MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Ajax die een keeper huurt, en niemand heeft klaar staan die Cillessen op kan volgen, het wordt hoe langer hoe treuriger daar.

Tja en Krul heeft niet eens een broer spelen bij Ajax, dus dat kan de reden ook niet zijn.

bikkel2 schreef:
(quote)

Sonny komt ook uit het zaanse. Frivole verdediger.
Die gemiste pingel was idd een smetje.
Niet zijn ding zullen we maar denken.

Ah groot geworden van de Mayo waarschijnlijk
Nee pingels is niet zijn ding, was verbaasd dat ie er 1 nam, maar niemand durfde geloof ik..

Hendrik68 schreef:
(quote)
Je kunt inderdaad beter Hoesen de kans geven op 10 en dan Drost proberen te slijten, al zal niemand die willen. Hoewel Hoesen al 2 jaar nauwelijks scoort is wel duidelijk dat hij iets in zijn mars heeft en de wil is zeker aanwezig. Misschien is het wel gewoon geen spits en komt hij op 10 beter tot zijn recht. Een ding is zeker, met Drost op 10 is nacompetitie tegen degradatie nagenoeg onvermijdelijk. De verdediging is weliswaar een bron van zorg, maar een nummer 10 die de bal af en toe eens naar een speler met hetzeflde kleur shirtje speelt zorgt er in ieder geval voor dat de verdediging ook even kan herstellen. Ik denk trouwens als je straks van rechts naar links met Hateboer, Memisevic, Larsen en Davidson een redelijke verdediging kan hebben.

Ik las dat Hoesen zelf weg wil. Dat Drost zo slecht speelt had ik niet verwacht, vond het een goede speler bij Zwolle, maar er zijn er wel meer waar ik meer van had verwacht, zo'n Rusnak bijvoorbeeld.

Hendrik68
Nou was Drost mij nooit opgevallen eerlijk gezegd, maar Rusnak en Linsen waren gewoon toppers bij hun vorige club, in die zin zit het ook niet mee. We zouden er ook al een stuk op vooruit gaan als Tibbling het niveau van zijn eerste seizoen weer terugkrijgt. Toen was hij niet van de bal te krijgen. Een poosje in een vaste samenstelling spelen kan ook een hoop schelen. Nou ja, komend weekend nog even de punten inleveren in Eindhoven en dan kan het beginnen. Dan hebben we met 2 toppers en een club die niet genoemd mag worden het ergste eerst gehad.

panjoe (moderator)
Hendrik68 schreef:
Nou ja, komend weekend nog even de punten inleveren in Eindhoven en dan kan het beginnen.

Alvast bedankt. We hebben jullie tenue ook al.

trebremmit schreef:
Ajax die een keeper huurt, en niemand heeft klaar staan die Cillessen op kan volgen, het wordt hoe langer hoe treuriger daar.

12 miljoen ontvangen voor een matige keeper en een betere keeper huren voor een jaartje. Waar kan ik tekenen?

Zo goed is Krul niet en erg blessuregevoelig. En als ik dat persbericht lees moet hij bij Ajax weer fit worden en wedstrijdritme op doen, zodat hij volgende seizoen weer bij Newcastle kan spelen.
Van een topclub in Nederland die alles op de jeugdopleiding zet vind ik het erg mager dat ze niemand hebben klaar staan, zelfde geldt ook voor de spits.

Dat eerste klopt, hij gaat maar 1 jaar.

Zal t nog gaan lukken in de 2e helft?

trebremmit schreef:
Van een topclub in Nederland die alles op de jeugdopleiding zet
Wie heeft jou die onzin wijsgemaakt? En alsof Nederlandse clubs zich de luxe kunnen veroorloven om een goede spits/keeper op de bank te hebben.

luigifort schreef:
Zal t nog gaan lukken in de 2e helft?

Het kan natuurlijk altijd maar dan moet er wel het nodige gebeuren

Tuurlijk het is immers de wedstrijd vh jaar

Oja das waar en voor de wedstrijd van het jaar doe je natuurlijk wel je best

Tja...

Het lek is nog niet boven...

Tien tien tien...

Man man wat een treurnis

Oh boy in de EL heb je een heleboel van dit soort teams.

Oei... Een volgende afgang dreigt... of is ''t al eigenlijk. Ajax creëert eh, helemaal niks.

Woorden schieten te kort. Van het weekend weer andere opstelling?

Dag Bosz..

Die laten ze nog wel een paar maanden aanrotzooien

Tijd voor Westermann

Droevig, vooral ook niet best voor het Nederlandse voetbal.

Rostov heeft een schijntje van de begroting van Ajax, maar die hebben wel kerels in hun team...

Rudi S schreef:
Droevig, vooral ook niet best voor het Nederlandse voetbal.

Dan moet Feyenoord t maar doen in de EL of Psv in de CL

goh, klaassen doet ook mee, en scooooooort, gooooooooooooooooooooooooooooooaaallllllll
goooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllll

of overdrijf ik nou een beetje

Klaassen is sowieso de enige die scoort dit seizoen...

Wel effectief, eerste schot op doel, gelijk raak.

Ja, wat dat betreft wel begrijpelijk dat ze geen interesse hebben in Ziyech (die op zijn plek zou moeten staan). Maar ze zullen echt moeten gaan investeren willen ze de komende jaren in de buurt van PSV blijven.

En ach, in de Europa League kan Ajax makkelijker punten voor het UEFA-coëfficïent halen dan in de CL. Maar heb Ajax toch zelden zo slecht zien spelen. Waar is de tijd dat ze met dit soort cijfers werden weggespeeld door Real Madrid...

En je kunt het ook positief bekijken. Ajax had tot vanavond nog nooit gescoord in Rusland. Toch nog een moment van glorie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:11 uur

geplaatst: vandaag om 04:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.