MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
En Maduro mag al vertrekken.

Wat een miskoop zeg, maar dat hadden ze bij Groningen ook wel kunnen bedenken met een voetballer die bankzitter was in Griekenland. De scouting bij de FC wordt er in ieder geval niet beter op moet ik zeggen.

Tamata en Hoesen mogen trouwens ook weg, ik vind Hoesen de laatste tijd best aardig spelen achter de spits dus dat snap ik niet helemaal.

Misschien zijn het de grootverdieners immers komen beiden van een grotere club vandaan (PSV en Ajax). Als ze dan niet genoeg brengen dan kun je ze inderdaad beter van de hand doen. Voor Hoessen hebben ze nog goed betaald destijds, dus of dat hij gratis weg mag is de vraag. De scandinavische competitie lonkt.

Die Maduro is dus écht overal mislukt. Ook knap.

Mauduro lijkt mij de logische opvolger van Westerman en hij hoeft niet eerst een paar jaar aan de speelstijl te wennen.

Kijk uit wat je zegt Rudi. Je bedoelt het grappig, maar straks leest Marc mee en breng je hem nog op een idee...

Past perfect in de koers die met Heitinga is
Ingezet.
Maar inderdaad even serieus, Ajax heeft toch achterin een type Vlaar nodig.
Een beetje meer balans zou dat team goed doen.

Tijd om Gabrich en Kinkladze terug te halen
Of Brutil

Wellicht is Santos transfervrij.

Snelste rode kaart ooit 8 seconden als invaller

Rudi S schreef:
Past perfect in de koers die met Heitinga is
Ingezet.
Maar inderdaad even serieus, Ajax heeft toch achterin een type Vlaar nodig.
Een beetje meer balans zou dat team goed doen.

Mee eens rudi. Een echte vent achterin, maar ook een creatieve middenvelder halen.
Die zie ik namelijk niet bij Ajax.

Rudi S schreef:
Ajax heeft toch achterin een type Vlaar nodig.

Mannetje hoor. Ron Vlaar speelde afgelopen zondag weer een hele puike pot bij AZ. Sinds Ron heeft getekend bij AZ gaat het daar enorm goed. Ron Beton kan zo met Oranje meedoen, naast een prima voetballer ook een fijne gast.

Ik weet nog dat Spelbos bij Ajax kwam, was dat een gemok "geen Ajax speler" , nou dat was snel over toen hij spitsen uitschakelde en prima passes over de hele afleverde.

panjoe (moderator)
Krul naar Ajax? Goed geregeld!

Goede keeper en goeie vent!

Hoewel hij qua uistraling, bouw e.d. absoluut niet zo overkomt is hij wel wat fragiel. Veel blessures, zeker voor een keeper.

Goede koop. Nu inderdaad nog Vlaar en het ziet er alweer heel anders uit.

Geen koop, het is huur

Rudi S schreef:
Ik weet nog dat Spelbos bij Ajax kwam, was dat een gemok "geen Ajax speler" , nou dat was snel over toen hij spitsen uitschakelde en prima passes over de hele afleverde.

Wel traag als een slak herinner ik me
Je hield altijd je hart vast bij Ron.

Gehuurde keeper, gehuurde spits en wat jeugdspelers daar tussen. Het Ajax van 2016

Ja, een betere keeper moet je ook nog maar afwachten.
Overigens krijgt Ajax zelden een penalty tegen, dus daar hoef je Krul niet speciaal voor te nemen.

johan de witt schreef:

Gehuurde keeper, gehuurde spits en wat jeugdspelers daar tussen. Het Ajax van 2016

Treurig ja

musician schreef:
Ja, een betere keeper moet je ook nog maar afwachten.
Overigens krijgt Ajax zelden een penalty tegen, dus daar hoef je Krul niet speciaal voor te nemen.

Ze krijgen ze juist vaak mee

musician schreef:

Kan ook helemaal niet, als een tegenstander in de 16 van Ajax komt zijn die verdedigers ze ook helemaal kwijt.
Je moet in de buurt vd tegenstander zijn om een overtreding te maken

johan de witt schreef:

Wel traag als een slak herinner ik me
Je hield altijd je hart vast bij Ron.

(

Hij heeft midden jaren '80 nog met Koeman samen in het centrum gespeeld. snelheid genoeg
Boeve en Silooy waren dan bv de backs.
Spelbos had net als Koeman voldoende inzicht om zijn snelheid te compenseren.

Ah Sonny..mijn jeugdidool
Tot ie in 96 die penalty miste

Rudi S schreef:
Spelbos had net als Koeman voldoende inzicht om zijn snelheid te compenseren.

Ja, aankoop van Jopie, net als zulke grootheden als Felix Gasselich en Hennie 'kont erin' Meijer
Maar tenminste wel aantrekkelijk voetbal!

johan de witt schreef:

Ja, aankoop van Jopie!

Spelbos toch niet, die was er al onder De Mos.

luigifort schreef:
Ah Sonny..mijn jeugdidool
Tot ie in 96 die penalty miste

Sonny komt ook uit het zaanse. Frivole verdediger.
Die gemiste pingel was idd een smetje.
Niet zijn ding zullen we maar denken.

Rudi S schreef:
Spelbos toch niet, die was er al onder De Mos.

Klopt, maar pas onder Johan kwam hij bij Ajax tot ontbolstering!

Hendrik68
trebremmit schreef:
..., ik vind Hoesen de laatste tijd best aardig spelen achter de spits dus dat snap ik niet helemaal.
Je kunt inderdaad beter Hoesen de kans geven op 10 en dan Drost proberen te slijten, al zal niemand die willen. Hoewel Hoesen al 2 jaar nauwelijks scoort is wel duidelijk dat hij iets in zijn mars heeft en de wil is zeker aanwezig. Misschien is het wel gewoon geen spits en komt hij op 10 beter tot zijn recht. Een ding is zeker, met Drost op 10 is nacompetitie tegen degradatie nagenoeg onvermijdelijk. De verdediging is weliswaar een bron van zorg, maar een nummer 10 die de bal af en toe eens naar een speler met hetzeflde kleur shirtje speelt zorgt er in ieder geval voor dat de verdediging ook even kan herstellen. Ik denk trouwens als je straks van rechts naar links met Hateboer, Memisevic, Larsen en Davidson een redelijke verdediging kan hebben.

johan de witt schreef:
(quote)

Klopt, maar pas onder Johan kwam hij bij Ajax tot ontbolstering!

Tja, Cruijff ontbolsterde iedereen die in zijn buurt kwam, of het nu een piloot, arts of biljartspeler was.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:11 uur

geplaatst: vandaag om 04:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.