ms zit er een sportplaat bij

OEI OEI OEI, DAT WAS ME WEER EEN LOEI VAN CRUYFF......of was dat een ander jaar?

Jongens jongens. Get a room.

Ah joh dit is toch veel beter dan jullie leve Feyenoord en Ajaxafkraak gezeur

En het ging over sport.

Prima hoor, geen probleem.

Dacht alleen ff dat jullie elkaar aan het versieren waren. En ze geven elkaar een hartje.

Nou hooguit onze gebroken poten versieren

Ben gewoon jaloers joh.

luigifort schreef:
Nou hooguit onze gebroken poten versieren

Wat ik een beetje vreemd vind is dat Traore perfect past in het plaatje (volgens Overmars) want gehuurd en dat Siem (ook een huurling) de weg omhoog van eigen jeugd tegen zou houden want al 9 middenvelders. Ik heb het rijtje gezien op Ajax TV (soort jeugdjournaal met dito mic-chickie) maar die zijn toch echt niet allemaal aan de Eredivisie toe.

Ik denk niet dat Siem de jeugd van Ajax tegen gaat houden

gigage schreef:
Ik heb het rijtje gezien op Ajax TV (soort jeugdjournaal met dito mic-chickie) maar die zijn toch echt niet allemaal aan de Eredivisie toe.

De huidige middenvelders die bij de selectie zitten ook niet

bikkel2 schreef:
Waarom niet gaan voor Ziyech ?
Uberhaupt vreemd dat ie nog steeds voor Twente speelt.
Deze man kan het verschil maken en past volgens mij perfect in het profiel van Ajax.

Op zijn plek staat Klaassen al. Misschien is Ziyech wel beter, maar ze kunnen hun elftal beter op andere plekken versterken. Of weer met de punt naar achter spelen, maar dat hadden ze nu juist vorig seizoen afgezworen.

Hoop dat die Colombiaan achterin nog wat wordt, anders vind ik het onbegrijpelijk dat ze met 2 tieners in het centrum spelen. Juist ervaring is nodig. De aankopen van Heitinga en Westermann mag je toch ook wel behoorlijke blunders noemen van Overmars... je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

herman schreef:
De aankopen van Heitinga en Westermann mag je toch ook wel behoorlijke blunders noemen van Overmars...

Doet hij het weer, zelfs een ezel etc.
Westerman is weer een gevalletje Heitinga.
Ik vrees voor Overmars dat hij toch een keer ook echt geld moet gaan uitgeven en 1 of 2 ervaren krachten moet aantrekken.

Volgens Turkse websites wordt Ziyech gehuurd van Twente. Dikkie geregeld voor Fener

Rudi S schreef:
(quote)

Doet hij het weer, zelfs een ezel etc.
Westerman is weer een gevalletje Heitinga.
Ik vrees voor Overmars dat hij toch een keer ook echt geld moet gaan uitgeven en 1 of 2 ervaren krachten moet aantrekken.

Overmars is CEO van beleggingsclub Ajax. Als beursgenoteerd bedrijf is bij Ajax de core business nl verschoven; creating shareholder value noemen ze dat. Overmars koopt alleen als iets goedkoop is en/of rendement garandeert. Dat label hangt niet Ziyech.

Herinvestering vind zelden plaats bij Ajax en alles wat meer dan 4 miljoen heeft gekost slaagt niet

Ziyech , nee dat is helemaal niets voor AJAX.
Een rondje CL brengt heel wat in het laadje hoor.

Rudi S schreef:
Ziyech , nee dat is helemaal niets voor AJAX.
Een rondje CL brengt heel wat in het laadje hoor.

Die lades bij Ajax worden continue gelicht en opgepot. Waarvoor??? Om mee te nemen als die schotel ooit gaat vliegen - harde duiten in hyperspace

Ik begin te geloven dat Overmars cs Bosz ook alleen maar hebben aangesteld omdat het de goedkoopste optie was
Op een visie vallen ze vooralsnog niet te betrappen

johan de witt schreef:
Ik begin te geloven dat Overmars cs Bosz ook alleen maar hebben aangesteld omdat het de goedkoopste optie was

De goedkoopste optie is en blijft altijd Advocaat, die doet het nl niet voor het geld

Ik zou van Basten aantrekken..kan de KNVB weer op zoek naar een andere assistent

De ene pannenkoek voor de andere
Wel lekker goedkoop!

Dennis bier toe

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.