MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Gesink

Heerlijke rit trouwens, de in de Tour beloofde titanenstrijd krijgen we in de Vuelta te zien.

Prachtige overwinning van Gesink, is hem gegund na alle gebeurtenissen dit jaar en daarvoor en na de al mooie 2e plek in de etappe naar Lagos de Covadonga. Sowieso is het een mooie Vuelta met veel strijd. Uiteindelijk is het toch een strijd geworden tussen Quintana en Froome, maar wel veel meer dan we in de Tour gezien hebben. Dan heb je daarachter nog renners als Chavez en Contador die ook niet te beroerd zijn om aan te vallen, ook al zijn ze minder dan Quintana en Froome. Wel zit ik soms met verbazing te kijken naar wat voor monsters van een beklimmingen die Spanjaarden uit de hoed toveren.

Bendsneyder 3de

Hij lag de laatste ronde nog op kop, maar had net niet genoeg snelheid op het rechte stuk.

Knappe race inderdaad van bendsneyder, jammer dat hij wat leek te fungeren als bodyguard van binder in de laatste ronde. Maar goed, op een snelle baan als Silverstone een resultaat om trots op te zijn.

Hendrik68
Voor Max zat een podiumplek er bij voorbaat niet in. Een verprutste start kostte hem bovendien direct al 5 plaatsen. Daarna werd het een inhaalslag die uiteindelijk resulteerde in de plek waarvan hij gestart was. Dat deed hij dan toch weer goed. Was zijn start goed geweest had hij Bottas zeker ingehaald en was het een mooie strijd met zijn ploeggenoot Ricciardo geworden. Maar dat was het dan ook wel geweest. Mercedes en Ferrari waren ongenaakbaar. Dacht Red Bull voor de vakantie Ferrari achter zich te hebben gelaten, daar liggen de kansen nu weer helemaal anders. Feit is wel dat Monza het thuiscircuit van Ferrari is en dat de Red Bulls er niet mee overweg kunnen. Over 2 weken blijkt pas hoe de verhoudingen daadwerkelijk liggen. Hopelijk dan ook een iets spannender race, want hoewel Max de vorige race geen punten haalde gebeurde er wel van alles. Vandaag gebeurde er echt helemaal niks.

Wat een etappe in de Vuelta!

Dit zal wel de genadeklap zijn voor Froome, deze voorsprong zie ik Quintana echt niet meer weggeven.

paulisdik schreef:
Knappe race inderdaad van bendsneyder, jammer dat hij wat leek te fungeren als bodyguard van binder in de laatste ronde. Maar goed, op een snelle baan als Silverstone een resultaat om trots op te zijn.

Crash nog gezien in de MotoGP van Baz? Ging wel hard.
Mooi dat Rossi nog derde werd, maar vijftig punten achterstand haalt hij denk ik niet meer in.

VladTheImpaler schreef:
Prachtige overwinning van Gesink, is hem gegund na alle gebeurtenissen dit jaar en daarvoor en na de al mooie 2e plek in de etappe naar Lagos de Covadonga.

Hopelijk ziet hij nu ook in dat dit mooier is dan zo lang mogelijk aanhaken en tijdsverschillen proberen te beperken en zo 7de of 8ste te worden in de einduitslag.

@trebremmit

Ik heb inderdaad crashes in het verleden gezien, wat minder erg leek maar slechter afliep.
Zoals het incident met Tomizawa waarbij Redding en DeAngelis betrokken bij waren, gelukkig lijkt dit beter af te lopen, maar was wel ff behoorlijk schrikken.
Wat betreft Rossi wordt inderdaad lastig, al hoewel is hij voor mij volgende week in Misano de top favoriet voor de overwinning, maar voor reële kansen voor een evt titel voor Rossi zou MM een keer af moeten stappen in de race ipv de trainingen.
Wel wederom een wanprestatie van Jorge Lorenzo, nog niet al te lang geleden schreeuwde hij van de daken dat hij in droge omstandigheden veruit de snelste is. in dat geval had hij waarschijnlijk zijn iets minder talentvolle dubbelganger vandaag zijn plekje laten overnemen.

Lorenzo is een mietje op een natte baan, wereldkampioen onwaardig. Maar vandaag liet hij ook niks zien, sowieso is dit niet zijn seizoen.

trebremmit schreef:
Lorenzo is een mietje op een natte baan, wereldkampioen onwaardig. Maar vandaag liet hij ook niks zien, sowieso is dit niet zijn seizoen.
in het begin van het seizoen vond ik hem uiterst sterk, zeker op Qatar en le mans, maar sindsdien is het maar mager en ik verwacht niet dat het met JL volgend jaar op de duc veel makkelijker zal worden.

Nee dat wordt moeilijk voor hem. Ik denk dat volgend seizoen Vinales wel eens hoog kan eindigen, als je nu al ziet wat hij op een Suzuki kan.
Stiekem hoop ik trouwens dat Marquez nog eens eraf rijdt, wat hij vandaag liet zien was ook weer uiterst onsportief.

Dat denk ik ook wel, maar ik ben ook van mening dat de Suzuki een stuk beter is dan de meeste denken, qua vermogen komen ze iets te kort maar het rijwielgedeelte is nagenoeg gelijk aan Yamaha. Als Rossi, Lorenzo en/of Pedrosa met pensioen gaan krijgt marquez de rest van ze carrière en taaie aan vinales.

Op Ziggo Sport hebben ze nu ook een studio voetbal, geleid door Jack van Gelder. Hij meldde dat Overmars had gezegd dat de technische staf van Ajax eerst met die speler uit Belgie bezig was geweest en toen dat niet doorging, dat ze toen pas zijn overgeschakeld naar Ziyech. Vandaar de late deal.
JVG vond dat natuurlijk een prima verklaring, terwijl iedereen weet dat ze zich bij Ajax plus diens suppoters zich rot zijn geschrokken van het niveau en dat dit dus een paniek aankoop was. Als deze presentator zijn oogkleppen maar op blijft houden ben ik er weer snel klaar mee.
Zelfs Wim Kieft zat zich af en toe te verbijten, dat was dan wel weer grappig.

De dag dat Jack van Gelder zich kritisch uit zal laten over Ajax, zal de dag zijn dat de wereld stopt met draaien...

Titmeister schreef:
De dag dat Jack van Gelder zich kritisch uit zal laten over Ajax, zal de dag zijn dat de wereld stopt met draaien...

God heeft hem al tijdig gestraft door hem van zijn haardos te ontdoen en hem een solariumoranje 'glatze' te geven. Mijn tv is zo ingesteld dat zo gauw als oetels - onder wie JVG - het woord nemen, het geluid verstomt

Dat Ajax alsnog snel handelt na zoveel gestuntel in augustus, dat snap ik en is zelfs verstandig. Dat de TD zijn straatje probeert schoon te vegen hoewel hij gewoon op zijn schreden is teruggekomen , zelfs dat snap ik. Dat een presentator, die overigens geen mening hoeft te hebben noch te uitten, het niet nalaten kan om de directie zonder aanleiding best trots de hand boven het hoofd probeert te houden (goed beleid van Marc O! zo kwam het over), dat riekt naar een dubbele agenda. Daarnaast, Ziggo Sport heeft geeneens Eredivisie of Europa League...

gigage schreef:
Op Ziggo Sport hebben ze nu ook een studio voetbal, geleid door Jack van Gelder.... Zelfs Wim Kieft zat zich af en toe te verbijten, dat was dan wel weer grappig.

Dan moet Wim Kieft zijn mond eens open doen. Daarvoor wordt 'ie betaald. Aanpakken die Van Gelder!

Nou gaan we winnen vanavond?

luigifort schreef:
Nou gaan we winnen vanavond?

Zeker, of wij verslaan die Zweden of wij komen van Blind af, een win-win wedstrijd

Best nog een beetje spanning hier, geef het eerlijk toe. We staan zo voor lul internationaal als het nou alweer fout zou gaan.

Volgende week dinsdag is een belangrijker wedstrijd voor mij, dat dan weer wel...

Je kan beter een Topklasser opstellen..das tenminste n team..neem Capelle bv of Lienden..beter dan deze blinde paarden

Rudi S schreef:
(quote)

Zeker, of wij verslaan die Zweden of wij komen van Blind af, een win-win wedstrijd

Ik hoop het maar.....

Al die spelers zeggen altijd..ook al verliezen we dan moet de bondscoach blijven..keb nooit anders gehoord

Maar Blind schijnt tactisch sterk te zijn volgens de spelers...

luigifort schreef:
Al die spelers zeggen altijd..ook al verliezen we dan moet de bondscoach blijven..keb nooit anders gehoord

Maar Blind schijnt tactisch sterk te zijn volgens de spelers...

Dan maar ervan uitgaan dat in Zweden niet getoept wordt en ..... Blind spelen

Man,man. Als je Strootman zo ziet voetballen, zou je hem 2 jaar nieuw blessureleed gunnen. Wat was dat nu weer voor een actie?

Ik ben blij dat er met de keuze van Blind tenminste geen Feyenoorders geblesseerd kunnen raken.
Alleen Berghuis kan nog van het bankje vallen.

Maar voor het overige hoeven ze dit trauma niet aan den lijve te ondervinden.

uffing schreef:
Man,man. Als je Strootman zo ziet voetballen, zou je hem 2 jaar nieuw blessureleed gunnen. Wat was dat nu weer voor een actie?

Dat gaat wat ver, vind je niet?

Wonderlijk hoe het maar door blijft gaan, want ook in de EK kwalificatie gebeurde vreemde fouten en zat het regelmatig niet mee. (Los van het niveau van het voetballen) Nu weer een helft stukken beter dan Zweden, de bal mag er niet in en dan zoiets.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.